Wish A Baby 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä taitaa tulla viikonlopuksi megaovikset... Saas nähdä nouseeko merenpinta ja tuleeko hyökyaaltoja ja maanjäristyksiä kun isäntiä kellistellään pitkin Suomea!

Ja Annukka ei sitte vielä luovuta...

Vaikka pilveileekin, niin täällä ei oo satanu koko päivänä!

Annukalle pahoittelut :( Minä (niinkuin muutkin) olin jo varma, että sua on onnistanut. Iso tsemppi halaus *noin*.

Sonialle ja Katzulle myös tsemppiä. Km on kurja juttu ja luulen, että sen muistaa aina.

MinttuO; luulen, että nuo nappailut alavatsassa on ovista. Ainakin itse olen niin tulkinnut.

*heh* Senora, saattaapi olla että tanner tärisee viikonloppuna...

Voi hitsi Annukka! Mutta jos tätiä ei vielä ylihuomenna ole ilmaantunut niin tee uusi testi, eikö joillakin näy se tulos yllättävän myöhään. Mutta tajuan kyllä, ettei jaksa uskoa kovin kauan kun tätä rataa asiat menee. Tosi "hauskaa" kuunnella joiden Sievisten ja muitten ystävien ystävien ystävien OHO oonpas raskaana juttuja! Onneksi löytyy tämä palsta!
Peukkuja Thelma hyvästä sadosta, kiva kuulla miten se siitä etenee!

Oma napa: scopia siis eilen, ihan hyvin meni. Hartiapistos vaan on aika kivuliasta. Polttivat pois endopesäkkeet mutta totesivat että munatorvissa joku spasmijuttu. Puolet meni siinä tokkurassa ohi mitä lekuri selitti! Onko kukaan tietoinen mitä toi spasmi voi tarkoittaa? Ei päästä simppoja sisälle vai? Pitää vielä soittaa lääkärille ja kysellä kaikkea, ei siitä paperiselostuksesta ymmärrä yhtään! Kohtua vissiin käännetty, hm. Nyt ihan ok olo, helpompi olla seisovaltaan kuin löytää hyvää asentoa sohvalta. Pitää katsoa videoita seisten...

Tsemppiä kaikille! Ja ukkoja kellistämään, ei se niilläkään helppoa ole ;)

Iltaa

Kerrankin pääsee kotona koneelle kun isäntä ei tässä istumassa ;)

Aurealle: Eli mielestäni spasmi =lihaksen voimakas kouristustila. Sitä en kylläkään osaa sanoa mikä siihen sitten auttaa.
Toivottavasti tuosta scopiasta on apua sinulle. Eiköhän se hartiapistoskin ohi mene.

Suunnittelen kovasti kävelylle lähtöä, saas nyt nähdä viitsinkö. Olen tämän viikon ollut syömättä herkkuja tms. Karkinhimo on ihan älytön, tuntuu että millä hetkellä hyvänsä saatan repsahtaa. Se hyvä puoli on, että kotoa ei karkkia löydy.
Pakko yrittää saada muutama kilo pois. Ei mulla ylipainoa ole,mutta on alkanut inhottamaan tämä valitseva löllöys. Siis tarvisi hieman kiinteytyä. Mutta kuten kaikki tiedätte,niin helpommin sanottu kuin tehty ;)

Annukalle vielä kovasti rutistuksia. Tiedän itsekin että viimeiseen asti toivoo että se vähäinen tuhru loppuisi ja saisi r-testiin plussan kaikesta huolimatta. Edelleenkin toivo elää.......

Niin ja Senora voisi sitten laittaa tekstaria perjantain ultrasta. Eihän tässä nyt maanantaihin asti voi varttua!!!!!!

Täytyy tarkkailla täriseekö täälläkin suunnalla lattiat viikonloppuna. Siis jos meinaatte ovuloivat ottaa kaiken hyödyn irti vallitsevasta tilanteesta :)

Nyt menen tarkistamaan ikkunasta sää tilanteen ja teen päätöksen lenkille lähdöstä.

Huomiseen

No voi pahus Annukka, olin jo aika varma, että nyt on napannu, mutta katellaan nyt vielä!
Tuo on tätiltä ärsyttävää temppuilua, tulis kerralla jos pitää tulla :/

Aurea nyt sitte malttaa ottaa rauhallisesti ja levon kannalta! Oot jo aimo harppauksen ottanu eteenpäin :) Sanottiinko sulle millon voi alottaa uudestaan yrittämään vai saatko lisätietoja myöhemmin?

Katzulla sama meininki ku mulla, et kiinteytyä pitäis vaikka varsinaista ylipainoa ei oo. Eihän tuo muutaman kilon pudotus musta vielä liian laihaa tekis.... Lenkkeily on oikeesti tosi mukavaa! Harmi ku tänää jäi välistä, huomenna sitten.

Juu, Senora, et kai pidä meitä koko viikonloppua jännityksessä?

Mintulla kuulostaa noiden oireiden perusteella ovis kolkuttelevan ovella. Nyt paljo kellistelyä :) Ethän muuten sattunu käymään Zeppeliinisä keskiviikkona...?

Täällä ainaki tanner tömisee viikonloppuna jos se ovis ei tuu, murrrr!!!
Ei paljo kuivempaa vois olla... kop kop kop...

Huomenta taas työmaalta

Sain kuin sainkin lähdettyä eilen kävelylle. Sen jälkeen oli iha mukava olo. Heti huomaa vaikutuksen kun olen syönyt tällä viikolla hieman vähemmän hiilareita ja jättänyt myös ns. rasvaisen ruoan vähemmälle, niin melkein kaksi kiloa vähemmän painoa kuin viime viikonloppuna. Nestettä saanut hiukan pois.

Tänään olis tarkoitus lähteä yhden kaverin kanssa illlalla syömään ja sit kait mennään käymään jossain ravintolassa. Lähden autolla, koska en viitsi alkaa maksamaan taksikyytejä.

Täytyy kyllä ottaa päikkärit töiden jälkeen, nukuin viime yönä aika huonosti. Jaksaa sit illalla valvoa.

Sonia peukkuja että pääsisit saharan uumenista pois. Tiedän tunteen oikein hyvin ;) Itselläkin ollut välillä (siis aika usein) nuo limat kadoksissa. Ei se ainakaan miestä innosta lisää jos alapää on kuin korppu...... Tuohonkin tulee vähän sellainen kierre, kun alkaa jo valmiiksi miettimään että kostuuko paikat vai ei, niin pelihän on jo melkein pelattu siinä vaiheessa.

Ei muuta kuin antoisaa viikonloppua kaikille :)

Huomenia

Täällä täti pyrähti paikalle aamulla eli kp1 eletään. Mun mielestä noita tuhruja ei kannata laskea.. Jos nyt viimekierrosta etsii parannettavaa (kuin urheilusuoritus, hih) niin enemmän pupuilua oviksen aikoihin olis varmaan yks asia.

Aurea. Kiva kuulla, että scopia meni hyvin. Siitä se sitten lähtee sinullakin etenemään.
Katzu on saanut karkkihimon voitettua, hyvä hyvä!Minäkin tässä pari päivää ollut nyt ilman. Jos sais pidettyä itsensä kurissa. Se karkki kun on ihan turhaa. Mulla on ylipainoa, joten senkin takia ei tarvis kyllä yhtään enää herkutella.

Jaahas, täytyy valmistautua ja polkasta kohta lekurille. Toivottavasti siellä ei ilmene mitään ihmeellistä. Iltapäivällä olis vielä neuvottelut siitä mun uudesta sopimuksesta. Hauskaa perjantaita.

Huomenta!

Ens viikolla oon koulutuksessa ma ja ti joten jos en viikonlopun aikana käy koneella, niin uutiset jäävät keskiviikkoon... hi-hi. Viime yö oli aikas katkonainen - siis melko uneton. Täytyy katsoo miten ilmoittelen tuloksista.

Hieno juttu Aurea että saivat tuhottua endoa... Saivatko kaiken pois? Niin, milloin pääsette yrittämään? Toivottavasti hartiapistos meni yön aikana ohi... Se on kai ton scopian yhteydessä aika yleinen jälkioire.

hedelmällistä viikonloppua kaikille

Annukka: vielä ei voida puhua että olisin voittanut karkinhimon. Olen vain hillinnyt sitä himoa tämän viikon ;) Repsahdus saattaa käydä hyvinkin nopeasti..............
Ja ei muuta kuin tsemppiä sinullekin tähän uuteen kiertoon. Toivotaan, että miehet ovat virkeitä sit oviksen aikaan

Huomenet ketjuun!

Voih, vai tuli se täti sittenkin Annukalle! :( Roppakaupalla lohduttavia rutistuksia sinne! Mä jo niin luulin... (eikä varmaan yhtään helpota sun oloa, kun täällä oltiin ihan varmoja sun plussasta.. anteeks, sitä vaan aina innostuu!) Mutta ei kun uusi tsemppi päälle uuteen kiertoon ja enemmän kaatoja oviksen aikaan!

Aurea, hieno homma, että scopia meni hyvin ja saivat endoa poistettua! Muistelen kuulleeni, että endon poiston jälkeen olis puoli vuotta todella otollista aikaa tulla raskaaksi, joten peukut pystyyn sen puolesta. Toivottavasti hartiapistos hellittää pian! Auttaako siihen särkylääkkeet? Mun käskettiin silloin aukiolotutkimuksen jälkeen ottaa buranaa, jos tulee pistosta, mutta en tarvinnut, joten en tiedä sen tehosta käytännösssä. Spasmistakaan en tiedä, mutta toivottavasti ei oo vakavaa, ja saat lekurilta vielä kunnon selityksen siihen.

Vai maanjäristyksiä ja hyökyaaltoja odotettavissa ;D *hih* No, toivon mukaan pääsen itsekin niitä aiheuttamaan ja saan kellistettyä miehen. Mielenkiinnolla odotan ovisoireita... Kukkis, oliko sulla clomien kanssa ovis vahvempi/ selkeämmin tunnistettavissa?

Tsemppejä saharalaisille, tiedän tunteen.. Toivottavasti ovis ilmaantuu viikonlopun aikana ja tuo hedelmällisen maaperän tullessaan!

Katzulle toivottelen kovaa itsekuria herkkulakkoon! Se on kovaa, mutta toisaalta siitä tulee myös hienoja itsensä voittamisen tunteita, kun pystyy kieltäytymään herkuista *haa, minäkö masokisti?* Ja olo on parempi, kun syö terveellisemmin. Mulla olis kanssa pieni kiinteytysprojekti paikallaan, vaikka ylipaino ei ole lähelläkään.

Mutta joo, mun pitäis vissiin pitää vähän palstataukoa, että muut kirjoitushommat edistyis... :O Kivaa viikonloppua kaikille! (menee muuten viikot tosi nopsaan!)

*Halirutistus* Annukalle... Onneksi sulla on nyt uutta ajateltavaa tässä työhommassa:)

Aika hyvin Katzulla, 2 kg... mulla tuntuu olevan hyvin tiukassa kilot vaikka kuin kevyesti söis. En taida olla sitten kovin nesteenkerääjä.
Ja noista taksikyydeistä. Harvemmin tulee lähdettyä illanviettoon senki vuoksi, kun taksikyyti maksais sen 30e takastullessa, tulee turhan kallis baarireissu :/

Et voi Senora jättää kuulumisia ens viikkoon, tiiäthän sää meidät... kuka malttaa odottaa sinne asti :)

Meneeköhän mun kierrot ihan sekasi jos pidän tämän luomuna? Epäilen, että se ovis oli viikonvaihteessa, täti tulis jo reilun viikon päästä jos jättäis terot ottamatta. Pääsis pian uuteen kiertoon.
Mitäpä ootta mieltä... Entä jos sitte seuraavassa otan taas teroja sen yhen kieron?

Mieski ilmotti eilen, et on ens viikon Helsingissä. Oikeestaan toivon et se ovis meni, muuten täytyis lähtä Hesaan tapaamiseen jos limat ilmaantuu :D

Annukalle lohtuhalirutistus koopee ykksösestä...
Kyllä teijän on ny pakko vaan odotella... Pitää miettii laitanko tuonne ex-kermeihin viestiä...

Ihanaista viikonloppua kaikille - pöllyytelkäähän petivaatteita ahkerasti!

Seeee on perjantain!!! Huisaa!!

Annukalla täti pahoittelu kp 1 :( Hyvin harmillista, mutta uutta kiertoa kohti vain! Ja toivottavasti työkuviot selviävät tänään.

Hienoa, Aurea, että saivat endon pois! Ja toivottavasti hartiapistos on jo hellittänyt.

Ja Katzulle tsemppiä karkkilakkoon :) Kaunis ajatus, mihin en itse taidan koskaan pystyä...

).) *hytkyttää itseään perjantai tanssissa* Mulle meni se työpaikka sivusuun, joten täällä on jatkettava. Ei vieläkään mitään limoja näkyvissä. Voi, kun tulisivat viikonloppuna!

Mukavat viikonloput kaikille! Ja hedelmällistä myös ;)

Sain lähetteen gynelle. Aika tosin vasta 3. päivä mut eiköhän tässä sinne asti jakseta odottaa.

Kävin torilla samalla reissulla ja ostin kotimaisia omenoita. Olen jo muutaman kilon tässä jokusen viikon aikana syönyt kaupasta ostettuja ja nyt on sitten pari kiloa lisää, aivan ihania! Anoppilassa tosi huono omenavuosi niin pitää ostaa kaupasta :)

Kiitokset kaikille onnitteluista!!
Mä vastikään kuulin että tuttavapariskunta, tai se nainen on jo raskaana... siis ennestään kaksi lasta joista se vauva vastikään kuoli.. ja ovat kyl sen ikäisiä et jos meinaa tehdä vielä niin se on tehtävä samantien.. mies ei uskonut kun sanoin että niiden on alettava heti pian yrittämään... mutta että on sitten jo nyt raskaana, uskomatonta!!
Mä ajattelin et mun täytyis kyl olla ensin :( en haluais olla ollenkaan kateellinen, varsinkaan ku ne ovat aivan ihania ihmisiä ja sitten niillä on ollut niin kamala kokemus kun oma vauva kuoli, ja mitään ei ollut tehtävissä..
Mutta kyllä se kirpasee silti, miten toiset raskautuu ja minä en... :/
Yks mun tuttu kaverikin saa vauvan ennen häitänsä...
Mäkin tahdon vauvan/vauvoja!! <3

Inhoan tämmöstä kateellisuutta.. tämmönen pitää saada pois minusta!

Annukalle pahoittelut menkoista! Nyt vaan häntä pystyyn ja kohti uutta ovista!

Aurea, hyvä että saatiin endo poistettua. Ja niin kuin Keijukin arveli, niin heti lapan jälkeenhän on parhaat tärppimahikset, joten ei muuta kuin lakanat pöllyämään! ;)

Keiju, muistaakseni mulla oli clomien aikana kovemmat oviskivut ja juilinnat, mut limoja ei ollut läheskään niin paljon kuin luomukierrossa. Ja oikeestaan koko alkukierron ajan oli enemmän kaikennäköstä nippailua ym.

Se on tytöt perjantai!! :) Me taidetaan lähteä merelle viikonlopuksi!

Moikka tänne! Senoran pyynnöstä kerron hänen ultrakuulumisensa eli syke näkyi, pituutta sentti ja rv 8+1.

Terkkuja kaikille tutuille ja tietty muillekin, jotka eivät minua "tunne" !

Terveisin Tuuli ex-kermiteistä

Annukalle pahoittelut menkoista...onpas ikävää kun täti aina vaan kurvaa paikalle...miten hitossa sen sais pysymään pois...=( No, tsemiä uuteen yritykseen!!

senoralle ja miehelle onnittelut!! Isot sellaiset!! Todella hienoja uutisia.

mi-iu...pahoittelut...tuo kateus asuu varmasti kaikissa meissä...aina kun kuulee jonkun muun raskauteuneen niin kyllähän se sisällä kirpaisee vaikka olisi kuinka onnellinen toistenpuolesta. Ja niin turhaa kuin se onkin mun sanoa niin jaksamista vaan ja tsemiä...kyllä se haikara tulee käymään teilläkin...varmasti ja useammankin kerran...=/ *Halaus*

Hilma ja Sonia...täällä kaikki yritetään bongailla ovista...me koetettiin tärppiä eilen ja varmasti tänään ja hu ja su...en tiedä kannattaako joka päivä mutta jos jaksaa niin pitää yrittää =D Tsemiä meille!!

Aurealle toipumisia...ikäviä kivut nuo mutta toivotaan että toimenpide auttoi!! Onnea teille yritykseen ikäänkuin puhtaalta pöydältä.

Nyt on mentävä kakarat hajottaa kämpän...=)

Annukalle pahoittelut tädin saapumisesta.

Senoralle onnea ultrakuulumisien vuoksi =)

Thelmalle onnea hedelmöittyneiden muniksien johdosta =)

Mi-iulle onnea uuden työpaikan saamisesta =)

Aika paljo sai onnitteluja laittaa =)

(.) pikaisesti.. kävin eilen ostaan raskaustestin, et näkis et miten tässä nyt on oikein käynyt. Testipäivästä en oo oikien varma, maanantaina tulis tasan neljä viikkoo niiden pilsujen lopetuksesta, niin jos sen tekis sillo (jos jaksaa ottaa niin kauan) =)

Täytyy rientää pelastaan toi meidän pikku sunshine (on ollu äärimmäisen pahalla tuulella koko illan )

Vielä pikaisesti kun nyt vasta huomasin Sonian kyssärin...=) En ollu keskiviikkona zeppeliinissä...=) Se päivä meni kotosalla =)

Kaikille hyvää viikonloppua ja Marille peukut db db bd bd !!!!!!!!

Hienoja ultrakuulumisia Senoralta ,onneksi olkoon! Voin kuvitella että nyt helpottaa jo aika paljon :)

Toivotaan Marille plussaa testiin bd bd bd bd bd!

En nyt muista yhtäkkiä joko onnittelin Mi-iuta työpaikasta eli onneksi olkoon :)

Ovisbongareille ++++++tuulenpuuskia bd bd bd bd

Jotain limojen tapaista havaitsin tuossa vessareissulla, en vielä innostu ettei pety sitten niin pahasti.

kiitokset onnitteluista ja MinttuOlle halauksesta! :)

Kyllä täällä ihan hyvin jaksellaan vaikka eilen tulikin sitten aukaistua padot kunnolla kun kuulin yhden kauemman tutun olevan raskaana...ja siihen perään alko kaverit kyselemään että millonkas teille... olin siinä melkein kyyneleet silmissä ja sanoin vaan että en tiiä tuleeko ikinä... onneks tajus sit tytöt alkaa puhumaan jostain muusta jotain että tää kyseinen mieshenkilö ei enää jatkanu...
Kotona mies sitten otti kainaloon ja silitti... emmä haluis olla kateellinen, mut voi piru vie ku mä ajattelin että mä oon ainaki ennen niitä et ei ne vielä hanki lapsia... :(
nyt on neljä tuttua raskaana ja mä oottelen sitä haikaraa tännekin kovasti..

Viikko olis vielä ootettava, varmaan ylikin sitä ovista... Kumpa se tärppäis nyt tässä kierrossa.. en millään jaksais enää odottaa.. se olis niin ihanaa olla raskaana.. kukaan muu ei alussa tietäis ja pikkusalaisuus vaan kasvaisi ja kehittyisi.. salaa haaveilis millaset rattaat ja kaikki :)