Kyllä, tuli pahaa mieli taas tämän palstan takia tai ehkä vain mä voin saada täällä niin paljon kakka niskaan, vaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mutta kun se on pahaa, kun tiedän jo liika:D

ei olisi pitänyt ikinä lukea mitään:(

Niinhän se on että tieto lisää tuskaa...ja se voi lisätä turhaakin tuskaa eli voit murehtia, vaikka ei tarvitsisikaan.Kuka tahansa meistä voi sairastua mihin tahansa syöpään tai sitten olla sairastumatta.Yritä nyt tyhjätä pää ikävistä asioista, olla murehtimatta.Kaikkea hyvää toivon sinulle.

no mutta kun se on pahaa, kun tiedän jo liika:D

ei olisi pitänyt ikinä lukea mitään:(

909.jpg

en kyllä voi tyhjentä päätä:(.

Mä jos raskaana saan tietä jotain pahaa, niin se on katastrofi minulle. Toivottavasti pääsen pian tutkimukselle, tutkitaan mikä virustyyppi minulla on oikeasti. Vaikka vastauksia pelkään kans todella paljon

Lopeta tuo hysteria. Samasta aiheesta täälläkin miljoona ketjua,joka päivä.
Hae itsellesi jo jotain apua,psykiatriselta puolelta.
Yritä nyt keskittää ajatukset vaikka tulevaan vauvaan,ja nykyisiin lapsiisi.Tsemppiä!

kyllä sun jos kenen luulis jo tietävän, että tänne ei kannata kirjoittaa mitään, johon ei kestä saada vaikka minkälaista vastausta. tuossa sun tapauksessa on lääkäri se, joka osaa sanoa miten ja mitä tehdään ja missä tehdän, ei palsta voi tietää, eikä tiedä vaikka kuinka joku muuta väittäis, mikä on oikea tapa, vain lääkäri tietää

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
tuskin se psykiatsri mulle auttaa, ehkä enemmän tutkimus ja puhuminen tästä aiheesta sekä aika, paljon aika vama että tottun tähään

Jos minä olisin sinä, menisin tietyusti tutkimuksiin ja haluaisin mahdollisimman paljon tietoa lääkäriltä. Mutta hakisin myös apua pelkotiloihin. Voin vaan kuvitella, miten kauhea olo sulla on, varsinkin, kun et voi millään lääkkeillä helpottaa tuota oloa, kun olet raskaana. Ne psykiatrit osaa opettaa semmosia tapoja, miten pystyy hallita pelkoa ja tuntuu rauhalliselta.

Nythän voi olla niin, että pelkäät ja hysterisoit turhaan. Ehkä hpv antaa sun olla sittenkin rauhassa koko sun loppuelämän. Toi pelko pitää saada helpottamaan, koska se on semmonen, mikä alkaa rajoittaa sun elämää.

Katso peiliin , mieti mitä tänne kirjoittelet ja tärkein hanki tosi ystäviä joiden kanssa voit jutelle ihan livenä.
Sitä saa mitä' tilaa :( Sun avaukset on yleensä aika provosoivia
Hanki ammattiapua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tää palsta oli paljon "rauhaisampi" kun sä et saanut kirjoittaa. Nyt taas muitakin hörhöjä paljon ... sattumaako?

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
[QUOTE="mä";24961601]Katso peiliin , mieti mitä tänne kirjoittelet ja tärkein hanki tosi ystäviä joiden kanssa voit jutelle ihan livenä.
Sitä saa mitä' tilaa :( Sun avaukset on yleensä aika provosoivia
Hanki ammattiapua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tää palsta oli paljon "rauhaisampi" kun sä et saanut kirjoittaa. Nyt taas muitakin hörhöjä paljon ... sattumaako?[/QUOTE]

Ei sillä ole ystäviä, ja mieskin on kuksimassa muita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24961590:
Jos minä olisin sinä, menisin tietyusti tutkimuksiin ja haluaisin mahdollisimman paljon tietoa lääkäriltä. Mutta hakisin myös apua pelkotiloihin. Voin vaan kuvitella, miten kauhea olo sulla on, varsinkin, kun et voi millään lääkkeillä helpottaa tuota oloa, kun olet raskaana. Ne psykiatrit osaa opettaa semmosia tapoja, miten pystyy hallita pelkoa ja tuntuu rauhalliselta.

Nythän voi olla niin, että pelkäät ja hysterisoit turhaan. Ehkä hpv antaa sun olla sittenkin rauhassa koko sun loppuelämän. Toi pelko pitää saada helpottamaan, koska se on semmonen, mikä alkaa rajoittaa sun elämää.

tiistaina ainakin meen, yhden luo, kuka kaikki tietä kondloomasta/hpvsta. Tuntu vaan että odottava aika on niin pitkä, en halua päiväkään odotta, haluan tietä kaikki jo, kun tämä 2 kuukautta oli helvettiä, paitsi 2vkoa oli hyvää, kun lääkri, jooko valehteli tai ei tiennyt tarpeeksi mitä puhui tai mistä tiedä jos vaikka tottakin oli.... aika ristiriitainen tieto lääkäreillä, en ymmärrä en

Oli kyse mistä asiasta vaan niin sä olet aivan hysteerinen.Edelleen olen sitä mieltä että sun pitäis hakea apua psykiatriselta puolelta,sä olet aivan tasapainoton ihminen.
Toinen asia,älä kerro jokaista asiaasi täällä.Sä olet nimeäsi,osoitettasi myöden palstalaisten tiedossa,yritä nyt hyvä ihminen pitää joitain asioitasi omana tietonasi.Älä avaudu joka ikisestä asiasta mitä sulle tapahtuu,esimerkkinä jatkuvat kännijuhlimiset,koiran kusettaminen vaippaan tai alapäästäsi.

tiistaina ainakin meen, yhden luo, kuka kaikki tietä kondloomasta/hpvsta. Tuntu vaan että odottava aika on niin pitkä, en halua päiväkään odotta, haluan tietä kaikki jo, kun tämä 2 kuukautta oli helvettiä, paitsi 2vkoa oli hyvää, kun lääkri, jooko valehteli tai ei tiennyt tarpeeksi mitä puhui tai mistä tiedä jos vaikka tottakin oli.... aika ristiriitainen tieto lääkäreillä, en ymmärrä en

11514.jpg

nyt pitää kysyä että onko sulla todettu vaan joku HPV-infektio vaiko kondylooma? kun nehän voi olla kaks eri asiaa. on olemassa yli 100 erilaista HPV- alatyyppiä ja vain muutamat niistä aiheuttaa kondylooman mutta ne samat ei aiheuta syöpää.

ja kun mietit kaikenlaisia syöpiä niin lopeta semmosten miettiminen heti. todennäkösyys että saisit syövän on kuitenkin aika pieni ja nekin muutokset heti huomataan papassa. suuseksissä voit saada kurkkuusi tuon HPV:n lisäksi myös herpeksen mikäli et käytä kondomia, kännykkään paljon puhuessasi voit saada aivokasvaimen, vesijohtovedestä voit saada bakteerin jne. ihan kaikesta voi saada jotain joten suosittelen että et ajattele asiaa yhtään muulloin kun siellä lääkärin vastaanotolla. muuten tulet hulluksi.

ja se kun sanoit ettet tartte psykiatria vaan tarttet saada jutella asioista ja lääkärin neuvoja jne. niin lääkäri ja kuuntelija se psykiatri nimenomaan on. se vaan sais sua autettua tuossa raskauden aikasessa ahdistuksessa joka ei todellakaan ole hyväksi sikiölle. että sinuna menisin hakemaan apua myös sieltä puolelta ettei tule taas samanlaista suurta ahdistusta kun sun kuopuksen syntymän jälkeen (palstalla on muistissa hyvin myös ne sinun ahdistuneet kirjoitukset kun pelkäsit hysteerisenä aivan kaikkea).

ehkä raskaus ei sovi sulle? siis kun ahdistut siitä aina niin kovasti.

Jos palstan takia (taas) tuli paha mieli niin pysy ihmeessä pois! Olit 8kk bannissa; eikös ollutkin hyvää aikaa, eikä pahaa mieltä ainakaan tämän takia?

Olisit ottanut opiksesi ja jättänyt palaamatta. Tosin et sinä täällä taas kauaa pyöri (onneksi), kun banni rapsahtaa.

On HPV, joku korkea riski, yks tai useammin.

Yks lääkäri teki päätös koepalan perusteella ettei ole mitään varallista, eikä ole 16 eikä 18 virustyyppi, toinen lääkäri eri mieltä, siks haluan tutkia.

Kyllä raskaus ei sopii minulle ollenkaan, mä tiedän sen itse ja vaikka pelota ovat todellisia, niin silti pelottaa enemmän varmasti kuin pitäis

On HPV, joku korkea riski, yks tai useammin.

Yks lääkäri teki päätös koepalan perusteella ettei ole mitään varallista, eikä ole 16 eikä 18 virustyyppi, toinen lääkäri eri mieltä, siks haluan tutkia.

Kyllä raskaus ei sopii minulle ollenkaan, mä tiedän sen itse ja vaikka pelota ovat todellisia, niin silti pelottaa enemmän varmasti kuin pitäis

no sitten menet uudelleen testeihin ja pyydät niistä virologin ja sukupuolitauteihin erikoistuneen gynekologin lausunnon.

ja kuitenkin: RAUHOTU! kun ei se hysterisointi auta mitään, päinvastoin.

Mun on pakko kysyä, mutta tulevatko solumuutokset heti tartunnasta vai viekö se oikeasti 5-10vuotta? Mietiyttä vaan keneltä mä sen saanut ja onko niin että sain sen jopa äidiltä?

Voisiko tartunta olla mahdollinen esim. strippitangosta? Vai pestiinkö ja desinfioitiinko ne tangot aina esiintyjien välillä? Jos ei, niin kannattaa kysyä sairaalassa mahdollisuutta saada korvausta ammattitaudin perusteella.

Ootko ihan tosissaan? Luuletko etä joku hinkkaa siellä itse? Mä en ollut kertakaan kosketuksessa siitä tankoa, puhumattaakaan että ilman vaateita tarvi olla vain jotai 5sek. Jos oikeasti tämä virus nykyään saa käsien välityksellä, niin prkle, pitääkö mun laita tai käyttää hanskoja jopa lapsille ja varma jo lapsetkin sitten helvetti tartunnan saaneet ja miehen kans varma pakko jo aloitamaan käyttää kokovartalo kondomi

Mä en ymmärrä näitä kuvalinkityksiä. Toinen on ihan paniikissa asiansa kanssa, niin sitten ollaan vaan ilkeitä ja nauretaan. Jos ette osaa sanoa mitään mikä auttaa, niin ei Savanna noita kuvia kai kaipaa.

• Tykkää
Reactions: Maine Coon/

Yhteistyössä