Heippa kaikille!
Tervetuloa
Mimosa! Lisäsin sinut tuonne listaan.
Mulla on kanssa LA toukokuussa, onko sulla alku- vai loppupuolella? Tosin, jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin tämä meidän jälkeläinen tulee vasta kesäkuun puolella, mutta eipä tuon niin väliä. Pääasia, että kaikki menisi hyvin.
Meillä on täällä vähän hiljaista ollut nyt johtuen noista parista km-tapauksesta tässä noin viikon kuluessa. On tainnut vähän masentaa itse kutakin ja tietysti sitä ainaa alkaa pelätä, että itselläkin menee jotain pieleen.
Mulla ei ole kokemusta tuost Suomi24:n palstasta, mutta olen tainnut ennenkin lukea mainittavan, ettei siellä ole kovin hyvä henki. Me ollaan toistaiseksi saatu pidettyä tämä pino aika "siistinä" ja yritetty välttää kovin kärkästä kommentointia. Joku harmaa vieras on pari kertaa tänne eksynyt, mutta ollaan yhteisvoimin sellaiset häädetty

ilkeilemästä.
Oltiin just pojan kanssa katsomassa esikoisen balettinäytöstä. Hyvin tytär selviytyi, vaikka erityisesti karakteritanssi ei tosiaan näytä olevan mitenkään helpoimmasta pääst, sillä vauhti on kova ja korkokengät jalassa... Kyllä taas tuli äidillä tippa linssiin, nyyh. Mikähän siinäkin on, että aina noita lasten esityksiä katsoessa jotenkin herkistyy.
Hyvää joulunalusviikkoa kaikille!<br><br>