VIILAAJAT 11 (ent. Vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tehotyttö

Vieras
Täällä kirveitään viilailevat:

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna

Täällä ei tapahdu juuri mitään, nuokun täällä toimistolla yksikseni.
On hiljaista kuin huopatossutehtaalla :)
Pientä lisääntyvää limaisuutta havaittu vessareissulla.

Minerva

Moi moi,
oon ollut koneeton kun toi ukko istuu tässä nyt kovin ahkeraa ja töissä oli sellainen kiirus et ei oo ehtinyt kun postit toisella silmällä lukaista. Eli täällä mennään kp13 ja ovista ihmetellään tulevaksi, tänään pientä limailua, mutta saattaa olla myös kaikki limailu. Toisin sanoen joka toinen päivä taktiikalla tämä viikko, sillä sen homman meinasin hoitaa kotiin. Mut saas nähdä, tapanina taas sitten jännätään. Mutta huomenna lisää, varastan vähän työaikaa netissä luuhaamiseen ja vastaan kaikkii galluppeihin ja muihin systeemeihin. Nyt pitää lähtee laittaa pyykit narulle, vihaan sitä hommaa... Heips ja lykkyä....

Onpas väki kadonnut :-(

Joppuli, pyykkien ripustamisesta pääsee kuivausrummulla :-) En voi käsittää, miten olen joskus pärjännyt ilman. No, meillä sitä pyykkiä kyllä on melkoiset määrätkin.

Jokos teillä kaikki jouluhommat valmiina?
Mun täytyis oikein pysähtyä miettimään, että mitä vielä puuttuu lahjoista. Kortit tuossa odottaa lähettämistä edelleen.
Joulutorttuja tekivät lapset tänään. Taidetaan tässä vielä ihan leipomisen ilosta vain vielä jotain vääntää. Ei niitä kauheesti kyllä syödä, mutta lapset tykkää touhuta. Mä en taida löysätä edes jouluksi omasta sokerittomasta dieetistä, päinvastoin. Taidan karsia hedelmäsokerinkin ihan minimiin. Liian pitkä tulee tästäkin kierrosta. Tosin se alkuhan oli hämärä, kun ne lämmöt ei laskenu jne.

Taitaa irrota munis molemmilta puolilta. Koko kypsymisjomottelun ajan ole sitä aavistellut ja nyt kyllä siltä vähän tuntuu.

Tehis kp 25/?

Mun sokerilakko ei ole ollut mitään täydellistä :( oon vähän pettynyt itseeni. Karkkia en ole ostanut ja mehut oon vaihtanut sokerittomiin. Rusinapaketti on mennyt jos toinenkin suurimpaan karkkinälkään. Meillä on seksilakko kanssa, ootellaan ovista toivottavasti se tulee sieltä kohta!!
Meillä ei varmasti muuta enää tehdä kuin ensi viikolla vähän siivoilla, ei koristeita ei mitään. Kuivakakun vielä aattelin leipoa anoppilaan viemisiksi, tykkään touhuta tuolla keittiössä :) Lahjat on valmiina, kortit odottaa postitusta.
Ai niin viikonloppuna pitää vääntää yks essee, olin jo unohtanut. No pitää tehdä valmistelut hyvin niin ajatukset on sitten kohdillaan kun alkaa kirjoittaa.

T. minerva mestarikokki kp 9 / 30

Huomenet!

Kohta tulee kiirus, kun vielä täällä yökkärissä hyppelen. Täytyy lähteä kuskailemaan lapsosia ja viemään auto huoltoon. Joudunkin sitten palloilemaan huoltoajan jossain kylillä. Toivottavasti ei tule vettä kaatamalla, niin saadaan tehtyä piiitkä lenkki.

Meillä isomman pesueen ketju oli saanut mielenkiintoista pohdittavaa ulkopuoliselta. Jos kerkiätte, niin käykäähän lukaisemassa.

Minkäs alan esseetä Minerva vääntelee?
Huoh, muistuikin mieleen, mitä se on. Olen tässä viimeisten kolmen vuoden aikana vääntänyt kanssa esseitä poikineen, kun noita opintoja tein avoimessa. Tänä lukuvuonna ei siis ole ollu mitään. Yksi jatko-opintojen essee tuossa on tulossa. Se onkin toinen ja viimeinen essee, joka niissä opinnoissa on. Sitten pitäs perehtyä artikkelien kirjottamiseen.

En tiedä, menikö ovis jo, enkä oikeastaan jaksa enää kauheesti välittääkään. Menkkoja odottelen joulun ja uuden vuoden väliin varmaankin. Ennen uutta vuotta tuskin testailen. Joululoma menee tuossa siis hyvin rauhaisissa merkeissä tämän asian tiimoilta.

Tehis kp 26/?

Olipas huvittava kommentoija "isossa pesueessa" :D. En voinut vastustaa kiusausta, oli pakko kirjoittaa sinne jotain.

Tänne ei mitään uutta kuuluu edellenkään. Sairastellaan vaan on typsylläkin elämänsä ensimmäinen kunnon kuumeflunssa. Onneksi on tuo mummu naapurissa, saan hoitoapua, kun ei omakaan olo häävi ole. Ja saapi vähän jotain jouluhommiakin puuhattua tässä.

Muistahan Minerva olla anteeksiantavainen itsellesi. On siitä varmasti apua, että saat edes osan sokeresta jätettyä pois.

Jees Fanny kohtalotovereita ollaan. Minulla vaan vähän vanhempana tuli noita vaivoja nyt synnytyksen jälkeen oli viimeksi tulehdus, mutta sitä edellisestä on jo muutama vuosi (onneksi).

Nyt alan vääntämään piparitaikinaa. Mummi huolehtii pikkupotilaasta sillä aikaa.

Heipsan!
Täällä sen kun vastoinkäymiset jatkuu: maanantai-iltana hajosi tietokone! Eli siksi en ole tännekään päässyt kirjailemaan… Nyt koitan vaihteeksi jaksaa olla töissä ja hoitaa sairastelun aikana kasaantuneita hommia, enkä valitettavasti ehdi tällä erää enempiä naputella... Koitan palailla myöhemmin!

Moi!
Nyt on maailmankirjat sekaisin!!Ja just kun ollaan hehkuteltu mun ylitarkkaa kiertoa!
Siis eilen iltapäivällä/illalla mulla oli tosi selviä ovisjomotuksia oikealla puolella,ja illalla tuli sitten aivan superlimat vessareissulla paperiin!!Ja eilen oli siis kp 11/33 - normaalisti mitään limaa ei ole ennen kp 15:sta(jolloin ne superit yleensä tulee)!Tänään edelleenkin jomotteluja ja limaa!Nyt siis näyttäis vahvasti siltä,että mun ovis on normaalia aikaisemmin.Ja kun nyt en aijo tikutteluun ruveta(eikä mulla oliskaan niitä kuin kaksi jäljellä),täytyynee vaan pysyä ahkerana jo tällä viikolla!!
Outo juttu.Normaalisti superlimojen jälkeen menee 2 päivää ovisplussaan.Eli se olis niinkun huomenna...Ja varsinainen ovis ehkä pe??Eli toivotan itseni tervetulleeksi pähkäilijöiden maailmaan :-D Täytyypä kampata tuo mies sänkyyn heti kun tulee töistä... ;-)

Tehis kuivausrumpu on munkin paras ystävä!Inhoan erityisesta märkiä lakanoita... :-(

Jäämme seuraamaan tilannetta!

Fanny the oviksenmetsästäjä

Kylläpäs Ilonalla nyt vastustaa :-( Oottelehan, palkinto odottelee tunnelin päässä!

Fanny, sun ovis kato aikaistuu, että saadaan sitten sama laskettu aika :-D
Täällä kyllä melkoista limailua, mutta ei vain kunnon kipuja vieläkään.
Parina iltana olen mitannu lämpöjä ja mittarissa alle 36. Olen ennenkin luullut mittarin olevan rikki, mutta se on vain ovella kolkuttava ovis :-) Mulla tosiaan oikein kunnon notkahdus!

Tehis kp 26/?

Yes, kyllä sitä on odotettu. Mutta nyt se oli, yhdyntäkivuista ei voi erehtyä. Ja ne lämmöt, limat ja muut kipuilut.

Mites Fanny, joko ovis uhkaa iskeä sielläkin?
Entä Minerva? Joko aloit tikutella?

Tehis kp 27/40

Hyvä tehis!! Nyt tää homma on puoliksi tehty :)
Mä oon ollut itse ihan superväsy ja saamaton nahjus :(
Ovista en oo jaksanut ees aatella, mutta ajattelin että tänään vois alkaa tikkuun pissaaminen kun pääsee kotiin.
Minkäs pitusia teidän ovis-kp1 välit oikein on??

minerva kp 11 / 30

Heh, mun piti heittää joku provo-viesti ja perään minä se vain olin, mutta en sitten iljenny tehdä sellasta :-) Vaikka mua tässä taannoin syytettiin tiest mistä, niin näin rehellinen mä kuitenkin sitten olen.

Minerva kyseli tuota lutskuvaiheen pituutta. Mulla se on SÄÄNNÖLLINEN. Yes, joku siis mullakin. Se on tasan 14vrk. Eli ovis tosiaan saattaa olla millon vaan, mutta lutsku määräytyy sitten sen mukaan.

Heh, Minerva käski herätä. Juu, täällä on herätty tänään kyllä ennen viittä! Pikkumies päätti, että se on äipällekin sopiva aika herätä. Nyt onkin sitten päikkäreillä ollu jo jonkin aikaa.

Lämmöt oli täällä muuten nyt noussu 36,7 asteeseen eli bongaus osui. Se on kyl hurja mulla toi lasku ennen ovista. Siis mittari todellakin näytti 35,9 :-) Näytti kahtena iltana ja siinä välissä kerran jo käväisi ylhäälläkin?! Nyt kun sain bongattua oviksen, taidan viskata tuon mittarin viimein metsään.

Tehis kp 27/40

Toi notkahdus on mulla ainakin takuuvarma merkki, mutta sen aina meinaa unohtaa kun jomottelee jo pitkään ja hartaasti. Mua kyllä ärsyttää toi pitkään jomottelu. Miten ne onkin tulleet ton kolmosen jälkeen niin voimakkaiksi, argh. Siis tosi kovaa vihlontaa yhdessä tietyssä kohdassa jo viikko-pari ennen ovista. Kummallista. Tai siis tällä kertaa kahdessa tietyssä...

Piti jouluksi löysätä tuota dieettiä, mutta toisin kävi. Nyt lähtee hedelmäsokeritkin aivan minimiin. Kuivatut hedelmät huitsin kuuseen!!! Hitto, mä näytän mun kierrolle *murisee*

Tehis kp 27/40

Siis piti vielä sanomani, että eikös Minerva sulla onnistu se ovisken bongaus muutenkin? Mutta eihän tuosta lämmön mittaamisesta mitään haittaakaan ole.

Ilmankos mulla ei tikutus onnistu, kun olen tikuttamassa aivan liian aikaisin.

Tehis ja kuumottavat posket :-)

Hereillä ollaan ei tosin vapaaehtoisesti. Tämä flunssa on ihan arsesta :( Vielä näin joulun alla, tarkoitus oli tehdä kaikki valmistelut tällä viikolla. Olisi ihanaa ihan vaan rauhoittua ensi viikko. Vaan ei ollaan kipeitä ja on lapsi kipeä, niin eipä kyllä tule mistään mitään VALIVALIVALIVALI :(:(:(. Lisäksi olen ollut ihan naurettava itkupilli koko viikon tänä aamuna pillitin, kun katsoin telkusta sitä jotain seitkytluvun komediaa (olikohan se Perhe on paras tai jotain). No siinä oli häät ja mulla kyynelkanavat aukesi....olikin joo tooosiii liikuttavaa :/...Sitten tietysti itkettää, kun lapsi on kipeä ja itkettää kun mies on niin ihana ja hoitaa ja itkettää kun itse ei jaksa ja itkettää kun tuntuu että mies-parka väsyy jne..........Toisin sanoen melkeinpä kaikki itkettää. Meillä on tosi ratkiriemukkaita iltoja vietetty tällä viikolla.

Hyvin tuli valitettua taas. Täällähän alkaa melkeistä kaikilla olla ovikset ovella. Kohta siis luulisi kirjoitteluun tulevan vauhtia, alkaa oireiden metsästys. Nyt kaikille puhtia petiin.....uuuuh kun rasittaa ajatuskin, että pitäisi jotain helkutin seksiä alkaa harrastamaan........ja nyt itkettää miesparka kaikkensa tekee kaikkensa perheen eteen ja saa palkaksi frigidin vaimon byyyyäääähh....ja haikarako meille sen vauvankin muka tuo????????

Entu the hysterikkö lopettaa nyt tän valitusvirren ja syö suklaavanukkaan.

Minä täällä ihan pikana... Eli meillä metsästetään ovista ja tänään taas touhuillaan, ompa huvittavaa jakaa tämmöisiä asioita täällä ihan vieraille ihmisille, toivottavasti ootte ihmisiä, ettäkä avaruusolentoja(heh heh).... Mutta näin siis meillä mennään kovaa joulua päin... Lahjat odottaa paketoijaa ja töissä on paljon muutoksia ennen joulua, että päästään lomalle, mutta kaipa tästäkin selvitään. Mukavaa päivän jatkoa ja illalla lisää, ehkä.