Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvatkaas mitä! meillä pöllytettiin peittoja tänään ja oli oikeesti tosi romanttista...!
minä menin päikkäreille samaan aikaan kun meidän esikoinen. mies tuli hetken päästä perästä ja alko silitellä ja sanoi että "minä rakastan sinua. tehtäiskö vauva?" tuli ihan kyynel silmään mulla.... ja sitten pöllyyteltiin peittoja ja mies on ihan superenerginen nyt! ihanaa... tästä tää nyt sitten alkaa!

Ihanaa Minttu, kuulosti niin kivalta... täällä herätettiin itsemme aamulla oikein kunnon tohinalla, ihan menkkojen lopun kunniaksi ;)

Sarsille jaksamista pahoinvoinnin kanssa, ja Ennalle pahoittelut, nega ei ole koskaan kiva. Luin jostakin että mitä huonommin tuleva äiti voi, sen paremmin voi vauva. Voi tietysti olla ihan puutaheinää, mutta hyvä tekosyy ainakin :)

Täällä aletaan nyt kattoa imuroitua Baby Mama-leffaa, kerron miltä vaikutti myöhemmin!

Kiitokset onnitteluista Minttu. Kuulostipa ihanalta tuo teidän "herkkä hetki". Osaa ne vaan nuo Urpo-Kalervot olla sitte niin ihQja välillä.. ;D Illusiallaki ollu mukavan kuuloset petivaatteenpuistelutalkoot.. hehhheh.. Meilläkin koettiin tänään aivan uusia ulottuvuuksia, kun tuntui värkki olevan jotenkin paljo tuntoherkempi kuin aikasemmin.. Tai sitte mää kuvittelin.. Ei, kyllä se oli.. hrrrr.. vieläki kutkuttelee masun pohjassa kun muistelee... ;D

Mutta hyvät yöt ny, mää lähen simahtamaan telkkarin ääreen.. :D

c¨,)~ voisi tehdä meille muillekin nyt manaukset kun toimivat ilmeisen hyvin! Mites on vointi?

Täällä ei mitään uutta auringon alla, kp 7 meneillään ja olen taas kaivanut ovistikut esille, greippimehu on edessä ja foolihappokapselit on nielty...kun ei tässä oikein mitään muuta voi tehdäkään. Tai no, se peittojen pöllyttely tietenkin, mutta se menee iltaan kun mies on töissä...

Baby Mama leffa oli sellainen yhden kerran leffa, eli katsoa voi sen kerran, se on sit siinä. Ei mitään erikoista. Harmi, koska olin mainosten perusteella ladannut siihen niin paljon toiveita. Jopa Horton hears a Who oli parempi. ( Ja jep jep, täällä katellaan piirrettyjä iltaisin. Kuivaharjoittelua? ;)

Nyt sienimetsään.

c¨,)~ mites on viikko lähtenyt käyntiin? Kuinka korkealla kuljet? ;)

Mintulle onnittelut yrittämisen aloittamisesta! Ja kyllä ne miehetkin osaa olla ihania!

Mites Rollepalla kävi miehen houkuttelun kanssa? Hauska tuo sun ovis-kertomus.

Illusialle tsemppiä. Hienoa, että jaksat taas käydä uuteen taistoon!

Sarsille myös tsemppiä pahoinvoinnin keskelle! Raskaus etenee hyvin, kun äiti oksentaa ;)

).( Kp 16. En saanut Donnalla edes viitteitä oviksesta. Greippimehua on juotu, mutta mitään limoja ei ole näkynyt. Peittoja on kyllä pöllyytelty, mutta turhaa on. Grrr... Tällä hetkellä vika on niin mussa; kun ei oo ovista, niin ei niitä vauvojakaan mistään voi tulla. Tekisi mieli soittaa lekurille, mutta pahoin pelkään, että se neuvoo vain odottamaan "muutaman kierron"....

Ok Illusia, mantrat on ny heitetty, joten tästä kierrosta se irtoaa! :) Ihan takuuvarmasti! Vointi on ihan ok, lukuunottamatta pelottavia repäsyjä alavattassa ja aivat s**tanan arkoja tissejä. Mä oon niin pelko persiissä että pysyykö tuo toukka mukana... :(

Hilmalla tympeetä oviksen mehtuun kans.. :( Tuo kuulostaa niin tutulta. Mullahan oli täys epätoivo sillon parina edellisenä kiertona, jos muistat? Nyt vasta tässä kierrossa vois sanoa kunnolla bonganneensa limat ja silleen. Älä vielä luovuta, sinähän sanoit että eka kierto voi mennä sitä Donnaa opetellessa. :) Pupsitte ukkokullan kans vaan, niin on armeija varmuuden vuoksi oottelemassa pahaa aavistamatonta munista.. :D Tuo jokatoinenpäivä systeemi oli ihan jees. Ei tullu niin tajuton suorittamisfiilis.. :) Asennosta sen verran, että meillä tärppäs minä päällä.. ;D Lieneekö jotain merkitystä...? hehhhh..

T. c¨,)~ 4+3

Illusialle tsemppiä sen greippimehun selättämiseen... ja muutenkin koko kiertoon.
hilma, mistäs sitä tietää jos ovis on ollu, mut et vaan oo osannu sitä heti bongata... ei vielä harmitella mitään!

Mulla on nyt sitten kp 12 eli pöllyytellään tänäänkin kun vaan saan ukkokullan kotiin ja tytsyn päikkäreille. hui, luin kaikkea ihmeellistä tuolta vauvasivustoilta ja tosiaan, mullahan on paljon korjattavaa elämän tavoissa et saan vauvan alulle... kahvinjuonti, vähäinen liikunta, limpparin juonti, liian vähäinen vedenjuonti ja kuitujen puute mm...
öhhöh. taitaa nää ekat kierrot mennä vaan uuden elämäntavan opettelussa.. :/

Ai niin, nyt sitten on virallisesti syksy, joten hyvää syksyä kaikille... eikös se niin oo et makuukammarissa yleensä lämpiää kun ulkona alkaa kylmetä... **hehehee*

tsemppiä kaikille kiertoon!

Ihana toi Mintun lause "eikös se niin oo et makuukammarissa yleensä lämpiää kun ulkona alkaa kylmetä..." sopii kyllä just. Tänäänkin on niin ihanan kirpeä syyssää täällä Vaasan korkeudella, että tekisi mieli vaan kävellä metsässä koko päivän. Olin siellä jo yhteen otteeseen hauvan kanssa, saaliina 1/2 l suppilovahveroita...

Kiitos c¨,)~ manauksesta, nyt sitten odotetaan tärppiä! Tuohon greippimehuun olen muuten jo kyllästynyt, oli se ensin alkuun ihan hyvää, mutta nyt alkaa tympiä. Jos nyt kuitenkin sitä joisi...

Karviaspiirakkaa tekemään, mies on hulluna piirakoihin, joten arvatkaapa mitä tässä talossa leivotaan eniten... :)

Aurinkoista päivänjatkoa teille kaikille!

Kiitokset Miini! :)

Uih ku Mintulla on jännät päivät menossa. bd bd bd bd bd bd bd bd +++++++++++++++++++

Voi hitsi ku Illusialla on ihanat pöperöt aina tulossa. Mä taidan hypätä autoon ja päristellä tuon vajaa 300 kilsaa ihan piirakan persolla.. ;D (Äläkä naura, jos tässä nyt mielihalut iskee joku kaunis yö, niin ei se auta ku suunnata nokka kohti rannikkoa.. :)) Etkö sä jostain Vaasan seudulta ollutkin?

Nyt pitää lähtä köllimään, väsy on ollu hillitön koko illan ja suuri helpotus kun pääsee vällyjen väliin! :)

Joo, Vaasastahan minä. Mistäpäin Suomea muu porukka on? Sars taisi olla Helsingin suunnalta, entäs muut?

Karviaspiirakasta tuli tosi hapan, mutta vaniljakastike vei sen terävimmän maun, taisi marjat olla ehkä vähän raakoja vielä. Ei haitannut tahtia ollenkaan, piirakkahirviö söi ;)

Olen tipahtanut kärryiltä jännääjien osalta, vieläkö meillä joku jännää toukovauvaa?

Huomenta!

Oi Illusia, vaniljakastiketta ja piirakkaa.... :P *lääh*

Minä oon Oulun läänistä (eteläpäästä).. Sars oli juu Helsingistä.

Ehtiskö Hilma vielä toukokuulle? Vois olla, jos ovis näinä päivinä. Samoin Minttu vois ehtiä, jos lähipäivinä tärppäis...Eikös? Hui ku jännää, voisitte kyllä tulla samaan junaan.. ;) bdbdbdbdbdbdbdbd