Kivaa, täällä on porukkaa! =D Päivittäin käyn aina kurkkimassa, mutta kun ei ihmeempää tilitettävää ole, niin en ole jaksanut toistaa itseäni.
Pp:lle voimia ja hermoja yh-päiville! Toivottavasti sun mies saisi kivasti vapaita! Peukut myös sille, että vatsakivut pysyvät poissa bd! Onneksi isovanhemmat on sopivan lähellä ja tulossa apuun tarvittaessa, muistat ja maltat vaan heti pyytää, etkä vasta sitten kun on ihan pakko...!
JoulukalenteriG:
Meillä on kolme kalenteria. Partiolaisten kuvakalenteri (mun PITÄÄ saada sellainen joka joulu, kun sieltä tulee aina hauskat ja "oikeat" kuvat: adventit, itsen.päivä jne.), Muumi-suklaakalenteri ja kolmiulotteinen nallejen talo -suklaakalenteri.
S. ei suklaata saa (etenkään tuollaista "ulkolaishalpista" = pahaa), vaan ne syötetään iskälle.
Joulupukin ja tonttujen kuvia S. bongailee tohkeissaan lehdistä yms. ja ´joulupukki´-laulua joutuu äiti veivaamaan useita kertoja päivässä!
Voi harmi Mari, että sokrut on niin ärhäkkänä! Koita jaksaa ja kestää piikitys! Onneksi se mittaus sujuu aika helposti, kun veritipan saa tuikattua sillä kynäpiikillä. Vaik eihän sekään kivalta tunnu, muttei ainakaan tarvi nähdä sitä piikkiä! Eikä sulla onneks ole enää montaa viikkoa "lusittavana". =)
Mintulle täältäkin voimia väsymyksen kanssa kamppailuun! Minkälaisia päiväunia Mila nykyään nukkuu, ehditkö itse yhtään torkahtaa ja huilata sillä aikaa?
Tosi kiva, kun Pikkutiikerikin oli taas käynyt laittamassa kuulumisia! =D
Täältä on kaikki lumet valuneet viemäriin. =/ Kerran S. ehti uuden pulkan kyytiin, ennenkuin nuo jatkuvat vesisateet taas alkoi...pläääähh!
Neiti on nyt eilen ja tänään ollut illalla erittäin pirteä ja haluton käymään nukkumaan. Nukahtanut vasta n. klo 23...krooohh! Aamulla sit kuorsaa ysiin. Huomenna herätän kyllä jo kasilta, katsotaan josko olis illalla vähän aikaisemmin valmis yöpuulle. Päiväunetkaan ei ole näinä päivinä olleet kuin n. 1h45min (joskus 3h), niin ettei oikein ymmärretä mistä tuollainen pirteysspurtti on tullut!
Eilinen meni ihan huutamiseksi, kun ei olis millään suostunut jäämään sänkyyn. Karjui niin, että lopulta oksensi, jeee. =/ siinä sitä sitten siivottiin ja käytiin suihkussa koko porukka.
Älkää nyt luulko että täällä lasta huudatetaan ties kuinka pitkään! Olin kyllä itse samassa huoneessa ja rauhoittelin tyttöä, mutta kun räkää tulee tarpeeksi kurkkuun, tulee oksennusrefleksi helposti ja kun maha oli täynnä puuroa niin... Tänään selvittiin tosi pienellä huudolla, mutta yhtä myöhään meni.
Huh, nyt pitäisi vielä jaksaa käydä suihkussa, että ehditään aamulla kerhoon ja kauppaan ennen ruokaa ja päiväunia...krooohh! Kiireinen viikko, jokapäivälle vaikka mitä, tuntuu ettei tunnit riitä enää nukkumiseen.
Viivi ja S. joulupukkia odotellessa