VIILAAJAT 11 (ent. Vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet!

No niin lypsäjät, laittakaahan huivit nätisti naulaan ja tukka ojennukseen. Se on arki taas :-) (Meidän mammalla ainakin oli aina huivi päässä, kun oli lypsyllä. Vissiin siksi, ettei se haju tartu) :-D :-D :-D

Ei täällä enää ole mitään hartiakipuja havaittavissa. Eilen päivällä vain muutaman kerran. Testit nyt kuitenkin tilasin ja aion huomenna asian varmistaa. Saapahan olla tuon joulun ihan rauhassa. Menkathan pitäis siis alkaa ensi viikolla vasta, jos olen oikeassa kiertoni kanssa. En tilannu kaikkein herkintä testiä eli ei pitäis mitään näkyä vielä missään tapauksessa.

Eikö täällä ollu ketään jännättäviä ennen mua?

Tehis kp 31/40?

Huomenta lypsäjät!
Täällä on navetan hajut karistettu hiuksista ja rynnäty pirteänä pikku pakkasessa töihin. Me päätettiin testata uuden vuoden aattona, vaikka sen on ehkä pikkasen aikaista. Mies on ihan innostunut noista testeistä :) ovistestiäkin piti kytätä vaikka kuinka että sai varmistuksen että se viiva todella on vahvempi (hih) sen kyllä näki ihan vilasullakin :D

Mun mielestä kyllä pieni tuoksahdus tulee tänne asti Minerva ;-)

Jaa aiheesta oviskivut... Ei mullakaan ennen ollu. Nyt erityisesti tän kolmosen jälkeen on tullu tosi koviksi. Välillä ei pysty kunnolla istumaan, kävelemään... Maha on kuin potkupallo. Vähän kyllä vaihtelee, ei joka kerta yhtä kovat. No, onhan mulla ollu jo viisi ovista ton kolmosen jälkeen ;-)

Täällä vielä semmonen lievä menkkakipuilu päällä. Eilen olin kyllä tosi kipee.

Mikäs päivä Entu testailee?

Minä testaan siis huomenna negan ja sitten uuden vuoden jälkeen plussan ;-) :-D Huom. Kirves kovassa terässä. Meitä onkin sitten taas monta plussaajaa!!!!!!!!!!

Nyt täytyy lähteä kauppareissulle. Meidän kauppapäivät on kyllä ti ja pe, mutta nyt on kaapit tyhjentyneet jo viikonlopun aikana tai sitten ostin liian vähän perjantaina. Tankille lähtee siis tämäkin mamma, mutta ei sellaiselle kuin te tytskät :-D
Ai niin, tankkasin minäkin illalla, hih.

Tehis kp 31/40?

Heipsan!

Pääsin nyt torstain jälkeen eka kertaa lukemaan juttujanne ja kiitettävän ahkeria olette olleet! Kovasti odotan, että se tilattu uus tietokone tulis jo… Pääsis sitten kotonakin taas nettiin, tää töissä kirjoittelu kun on välillä vähän vaikeeta.

Oma napa: kp 28/26-32, ei vielä kunnon menkkaoireita. Kovasti jo odotan, että menkat alkais (koska tiedän, että ne alkaa kuitenkin, tässä kuussa kun on nuo lypsyt jääneet todella vähiin). Mutta kai tässä niin käy, että pahimmat päivät osuu just joululle. Tosi kiva. :-/ No, uutta vuotta ja uutta kiertoa joka tapauksessa jo kovasti odottelen!

Tsemppiä kaikille Viilaajille ja Lypsäjille! ;-)

TAAAAAS VAAAALKEAAATAAA JOOOOUUULUAAAA! Täällä on lunta ja järvikin jäätyi eilen! Ihanaa! Juu mä testailen loppuviikolla ehkä vasta aattona. Ans kattoo nyt, testi on kaapissa. Hirvee kiire on mutta tänne piti pika kurkkaus tehdä :D Nyt alan toimimaan.

Hyvää jouluviikon alkua!

No niin, täällä jo päikkäreille lähti pikkumies :-)

Vai meinaa Entu malttaa loppuviikkoon, vaikka testikin kaapissa polttelee? Onkos siis mitään mahiksia plussaan?! :-)

En mä taida kumminkaan niitä kotiäidin verhoja raotella. Ei teitä oikeesti voi kiinnostaa :-D Sen verran voin kertoa, että tuosta A-sarjasta silloin 90-luvun lopulla olin neljä vuotta kotona. Käväisin ihan yhden pienen pätkän töissä, kun esikoinen täytti 2v., vähän reilu kuukausi, mutta muuten siis kotona. Eikä siinä vielä kaikki... Hoidin siinä samalla myös ystäväperheen lapset, jotka oli samanikäisiä. Ensin siis oli pelkät esikoiset vuoden verran ja sitten kun tuli kakkoset, niin taas koko poppoon kanssa vuoden verran. Parhaimmillaan mulla oli siis kaksi alle 1-vuotiasta ja kaksi 3-vuotiasta :-) Olen kyllä jälkeenpäin miettiny, että miten oikeesti jaksoin, kun samalla vielä rakennettiin ekaa taloa. Huoh, nyt vanhemmiten onkin tullu laiskaksi!

Moikkelis taas ainakin vähäksi aikaa... ;-)

Tehis kp 31/40?

Kamalan aktiivista porukkaa täällä tänään, tiputaan kauheella vauhdilla :)
Kohta meillä on sata täynnä, kukas on vuorossa seuraavan ketjun avaajana?

minerva kp 15 / 30 puolessa välissä ollaan :)

Täältä lähtee taas yksi korsi kekoon /
Kuka ei ole vielä ketjua korkannut? Minä kiitos en nelosista ihan piittais :-D

Voi hitsi, siellä on niin hieno ilma ja tämä täällä meinaa lähteä luennolle (tai mikähän lienee koulutusjuttu olikaan) iltapäivällä. Siellä meneekin rattoisasti iltakuuteen.

Tehis ja kuumottavat posket kp 31/40?

Ai niin, kotiäitiydestä pitikin sananen.
Olen nyt anonu virkavapaata maaliskuun loppuun. Kovasti työkaverit tuossa houkuttelivat, että kai nyt menen sitten huhti-&toukokuuksi hommiin. Hitsi, kun vähän jopa meinaa tehdä mieli :-) Meillä siis toi nuorimmainen täyttää heinäkuun alussa 2v. Hänen puolestaan ei kyllä taatusti ole mikään ongelma. On niin sosiaalinen ja reipas tapaus, että oikein itseäkin ihmetyttää, mistä meille tollanen tuli :-) Pitäis siis kohta päättää ja ruveta hoitopaikkaa hommailemaan.

Heissan,täällähän minä!En ole lypsyiltäni kerennyt linjoille :-D :-D

Täällä siis tuli ovisplussa eilen(ja hyvin hyödynnettiin!),nyt olen aivan vailla miestä huomiseen asti!En jaksa mitata,mutta lämpö ei TUNNU vielä yhtään nousseen.Eikö ovis ole vielä ollut vai onko tärppi jo käynyt ja siksi lämpö pysyy vielä alhaalla...
Ilona ja Entu siis testaa jouluvauvat,Tehis heti perään!Me tullaan sitten Minervan kanssa uutena vuotena perässä :-) !!

Palaamisiin,Fanny kp 17/n.32

Ehkäisyvalistuksen mukaan raskaus on aina mahdollinen, jos harrastaa lypsyjä ilman ämpäriä (tai mites se nyt meni) ja lypsetty on, eli siinä mielessä.....:D. En vaan itse kyllä yhtään usko, että ihan niin hyvin olisi päässyt käymään. Toisaalta taas en uskalla olla testaamattakaan. Pikkuserkun vaimo oli nääs viidennellä kuulla raskaana, kun hoksasi tilansa ja siinä tuli sitten jo ihan kelan tukiasioittenkin kanssa hankaluuksia. Eipä huvita itse samaan tilanteeseen joutua :/. Väkisinkin tässä vähän ajattelee, että oishan se aikamoista sellanen plussa-ylläri saada, mutta vakavissaan ei sitä kyllä odota.

Ilonaa pitää tässä nyt edes pikkuisen jännätä eihän vaadi kuin sen yhden nappiosuman. Pidetään kirves kädessä ja ulokkeet pystyssä.

Sitten hehkutusta TÄLLÄ VIIKOLLA ON JOULU JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

JouluJouluJouluJouluJouluJouluJouluJouluJouluJouluJoulu!!!
Nyt on kämppä kuurattu joulu saa tulla, koristeita on ripoteltu ympäri asuntoa ja tuoksuu puhtaalle :) Istuskelen sängyssä puhtaissa tuulelta tuoksuvissa lakanoissa ja yritän keskittyä kirjoittamiseen, huomiokyky pikkasen haparoi... välillä näen punaisen vilahduksen! Ei kai se vaan ole tonttu, se joulupukin pieni kaikkialle ehtivä apulainen? Pakostakin alkaa tyttö kirjoittamaan aiheesti kiltisti ja asiaa :)

Fanny, saatatpa hyvinkin olla oikeassa tuon lämpöpohdinnan suhteen. Mulla on vähän samanlaisia havaintoja asiasta aikaisemmin. Mitään faktaa ei ole kyllä esittää. Ja ne lämmöt saattaa sitten vielä notkahdella kiinnittymisen aikoihin.

Tehis kp 31/40?

Huomenet täältäkin!

Kyllä teholypsäjä varmaan tänään testaa, jos postipoika kiikuttaa testit. Ja tosiaankin toivon sen negan näkeväni!
Täällä kyllä niin menkkaolo kun vaan voi olla. Eilen ne kipuilut tuli taas ja nyt on vatsa aivan potkupallo. Mutta ihmettelen kyllä, jos ne muka nyt tulee. Ei voi, viikon päästä vasta.

Nyt täytyy heittää meikit naamaan. Käydään vielä muutama paketti tänään hakemassa.

Tehis kp 32/40?

Huomenta! (Haukotus…)
Mä en meinaa herätä tänään ollenkaan. Eilen oli miehen työkaveri kylässä ja nukkumaan meno vähän venähti. Ja aamulla en tahtonut saada itseäni ylös sängystä millään. Vielä kaksi aamuherätystä ja sit on tän vuoden työpäivät takana! Tosi ihanaa, kun on noi välipäivät kokonaisuudessaan vapaata.

Tää on niin tyypillistä, että nyt kun oikein odotan, että ne menkat alkais, niin eihän ne kiusallaankaan ala! Siitä olen varma, ettei ole voinut tärpätä. Mutta kierron pituudeksi voi kyllä tulla melkein mitä vaan. Minkäänlaisia ovis-tuntemuksia ei missään vaiheessa oo ollut ja silloin kun sen luultavimmin olis pitänyt olla, olin tosi kipeenä, mikä on hyvinkin voinut vaikuttaa… Kovasti vaan toivon, ettei tää kierto nyt ihan kamalan pitkäksi venähtäisi. Haluaisin niin kovasti päästä tositoimiin! Meillähän ei oo oikeastaan vielä yhtään kunnon yrityskiertoa takana, kun marraskuussa sotki miehen työkiireet ja nyt sitten nää mun sairastelut… Mutta nyt keskityn siis viilaamaan kirvestä ensi vuoden taistoihin! :-)

Tulin vain toivottamaan!
Upeaa huomata, että monta vaavia on tuloillaan. Testailkaa nyt ihmiset, niin saadaan oikein kunnolla iloita tänä jouluna!

Täällä periaatteessa kaikki hyvin. Sitä maagista 12 viikon rajaa odottelen kuin kuuta nousevaa. Ei vieläkään oiken uskalla hengähtää. Mutta muutama viikko vielä ja sitten rupean iloitsemaan ja nauttimaan! Lupaan sen itselleni.

Meikätytön hormonit alkoi viime viikonloppuna oikein todella hyrräämään. Reilun kuukauden hiljaiselon jälkeen alkoi sellaiset lypsyt ettei tosikaan :) Tää on suorastaan kiusallista. Ja samalla tietty mukavaa.

Muistakaa lypsää ahkerasti tytöt! Ja pitäkäähän ne kirveet viilattuina.

Monsku 9+2-5 tai jotain... ei vieläkään oikein tiedä.

kiva kun Monsku kävi kertomassa kuulumisiaan :) Tuli taas hyvä mieli. Minulla kun jo ihan hermot paloivat kun kävin lukemassa, mitä tärkeää asiaa samsungilla oli. Kiukuissani ihan vastauksenkin hälle kirjoitin. Nyt vaan ajattelen, että olisin voinut jättää kirjoittamattakin, jos hän haluaa noita asoita murehtia niin mitäpä se minulle kuuluu....

Onkos Tehis kusaissut tikkuun? Ja onko Ilonalla joku päivä mielessä millon testaat, jos niitä yksiä juttuja ei ala kuuluakaan?

Kaikki väki siellä kirjoitelkaa tänne mä haluun lukee teidän juttuja ja öhnöttää tekemättä mitään, kun beibe nukkuu. Ei huvita mikään!

Höh, ei ollu postipoika kiikuttanu mulle testejä. Eli eipä ole teille nyt negainfoa kertoa.

Just joku aika sitten mietin, että mitähän sille Monskulle kuuluu. Kiva, kun kävit täällä :-)
Joannakin sais useammin pyörähtää...

Tehis kp 32/40?