Huomenta tytsyt
Täältä työmaalta kirjottelen. Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa, joten aikaa on hyvin kirjoitella -ja surffailla vauva- ja hääaiheisilla sivuilla (heh). Olen parantumaton haaveilija-pois se minusta!!
Vilkku; Joo mies päätti viedä mut sinne pilatekseen noitten mun selkä juttujen takia- haluaa varmistaa että selkä on kunnossa jos/kun raskaudumme

Avokki on sellanen himourheilija ja urheileekin sillain puoliamatillisesti eli kisaa ja treenaa paljon. Se tietää paljon näistä venytys asioista ja kuinka tärkeää se on että kroppa pysyy kasassa. Innoissaan on nyt myös tutustumassa pilatekseen
Niin, se dietti. Kai se löytyy googlettamalla jos joku haluaa sitä kokeilla, eli kyseessä oli lentoemäntä-dietti. Se on sellanen 4 päivän pika kuuri jonka aikana kilot kyllä kevenee. Lähinnä siinä lähtee nesteitä ja takaisinhan ne tulee ennemmin tai myöhemmin. Mulle se toi kevyen olon ja startin kevyempään ruokavalioon, toimi vähän niinkuin buusterina ja uskonantajana
Hyvä idea toi kimppa-dietti ajatus. Voisi vähän hahmottaa omia tavoitteita ja kirjoitella sitten niitä tänne miten on edistynyt. Se voi auttaa paremmin kuin se, että vain itsekseen yrittää keventyä. On pakko tehdä asialle jotain kun laittaa tavoitteita ""julkisesti"" ylös

Mä olen menossa tiistaina yhteen mulle vieraaseen mutta kotialähempänä olevaan kuntokeskukseen tutustumaan. Katsotaan nyt otanko jäsenyyden...
Katriina, hienoa että pääsit haastatteluun! Pidetään sulle peukkuja että menis nappiin! Ja jos sua oikeesti kiinnostaa se työ niin älä mieti niitä raskautumis juttuja liikaa. Mun mielestä joskus elämässä voi olla vähän itsekäs ja jos aloitatte yrittämisen heti, niin ei se maailmaa kaada sen työpaikan kannalta vaikka heti tärppäisikin.
Kyllä mäkin oon tota miettinyt ja jos tästä lähden nyt töitä etsimään ja uuden paikan saan, haluan silti aloittaa yrittämisen heti alkuvuodesta. Sillä on ensinnäkin epätodennäköistä että mulla heti tärppäisi ja toiseksi mikäli niin kuitenkin käy, ei se vauva heti synny

! Siitä vaan sanon minä!
Olin muuten eilen siellä torilla ""kansanjuhlassa"" piipahtamassa

ja huh olipa paaaaaaaaaljon porukkaa. Nopeasti käytiin kääntymässä ja kuultiin voittokappale sitten kipin kapin kotiin nukkumaan, että pääsi tänään aamulla 4.30 töihin.
Taas oli paljon alaikäisiä lapsia viinapullot kourassa ja puskissa oksentelemassa

höh, surullisen näköistä touhua, kun ovat vielä niin nuoriakin...
Lordin se viisukappale on ihan jees, mutta muuten niitten musiikki ei kyllä oikein meikäläiseen uponnut - vähän liian rankkaa mulle
Tulispa nyt lämpösemmät ilmat. Mälsää kun on niin koleaa, tahtoo kaivaa kesävaatteet esille!!! Mutta kaipa ne lämpöset ilmat joskus tänne pohjolaankin tulee
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!! Plussatuulia toivotellen!! +++++++