F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no mutta kun se on pahaa, kun tiedän jo liika
ei olisi pitänyt ikinä lukea mitään![]()
no mutta kun se on pahaa, kun tiedän jo liika
ei olisi pitänyt ikinä lukea mitään![]()
en kyllä voi tyhjentä päätä.
Mä jos raskaana saan tietä jotain pahaa, niin se on katastrofi minulle. Toivottavasti pääsen pian tutkimukselle, tutkitaan mikä virustyyppi minulla on oikeasti. Vaikka vastauksia pelkään kans todella paljon
tuskin se psykiatsri mulle auttaa, ehkä enemmän tutkimus ja puhuminen tästä aiheesta sekä aika, paljon aika vama että tottun tähään
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24961590:Jos minä olisin sinä, menisin tietyusti tutkimuksiin ja haluaisin mahdollisimman paljon tietoa lääkäriltä. Mutta hakisin myös apua pelkotiloihin. Voin vaan kuvitella, miten kauhea olo sulla on, varsinkin, kun et voi millään lääkkeillä helpottaa tuota oloa, kun olet raskaana. Ne psykiatrit osaa opettaa semmosia tapoja, miten pystyy hallita pelkoa ja tuntuu rauhalliselta.
Nythän voi olla niin, että pelkäät ja hysterisoit turhaan. Ehkä hpv antaa sun olla sittenkin rauhassa koko sun loppuelämän. Toi pelko pitää saada helpottamaan, koska se on semmonen, mikä alkaa rajoittaa sun elämää.
tiistaina ainakin meen, yhden luo, kuka kaikki tietä kondloomasta/hpvsta. Tuntu vaan että odottava aika on niin pitkä, en halua päiväkään odotta, haluan tietä kaikki jo, kun tämä 2 kuukautta oli helvettiä, paitsi 2vkoa oli hyvää, kun lääkri, jooko valehteli tai ei tiennyt tarpeeksi mitä puhui tai mistä tiedä jos vaikka tottakin oli.... aika ristiriitainen tieto lääkäreillä, en ymmärrä en
On HPV, joku korkea riski, yks tai useammin.
Yks lääkäri teki päätös koepalan perusteella ettei ole mitään varallista, eikä ole 16 eikä 18 virustyyppi, toinen lääkäri eri mieltä, siks haluan tutkia.
Kyllä raskaus ei sopii minulle ollenkaan, mä tiedän sen itse ja vaikka pelota ovat todellisia, niin silti pelottaa enemmän varmasti kuin pitäis
On HPV, joku korkea riski, yks tai useammin.
Yks lääkäri teki päätös koepalan perusteella ettei ole mitään varallista, eikä ole 16 eikä 18 virustyyppi, toinen lääkäri eri mieltä, siks haluan tutkia.
Kyllä raskaus ei sopii minulle ollenkaan, mä tiedän sen itse ja vaikka pelota ovat todellisia, niin silti pelottaa enemmän varmasti kuin pitäis
Mun on pakko kysyä, mutta tulevatko solumuutokset heti tartunnasta vai viekö se oikeasti 5-10vuotta? Mietiyttä vaan keneltä mä sen saanut ja onko niin että sain sen jopa äidiltä?