Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei Hilma hoputukset auta.. ;D Sullahan on hyvä reeniputki päällä. Mulla on pikkusen hyytyny, kun eilenkin vaan mettässä käytiin kävelemässä vajaa tunteroinen. Tulipa ees ulkoiltua. :) Jotenki on niiiin veto pois että! Onneksi on viikonloppu. Hävettää myöntää, mutta oon mäkin melkein unohtanu sen peittojen heiluttelun. :) Yks ilta yritin kutitella kultaa mukavista paikoista nii tokas vaan että älä hipsuta siitä.. 0_o Mitä siitä niinku pitäs aatella??? Sitte otti vaan kädestä kii ja veti kainaloon. hmph.. ja miehetkö muka niitä tunteettomia seksipetoja, jotka nai kaikkea mikä liikkuu aina ku mahollista????? No ei ainakaan tää yksilö.. helvata..

Mukavaa iltaa Illusialle! Ei se ny yhestä illasta niin oo väliksi, vaikka pikkusen naatiskeleeki.. ;) Kiva kun rullasi hyvin pikkuneitin kanssa.

Kiitti Miinillekin käynnistä ja tsemppauksesta. :) Toivotaan että tää teijän peukuttelu ja tsemppailu nyt sitte tuottas sen toivotun tuloksen. En kyllä edelleenkään jaksa uskoa siihen. Ukkelikin tuossa just joku aika sitten meinas, että ei ole tainnu tärpätä tässäkään kierrossa.. Minä siihen, että eipä ole tainnut ei... *huoks* Jospa se joskus..

Mutta mukavaa iltaa muillekin! Vaikka meikä varmaan notkuu netissä koko illan taas ku muutakaan tekemistä oo..... =P

Juu, en tajunnut minäkään c¨,)~ :tä.
Ihan lohduttavaa jotten sentään ihan ainoo blondi oo!

Mulla on niin ovis, niin ovis.. .ei siis oo testejä mutta mulla se tulee niin selkeenä että nipistää ja viiltelee. Tiedän siksi että menin kerran lääkärin (ok, tää ON NOLOA) kun sattui - luulin että mulla oli joku hassusti :D Ja gyne katto ultralla ja sanoi että pulska munasoluhan se siellä. Joo, eli nyt siis viiltelee taas. Mutta mies on remppatyömaalla ja minä istun tässä äidin kanssa sohvalla. Jotain siis on pielessä...?

Illusia - toivottavasti on (oli) hyvät kemut! Kiloja ehtii laskea sitten joskus myöhemminkin.

Joo - mä en kans ikinä koskaan haluaisi että mun ukko näitä juttuja lukis.. huih.

Ja sykkeen kuulemisesta.. nauti niistä hetkistä jos vaan osaat ja voit. Mä en vielä osannu kun esikoistani odotin. Olin jotenkin ihan pihalla ja pahoinvoiva - ja varma että musta ei ole äidiksi sittenkään. Rakenneultran kohdalla homma jo alkoi helpottaa..

Mutta nyt telkkarin ääreen. Katsoitteko muuten Sairaalan syke -sarjan?
Oli ihana kattoo se vauvan syntymä, olipa jopa sama kätilö kun minulla oli. Tosin mä en tajua kuin kukaan synnyttäjä voi ottaa niin lunkisti kuin se nainen siinä..

Poninhäntäneidille peukutuksia kovasti!!!!

Aika jännä tuo uus sarja? Kun on ihan tosi-tv:tä. Emmääkään kyllä taitais antaa telkkarikameran pyöriä omassa synnytyksessä. Kuitenkaan.

Nyt ei kerkeä muuta. Mukavaa venetsialaisviikonloppua jokaiselle. Me lähetään huomenna mökille, joten naputtelutaukoa on vähän aikaa. Moikkelis.

Huomenta ihanaiset!

Ette varmaan ikinä arvaa miksi mä näin aikasin koneella oon..? Komee plussahan se sieltä aamupisusta reilu tunti sitte tuli. Kävin veskissä tekemässä sen testin ja ootin ehkä noin minuutin niin viiva alko näkymään. Heti menin herättään ukkokullan pissanen tikku kädessä.. :) Meinas vaan että "mikä se tuo on"? Sitten meinas että "en minä tajua vielä mitään".. Ja sitte että "olipa melkonen herätys". Aivan tajuttoman onnellinen, mutta silti hokee että ei saa vielä liikaa alkaa odottamaan. :) Eihän sitä saa kun ei tiedä mitä tässä tapahtuu. Nyt siis olis ehkä vasta 4+1.. Heti laskurin kimppuun ja la olis vissiin 8.5. suunnilleen. Arvatkaas vaan onko vähän tuskaa kun ei ollu ku tuo yks testi ja tällä kylällähän apteekit on auki vain arkena... *huoks* Mieskin heti meinas, että pitää hommata toinen testi... :)

Kiitos teille peukuista ja tsempeistä, niissä tuntu olleen jotain taikaa. ;) Ja Sarssin mantrallakin lienee ollu oma osuutensa tässä.. heh.. Suurimman kiitoksen taidan antaa kuitenkin sille liikunnan lisäämiselle ja ovistikuille. Tässä kierrossahan aloitin tuon lenkkeilyn taas aktiiivisemmin. Ja oviksenki luulin bonganneeni eli sekin tais sitte oikeesti onnistua! :)

Mä oon ihan sekasin, varmaan mahtavaa luettavaa ku ajatukset sinkoilee ees sun taas. Mitenhän tässä pysyy housuissaan ku mun isovanhemmat tulee tänään käymään.. Voitte kuvitella miten paljo tekis mieli kertoa, kun olis niiden ensimmäinen lapsenlapsenlapsi.. :) Mutta pitää vielä malttaa ittensä.......................

!!!!!!!!!!!!! HUIKEA UUTINEN HETI AAMUTUIMAAN !!!!!!!!!!!!! Jo karisi unenrippeet silmistä :) ONNEA ÄLYTTÖMÄSTI Poninhäntäneidille!!!!!!

Toivottelee Safiiri, joka onneksi kurkkas tänne ennen aamupalatohinoita ja mökille lähtöä

c¨,)~ , mä olin varma tästä! Onnea hirveästi täältä taustalta! Heti kun näin, että olit käynyt kirjoittamassa aamulla, niin arvasin mistä oli kyse! Hienoa! Annat toivoa muillekin pitempään yrittäneille!

Onnea c¨,)~ !!!
Piti oikein käydä lukemassa sun tän kuun "rojujen ränniin viskaamis"-historia, katsoa millaisella työllä plussa tuli, kun oma ajoitus alkoi epäilyttämään, mutta ehkä tässä vielä on toivoa :) Onnea vielä kovasti!!

Paljon Onnea c¨,)~!!! Kyllähän nuo sun oireet jo antoikin plussaa odottaa :)

Menikö lie oikein tuo merkkisarja... en minäkään hoksannu mitä nuo meinaa, kiitos siis kysyjälle ;D

Kaikille terkkuja!

T. Sonia 38+1
Ex-Kermiteistä ja W.A.B.eista

Suuret kiitokset onnitteluista. On tää jotenki uskomatonta ja pelottaa ihan sairaasti, että miten tässä käy.. Ei oikeen uskalla vielä iloita täysillä.

Miljardisti lykkyä myös Eemille ja Sinililjalle! Tää taas osoittaa, että kyllä sitä toivoa on vaikka on jo pidempään yrittänytkin.. vaikka helvetin turhauttavaa se on ku muut ympärillä plussaa ja ite saa aina vaan sen yhen saakelin viivan siihen tikkuun. Määki olin jo viittä vaille valmis heittämään kirveen kaivoon.

Sinililja, onhan nuo mun "rojut ränniin" -jutut voineet olla aika kamalaa luettavaa. Ite en uskalla lukea vanhoja juttuja, ku alkaa kuitennii hävettää.. ;D Tulee välillä oltua vähä öhö.. suorasanainen (sievästi sanottuna).. =o}

Onnea!! Kävin jo alkuviikosta lukemassa oireitasi... tissejä pakottaa, oksettaa... ja jo silloin teki mieli sanoo, että se on sitä itteesä... mut neiti esitti vastalauseensa...

Kukas muu nousee plussajunaan tällä pysäkillä??? Safiiri??

t. ex-wabbilainen Senora ja neiti 4kk ja muutama päivä...

Kiitokset Enna ja Senora!

Tulethan Enna sitte heti kertomaan miten kävi? bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb +++++
Itse vannon sen aamupissan nimeen. Nytkin kyllä hieman oioin tuon testin tekemisessä ku One Stepissä pitää odottaa 5 min ja antaa pissan jäähtyä ennen ku saa alkaa tikun uittoon. Paskat mä malttanu ootella ja tuikkasin heti vartalolämpimään :) Eihän tuo tulokseen vaikuttanu. ;D

Mielelläni otan muita mukaani tähän junaan! Anybody? Vielä ois paikkoja auki....

c¨,)~ Sylin täydeltä onnea teille plussan tulemisesta!!!! ;) Vaikka olin kyllä minäkin sitä mieltä että kyllä se rouva nyt vaan tässä kierrossa plussaa ;) Vauvaliimaa ja tarrasukkia. *hali*

Sonia, sullahan on viikot hujahtanu ihan silmissä, kohta taitaa sieltä jo kuulua että plop,plop ;P

Mari ja Wab2:n rv 20+4

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kiitokset Enna ja Senora!

Tulethan Enna sitte heti kertomaan miten kävi? bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb +++++
Itse vannon sen aamupissan nimeen. Nytkin kyllä hieman oioin tuon testin tekemisessä ku One Stepissä pitää odottaa 5 min ja antaa pissan jäähtyä ennen ku saa alkaa tikun uittoon. Paskat mä malttanu ootella ja tuikkasin heti vartalolämpimään :) Eihän tuo tulokseen vaikuttanu. ;D

Mielelläni otan muita mukaani tähän junaan! Anybody? Vielä ois paikkoja auki....

Aamulla meinaan tehdä testin vaikka olenkin ihan varma että se on nega.
Ostin herkimmän testin minkä löysin, sen 10 "jotain".
Mutta jos mulla tärppäisi niin LA olisi 8.5 kuten sulla : ) Olisi kiva yhdessä siirtyä odotuspuolelle!

Miten te Mari ja muut ootte voinu olla niin varmoja kun minä ite en oo ollu yhtään varma??? :) Nyt kun jälkeen päin aattelee niin viime viikon oli semmoinen paineen tunne joka tuntu tavallaan tuolla kohdunkaulan seudulla.. Hankala paikallistaa, mutta siltä se niinku tuntui. Sitten muutaman viime päivän oli semmoinen olo sisällä niinku jännittäis hirveesti vaikkei jännittäny, sillain jännästi kutitteli ja levoton olo.. Ja sitte yks ilta kun kävin sen normaalin lenkin niin kyllä siinä meinas usko loppua kesken, ei meinannut loppua näkyä. En tiiä, että joko voi johtua tuosta pienestä salamatkustajasta vai onko vain jotain muuta.

Oispa mahtavaa Enna jos päästäis kimpassa odottajien puolelle (ja kaikkien muidenki kans, niin saatas haudata tää wab-ketju tältä puolen siksi aikaa kunnes seuraavia nyyttejä haaveillaan) ;) Mulla oli kans tuo 10 jotain se herkkyys. Tilasin pari Clearbluen testiä, että saan tässä vielä testailla ennen ku uskon koko asiaa.. =o}

No sanottiinhan me kaikki että plussaat! Onnea miljoonasti, jos tietäisin osoitteesi lähettäisin sinulle karviasmarjasuklaahilloa purkin verran kun just sitä tässä keittelen!

Lisää plussamanauksia meille kaikille toivoo Illusia

c¨,)~ noh, mä vain tiesin sen ;) Ne sun oireet oli niin hyvän kuuloiset, ettei se vain voinut olla mitään muuta, ja ku me vaan päätettiin että sä oot nyt plussannut ;) Ja Täten julistan, kaikki muutkin plussaatkoon tässä lähiaikoina!!!! ;D

ONNEA, ONNEA, ONNEA c¨,)~!! Mä _niin_ tiesin, että plussanut olet!!! Miehellekin sanoin, että menen pikaisesti koneelta katsomaan, onko "se yksi" jo tajunnut, että on raskaana ;) Sulla oli niiin selvät oireet!!

Piti tulla heti aamusta kattomaan miten Ennan on käynyt. Muista, että niin kauan on toivoa kun ei näy punasta.. :) Halitus negan vuoksi kuitenkin. :( Kyllähän se vetää mielen maahan.

Kiitos myötätunnosta c¨,)~
Mulla alkoi nyt taas outo lievä jomotus joka säteilee selkäpuolelle ja päätä koskee vähän. Tätä samaa rallia on päivittäin ja olen käynyt tänäänkin miljoona kertaa veskissä kattomassa että joko nyt..
Mutta en usko enää raskauteen koska noin herkkä testi näytti negan. Toisaalta oviskivut tuntui tässä kierrossa kahteen kertaan eli voihan olla että olenkin ovuloinut myöhemmin kuin normaalisti tai sitten en ollenkaan. Mistäpä sitä tietää.

c¨,)~ jee jee jee!!! Onnea onnea onnea! Kyllähän tää oli ihan selvä juttu.!!! ihanaa!!

Meillä vieraat llähti ja peittoja ei pöllyytelty mutta ehkä tänään...? ovis pitäs olla ens viikon loppupuolella, joten vielä ehtii hyvin. Juteltiin asiasta miehen kanssa ja se sanoi että ei oikein oo uskaltanu sanoa mulle että sen miielestä vauva vois olla hyvä juttu, etten pety jos hän ei haluukkaan vauvaa tai jotain.. no mut mäpäs luulen et nyt se yritys alkaa. minä oon ainakin antanu vauvalle luvan tulla.

täällä oli tosiaan koko talo täynnä vieraita, yksi vauva, ja yksi raskaanaolevakin oli. sain kunnon potkun korvaan kun yritin kuulostella vauvaa mahan päältä *liikkistä* mä haluun c¨,)~ tulla samaan junaan, mut vasta joskus ens kuun lopussa...elikkäs luulen et tuun seuraavalla. toivottavasti!

NIIIIIIIN MAHTAVAA!
Onnittelut kaveri! Ja juu, tulee tää viesti melkoisen myöhässä, mutta pahoinvointi on ollut MELKOISEN rajua tässä viime päivinä: pitää maata ja oksennella. Vuoronperään. Eli tervetuloa kokemaan tää kaikki!!!

USKOMATTOMAN HIENOA!

Nyt sitten vaan liittymään tonne kevään 2009 odottajat ketjuun!

T: Sars, venaten c¨,)~ kirjoituksia!