Ai tilasitko puvun netin kautta, Vilkku? Mä ostin oman pukuni alennusmyynneistä jo viime joulukuussa, vaikka vasta ens kesänä mennään naimisiin... mutta oli 75% alennuksella, ja sain sitten ihan uniikin puvun (samassa kaupassa myös prinsessä Mary on käynyt ostoksilla

Nyt on vaan ongelmana et oon lihonu 4 kg sen jälkeen, ja yläosa ei mahdu päälle!!! No, täytyy ruveta pian käymään taas jumpassa
Mä soitin eilen lääkärille ja valitin, ja pääsin sitten tänään lekurille vaikka muka ei ollut aikoja. Ne ei kyllä löytänyt mitään vaikka teki virtsatestin ja gynekologisen tutkimuksen. Kuulemma virtsarakko oli vähän "arka" kun sitä paineli (AU!!!) mutta se on kuulemma normaalia. Ottivat sitten klamydiatestin kun eivät muutakaan keksineet, ja saan tulokset ens viikolla. Tosi ärsyttäväa, kun oikeesti tuntee että polttelee tuolla alapäässä ja ne ei löydä mitään. Se lääkäri kysy vähän vihjailevasti että voisko se olla jotain MUUTA tuolla alapäässä kun nippailee ja kun menkat on pari päivää myöhässä, mutta mähän oon jo tehny 2 raskaustestiä. JA menkat alkoi sitten tänään, mutta onneks lekuri ei ollu moksiskaan. No, mutta yritän nyt hoidella itse itseäni, pidän sellasta olkapäille tarkotettua lämpötyynyä tossa alavatsalla ja juon PALJON teetä ja vettä ja kokista ja kaikkea muuta
Mä oon kans käyny täällä Ellien hääpalstoilla ja naimisiin-infon palstalla kattelemassa. Oon just valitsemassa kutsukortteja, ja noilta palstoilta saa hyviä "tee se itse"-neuvoja, kun meillä toi budjetti on rajallinen vaikka mun porukat vähän auttaakin. Mä oon käyny kattomassa tuolla suomi24-sivuilla, mut must siellä on aika paljon kaikkea roskaa ja ilkeitä kommentteja. Onneks kukaan häirikkö ei oo toistaikseks tullu meidän ketjuun

Kai nää menkkahuolet ja ovisbongailut on ulkopuolisille niin tylsiä aiheita ettei niitä jaksa lukea...hehe.
Saana tee vaan ihmeessä testi niin voit sitten juhlia hyvällä omallatunnolla! Sitäpaitsi oon kuullu että ekojen viikkojen aikana äidillä ja lapsella ei ole edes vielä samaa verenkiertoa, niin tuskin siinä mitään käy. Mun kaveri joi, poltti ja söi e-pillereitä ekan kuukauden ajan, ja hyvin meni
Niin noista hääjutuista vielä... mä luulin aikasemmin et en tykkäis vaaleenpunasesta teemasta ollenkaan, ajattelin et mulle pitää varmaan olla jotain kermanväristä tms koristelussa, mut EI. Olin viime kesänä yksissä ökyhäissä Ruotsissa (siel oli yks maan parhaista tenoreista laulamassa kirkossa You raise me up jousiorkesterin säestyksellä.... NYYH) ja siel oli tosi tyylikäs koristelu ihan vaaleen vaaleenpunasella teemalla. Ja nyt mäki haluun!! Ajattelin et ois söpö jos jokaisessa pöydässä ois vaiks yks vaaleenvaaleenpunanen Gerbera tai jotain, eikä perinteisiä ruusuasetelmia. Mutta täytyy nyt kattoo mihin on varaa... kun haluttaisiin häämatkalle jonnekki eksoottiseen paikkaa, vaikka vaan lentoliput Thaimaaseen, ja kai sinne pitää bändi ja valokuvaajakin järjestää. Meillä on jo listassa n. sata vierasta, joten ihan pienet häät ne ei ole (mä oon muutenkin vähän tällänen prinsessa....

No, mutta otetaan vaikka pieni laina tai jotain... Oon ihan tahallani maksanu liikaa veroja, eli tiedän et saan toukokuussa ison veronpalautuksen, ja ne menee suoraan hääkassaan.
No, mä rupeen varmaan tässä tekemään vähän töitä... :