I
Illusia77
Vieras
Joo, sori, tiedän että vedän porukan alamaihin juttuineni, samaa teen miehenketaleellekin...minulla on vaan semmoinen taipumus että yksi katastrofi kohdallani ei riitä. Vastoinkäymiset yleensä alkavat pieninä kiusankappaleina ja muuntautuvat sitten suuren luokan tornadoiksi ennenkuin poistuvat kiusaamasta allekirjoitettua. Ja parin kuukauden kuluttua sama juttu...yritän hillitä itseäni. Onneksi suuremman luokan katastrofi taisi jo olla.
Kp luoja-tietää-mikä... 24/30-32. Harmittaa kun ei ole minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, ja testatakaan ei voi kun ei se kuitenkaan mitään konkreettista vielä näytä näin aikaisessa vaiheessa. Olisi vaan kiva tietää juhlia varten, uskallanko napata viinilasillisen tai pari.
Pientä nippailua on koko ajan, mutta toissaöisen endon takia olen ollut aivan hellänä 2 päivää, joten en voi sanoa kuuluvatko nippailut jälkivaivoihin tai mahdollisesti vauva-oireisiin...
Toivotaan myöhäisempää.
Nyt pitää mennä, lisää työhakemuksia eetteriin...
Kp luoja-tietää-mikä... 24/30-32. Harmittaa kun ei ole minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, ja testatakaan ei voi kun ei se kuitenkaan mitään konkreettista vielä näytä näin aikaisessa vaiheessa. Olisi vaan kiva tietää juhlia varten, uskallanko napata viinilasillisen tai pari.
Pientä nippailua on koko ajan, mutta toissaöisen endon takia olen ollut aivan hellänä 2 päivää, joten en voi sanoa kuuluvatko nippailut jälkivaivoihin tai mahdollisesti vauva-oireisiin...
Nyt pitää mennä, lisää työhakemuksia eetteriin...