Ajatuksissa kakkonen 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sain vihdoin viimein laskettua mun kp:t eli nyt mennään kp.22! Mihin verrata? Raskautta edeltäviin? Eli silloin ois 28-35. Viime viikolla oli vauvanteko meininkiä kun laskujeni mukaan silloin ois ovis mut tuttuja ovis-oireita ei oo kyl ollenkaan ollu.. Mut kai se ovis jossain vaihees pitäis tulla koska ei kai kuukautisetkaan ala jollei oo ollu ovista??!! Joten viime viikko mentiin laskutekniikan mukaisesti ja nyt sit jos niit ovis-oireita viel ilmaantuu niin sit pöllyytellään taas vilttejä (ai minäkö tjot-meiningillä?!!!....)

Meijän poika on alkanut heräämään yöllä jonkinmoisiin 'kauhukohatuksiin'?? Tai itkee ihan kurkku suorana enkä tiiä nukkuuko vai onko hereillä. Nyt kun yösyötöt on taakse jäänyttä elämää en haluaisi taas alkaa antaa sille maitoo lohdutukseksi mutta kun se näyttää olevan ainoa asia joka rauhoittaa pikkumiehen! Ja nälkä sil ei kyl voi olla kun syö jättiannoksen puuroa illalla ja tissiä päälle! Kokemusta??

Aurinkoista päivänjatkoa!

Minun olevinaan raskausoireet jatkuu, nyt myös lämmöt on selkeesti koholla, en tosin aiemmin ole edes mitannut, mutta tänään näytti olevan 37.

Testasin vahingossa miehen reaktiota uuden lapsen yritysaloituksesta jo nyt. Olin jättänyt pojasta tehdyn raskaustestin epähuomiossa pöydälle, kun vertailin sen viivaa nyt tekemiini testeihin. Mies sitten oli nähnyt testin ja kysyi, että onks toi uus, johon sitten päätin heittää, että "joo, on". Miehen reaktio ei ollut kovinkaan negatiivisesti latautunut, mutta yllättynyt kyllä.

Ja taas vaihteeksi mentiin viikonloppuna ilman ehkäisyä, vaikka yritys pitäisi alkaa vasta aikaisintaan kesällä.. edellyttäen että mulla edes on menkkoja vielä silloin. Kuinka pitkään muuten muut ovat täällä imettäneet ja koska ootte saaneet ekat menkat raskauden jälkeen?

Mä imetin vuoden verran ja menkat alkoivat 6kk synnytyksestä. Muutamat ekat menkat oli ihan kivuttomat, mutta pikkuhiljaa ne on palautuneet melko kivuliaiksi. Ei ehkä kuitenkaan ihan tasolle ennen synnytystä.

En olekkaan tainnut kirjotella tänne sen jälkeen kun esittäydyin.. On ollut jos minkä moista menoa ja tekemistä. Olen kyllä lueskellut teidän juttuja aina kun koneella olen käynyt :) Jotkut on jo onnellisesti plussanneet, Onnea heille tosi paljon! :)
Mutta, täällä on nyt menossa kp 5/30-32? Tuollanen kierto siis on ollut viimesen puolen vuoden ajan kun olen syönyt clomeja. Nyt on eka luomukierto menossa. Jännittää vähän meneekö kierto sekaisin taas vai ei :/
Ollaan siis yritetty tätä kakkosta jo lokakuusta 2006 ja tulosta ei oo tullut. Meinaa jo toivo olla mennyttä :( Varsinkin nyt kun nuo clomit loppui ja mulla ei ainakaan ennen clomeja tullut ovulaatiota luomuna. Että jännät paikat on edessä. Esikoistakin yritettiin parin vuoden ajan...

Katriina_ : mä imetin 6 kk ja siitä 1 kk:n päästä alkoikin menkat, epäsäännöllisinä.

Vilkku: joo, tarkoitin siis että onko tullut muutosta raskautta edeltäviin kiertoihin.

Katriina: tästä taisi olla galluppia jo aiemmin, mutta imetin 10kk ja menkat alkoi siitä 1,5 kuukauden päästä epäsäännöllisinä. Söin silloin minipillereitä.

Musta on alkanut tuntua, että kun tämä kakkonen saadaan joskus maailmaan, niin ei oteta ehkäisyä ollenkaan käyttöön vaan kolmonen saa tulla vaikka heti. Tai en tiiä johtuuko tämä ajatus vaan siitä, että nyt ois niin kova vauvakuume... Mulla on sellainen tunne, että tässä menee vielä jonkin aikaa, että raskaudun. Kierrot kun näyttää olevan niin epäsäännölliset.

Mahtavaa jellybean, onnea!! Toivotaan onnea ja että kaikki menee ok.
Varmaan järisyttävä tieto.
Itellä kp 12/27-31. Peitot on vilissy joka toinen päivä..toivotaan parasta:)

Luulin sen verenvuodon määrän perusteella menneen hyvinkin kesken ja samaa mieltä oli neuvolan terkka silloin kun soitin sinne. Syke näkyi ja päälle 2cm oli kokoa, en muista tarkkaan kun itkeä tillitin siitä lähtien kun lääkäri sanoi että ei se täältä minnekään ole lähtenyt...

Kiitos hirmuisesti onnitteluista!

Lääkäri sanoi, että jos vuoto kestää vähemmän aikaa kuin normaali kuukautisvuoto ja on niukempaa niin tod. näk. ei ole keskenmeno. Mulla hulahti kerralla housut täyteen, pikkarit oli oikeasti edestä taakse aivan läpimärät ja päällyshousut sisäpuolelta veressä. Vuoto kesti iltaan saakka ja siitä kolme päivää tuli melko runsasta tuhrua. En olisi IKINÄ osannut kuvitellakaan että se olisi jotain muuta kuin keskenmeno. Ajattelin vielä, että kun kohtukaan ei ole siinä vaiheessa nyrkkiä suurempi niin sillä verimäärällä on taatusti tyhjentynyt. Elämä todellakin yllättää. Ensin iloittiin raskaudesta, sitten surtiin keskenmenoa ja nyt pitäisi taas uskaltaa iloita.

Ihanaa Jellybean!!!!!! Onnea hirmuisesti!!!

Olisko hei ideaa avata meille oma ketju tuonne odotuspuolelle johon sitten toivottavasti kaikki täältä siirtyis?? Kivoja ketjuja on noi tuolla odotus puolella olevat ja ihana vastaanotto ollut siellä, mutta musta olis kiva jatkaa teidän kanssakin... Olisko ideaa?

Vein tänään vielä näytteen terveyskeskukseen ja positiivinen oli siis sekin (miten niin varmistuksen varmistus...)

Kirsikka: Hyvä tahti teillä, toivotaan parasta ;0)

Nyt on niin kova väsy että pakko mennä nukkumaan.

Öitä ladyt!

Oon vieläkin vähän pökkyrässä uutisesta. En uskalla vielä mennä odotuspuolelle, kun vähän pelottaa että miten käy. Toisaalta, kuinka todennäköistä on että vielä sattuisi jotain. Jospa ei enää tule järkytyksiä.

Olipa iloinen uutinen Jellybean! Onnea!

Mulla oli taas tänään hirmuisen kova vauvakuume töissä ja ajattelin jo että voi kun haluaisin olla taas niin kovasti raskaana. Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää. Nyt mun menkat on olleet tosi runsaat, että mietinkin olisiko kyseessä ihan alkuraskauden keskenmeno. Eipä se sinänsä muutu siitä miksikään olivatpa ne tavalliset menkat tai varhainen km. Yritys siis jatkukoon.....

Ketkäs jännäilee lähipäivinä? mulla kp. 24/28-35 mut luulen et mul oli ovis vast eilen. Ainaki oli aika horny olo ja krhm 'kostea' olotila mitä ei viel oo täs kuussa ollu. Eli siinä tapaukses menis viel tovi ennenkuin pääsee jännäilee. Mies raukka oli eilen kipeenä ja kun mainitsin et saattaa olla SE aika niin se sano et sit pitää jaksaa vähä pöllyytellä peittoja =) Ihana mies! On kyl ihan eri maata nyt tän toisen lapsen toivomisessa. Tänään kysy töistä tultua et jokos on pahoinvointi alkanut, hehe.

Moi, kp 14/28-31?..meillä tahti hiljentyny, nyt on menny jo 3 pv viimeisestä sessiosta, eilen illallakin nukahdin tytön viereen vaatteet päällä ja heräsin vasta aamulla..ettei sexistä tietoakaan!!::)) harmittaa kun just nyt pitäis jaksaa. Näitä varhaisien aamuheräämisien huonoja puolia..tyttökin tuumas ettei meille saa tulla vauvaa kun se vaan huutaa ja haisee kakalle:)
Hyvät viikonloput kaikille toivoo kirsikka