Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vitsi täällä on välillä niiiiiiin kipeitä juttuja ;D Huippu toi c¨,)~ vaavin mahassa pysymisen-mantra ;)

Pakko muuten yhtyä tähän kauhisteluun pk-seudun kämppien hinnoista!!!! Auta armias, meillä päin tohon hintaan sais tyyliin melkein uuden omakotitalon, ellei jopa avaimet käteen-periaatteella uudenkin omakotitalon.. Kyllä kehtaavat siellä päin kyniä, mutta toisaalta, eiks palkatki ole siellä etelässä paremmat kuin täällä pohjoisessa..?

Multaki vielä peukutukset sekä Kukkikselle ja Keijulle että teidän seuraavat hoidot tupttais sen teille niin toivotun plussan, olisitte molemmat sen jo ansainneet. Kuten tietenkin kaikki te muutkin! :)

Tänään lähti taas uusi viikko käyntiin ja huomenna ois neuvola.. Ahdistaa mennä, kun en haluis nousta siihen puntarille.................................hikinen puntari.................................. :P

Mari ja PikkuKakkonen rv 18+0

Ai kipeeksikö Mari meitä mollaat? No, okei.. välillä tuntuu siltä itestäki.. :D Mutta tsemiä puntarille! Karmein kohta lääkäri/terkkarikäynnissä on aina se hemmetin puntarointi!!! Sen vaiheen vois suosiolla skipata ja kirjottaa siihen "Paino: LIIKAAAAAA!!!" Hehh.. Mitään traumoja ei oo ikinä jääny mistään..............

Täällä taas harrasteltiin tikunuittoa töiden jälkeen. Voitte kuvitella kuinka kaameeta on piätellä pissiä päiväkahvilta kotiin (neljään) asti, varsinki jos se rakko alkaa olla piripinnassa jo puol kolme.. No, mutta tulos oli kuitenkin vielä hailakka viiva, suunnilleen samanlainen kuin eilen. Huomista ootellessa...........

Joo täällä saa kyllä makeat naurut teidän jutuista joka päivä, jopa niin että mieskin on ruvennut nostelemaan kulmakarvojaan ja hieman vilkuilemaan sivua jota katselen (me istutuaan iltaisin kun nörtit konsanaan sohvalla, kummallakin oma läppäri sylissä). Ja niitä naurujahan tähän tarvitaan, joten jatkakaa juttuja vaan!

Minkälaiset crossitrainerit teillä on, Hilma ja Minttu? Kaveri antaisi minulle Elliptical Spin koneen jos vaan löydän sille tilan, ja olen kyllä sellaista miettinyt...hurjat tulokset sinulla Hilma, jos uusia farkkuja saa ostaa tuon tuosta, tahtoo myös! Ei tästä kunnon kohottamisesta varmaan mitään haittakaan ole.

Eilisesta oviksen hyödyntämisestä ei tullut sitten mitään, kun kyseeseen tarvittava ruumiinosa ei suostunut yhteistyöhön ollenkaan. Miestä taisi harmittaa enemmän kuin minua, mutta keljuttaahan se. Menen kohta testaamaan josko olisi tänäänkin mahdollisuus, jatkamme harjoituksia. Mutta seuraavalla varauksella...

Simppatestin tulos nimittäin veti vakavaksi tänään. 50 % liikkumattomia, 30 % liikkuu paikallaan, ja 20 % liikkuu hitaasti eteenpäin. Ja 73 % epämuodostuneita. Eikä määrälläkään hehkuteta, kolmasosa normaalista. Lisätään tähän yhtälöön minun endo, niin ei oiken hyvältä kuulosta. Mies sai puhelinajan lääkärille maanantaiksi, kyselee sitten mitä kannattaa tehdä, ja jos saamme luomutuomion, tulee eteen hoidot. Mutta se on sitten niin.

Ja vessa kutsuu...

Illusia: Heh.. Kyllä mullaki ukko välillä huhuilee tuolta olkkarin puolelta, että mitäpä kulta.. Välillä jopa epäilee että jotain laittomuuksia touhuilen..hmph..
Pahoittelut simppatuloksista.. Mutta toisaalta, se nyt vaan on niin ja sen kanssa on elettävä. Pitää käyttää apuja jos pitää.. Niin mä oon aatellu. Vaikka on se varmaan melkonen isku kun kuulee, ettei ilman apuvoimia voi raskautua. Luulisin, että meillä ainaki se olis miehelle tiukempi paikka kuin mulle. Mutta ei ny vielä heitetä kirvestä kaivoon! :)

Sitten taas omaan suloisen pyöreään napaan.. Suoritettiin kliininen tyhjennys tuossa ja sen jälkeen pukkasin tyynyn pepun alle ja katoin telkkaria puoliska tunnin satsi sisällä.. :) Että nyt pitäs olla jonkunlainen simpparintama siellä munasolua vastassa, jos se pääsee varottamatta hyökkäämään. Hihhhhhih...

T. c¨,)~ jolla on taas aivan karmeet jutut

Illusialla ikäviä testituloksia. Auttaiskohan teiän tilanteessa se panttaus ennen h-hetkeä? Paitsi että sitte voi käyä niin että siipalla on liian kova suorituspaine eikä hommasta tuu yhtään mitään... Ei hyvä välttämättä siis tuokaan tekniikka.

c¨,)~ :llä nyt sitte armeija valmiina muniksen tuloon. Hyvä niin. Toivottavasti sieltä nyt yksi sais homman suoritettua.

Terkkuja sitte kaikille muillekki tasapuolisesti.

Voi pahus, Illusia! Kylläpä tuli kurjia testi uutisia teille :( Mutta kyllä lääketiede monta kertaa osaa auttaa. Ehkä Safiirin ehdottama panttaus voisi toimia myös?

c¨,)~ Hienoa, että saitte tyhjennyksen tehtyä ;) Kovasti peukutan tulosten puolesta! bd bd

Mulla on Hobby Hallista ostettu Releighin crossari. Ihan perusmalli, voisi olla tukevampikin ja olisi mukava jos siinä olisi valmiita ohjelmia. Mutta ainakin on äänetön! Enkä mä nyt usein joudu uusimaan farkkujani, mutta kyllä tuolla laitteella on ollut vaikutusta. Pepun profiili on noussut kivasti ;)

Rollepalla on mukavan hintainen kämppä! Mutta tietäähän sen, pääkaupunki seudulla on todella kallista asua. Tsemppiä remppaan, toivottavasti valmistuu nopsaan.

).( kp 24 ja kas, uusia finnejä on tullut! Blaah.

rQIsp3.png

Paitsi ettei oo minkäänlaisia oireita. Ei ainakaan raskautumiseen viittaavia...

Tervehdys,

voi harmillista Illusia että sait vähän huonoja uutisia. Mutta onneksi, onneksi nykyisin lääketieteen pikku apulaiset taitavat pystyä vaikka mihin!

Mulla on tänään vapaailta; lähdetään tuttavapariskunnan kanssa ulos syömään ja esikoinen jää äidin luo hoitoon. Enemmän tämä on kyllä remonttityömaasta vapaata kuin vauvanhoidosta.

Ja sitten makuuhuoneen puolelle! Meillähän oli suunnitteilla että pikkukakkonen saa tulla jos on tullakseen lokakuussa kun lähdetään matkoilla. Sitä ennen ei tosiaan sen takia, että viime kesällä häämatka meni pää pöntössä... eikä samaa uudestaan. Vaan kuinkas kävikään? Eilen oli pienet aamusellaiset ilman mitään ehkäisyä. Kierto on aika lopuillaan, vaan edelliselläkin kerralla raskautuminen tapahtui kyllä kovin helposti. Että saas nähdä. Jännittää kyllä sikana. Kun jotenkin hurjaa jos se kävisi näin helpolla - ja samalla pettymys, jos ei. Täytyy sanoa, että kun teidän kirjoituksia lukee niin ei voi kuin olla kiitollinen siitä, että on jo yksi lapsi joka sai alkunsa kuin nappia painamalla. Toivon sydämestäni voimia ja tsemppiä kaikille projektiensa kanssa!!!

No niin. Teimme nyt sitten eilen niin kun Safiiri ja Hilma ehdottivat (vaikka en ehdotuksista etukäteen tiennytkään) ja aiheutettiin täsmähyökkäys kun ovistesti näytti vielä plussaa, ja nyt sitten odotellaan 2 viikkoa ennenkuin tiedetään yhtään auttoiko hyökkäys vai löikö vastarinta armeijat takaisin...

Siihen asti roikun täällä imemässä hyviä tuulia teiltä muilta, ja etsin itselleni netistä crosstrainerin, jos vaikka saisi paineta purettua...

Mahtavaa Illusia! Noin juuri: täsmähyökkäys on paras hyökkäys ja tolla tyylillä se lähti mullakin käyntiin. Jesh!
Nyt pidät sitten ne jalat ristissä tän pari viikkoa...Puuuuuuhhhh, mä puhaltelen vielä plussatuulia perään. Kaikille tasapuolisesti.

T: Sars, joka on myöskin kiinnostunut noista crosstrainereista. Tosin joku komee personal trainer sais ehkä vähän paremmin tuloksii aikaseks ;-)

OIkein ihanaa perjantaihuomenta!

Jahas, Sarssilla on alkanu hormoonit jylläämään, kun komeista personal trainereista haaveilee.. :D

Hyvä Illusia! Nyt vaan sitte bd bd bd bd bd ++++++++++++++++++++++++++++++ *kuvittelee mitten Illusia liikkuu seuraavat 2 viikkoa polvet yhdessä Sarssin ohjeen mukaan* Buahhhhhaaahh.. XD

Voih, Rollepallaki olis tsäänssit plussata jo tässä kierrossa. Mahetsua!!! :) Niin se lipsuu.. ;)

Mites safiiri? Onkos punaista havaittavissa? Hope not!!! Entäs Hilma, oireita?

Täälläpä sitä sitte tikutellaan edelleen. Eilen oli kyllä kaks tosi selvää viivaa, mutta se testiviiva oli semmonen että vasen reuna viivasta oli tummempi ku oikee.. Mitä siitäki ny sitte päättelee??? Ei mun mielestä vielä kuitenkaan ollu yhtä tumma ku se kontrolliviiva. Jospa se tänään sitte olis tummempi. Tänään olis kyllä taas tyhjennyspäivä.. ;D Kävin eilen taas kaatosateessa kävelemässä sen seihtemän kilometriä. Puolessa välissä meinas usko loppua kun märät housun lahkeet paino jo niin paljo, että hyvä ku jalka nousi.. Lisäpontta tuli heti kun eilen tuli tilaamani farkut, jotka oli numeroo pienemmät kun ennen mahtuneet (ja peppuki näyttää jopa hyvältä!! ) ;) Niin juu ja eilen oli jalassa semmoset farkut jotka ei oo vuoteen mahtuneet! Painossa ei vielä hirveesti muutosta näy - joku muutama kilo ehkä, mutta vaatteet ja peili ne parhaat mittarit onki!

Juu, vaan tää lähtee aamukahville!

Jee, jee perjantai!!

Illusialle bd bd bd täsmähyökkäsen johdosta!

Rollepa lipsunut suunnitelmista ;) Toivotaan, että tärppää.

c¨,)~ olet oikeassa; peili ja mittanauha/vaatteet ovat paljon parempia suunnannäyttäjiä kuin vaaka. Ja hienosti jaksat lähteä liikkumaan, vaikka sataa!

).( kp 25. Niin kovasti tahtoisin nähdä/tuntea kaikenlaisia oireita, mutta eipä niitä oikeastaan ole :/ Kovasti yritän pitää mielessä viisauden:

Ethän turmele sitä mitä sinulla on,
haluamalla sitä mitä ei ole; ja muista,
että mitä sinulla nyt on, oli kerran niiden
asioiden joukossa, joista vain uneksit.

Ihanaa viikonloppua!

c¨,)~: hehheee, tällä hetkellä hormonihyökkäykset on kyllä melkoisia...Mutta se pitkä vaalea komea personal trainer olis kyllä poikaa...Pieni hiki vielä pintaan, niin avot! Se olis siinä.
Teillä on sitten tänään se kliininen tyhjennys taas vuorossa, eikö? Mä yritän imee itteeni tota sun maagista manausvoimaa ja mantrata täältä, et se tärppi nyt tulee. Joten voitko vähän luovuttaa tota magiaas mulle? Ihan vaan hetkeks, jotta voin tehdä taikoja teikäläiselle?

Mä jäin tänään himaan, kun mies lähti kaverin kanssa kaljalle. En jotenkaan jaksanu lähtee istuu baariin pelkän vesilasin kanssa. Ja jos jois jotain alkoholitonta olutta, niin sehän se vasta riemukasta olis ollutkin. Meillä on myös se paha, ettei kuskia ikinä tarvita, kun kaikki baarit on kävelymatkan päässä...Joten paree olla kotona ja kattoo j-lon leffaa. Hitto sillä naisella on kyllä mahtava peräsin, muttei niin pulleat purjeet...

Hyvää viikonloppua kaikille.
Muistakaa peuhata ja käskekää niitä miehiänne töräyttää kunnon satsit rööreihin. Joohan?

T: Sars, joka on kovin ylpeä c¨,)~:n lenkkeilystä, mutta samalla ite vaan syö sohvalla thaikku-sapuskaa. Hyi mua!

Sars: VAALEE personal traineri??? Tumma sen olla pitää.. ;D Juu, eilen oli tyhjennyspäivä taas. Vaikka nyt sitten ovistestin viiva oli vaaleampi kuin silloin ed. päivänä.. Eli oletan, että se plussa tais olla silloin toissapäivänä, kun vasen puoli siitä viivasta oli suunnilleen saman vahvuinen kuin se kontrolliviiva.. (joku oli johonkin ketjuun täällä kirjottanu, että ottaa huomioon, että se on plussa vaikka on vain osittain yhtä tumma kuin kontrolliviiva.. Tiiä sitte. Pitää ny tänään taas testata ja kattoa jos se alkaa hiipumaan siitä niin tulkitsen sitten niin. Kun olihan mulla se limavyöryki sillon muutama päivä sitten, niin kyllä se tais sitä ovista enteillä. Toivottavasti.......

* * *
* * *
* \o/ * ole hyvä Sars, täältä sitä noitapoweria ny tulee!!! ;)

Juu, vaan pitää painella lenkille tästä. Oon saanu jo mökin siivottua, niin sen jäljiltä sopiva pikkuhiki päällä.. :D

P.S. Missä kaikki on..???? huhuu.. Joko safiiri on testannu?

T. c¨,)~ ja koopee 16

Heips.

Jännittää... vaikka se oli vain se yks kerta ja kp taitaa olla nyt 29, tosin mulla laskut vähän miten sattuu kun ei kauheasti oo ehtinyt vielä kierto normalisoitua imetyksen loppumisen jälkeen. Vähän kyllä oireilee siihen malliin, että olisi menkat tulossa - mutta ei kauheasti kuitenkaan :) Saapas siis nähdä.

Mun mies on tällä hetkellä niin ***n ärsyttävä että mä en kestä! Meilä on remppa siis (noin miljoonannen kerran mainittuna) käynnissä ja ammattitaitoinen remppamies hommissa. Mä tunnen oloni ihan käsittämättömän ulkopuoliseksi. Kun ollaan työmaalla, mies jutustelee vaan sille toiselle miehelle - ja jos mä jotain satun tekeen, käy se heti "tarkistamassa" teenkö oikein. Ja kun yhdelle vanhalle tuolille oli vähän roiskahtanut maalia (josta sen sais rapsutettua pois) niin sain kamalan palauteryöpyn. Saunaan se menee tämän rempparepen kanssa, ei minun. Ja sille kerrotaan hauskat jutut, ei mulle. Ja sille selitetään kaikki muutkin asiat. Mun tehtäväks jää kantaa sinne ukoille ruokaa ja olla hiljaa, siis. Ja sitten jos en halua olla siellä, on vaihtoehtona se että olen äitini luona ja kuuntelen sen loputonta kälätystä ja valitusta. Mulla hajoo pää ihan kohta! Koko stoorin selittämiseen menis viikko, mutta eniten tässä kyrsii se että miehelläni ei ole ammatin tai aiemman kokemuksen perusteella pätkääkään enempää valmiuksia tehdä mitään remppahommia kuin minullakaan. Ja minä maksan kaikesta puolet kuitenkin. Ei kai se nyt ole se jalkovälin killutin se mikä takaa sen että osaa kaiken paremmin?

.... ehkä mulle sittenkin on tulossa ne menkat (pöh!) kun olen näin pahalla tuulella!

Rollepa, saattaahan ne hormonit iskeä vaikka ei olisikaan menkat tulossa... ;) Tuossa tilanteessa kiehuisin kyllä minäkin. Laita mies seinää vasten ja ilmoita että kyseessä on myös sinun kotisi. Ehkä hän luulee sinun arvostavan sitä että itse hyörii ja pyörii siellä ja että sinä saat ottaa rennommin, näitä juttuja kun kuulee vähän väliä. Miehillä kun on tarve olla se tulosta tuottava...

Täällä ei mitään uutta auringon alla, paitsi että masennus iski päälle, kun taas pitää etsiä uusi työpaikka, rahojen tulosta ei taas ole takeita ja rakennushommia pitää siirtää eteenpäin. Vielä kun vauva-asiakin hiertää mieltä (onnistutaanko luomusti vai meneekö lääketieteen kautta) niin olo on vähän alamaissa. Ketuttaa tällainen epäreiluus.

Mahassa on nipistellyt vähän väliä, mutta en luule että tämä on mitään poikkeavaa normaalista, ehken ole vaan tullut ajatelleeksi aikaisemmissa kierroissa.

T. Pessimisti-Illusia joka TAAS vaihteeksi lähettää miljoona työhakemusta eetteriin...

Tervehdys taas... mulla ei tosiaan ole mitään muuta tekemistä kuin notkua täällä netissä tällä hetkellä. Remppaheput on ruokittu ja ulkona sataa kaatamalla. Onneksi kotiäitikin sai hieman mielenvirkistystä Olympialaisista. Täytyy sanoa että nuo miesten pikajuoksut on mun ihan suosikkeja ;) ;)

Illusia, tylsää että sulla on "kaikki huonosti" tai siis että niin moni asia rassaa. Mä olen miettinyt tuollaisilla hetkillä että se onni voi olla ihan kulman takana; koskaan ei voi tietää koska nappaa - oli se sitten työ, vauva - tai mikä tahansa mitä tavoittelee. Eli vaikka just nyt tuntuis kuinka kurjalta niin jo huomenna voi olla tähänastisen elämäsi paras päivä!

Mä mietin että koskakohan kantsii tehdä testi jossei menkkoja ala kuulua, kun kuten sanottu - mulla ei ole hajuakaan kierron pituudesta. Joo, ja voihan se olla että olen pahantuulinen ihan muista syistä... mutta oli syy mikä tahansa niin mä olen kyllä tällä hetkellä tosi ärsyyntyvällä tuulella. Kävin lähikaupassa vähän viiden jälkeen ja siellä jo pakattiin kaikki lihatiskin tuotteet pois ja kolme kertaa ostosreissun aikana sain väistää siivoojaa joka pesi koneella lattioita. Mulla niin kilahti että piti sitten mennä antamaan palautetta netin kautta... jos kauppa menee kiinni kuudelta niin odotan saavani tehdä siihen asti ostoksia ihan täyspainoisesti :/

T. Kärttyinen Rollepa

Voi rollepa! Kyllä ne miehet tosiaan aina kuvittelee tietävänsä remontoinnista kaiken just sen takia et ne on miehiä. Kyllä meilläkin välillä päät kolhii yhteen kun täällä remppaillaan, mut sitä se on. Tsemppiä.

Mä jännitän täällä kauheesti et kuka plussaa seuraavana. Mulla itellä taas on ihan hirvee stressi ihan pienestä asiasta... yritän selittää sitä teille. ja -juu- tiedän et tää on ihan naurettava huolenaihe.... mutta;
ennen esikoista mun kierto oli aina hyvin säännöllinen ja melkein kellon tarkka. Tiesin tasan millon mulla irtos munasolu kun tunsin sen.. Tiesin aina koska on ovis ja koska menkat alkaa. Nyt kun pikkukakkoshaaveet voimistuu niin kaikki on vielä esikoisen jäljiltä epäselvää. En tosiaan tiedä koska on ovis -no joo, onhan siinä keskivälillä limoja enemmän- mut silti! Oon ihan pihalla mun kierrosta ja en enää tunne koska munasolu irtoaa! Nyt ollaan miehen kans kallistuttu siihen että aletaan yrittää vauvaa vasta ens vuoden puolella (me tosin ollaan sellasta sakkia, et mielipide voi vielä muuttua:D) mut olis kiva et kierto selkiäis mulle paremmin ennen sitä.
No joo, mut siis eihän tää ole edes huoli verrattuna joihinkin muihin. Mut tällästä pyörii nyt mielessä...

niin se mun kuntopyörä... hmn.. nyt en muista minkä merkkinen se oli, mut palaan asiaan...

Rollepalle jaksamista! Miehet osaavat välillä olla niin rasittavia.

Illusialle hyvää tuulta ja tsemppiä! Uskon kyllä, etttä välilä tuntuu, että asiat kaatuvat niskaan eikä mikään onnistu, mutta ihan varmasti tulee taas aika kun elämä hymyilee. Onnen hattaroita lähetän *puuuh*

).( Tein eilen r-testin, vaikka ei siihen mitään tarvettä vielä olisi ollut. Ja ei sieltä tullut kuin yksi viiva, minkä takia olin hieman alamaissa. Ja niin sitten tänään ollaan jo kp ykkösessä.

Voi Illusia, kyllä se elämä vielä hymyilee.. Välillä vaan potkii päähän.. Ja bd bd bd että se nipistelijä olis pikku-Illusia, joka etsii oikeaa kohtaa mistä napata masussa kiinni..! :D

Rollepa, tuo on just niiiiiin miesmäistä että. Meillä oli sama homma kun remppaa tehtiin. Minä olin koiranpennun kans 24/7 ja välillä siivosin remppajälkiä pois ja kokkasin remppamiehille.. Oishan tuota voinu omanki kädenjäljen jättää johonkin.

Mintulle paaaaljon kärsivällisyyttä sen kierron selvittämiseen.. jollei ny ennen sitä sitten jo "vahingossa" nappaa.. ;D bd bd bd Jännä kun jotku tuntee sen munasolun irtoamisen niin selvästi, että pystyy sanomaan, kummalta puolelta se milloinki on jne.. Mulla ei nimittäin mitään hajua. :)

Hilmalle pahoittelut kp1:stä. Olisin niin toivonu, että se ois jo ollu sun vuki.. :( Mutta täysillä taas tähän kiertoon!!!

Täällä taas ei mitään kummempaa.. Tänään en enää taida tikutella, uskon että se ovis oli ja meni jo (jos nyt oli ollenkaan). Varmuuden vuoksi nakattiin rojut ränniin tänäänki ja mies niin ihanasti kysyi että pitäskö sun olla tyyny pepun alla varmuuden vuoksi vielä.. :D <3 En tiiä, nyt on kyllä jotenki semmonen olo että ei tässäkään kierrossa tärpänny. En tiiä miksi, mutta semmonen aika varma perstuntuma on. No, pitää sitte tilata lisää ovistestejä ja jatkaa bongailua ens kierrossa.

Kävin muutes tänä aamuna lenkin jo klo 8.30 ->. Oli aika hauska huomata, että liikkeellä oli sunnuntaiaamuna siihen aikaan c¨,)~ ja muut +70 vee.. :) Hehhehh...

Mites muuten jännäykset..? Rollepalla tais kans olla jotain jännättävää.. ;D Lisääppä arvioitu pv listaan..

Illusia 28.8
c¨,)~ 27.8. ?

Safiirilla näyttäs olevan jo kp 35 menossa jos ei tätsy oo tupsahtanu....????????

Täältä tulee vähän mantramanausta c¨,)~:lle: zzzmmmmzzmmmm****positiivinenlataus****tärppiiiii****zzzzzmmmmzzzzz

Sanoit, että sulla on jotenkin sellainen olo, ettei tässä kierrossa tärppää...Tiiätkö mitä? Niin oli mullakin vahvasti sama tunne siinä kierrossa, kun ite "pamahdin"...Eli eli...Ei vielä sanota juuta eikä jaata.
Mä pidän kyllä nyt sit seuraavat pari viikkoo molemmat peukut niiiiiin tanassa kuin olla ja voi!

Mitäs muuta tänne? Illusialle pahoittelut duuniasioista; mun isä-vainaa tapasi sanoa, et asiat lutviintuu aina. Joten ehkä se unelma-unelma duuni on kulman takana...ja plussauskin...
Ei luovuteta - ei sit millään. Ja jos c¨,)~ lenkkeilee +70vee kanssa, ei meillä oo mitään hätää. Hehheeee.

Pakko mennä nyt, joten sori lyhyet kommentit ja kommentoimatta jättämiset - mies lupas viedä mut syömään ulos. Jee. Ainoo paha puoli on, että sushii on tehnyt mieli ihan tolkuttomasti, mut raskautuneet ei kait hirveesti tota raakaa kalaa saa vetää...Joten pitää keksii jotain muuta. Puuh.

T: Sars, joka toivottaa kaikille plussauksia. Mä jännitän teidän kanssa.

Kiitoksia kannustuksista kaikilta, olo on jo alkanut tasaantumaan. Pikkasen piti yöllä kuitenkin riehua, kun kärvistelin taas endon kourissa...ja samaa jatketaan varmaan tänään ja huomenna, 3 yötä yleensä samaan syssyyn. Kaiken lisäksi kaadoin työpäivän päätteeksi paistopöydän rasvat ja pesuveden suoraan vasemmalle kädelleni, joten arvatkaapa rassaako tämä yhdellä kädellä kirjoittaminen...jääpalapussi kun makaa toisen päällä että jaksan olla, vesirakkulat kun särkevät niin maan p*******sti...

c¨,)~:n tapaan ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, ja endon kivut viime yönä veivät valitettavasti viimeisetkin toiveet mahdollisesta smurffista mahassa. Saatiinpahan aikaiseksi miehen aloitteesta kunnon keskustelu kuitenkin eilen, ja todettiin että kun hän huomenna soittaa sinne lekurille, niin ilmoittaa samalla että haluamme hoitoon nyt heti (yksityisellä mennään) jos he ovat sitä mieltä että mahdollisuutemme onnistua luomuna ovat miinus-luokkaa. Että näin. Ihan rauhallisena olen pysynyt vaikka asiat monimutkaistuivat kertaheitolla, tämä on nyt sitten meidän keino, ja sillä sipuli. En ole turhaa harmitellut.

Ja noin 10 työhakemusta laitoin eilen menemään, luulisi jostakin tärppäävän, kun lottovoittokin jäi saamatta.

Safiiri, uutisia?

Rollepalle jaksamista, eiköhän sielläkin asiat järjesty aikanaan. Jos kierto alkaa venyä aivan mahdottomuuksiin, voisiko olla ihan aito jännäyspaikka kyseessä? Testiä kehiin!!!! Ei saa pitää meitä muita jännityksessä... ;)

Hilmalle pahoittelut tädistä, mokoma akka saisi jo jättää sinut rauhaan 9 kk...kyllä se olisi jo sinun vuoro.

Mintulla kierrot hakusessa...niin ne on täälläkin. Aina ja ikuisesti, mutta voin ymmärtää turhautumisesi jos ennen toimi kaikki kellon kanssa ja nyt ei rytmi ole mistään kotoisin. Naisen keho on sitten omituinen otus.

Plussaterkkuja muillekin, ja Sarsille vauvaliimaa jotta pikkuisella on kaikki hyvin ultrassa perjantaina, tule sitten kertomaan kuulumiset!

T. Yksikätinen Illusia.

Tervehdys.

Ei tarvii enää jännittää. Ja nyt tiedän siis kierron pituudenkin!
.... mutta kuten sanottu, en mä oikeastaan olettanutkaan. Ja just nyt meidän esikoinen on niin kärttyisellä tuulella että ei oo mitään rajaa. Liekö hampaita tulossa kun se vaan kiukkuaa ja kiukkuaa eikä mikään oikein auta :( Mä voisin vuokrata tuon jollekin vauvakuumeilijalle hetkeksi! (No sorry - en tietenkään, AIVAN ihana se on kuitenkin enkä ikuna antaisi hetkeäkään pois).

Meillä oli megariita miehen kanssa, mä en enää kestänyt ja annoin tulla täyslaidallisen, ja se vastas samalla mitalla. Päivä mennyt vähän mökköttäessä, mutta kyllä se tästä taas. Noi miehet tuntuu vaan olevan sellaisia että ne eivät osaa puhua asioista riittävän ajoissa, jos ollenkaan.. ovat vaan paskamaisia ja hiljaa ja siinä sitten saa arvailla että mistä kenkä milloinkin puristaa.

Sorry, nyt tuli kovin minäkeskeinen viesti. Tuo pieni kiljuhanhi kaipaa niin huomiota että pakko taas mennä..

TSEMPPIÄ!