Huomenet ketjuun!
Voih, vai tuli se täti sittenkin Annukalle!

Roppakaupalla lohduttavia rutistuksia sinne! Mä jo niin luulin... (eikä varmaan yhtään helpota sun oloa, kun täällä oltiin ihan varmoja sun plussasta.. anteeks, sitä vaan aina innostuu!) Mutta ei kun uusi tsemppi päälle uuteen kiertoon ja enemmän kaatoja oviksen aikaan!
Aurea, hieno homma, että scopia meni hyvin ja saivat endoa poistettua! Muistelen kuulleeni, että endon poiston jälkeen olis puoli vuotta todella otollista aikaa tulla raskaaksi, joten peukut pystyyn sen puolesta. Toivottavasti hartiapistos hellittää pian! Auttaako siihen särkylääkkeet? Mun käskettiin silloin aukiolotutkimuksen jälkeen ottaa buranaa, jos tulee pistosta, mutta en tarvinnut, joten en tiedä sen tehosta käytännösssä. Spasmistakaan en tiedä, mutta toivottavasti ei oo vakavaa, ja saat lekurilta vielä kunnon selityksen siihen.
Vai maanjäristyksiä ja hyökyaaltoja odotettavissa ;D *hih* No, toivon mukaan pääsen itsekin niitä aiheuttamaan ja saan kellistettyä miehen. Mielenkiinnolla odotan ovisoireita... Kukkis, oliko sulla clomien kanssa ovis vahvempi/ selkeämmin tunnistettavissa?
Tsemppejä saharalaisille, tiedän tunteen.. Toivottavasti ovis ilmaantuu viikonlopun aikana ja tuo hedelmällisen maaperän tullessaan!
Katzulle toivottelen kovaa itsekuria herkkulakkoon! Se on kovaa, mutta toisaalta siitä tulee myös hienoja itsensä voittamisen tunteita, kun pystyy kieltäytymään herkuista *haa, minäkö masokisti?* Ja olo on parempi, kun syö terveellisemmin. Mulla olis kanssa pieni kiinteytysprojekti paikallaan, vaikka ylipaino ei ole lähelläkään.
Mutta joo, mun pitäis vissiin pitää vähän palstataukoa, että muut kirjoitushommat edistyis... :O Kivaa viikonloppua kaikille! (menee muuten viikot tosi nopsaan!)