Wish A Baby 93

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sars: Niin, voishan se TEORIASSA ollakin tuota kiinnittymisvuotoa, mutta en usko. Kun ei se voi onnistua siitä yhestä panosta.. Se ei vaan yksinkertasesti kaiken tän "tahkoamisen" jälkeen voi.. Mieskin tänään jo sanoi niin turhautuneesti, kun tuli puhetta jotain yleensä ohi mennen muiden lapsista ja minä sanoin että ihan samanlaisia ne tulee sunki lapset olemaan jos niitä joskus tulee olemaan nii se siihen, että kun en minä osaa tehä niitä lapsia.. :´( Tuli aika pitkä hiljanen hetki sen jälkeen. Mä niin toivon, että joskus saadaan se rakkauven hetelmä.. On se niin iso juttu tuolle mun kullalle.

Mukavaa iltaa sulle Sars! Älähän vejä pönttöä kovin sekas. ;) Tää lähtee nyt tekeen makaroonisalaatin loppuun ja mussuttaa loppuillan sitä!

Täähän sopi aivan loistavasti, että olette sormuksista jutelleet, kun minä sain sellaisen eilen!!!

Kaivattu kysymys tuli heti kun silmäni aamulla avasin, ja eihän siihen passaa eitä sanoa, joten koko perjantai oltiin sitten kaupungilla koluamassa kultasepänliikkeitä, ja olisin kuulemma saanut just vaikka minkälaisen, mutta valitsimme sitten kuitenkin sileät puolipyöreät valkokultaiset sormukset molemmille, vaikka olisinkin timantin saanut... räjäytetään se pankki sitten vihkisormuksen oston yhteydessä.

Käytiin kertomassa porukoille tyyliin "me tuodaan pullat, laittakaa kahvi tippumaan", eikä niillä välähtänyt yhtään vaikka vuosikausia äiti on jo sanonut että tehkää just niin. Piti sitten oikein huomauttaa pullavatia ojennellessani että "oli meillä ihan syykin tulla tänne tänään..."

Iltaa vietettiin sitten italialaisessa ravintolassa juoden kuoharia ja syöden tosi mahtavaa ruokaa, ja suunniteltiin tulevaisuutta. Aivan mielettömän ihana päivä.

Ja pupuilut aloitettu uudestaan, meneillään kp 6, ja kuten mieskin eilen huomautti, "ehkä se muksu odottikin tätä, että rengastetaan toisemme ennenkuin suvaitsee ilmaantua". Kyllä ne miehenketaleet jaksaa joskus yllättää.

Muuten alkaa tositoimet maanantaina, kun saadan miehen simppatestin vastaukset, että tiedetään missä mennään, meneekö homma luomusti vai pitääkö kutsua hätiin välikappale lekurin muodossa. Mutta se on sitten sen päivän murhe :)

Iloista päivänjatkos kaikille, t. rengastettu Illusia !!!
Ja sori hehkutus, piti saada jollekulle kertoa, kun pidämme tiedon vielä itsellämme 22 päivään asti (pidämme rapujuhlat kavereille eikä kerrota mitään, katotaan kuinka nopeasti porukka hoksaa...)

Illusialle lämpimät onnittelut kihlauksesta :) Ja muille terkkuja. Eilen palattiin reissunpäältä sopivasti hyödyntämään h-hetkeä, joten tätiä ootellaan parin viikon päästä...

illusialle oikein paljon onnea! Nyt on kivaa taas keskittyä vauvapuuhiin kun rakkaus on julkisesti tunnustettu...! <3

Sarssille synnytyksestä: ei sitä niin kannata pelätä. Mun synnytys kesti 24 tuntia. se alko sunnuntai iltapäivällä tasan klo 15. sairaalaan lähettiin yöllä klo 2-3 neljältä olin jo synnytyssalissa ja 4cm auki ja pääsin ammeeseen. se oli loistava kivunlievitys, mutta rentoutti niin paljon et supistuksen välit hieman piteni. silti hengittelin ilokaasua kymmeneen asti a se ei auttanut yhtään. kätilö ei uskonu mua vaan käski vaan hengitellä sitä, kunnes tosiaan kympiltä joku kätilö tuli sanoo et ilokaasupullo on tyhjä! sit sain asian omaiset puudutukset ja kaikki oli ihanaa. Tyttö synty iltapäivällä klo 15. -------silti koko synnytys tuntu tosi helpolta, vaikka se kestikin niin kauan. kotona mua supisteli kahden minuutin välein mut en millään halunnut lähteä sairaalaan, kun se ei ollu niin kipeetä kun kuvittelin. Mies sit pakotti mut lähteen, kun se ei halunnu toimia kotikätilönä.. Eli ei kaikki synnytykset aina niin kauheita ole! Yhtään en jännitä sitä seuraavaa synnytystä, ainakaan vielä.. voihan se olla et sit kun se on ajankohtasta niin vähän jännittää..

Voih, miten mahtavaa Illusia! Onnittelut kihlauksesta. Mä jotenkin diggaan tosta arkipäivän romantiikasta eli siitä, ettei tartte olla mitään fancy-pancy ravintolaa ja miljoona ruusua ja shampanjaa (noh, shamppis käy aina. Arkenakin) ja hirveitä odotuksia, et nyt se sitten tapahtuu. Aamulla herääminen ja kysymyksen kuuleminen kuullostaa musta hiton hyvältä :-)
Osasitko muuten odottaa kihlausta vai tuliko se täysin puun (tai noh, tässä tapauksessa unen) takaa?

Minttu: dänks synnytyskokemuksesta. Melkoisen pitkä, täytyy sanoa...Huh. Mulla kun on näitä synnyttäneitä kavereita, niin yhtä lukuunottamatta (oli hiton vaikea ja rankka synnytys: repeyty pahasti ja ei pystynyt n. 4 pvään kävelemään) kaikki on sanonu, et synnytys on kuin työntäis vaan järjettömän isoo kakkaa ulos. Hehhheeee. Sitä siis joskus ehkä odottaessa! :-D

Täällä varrotaan monsuuneja. Eipä voi oikein muuta omasta navasta sanoa. Ei mitään merkkejä mistään, ei raskaudesta, ei tädistä. Eilen tai tänään olis "jännäyspäivä". Eli ehkä testailen ens viikolla, jos mitään ei näy, eikä kuulu.
Olis vaan melkoinen ihme, jos plussa tulis - oon aina ajatellut, että niitä "oireita" olis sit (mullakin) vaikka muille jakaa...

T: Sars, joka toivottaa kaikille mahtavaa sunnuntaita.

Iiisot onnittelut Illusialle!! Vallan hienoa! Ihana tapa tehdä kysymys :)

Sarsille bd bd! Täällä uskotaan edelleen!!

Kiitos, Minttu, tiivistetystä synnytyskokemuksesta. Taitaa nuo ekat synnytykset aina ottaa aika kauan. Ja sikäli kun olen juttuja lukenut/kuullut, niin ei kivut yllä yleensä pahoiksi, mutta muuten se on fyysisesti aika rankka juttu.

).( Tänään kp 13 ja pupuiltu on ;) Pitää toivoa, että ovis on näillä main. Sellaisia limoja ainakin on näkyvissä. Ja muutenkin toivon, että kierto on lähtenyt oikein rullaamaan.

Äh, huomenna pitää mennä töihin..

Tervehys!

Ohhoh, Sarssillapa on jänskät paikat. Tavallaan menny jo ylipitkäksi tuo kierto.. wouuu.. bd bd bd bd ++++++++++++++++ Jospa se näillä manailuilla ny plussa pärähtäs! ;)

Hilmalle oikein mukavia ja häntäveikkorikkaita ovisaikoja!

Jotenki aina tulee hirmu heikko olo ku rupee aattelemaankaan noita synnytysjuttuja.. hrrr.. Miehen siskoki pelotteli pari viikkoa sitte, että miten kippeetä se istukan synnyttäminen sitte saattaakaan käydä. Jos ei täysin oo irronnu niin ne "nytkyttelee" sitä irti.. Hyiiiih.. Elokuvissa se aina menee niin helposti ku niitä ei tarvi synnyttää ollenkaan. :D Mutta paree olla ajattelematta niitä, kyllä ne sitte joskus vastaan tulee jos on tullakseen.

Ja täällä ei padot oo vieläkään auki. Ei ees housuun asti vielä tule.. Hohhoijaa, mitähän tää ny sitte on. Eilen satuin juuri tälle miehen siskolle muun keskustelun lomassa mainittemaan, että jo viikon ollu pää kipeenä ja taas jyskyttää, niin sieltähän heti tuli: "et kai sää vaan oo raskaana".. Meinas, että sillä on joka raskaudessa ollu alussa aina tajuton migreeni vähän väliä. Ette usko, kuinka olis tehny mieli sanoa, että kunpa oisinki.. Mutta ollaan miehen kans päätetty ettei kerrota tästä "yrittämisestä" kellekkään. Se vaan ku vajaa vuosi sitte mentiin naimisiin, niin kaikki oottaa, että pian sieltä tulee jälkikasvua. Jotenki ärsyttävää semmonen ajattelu. Eivät voi ajatella, että vois olla kipeä aihe..... :( Nooh, pitää ite yrittää olla viisaampi muita kohtaan! :)

T. c¨,)~ joka lähtee kiusaamaan ukkokultaa, joka hiljasuudesta päätellen nukkuatuhnuttaa...

c¨,)~: kuules: itelles ihan uskomattomat peukutukset täältä suunnasta! bdbdbdbdbd.
Sähän se voit jännätä mua enemmän...
Milloins testaat?

Mä oon kyllä onnellinen siitä, ettei kukaan tiedä tästä meidän yrittämisestä. Ei olla ees naimisissa, joten ehkä sen puoleen kukaan ei jollain tapaa edes odota meidän yrittävän lasta...Mut hahahaa, mepäs yritetäänkin. ;-D

Onks sulla Hilma ollu epäsäännöllinen kierto vai tasaisen varma ko junan vessa?
Täällä pidetään peukut pystyssä oviksen suhteen ja miestä ketoon vaan! Oikein urakalla.

T: Sars, joka menee kiusaa miestä. Se kattoo niin intensiivisesti, miten Kimi ajaa. Puuh.

Emmä jännää.. ku ei se ny oo tärpänny. Oon ihan varma. En taija testatakkaan, jos ny ei sitte kuukausia tämä kierto kestä..

Mutta pitää lähtä touhuilemaan taas jotain. Jos lähtis vaikka käveleen ku on niin mukavan viilee ilmaki.

T. c¨,)~ ------> ylös ulos ja lenkille

No tsaudidau!!!

Mitäs mä sanoin, ei se tärpänny!!! Ukkokulta ehdotti ennen lenkille lähtöä, että jos pikkuisen käytäisiin peiton alla ennen ku lähen.. Noh, kävin sitten "refreshaamassa" itteäni ennen sinne peiton alle menoa ja kappas vain, sieltähän se täti huiskutteli niin punasilla lapasilla että.. (En mä silti mussukkaa ilman jättäny.. ;) ) Niin, mutta tosi huojentavaa kyllä, ny kun se kierto oli tosiaan vain sen 27 pv. Ja mun ovisynnäilytkin saattoi pitää jotenkin paikkaansa, vaikkakin nyt laskettuna aloitin tikutuksen pari pv liian myöhään. Kun aloitin 14. päivänä ja silloin siinä oli aika hailakka viiva. Ovis on vissiin ollu jo sillon 14. pv ja siksi hailakka viiva.. Eli kun pupsittiin 12.pv ja 17.pv (muistaakseni) niin se tärppihetki on sattunu just siihen väliin. Näin mä luulisin... No, tässä kierrossa on sitten fiksumpi sen tikutuksen kanssa.

T: c¨,)~ ja kp 3 (jos sen ny laskis siitä ku ekat rannut tuli papruun..??) :)

c¨,)~: harmillista, et se tätsy saapui. Toisaalta hyviäkin uutisia tuli messissä; kierto nyt sit normi 27. Ja sehän on hyvä. Ens kierrossa sitten uutta putkeen ja menoks.

Täällä ei vieläkään mitään ja kp 32/29-30. Ehkä se täti tulee nyt tännekin, kert se tuli sunkin luo c¨,)~. Jotenkaan en vaan jaksa uskoa siihen tärppiin. Ja kuitenkin samaan aikaan niiiiiiin täysiä haluaisin raskautua...Puuh. Rankkaa.

T: Sars, joka yrittää tsekkailla nelosen leffaa...

Kiitos kaikille tasapuolisesti onnitteluista! Olen kuulemma yhtä hymyä koko tyttö, ja minustakin kosintatapa oli aivan ihana. Taatusti herättävä. :) En osannut kyllä odottaa kosintaa, olin hieman miettinyt että taitaa se mies kosia siellä jenkeissä, ja niin oli kuulemma ollut tarkoituskin, mutta kun raukka ei ehtinyt sormusta hakea ennen lähtöä, niin sain sitten aivan ihanan timanttikaulakorun synttärilahjaksi sormuksen sijaan, ja tämä tuli totaalisena yllätyksenä. Ja hyvä niin.

Sarsilla on jännät paikat. Nyt jo kp 32, etkä ole vielä testannut??? Mulla ei taitais kantti kestää odotella...

Täällä lähetettiin täti matkoihinsa torstaina, ja siitä lähtien ollaan pupuiltu ihan kunnolla (vaikka ei se tärppi vielä näin aikasin kierrosta käy), ja päätettiin että tässä kierrossa tehdään kaikkemme sen suhteen, ja jos ei onnistu, ei voida ainakaan yrityksen puutteesta syyttää.

Plussatuulia tästä tuulisesta kaupungista!!!

T. Iloinen Illusia

c¨,)~: sun manailut teki ilmeisesti tehtävänsä. Super-iso-kiitos! Nimittäin tänä aamuna tein testin ja plussahan siihen tuli. Puuh. Mä oon niiiiiiin pihalla; on tosi epätodellinen olo. Iloinen, mut ehkä myös vähän pelokaskin.

En uskaltanut kertoo ees miehelle tänä aamuna; tuli tunne, et tätä pitää nyt sulatella hetki itsekseen, tehdä ehkä uusinta/ varmistustesti ja sitten vasta kertoo sille miekkoselle.

Sori omanapa! Oon vaan niiin pöllämystynyt.

T: Sars, joka yrittää olla tehokkaan oloinen uudessa duunissa ja samalla oon ihan kuutamolla! :-)

Et kuule usko mikä reaktio mulla tuli kun luin tuon sun viestin.. Kylmät väreet ja veet silmiin. Mä oon niiiin onnellinen sun puolesta, onnittelut!!! Seuraava tunne onkin, että jätätkö sä nyt meidät..? :(

T. c¨,)~ joka alkaa perustamaan noitatohtorifirmaa jossa sivupisneksenä aiemmin suunniteltua äijäkoulutusta ;)

.. niin juu ja siihen samaan pisnekseen sitte se naitattamispalvelu.. Pitää laatia kyllä nyt tarkka liike-idea, ettei tästä enää ala rönsyämään kun nuita ihmekykyjä ilmaantuu ku sieniä sateella.. ;D

c¨,)~: mihinkäs mä täältä häipyisin? Paitsi sitten, kun teille pamahtaa ne plussat. Sit häivytään kaikki!
Ja sä niiiin perustat noitatohtorifirman ja äijäkoulutuksen. Tohon jälkimmäiseen mä tuun kyllä osakkaaks. Hehheee.

T: Sars, joka jo vähän hymyilee. Ja hymisee.

Sars; No hyvä, et sitte kans häivy.. Meillä on ne häätki suunniteltavana ja kaikkee..
Voihan se olla pikkusen epäuskonen olo. Muistan, kun itte sillon muinoin sen plussan tikkuun pissasin, että sai sitä muutaman kerran katella. Mulla sattu vielä olemaan semmoset testit jostain syystä, että niihin tuli äärimmäisen hailakka se kontrolliviiva (tais olla apteekin omia) ja testiviiva oli sitte melkeen musta ku oli niin punanen.. :) Minä kun hädissäni sitten pidin sitä testiviivaa kontrolliviivana ja päinvastoin. Siinä sitte tuhlaantu pari testiä lisää. :D

Kiitos vielä kaikille näistä onnitteluista - mun täytyis nyt vaan päästä kotiin tekee uus testi. En millään nimittäin meinaa uskoa... :-)
Ja kunhan tää "kohu" tästä laantuu, aletaan c¨,)~:n kaa miettimään niitä kuinka-saada-mies-kosimaan metodeja. Hehheeee.

Mies on taas illalla menossa pelaamaan - tällä kertaa normaalin golfin sijasta mini-sellaista. Eli pääsen kertoo sille vasta aika myöhään. En vaan haluais "töksäyttää" sitä. Mut en toisaalta kyl jaksa vääntää myöskään mitään herkku-dinneriä...Hehehee, ehkä pitää sit sängyssä puhua...Ennen nukkumaanmenoa.

Mut palataan pian.

T: Sars

Mää varmaan oisin niin tökerö että soittasin heti ukkelille.. :) Tai sitte laittasin kuvan siitä tikusta, meillä kun laitellaan muutenki paljo kuvaviestejä.. :D

T. c¨,)~ jota täti yrittää hukuttaa

c¨,)~: joo uuden testin tein ja kyllähän siihen ihan vahvat viivat ilmesty. Eli on tää kait uskottava. Manaatko c¨,)~ viel et pysyy kyydissä ihan loppuun saakka? Sun manailut nääs tiedetään hyviksi ;-)

Miekkonenkin tossa kävi kotona kääntymässä - enkä saanu sanotuks mitään. Makoilin vaan sängyllä ja lueskelin kirjaa...
En tajuu, miten en saanu avattua tätä suutani (yleensä melkoisen ammollaan jatkuvasti). Kaipa sitä jotenkin kelailen, et mitäs jos tää keskeytyy ja sit toisen ilo romuttuu...Puuh. Ei pitäis selkeesti ajatella mitään.
Noh, kaveri tulee neljän tunnin kuluttuu himaan. Ja sit räjähtää potti! Hehehe.

T: Sars, joka peukuttaa kaikille ihan hirveesti, jotta voidaan yhdessä siirtyä tonne "toiselle" puolelle.