Wish A Baby 93

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
OIkein hurjasti onnea Sarsille plussan johdosta!!!! ;) Mä kyllä hiukka uumoilinki tätä vaihtoehtoa ;) Lätkäsempähän tosta vielä tarrasukkia ja vauvaliimaa läjän sun mukaas.

Onnittelut minultakin sarsille plussasta.

Jännäilin täällä viime syksynä ja plussa saatiin lokakuussa. Nyt poju on jo 2kk ja 3 lapsen äidillä elämä kiireistä. =)

Silloin tällöin käyn lukemassa juttujanne ja jännäämässä plussaajia. Toisaalta haluaisin palatakin tänne mutta 3 lasta jo...miehen mielestä se riittää ja ehkäpä on minunkin aika pikkuhiljaa siirtyä työmaailmaan. =)

kerron vähän kuulumisiakin jos joku joka muistaa lukee: =)
meillä oli 2kk neuvola viikko sitten ja poika oli jo 6730g ja 58.3cm pitkä. Painoa tullut melko reilusti. Edelliset lapset olleet saman painoisia 3kk ikäisenä =)
Jonkinlainen rytmi on päiviin tullut...ja poika nukkuu 2-4 tunnin pätkiä. Joskus syö tiheämpään ja sitten taas jaksaa nukkua pidempään.

Sitten toivotan vielä kaikille oikein isosti plussia!!!!

MinttuO ja poju 2kk

Voi Sars, hihkahdin oikein onnesta! Valtavasti onnea, ja usko jo, kyllä tämä on nyt se teidän vauva!!!

Vautsi, antoi oikein uutta uskoa taas tähän touhun, ehdin tässä jo hieman pottuilla miehellekin, kun haluttais niin hirveästi mutta homma pitää pitää jäissä ke-aamuun asti, kun simppanäyte pitää viedä lekurille...oli lääkäri kyllä todennut että minun endo saattaa kyllä hankaloittaa asiaa, joten katsotaan nyt tämän luomutärppäämisen kanssa. No, ei vielä kirvestä kaivoon.

Ja hurjasti vauvaliimaa Sarsin pikkuiselle!!!

Onnea sars!! Mahtavaa! Onnea! :) Kyllä se nyt on uskottava sunkin että teille tulee se vauva!!!! Ihanaa! Niin ja muille ketjulaisille sellasia terkkuja että yleensähän wab-ketjussa nää plussat on tullu aaltoina.. Eli jos se Sars nyt sit käynnisti tänne kunnon plussa aallon!

c:harmi, kun se täti pamahti kylään. Mut nyt tosiaan kierron pituus on hyvä..En tiedä onko se simppojen laadun kannalta hyvä, mutta me pupuiltiin aika kp9 saakka tonne kp15 joka toinen päivä ja kp 11-13 joka päivä... :D
Minttu O, onnea pojusta. Ompas se vielä pieni!! :) Mulla on kans haaveena ainakin 3 lasta, mut voi olla et sen jälkeen mies ei enää suostu vauvapuuhiin.. On jo valmiiks haikee olo.. Mut onhas se oikeesti tosi upeeta jos saa kolme tervettä lasta. Kyllä niistä on varmasti tosi kiitollinen. Iloista arkea lasten kanssa!

Sars, kerroitko jo miehelle? Mitä se sano?!! :)

Huomenia naikkoset :-)

c¨,)~ ja Minttu: miehelle tuli kerrottua eilen illalla, kun makoiltiin jo sängyssä. Sanoin, että kulta, nyt olis vähän asiaa. Tärkeetä asiaa, tein raskaustestin. Tähän miekkonen silmät loistaen, et noh, mitä se sano?
Ensireaktio oli: MAHTAVAA! Ja nyt pitää ostaa isompi auto.
Eli niin tyypillistä mieskommenttia. Heheee.

Mutta sen jälkeen ei enää uni tullutkaan silmään ja olihan tää melkoinen uutinen. Sulateltavaa siis miekkosellekin. Hehe.

Mut nyt pitää mennä palaveriin.
Palaan sen jälkeen.

T: Sars, jonka aamutestikin vielä todisti tän mahtavan asian.

Hih, hyvin normaali reaktio Sarsin miehellä ;) Meilläkin mies alkoi ensimmäisenä huolehtimaan autosta, kun aloimme vauvaa yrittämään. Onnittelut vielä kerran! Sulla on taitanut kulua aika monta r-testiä ;)

Voi Sars, kun vieläki on niin hyvä mieli sun puolesta! :) Mä tein jo fiksun vedon sillon vuosi sitte ja vaihdoin farkkuautoon.. Poikamiestyttö-Audi sai väistyä.. :´( snif, vieläki ikävä.. Mutta mitenpä kuskaat 70 kilosta nöhveröö Audin takapenkillä.. noukänduu.. Voitte kuvitella, montako kommenttia tuli auton vaihdon jälkeen: "et kai sää pieniin päin".. Meinas hieman kypsyttää.

Juu, mutta pitää jatkaa töitä kun tuli tuossa työkavereiden kanssa taas parannettua turhan pitkään maailmaa. Pomo pois niin alaiset hyppii pöydillä. :D

Jos Minttu sanoo, että WAB ketjuun plussat tulee megalomaanisina aaltoina, niin nyt niitä plussia kehiin ja nopsaan. :-)
Onks meillä listaa jossain, mistä tiedetään jännäilyt ja muut?

Mäpä käyn kaivamassa jonkun listan jostakin. Päivitelkää sit niitä, jookosta?

T: Sars, joka jo uskomattomassa hulluuden puuskassa tsekkas, et laskettuaika on about 14.4.

En löytänyt muuta ko tän listan:

Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
c¨,)~, vm-81, ensmäistä yritetään, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Sars76, vm-76, esikoinen haaveissa, y 08/07, Helsinki, +08/08

Me ei olla näköjään harrastettu noita "jännäyspäivien" listauksia. Ja ehkä hyvä niin. Mut mä jokatapauksessa laitoin ton oman nimen perään plussauskuun. Hullu ku oon.

T: Sars, joka vannoo ovistikkujen ja greippimehun nimeen.

Huikeat onnittelut Sarsille!!!!!!! En eilen kerenny käyä täällä ollenkaan... Meinas jäädä tärkeä uutinen ihan lukematta.

Hmmmm. Pitäisköhän tosiaan hankkia niitä ovistikkuja???????

Minttu vm-85, pikkukakkonen mielessä

en laittanu mitään tohon y:yhyn kun ei meillä yritetä vielä.. vai tarkottiks se sitä?
ja läänin unohdin.. noh, ens kerralla sitte.. se on Länsi-Suomi, jos joku päivittää listaa..

Huomenta.. Olin jo eilen kirjottamassa vaan ukkelismakkelis tuli selän taakse, niin eihän siinä osaa kirjottaa mitään.. Suorituspaineita.. :)

Sars oli niin ihanan täpinöissään eilen! Tulee niiin hyvä mieli kun ajatteleekin sitä onnea! :D

Minä eilen pidin miehelle luentoa, että milloin sitä nyt sitten pitäis mahdollisesti olla ne päivät ja milloin alotan tikutuksen jne. Helppo muistaa kiertopäivät kun elokuun eka oli kp1. Kysäsin sitten vielä, että meneekö liian kliiniseksi, niin heppu siihen että e-hei.. :D Oon nyt suunnilleen viikon verran eläny niiiiiiiin kunnollista elämää että.. Joka ilta käyny 10km lenkin ja tosiaankin tehny ruokaremontin. Mitään makeeta en oo suuhuni laittanu (paitsi ananasta ja mansikkaa), enkä rasvastakaan pahemmin. Nyt jo paljo parempi, siis jotenki timmimpi olo. Voi tieten vaikuttaa sekin, että menkat loppumaisillaan niin suurin osa turvotuksesta/nesteestä (vai mitä se nyt onkaan niin) on häipyny.. Kahviakaan en oo juonu ku max 3 kpp päivässä. Vielä pitäs se greippimehu jostain löytää. :D

Vaan siinäpä oli omaa napaa - kärsikää.. XD

Huomenta. Hehheee, mä en lähde täältä kulumallakaan - on niin hiton mukava ketju, et hengaan täällä aina kun on mahdollista. Voisin jopa ehkä sanoo, et koukussa ollaan...

c¨,)~: kuullostaa hiton hyvältä toi sun miekkosen reaktio tähän yrittämiseen - eli heti kun tätsy on häädetty huitsin nevadaan alkaa ilmeisesti kunnon tikutus ja hommailu? Eli nyt sitten tässä kuussa tärppää. Sovittu?
Ja myöskin melkoista itsekuria vaatii toi sun lenkkeily + ruokaremontti. Täällä vähän kateellisena ajattelen, et hitto, kun mäkin pystyisin tohon. Eli kunnon hatunnosto täältä suunnalta. Nyt vaan se Valion greippimehu messiin, niii avot. (Mähän vannon nyt sen sekä ovistikkujen nimeen.) Heheheee.

Ja Mintun mieliks päivitin listan ;-)

Minttu vm-85, pikkukakkonen mielessä, Länsi-Suomi

Ottakaahan arvon naiset iisisti ja kellistäkää miehiä ja häätäkää tätejä ja PLUSSATKAA! Tää oli vähän niinko käsky :-)
Haluun nimittäin tän meidän ketjun tonne toiselle puolelle...

T: Sars, jota ramasee.

Tää kyllä koukuttaa aika pahasti. Minäki löydän itteni selailemasta näitä vartin välein.. :D

Sars; Kyllä se ois tarkotus nyt tässä kierrossa saada se tärppi. Ukkelille tosiaan vielä senki sanoin, että se pitää sitte sopivaan aikaan tyhjentää pussukat, että pääsevät tuoreita veijareita tehtailemaan ja sitte ku tikku sitä sanoo niin räjäytetään pankki.. :D Joku mies vois kuunnella kauhulla, mutta tää vaan että ei siinä mitään.. ;)
Niin ja tuota ruokaremppahommaa oon yrittäny miljoona kertaa aikasemminki vaan nyt se on tuntunu helpommalta ku ennen, mistä johtunee. Saas ny nähä kuin pitkään kestää. Mutta sain mä toisaalta tupakoinninki lopetettua 1½ vuotta sitte ihan kerrasta vaikka olin jo teinistä asti savutellu ja meni reilu aski päivässä. Ja sekin vain ja ainoastaan tämän tupakoimattoman kultani vuoksi. :) Jos mää teen tän ruokahomman sitten vaikka sen meidän toivotun jälkikasvun nimiin. Jos omaa parasta ajatellen jotain yrittää tehdä, niin siitä ei tuu mitään! Niin heikko luonne on..

T. c¨,)~ joka kärvistelee ilman greippimehua ja hokas, ettei kesäaikaan taida saada tuoreitakaan greippejä.. :(

Jep, tää on hyvä ketju ;)

c¨,)~ tsemppiä ruokaremppaan ja kuntoiluun! Hurjasti olet jaksanut lenkkeillä!

).( Kp 16. Elikkä piinaviikot edessä. Päivät kuluvat taas niin kovin hitaasti.. Sars muistaakseni kyseli kierroistani. Eli ennen km kierrot 26-29 päivää; mielestäni hyvin tasaisia, koska aika harvoin oli 29 päivän kiertoja. Pitää toivoa, että sama meininki jatkuu. Täälläkin on yritetty kovasti parantaa ruokatottumuksia; mun pahin paheeni taitaa olla kahvi. Sitä menee neljä-viisi kuppia päivässä. Kuntoilen mielestäni ihan riittävästi, mutta painoa saisi ehkä olla enemmän. Mun bmi on 21 eli normaalipainoinen olen, mutta... Jostain olen lukenut, että pieni pyöreys olisi eduksi lapsen hankinnassa, vai olenko nyt ihan pihalla?

Mikäs Sarsin olo tänään, ramasee edelleen?

Hilma, minä kun luulen lukeneeni, että olisi paras olla normaalipainoinen ennemmin kuin indeksi yli 25. Kehottavat kuulemma pudottamaankin jos on tuo 25 eli "normaalipainon ylärajoilla".

Mulla nyt on kertyny sen tupakoinnin lopettamisen jälkeen ihan liikaa painoa. Jospa se tästä lähtis alaspäin taas.. :) Meinas vaan tuossa aamukahvin jälkeen huipata. Aamulla kyllä vetäsin kupin kahvia ja ruisleivänki aamupalaksi, että ei pitäs mitään puutettakaan olla. Jos ei sitte seksin puute aiheuta, kun tässä tätin vuoksi joutunu olemaan ilman.. hmmmmmm.. Sitä sen täytyy olla! Tulipa diagnosoitua sekin, hyvä. Pitää lääkitä ensi tilassa, kun on mahollista. *TSIH*

Mikähän siinä on ku nää viestit kääntyy aina väkisin omaan napaan. Onko tää rasittavaa? Kai se johtuu siitä, ku sitä ei muustakaan tiiä...... :)

Tuota listaa katselin niin aloin miettimään, onko Keijusta, Kukkiksesta ja Sarasta kuulunu mitään aikoihin? En ainakaan tästä ketjusta bongannu enkä muista kyllä viime ketjustakaan.. Missäs leidit piileksiì?

Hilmalla on tosiaan piinaviikot edessä :-) Hitto, on se kyllä syvältä venata se pari viikkoa, et onks tärpänny vai ei. Ja jos ne monkulat saapuu, kiukku on melkoinen. Mutta toivottavasti nyt tajuu pysyy poissa. I hope!

Mulla on tänään ollut uskomaton väsymys päällä - en jotenkaan suvaitse uskoa, et olis raskausoireita, koska oon ollut niiiiiin oireeton. Ja ärsyttää, et on koko ajan vähän "hitaalla". Töissäkin pitäis jaksaa keskittyy ja tehdä nopeita päätöksiä...EI onnistu. ;-)

Mut palataan.

T: Sars, joka istuu töis.

Sarssillaaa oooon oireitaaaaaa... hih.. ihanaa.. :) Saako Sars kysyä, niin mitä sää teet työkses? En oo oikeen vielä hahmottanu noista kirjotuksista täysin.. tai sitte mulla on menny ohi, mikä ei ois YHTÄÄN ihme.. XP

Hilmalle tsemppiä piinaviikkoihin! Täällä pidetään peukut pystyssä et saisit viivat tikkuun!!
c¨,)~ hienoa et oot noin hyvin pystyny hillitsemään ittes herkkujen suhteen ja käymään vielä 10 km lenkeillä päivittäin! huhuh!
mä sain kans viime elokuussa otettua itteän niskasta kiinni ja tiputettua painoa 14 kg. nyt alan olla normaalimitoissa, tosin tarkotus on vielä ens vuoden aikana tiputtaa vähän et vois ostaa kivempia vaatteita vielä. en tosiaan tiedä onko se pyöreyskään hyväksi raskautumisessa, luulen että normaalipaino olis paras kaiken kannalta. saa nähdä miten mun käy ton pikkukakkosen kanssa sitten jooooskus...

Hauskaa työpäivää kaikille!

Minttu, tosi hyvin oot painoa tiputtanu? Äkkiä kertomaan miten onnistuit? Mulla jälellä vielä viis kiloa viime odotuksesta ja sitte kymmenkunta aikasemmista. Grrrr. Vaikka tiiän kyllä että pitäis kuntoilla enemmän. Nyt onki tarkotus alkaa (taas) polkeen kuntsikkaa... Heti ku kerkeää *irvistää ittelleen*

Täällähän kulkee juttu sujuvammin kuin sukset hangella. Kivaa, ei täältä voi lähteä pois, ja miksi sitä haluaisikaan? Tuntuu niin paljon paremmalta kirjoitella kun tietää että muutkin ovat samassa tilanteessa, rauhoittaa omaa mieltä ja viisastuuhan tässä mitä enemmän ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia lukee. Eli pidetään ketjua kasassa!

Meillä alkoi nyt sitten ovistikuttelu, kun pyysin miestä hakemaan apteekista liuskoja. No, tyypillisen insinöörin tapaan, herra otti ja veti high-techit, ja toi kotiin Clearbluen digitaalisen testin, liuskoineen päivineen, ja vielä raskaustestinkin (tosin apteekin oman herkän, jota itse asiassa halusinkin). Hyvä kun osasin käyttääkään, mutta nyt on ensimmäinen LH-vaihe testattu, ja alhainen vielä, mikä nyt ei sinäänsä ollut mikään yllätys kun kp vasta 10 tänään. Jatketaan harjoituksia...

Minttu hei, kerro tosiaan kuinka onnistuit painonpudotuksessa? Ja c¨,)~, tosi hieno homma tuo kuntoremontti, vitsi kun minäkin saisin itseäni niskasta kiinni ja lenkille joka päivä. Tulee vaan töissä kuntoiltua sen verran (töissä ravintolassa) ettei pahemmin jaksa sitten päivän päätteeksi. Pyörällä kyllä menen jos sille tuulelle satun, pitäisi kai lisätä sitäkin päivittäiseksi tapahtumaksi. Olen ottanut käyttöön LCHF-dietiin nyt, pari viikkoa olen tähän mennessä tahkonnut, ja ainakin rinnat ovat pienentyneet. :/ Kumma kun sitä painoa ei voi mennä vaikka lantiolta kun sitä siellä on vaikka muille jakaa.

Kuka jännää seuraavaksi, Hilma?

Päivänjatkoja kaikille, täällä painutaan nyt terassinrakennushommiin!
Iloinen Illusia joka kellistää miehen tänään, kun simppatesti on turvallisesti lekurilla :)