Heissan kaikille ja hyvää pääsiäistä =) Munarikasta sellaista tietenkin..
Mullakin on ollut pitkä tauko kirjoitteluun, mutta on vaan ollut niin kiirus (kotiäidillä

).. Tai siis etenkin kotiäidillä, kun mä en viitti tulla koneelle kirjottelemaan silloin, kun neiti on hereillä ja päikkäriaikana on aina kauheesti siivottavaa, pyykkejä ym. kotihommia, niin siinä se aika sitten vierii.
No, ei muutakuin itse asiaan eli PLUSSAUS tuli eilen tikkuun ja tein vielä testin tänäänkin ja kyllä se vaal.pun. viiru siellä vielä oli! Tuntuu vielä vähän epätodelliselta, vaikka tottahan se on.
Mies on reissussa, soitin uutisen hänelle.. Oli ihan innoissaan. Vielä ei kerrota muille, ajattelin kyllä kertoa mun perheelle aika pian, mutta sitten vasta kun mies on kotiutunut, niin voidaan kertoa yhdessä..
Ihana juttu Jellybean =) Varmaan aika uskomaton tunne tuli, kun kuulit uutisen..
Missä ketjussa te plussanneet nyt sitten kirjoittelette?? Mä tässä vähän laskeskelin, että mahtaakohan se meiän masuasukki sitten syntyä joulun tienoilla .. Esikoisen sain synttärilahjaksi ja nyt sitten joululahjatiedossa.. Ei voisi parempia lahjoja tulla =)
Plussatuulia kaikille muille =)