Ajatuksista asiaan 10/08

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kuulla, et JB:llä ja Amildalla menee nyt paremmin nyyttiensä kanssa! Amilda, me aloitettiin toi Jekovit vasta kk-iässä juuri noiden mahdollisten vatsavaivojen takia. Neuvolasta sanoivat ettei se kovin tarkkaa ole....Noiden Jekovittien pitäisi nimenomaan olla vatsaystävällisiä. Toi Devitol on kai pahinta. Muistaakseni myös Dee-tippojen sanottiin olevan vatsaystävällistä. Oletko kokeillut maitohappobakteeritippoja? Joku on joskus sanonut mulle, että nekin saattaa auttaa vatsavaivoihin.

JB, toi pikku-ämmä juttuhan on mitä mainioin ;) !! Onnittelut arvonimestä! Helmeä! Mäkin haluan, että meidän Nuki on pikku-ämmä!

Voih, Miiun nyykerö on kokenut tänään kovia. Tekevälle sattuu. Munkin mies "poltti" Nukin jalat kerran, kun pesi sen pyllyä :(. Kauhea itkuhan siitä seurasi ja ikuinen trauma myös miehelle. Ei siinä auttanut, kun ensin rauhoittaa Nuki ja sitten mies uudelleen pesemään toista ettei jää kammoa. Hyvin on sen jälkeen mennyt.
Toivotaan, et teidän vauva antaa sun nukkua ensi yönä!

Me mennään vielä kaupoille tänään ja ihan S-markettiin-uskomatonta, että sekin piristää.

angstis, täällä mies pyyteli vauvalta anteeks viel ku tuli kotiin, et kyllä se vaivas.. vaikka eihän pikkunen sitä enää siihen aikaan muista mitä on tapahtunu.. mä kyllä luulin et ekoihin kopsautuksiin mistä jää pikkunen jälki menee vielä vähä kauemmin ku kolme kk..

täällä on iskä-lahjaan tilattu "isä on todella väsynyt" paita, kyllä isä osaa dvd, ja sitten mietin josko ton muumipappa-mukin liittäisin siihen vielä.. :) meinasin ensin muumipappa-mukia omalle isälle, mut sillä onkin se jo... täytyy keksiä sille jotain muuta... ja isopapalle tehdään varmaan kortti, kuin myös varmaan papalle...

mies tuli töistä kotiin puol2 jollon me lähettii vauvan kanssa perhekerhoon ja sit kaupoille... tultiin sit vast 5n maissa kotiin, oli kyl kivaa :)

mä mietin ku neiti ei oo syöny koko päivänä paljoakaan, tai siis kun yleensä syö nyt edes useammin jos ei paljoa.. yöllä söi varmaa viiden aikaa viimeks ja sit seiskalt vaan maiskautti pari maistiaista ja sama juttu ysin aikaa ja koitin taas 11aikaa et josko nyt söis niin maistoi vaan pari kertaa ja that's it.. sit yhdeltä söi tosi hyvin ja kotiintultaessa taas tarjosin ku meinasin että sillä on kova nälkä, ei, maisteltiin jonkun verran ja nukuttiin... nyt yöunille mentäessä puol9 söi suht hyvin ja annoin 90ml velliä ja enempiki olis varmaan syöny, mut sillon olis varmaan napa räjähtäny..
yöllä sit syö vähäsen kaks tai kolme kertaa ja tuntuu et leikkii unissaan koko yön niin että mä en osaa nukkua.. :P mä en tajua miks se päivällä syö sit nyt niin harvoin (tänään siis kerran kunnolla ja vähemmän kunnolla kerran) ja sit iltapalalle... mullahan räjähtää kohta tissit sen kanssa... ja kun se on aina ennenki syöny useammin vaikka söiskin tosi kunnolla.. en tajua.. kai se liittyy taas johonki kasvuun ja kehitykseen tai jotain.. voiko se vajota nestehukkaan?!

Nyt bb:n pariin (sorii!) ;)

hyvät yöt!

Huomenta!

Hienoa ettei Vinkkulilla hätää! Toiovtaan ettei mitään vakavaa ole.

Isänpäivälahjakin selkeni yön pimeinä imetyshetkinä! Sain päähäni vision Jörn Donner-tyyppisestä miehestä hämyisessä kirjastohuoneessa nauttimassa laatuajasta keskenään rankan päivän päätteeksi, joten päätin ostaa meidän perheen isukille Reino-tossut, sikareita ja kirjan, josta mies on puhunut. Jos mä olen oikein kiltti niin ostan vielä Calvadosia tai portviiniä.

Amilda, miten sun haava on parantunut? Menikö sulla tunto vatsan "pinnasta" eli ihosta? Mulla ei ole vieläkään tuntoa navan alapuolelta haavaan asti Muuten haava paranee hyvin.

Itkua, palaan asiaan...

Rosis, en muista kommentoinko joskus tätä mutta kaverilla jolla myös sektio niin on mennyt siis sektiosta jo vuosi eikä vieläkään tuntoa vatsan iholla. mutta sanoo että sen kanssa oppii elämään ja varomaan sitä ja kyllä se yleensä palautuu mutta lääkäri oli sanonut että voi viedä parikin vuotta. Toivottavasti sulla kuitenkin tulisi jo nopeammin!

Voisiko Vinkkukin olla pikku-ämmä? JB saat olla ylpeä itsestäsi, kun pyörität ruusuista vauva-arkea kahden pikkuisen kanssa. Klubin kunniajäsen. :) Me saimme viime yönä vaipoista näytteet purkkiin, nyt odotellaan useampi viikko tuloksia. Menemme kyllä erikoislääkärille jos vaiva jatkuu. Meidän muskari on seurakunnan. Eka keikkakin tulossa! :D Ruusuista päivää toivotellen...

ihanaa huomenta!!

täällä on nukuttu yö niiiiin hyvin... beibe söi ekan kerran kolmen aikaa ja seuraavan kerran vähä maisteli puol6, siinä välis pari kertaa pompin tuttia laittaa ja ysin aikaa aamulla sit katoin kelloa et kauan sais viel nukkua (neiti höpis omas sängys) ja kello oliki jo 9.. ei tullu neiti enää aamul viekkusee vaan noustiin sit suoraan ylös.. :)
viel olis väsyttäny, mut aivan ihanaa ku ite nukku rennosti :)

nyt tais neiti herätä... nukku päiväunet sisällä vaunuissa ku ulkona sato kaatamalla ja äiti oli laiska :)

Pika-pikaa Rosalle... Mun haava on kyllä tosi hyvin parantunut. Kai??? Ei se ainakaan kipeä ole, joten kait se ihan hyvällä mallilla on. En kyllä tuommoista tunnottomuutta muista edes olleen. Hmmm... Nyt se vähän kutisee, kun siinä on pieni rupi päällä, mutta siis muita vaivoja ei haavalla ole. Tosin nyt tuntuu siltä, kun olis virtsatietulehdus iskemässä :(

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hellou. Toivottavasti Amildalle ei tuu pissitautia, se on niin inhottavaa :/

Mä pyydän nyt nätimmin, että ois kiva jos päivitettäs sitä listaa, että kuka on vauvautunut millonkin jne. :) Huomennahan taitaa olla uuden ketjun aika muutenkin.

Mun aivot on nollautuneet. Ei yhtään ainoata järkevää ajatusta koko päivänä. Tästä se siis lähtee tämä raskaus- ja äitiysdementia. Voi ei. Jatkan siis koneella möllöttämistä ja luen vaikka Johanna Tukiaisen blogia. Siinäpä vasta aivotoimintaa kehittävää tekemistä.

ps. Rosan lahjaidea kuulostaa todella hyvältä :)

Tultiin juuri Nukin vauvaystävän ensimmäisiltä nimipäiviltä :)

Voi ihanuutta! Vinkku pääsee ensimmäiselle keikalle! Meidän muskarissa ei kyllä keikkailemaan pääse, höh. Voisiko Vinkku olla tämän ketjun pikku-äijä?!?

Kivoja isänpäivälahjoja olette keksineet! Rosa,mä tilasin kanssa sikareita miehelle ja lisäksi on se cd (cd on vähän mälsä idea, mutta tiedän, että mies sen haluaa ja jos odotan jouluun, niin se ehtii ostaa sen ensin). Haluaisin vielä ostaa siihen jotain pientä lisäksi, mutta nyt on mun ideat käytetty. Löytyisikö vielä jotain erikoista ideaa meidän ketjun aivoriihen avulla?!? Hjälp! No nyt tuli pieni idea eli konjakkipullohan voisi maistua, tai siis sen sisältö ;).

Mitäs teillä on vkl suunnitelmissa? Me lähdetään Länsi-Suomeen halloween pippaloihin. Ja samalla päätin, etten enää jätä Nukia yöhoitoon moniin kuukausiin. Nytkin on tosi haikea olo lähteä, mutta täytyy mennä, kun on miehelle tärkeän juhlat (miehen hyvä ystävä pitää ne).

Pelottavan kauhistuttavaa Halloween viikonloppua koko ketjulle! Toivotaan, että ketjun haamut pelottaa Amildan virtsatietulehduksen bakteerit pois ;).....

Yhteistyössä