mulle tuli kans ihan vähä navan seudulle, sit reisiin mitkä ei kunnolla näy (siis arvet reisissä) ja persukseen...!! mä järkytyin jossain vaihees raskautta ku perse oli ku piikitetty jollain veitsellä!

tommosia pieniä "haavan" näkösiä, tai no suoraa ku olis puukolla pistelly koko takapuoli täys...

mut ehkä ennemmin takapuoli ku että koko maha olis raidallinen.. aika vähällä kuitenki siis selvisin..
mut kertokaas miten senteistä pääsis eroon?! ei tarvis edes kaikista senteistä päästä mut osasta olis kiva...
Jelly, onko teillä itkuhälytintä?! me hommattiin just et saa iltasin ku beibe nukkuu niin pitää edelleen telkkaa kovalla ja neiti nukkuu makkarissa perimmäisessä huoneessa... kai se itkuhälytin toimii vaik olis ihan pinnasängyn jalkopäässä?! *nolottaa näin tyhmä kysymys*
Mä tein tänään beiben serkkupojalle ristiäiskortin... beiben kädenjälki piirrettiin siihen ja sit vähän leikkaa ja liimaa niin kortti oli valmis.. must on jotenki niin ihanaa ku saa niin hyviä kortteja tehtyä ku piirtää neidin käden

ja muutenki ku oon niin huono ideoimaa mitää kortteja niin tästälähin varmaan koko suku saa kädenjälkiä korteissa ja sit ku käsiä on kaikilla niin seuraavaks jalanjälkiä ;D
noista pukluista tuli mieleen, mä oon pari kertaa saanu neidin puklaamaa suoraa paidan sisälle niin et kaikki valuu tissien väliin

ja sit muutat kerrat niin et oon nostanu neidin olkapäälle ja samalla puklut lentää lattialle...