C
c¨,)~
Vieras
Ei Hilma hoputukset auta.. ;D Sullahan on hyvä reeniputki päällä. Mulla on pikkusen hyytyny, kun eilenkin vaan mettässä käytiin kävelemässä vajaa tunteroinen. Tulipa ees ulkoiltua.
Jotenki on niiiin veto pois että! Onneksi on viikonloppu. Hävettää myöntää, mutta oon mäkin melkein unohtanu sen peittojen heiluttelun.
Yks ilta yritin kutitella kultaa mukavista paikoista nii tokas vaan että älä hipsuta siitä.. 0_o Mitä siitä niinku pitäs aatella??? Sitte otti vaan kädestä kii ja veti kainaloon. hmph.. ja miehetkö muka niitä tunteettomia seksipetoja, jotka nai kaikkea mikä liikkuu aina ku mahollista????? No ei ainakaan tää yksilö.. helvata..
Mukavaa iltaa Illusialle! Ei se ny yhestä illasta niin oo väliksi, vaikka pikkusen naatiskeleeki..
Kiva kun rullasi hyvin pikkuneitin kanssa.
Kiitti Miinillekin käynnistä ja tsemppauksesta.
Toivotaan että tää teijän peukuttelu ja tsemppailu nyt sitte tuottas sen toivotun tuloksen. En kyllä edelleenkään jaksa uskoa siihen. Ukkelikin tuossa just joku aika sitten meinas, että ei ole tainnu tärpätä tässäkään kierrossa.. Minä siihen, että eipä ole tainnut ei... *huoks* Jospa se joskus..
Mutta mukavaa iltaa muillekin! Vaikka meikä varmaan notkuu netissä koko illan taas ku muutakaan tekemistä oo..... =P
Mukavaa iltaa Illusialle! Ei se ny yhestä illasta niin oo väliksi, vaikka pikkusen naatiskeleeki..
Kiitti Miinillekin käynnistä ja tsemppauksesta.
Mutta mukavaa iltaa muillekin! Vaikka meikä varmaan notkuu netissä koko illan taas ku muutakaan tekemistä oo..... =P