Ajatuksista Asiaan 07/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pimmu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jb, hehe. Mä lähetän täältä myös Pölkylle terkkuja! Teillä onkin jännät paikat töiden suhteen. Toivotaan parasta.

Baltsu, paritalo ystäväperheen kanssa kuulostaa ihanalle! Toivottvasti löydätte mieleisen.

Me voidaan muuttaa vain max tunnin ajomatkan päähän, kun miehellä virka täällä. Suunnittelee tosin väikkärin tekemistä (kotona) parin vuoden päästä, että sitten ei olis työmatkoja. Mutta muutto ei ole ajankohtainen vielä aikoihin.

Olen pyytänyt ettei mies lue tätä palstaa ollenkaan, ja luotan ettei se myöskään niin tee. Joskus kertoilen sille hauskoista jutuista ja kuulumisista. Aina tosin kerron Amildan ja Saanan perheen vauva-asiat, mies oikein kyselee niitä. Kun on livenä kummatkin tavannut, niin tietty eri lailla kiinnostaa miten voidaan. On se niin väärin kun joutuu terveyden puolesta pelkäämään ja taistelemaan.

Yks aamuyö harrastettiin seksiä ja mä lähdin vielä alakertaan, ajattelin mennä pihalle tupakalle ku oli niin kaunis yö (juu hyvä tekosyy polttaa taas yksi). Mies luuli että tulin kertomaan ääriryhmälle että sain munaa. Sanoin että eiköhän riitä jos heti aamusta raportoin.

Vai saa Miuska Heseä! Nam. Mä odotan parhaillaan hodaria. Mies oli katsomassa futista ja parilla kaljalla, äskön soitti että haluanko ruokaa. Tietty mä haluan. Odotan into piukkana. Hmm. Taitaa täyttää esileikin kriteerit...

Kertokaahan millaista on mennä töihin? Onko vauvat mitenkään reagoineet?

Mä haluaisin syksyllä johonkin muskariin. Täytyis tutkia mikä olis kiva. Uimahallissa voisi myös käydä viikottain. Aiotteko te alkaa käymään aktiivisesti jossain?

Toivottavasti talo ja tontti ovat ihania, JB!

Mulla on kans ihan älytön talokuume! Kesäsin jotenkin niiiiiin kaipais sitä omaa pihaa, missä vois kaikki kiukkumukset purkaa haravan tms. varteen. Ollaan jopa muutamaa käyty kattomassa. Sellasia "järkevän" hintaluokan, mikä kyllä täällä meillä päin tarkoittaa täysin remotoitavaa :( Meillä kun tuohon JB:n talon myyntihintaan ei ole edes niitä puolimätiä tarjolla. Ah niin ihana Uusimaa... Mut täytyy nyt miettiä ja kattoa tilannetta. Olishan tässä loppuelämä aikaa pikku hiljaa remontoida (nyt kun ei vielä hygieniasyistä voi). Mut aikamoinen kuume on molemmilla, et saa kattoo kohta ryhdytäänkö heräteostoksille tässä innostuksessa ;) Huomenna tulis välittäjä kattoon meijän nykyistä kämppää, et mitä tästä vois pyytää. Ihan vain utelaisuuttamme (Ja pah!)

Mä en kyllä ole miehelle sanonut, millä palstalla kirjottelen - tai siis tietää, et täällä Elleissä, mut missä ketjussa ja millä nimellä, niin ei tietoakaan. Ja tilanne saa mun puolesta pysyäkin niin. Joskus se yritti tulla selän taa vilkuileen, et mitä täällä kirjottelen, mut hätistin sen pois. Joskus oon toki lukenut sille teitin kommentteja pölkyistä ja jääristä, kun on ollut niin hauskoja juttuja, mut siinä kaikki.

Meille kuuluu oikein hyvää. Tosin aika oksennusvoittoista tämä elämä on, mut sen kanssa on helppo elää. Ylistys kaarimaljoille ja pesukoneelle :) Eli kaikki on loistavasti!!! Mä lupaan tulla oikeesti kertoileen paremmin meijän kuulumisia joku päivä meilin puolella, jahka kerkeen... Ens viikolla miehellä alkaa se isäkuukausi, niin ehkä sitten. Sit voi olla sen verran ylimääräistä aikaa ittellekin.

Ihanaa, Pimmullakin alkaa olla kohta jännät paikat edessä! Aika menee kyllä järkyttävällä vauhdilla. Voimia tosiaan sinne helteisiin loppumetreille! Voi olla aika tukavat oltavat edessä...

By the way, Ihana kakku miiuska! Ja muutenkin ihania uusia kuvia FB:ssä! Tuo synntäriteema on varmasti sama, mikä meillä tulee oleen niin kauan kun äippä saa päättää :) Love it!

Ihanaa viikkoa kaikille! Ja tulevaa viikonloppua. Yritän aktivoitua vähän, kun tuo ukkeli jää lomille...

Meillä on 2vee synttärit tulossa ensi kuussa ja tänä vuonna tuntuu, että pitää nyt jo oikeasti panostaa kun Irkku jo älyää jotain.

ooh, pinnasängystä kuuluu jo kutsu

Jb, mulla on ihan sama ton mun miekkosen kanssa! Se ei IKINÄ ilmota jos tulee myöhässä. Ja mä olen sille tuhat kertaa sanonut, et ilmota, ni tiedän laittaa ruuan yms. Mut ei, se ei ilmota. Ja mulla on niin maailman vilkkain mieikuvitus, et alan aina miettimään ties mitä ja siks se mua niin kovin ärsyttääkinn, koska mun mies tietää sen. No ehkä joskus se oppii.. Tai sit ei.

Yks mies sanoi mulle eilen, et meijän vauva syntyy 3 vkon päästä. Sen kuulemma näkee mun silmistä.. Whaaat?

JB, ei voi muuta kuin yhtyä tuohon sun juttuusi. Kai miehillä on joku sisäänrakennuttu juttu kun osaavat välillä olla niin tyhmiä..ja varmaan enää parin kerran jälkeen uskoo tuota "juuri olinkin soittamassa" -juttua.

Peukkuja että saisitte sopparin ettekä jäisi työttömiksi!!

Bro, voi hurja, pitäisiköhän sitä uskaltaa katsoa jotain videopätkää Nöpöstäkin vauvana..tosin itken jo kun katselen sen vauvavalokuvia, että ehkäpä säästän itseäni ja miestäni.

Nyt hieman jännittää tää asuntotouhu..siis kun ei tule uusia asuntoja edes myyntiin, saati sitten mitään sopivaa..ja vanhemmilla on tilaa olla ja asua mutta ollaan niin vahvatahtoisia että saa nähdä miten käy. ja vielä on koko muuton kanssa säätöä kun ei tiedetä minne tavarat viedään ja mistä auto ja muuttoapua ja sitä ja tätä.

mutta huomenna aion ottaa ison karkkipussin ja lähteä sinne suomenlinnaan. Tänään en ole ehtinyt tehdä mitään, ja syödäkin lennossa kun Nöpöä ei kiinnosta mikään muu kuin ylösnousu enkä voi jättää sitä yksinään kiipeilemään pitkin seiniä :/

oli ihania pikku-.miiuksen synttärikuvat, etenkin kakku oli ihan mieletön mestariteos!!

mitenköhän Neilikka pärjäilee?

Noniin..

Toivottavasti Sade löydätte pian teidän unelmakodin. Ja Baltsu myös. Ja JB. Kaikilla tuntuu olevan muuttoa työn alla. Kai se on tämä pesänrakennusvimma. Saden suomenlinnareissu kuulostaa mukavalta. Toivottavasti säät on suotuisat. Olen joskus käynyt suomenlinnassa ja musta on hurjaa kun ne laivat menee siitä niin läheltä. Meneekö ne vielä? Siis kai ne menee, mistä muualta..

Mä myös aina joskus kertoilen miehelle ketjun juttuja, mutta en päästäisi sitä lukemaan näitä. Enhän mä sitten voisi tänne valittaa kun se jäärä on niin jäärä. Rous, haha tuo munasta laulamis juttu :D

Mä odotan, että pääsen viihteelle. Nyt mun päässäni on viimein sellainen vaihde, että tekisi oikein mieli vetää sellaiset kunnon vanhan ajan koomat. Käydä läpi koko humalan kierto, iloisesta kännin odottelusta hilpeään nousuhumalaan, siirtyä siitä kunnon tukevaan jurriin, kännipuheluihin ja liikuttavaan laskuhumalaan. Mä jopa odotan sitä krapulaa. Liian kauan ilman kunnon ryyppäystä??

Poju on alkanut liikkumaan. Mä vähän luulen, että se jättää konttaamisen väliin, koska se pyrkii koko ajan ylöspäin ja seisoessa koettaa ottaa askeleita. Siis ei se vielä itsenäisesti osaa nousta seisomaan todellakaan, mutta seisoskelee tuettuna oikein miehekkäästi. Muutenkin se on niin ihana, kun se on alkanut ymmärtää sanoja ja meillä on kunnon inside huumori. Kaikki karvaiset oliot saa siltä suosionosoitukset hymyn muodossa. Baltsu muuten, Poju on alkanut tekemään sitä samaa "irvistystä", mitä Vinkku teki sillon kun tavattiin. Hauska.

Nyt on niin huono äiti -fiilis taas, että on pakko tulla jälleen purkamaan. Unohdin (jälleen kerran) laittaa Eetiltä kaukalon vyöt kiinni kauppareissulla. Kaupasta on onneksi matkaa vaan jotain puoli kilometriä, mut kuitenkin. Ja kaiken kukkuraksi, kun päästiin kotipihaan, niin Eeti oli kaukalossa kontallaan. Mulla on siis tutkittu ja todettu muistiongelma, jolle ei kuitenkaan voi tehdä mitään ja nyt alkaa tuntua että lapsiparat on kohta jo vaarassa mun kanssa...

Ei päästy taloa katsomaan, kun Pölkyllä meni pölkkytehtaalla liian pitkään eikä ehditty näyttöön. Ensi viikolle se saa sopia meille uuden ajan sinne, kunhan tietää ensi viikon työvuoronsa.

Mun tukka oli niin järkyttävän näköinen, kun juurikasvua oli kilometri ja enää vaan muutama hapsu siellä täällä ja järkky sänki. Joten, tattadadaa, värjäsin valkeaksi. Ja vielä ihan omin pikku kätösin. Lopputulos on kyllä lähempänä kissanpissaa, kuin paketin lupaamaa kultaa, mut onpahan edes jotain. En ollutkaan yli kymmeneen vuoteen koskenut kotiväreihin... Ehkä tyhmä veto, mut tää tukkatilanne aiheuttaa oikeasti mulle suurta ahdistusta. Nyt on edes blondi tukka, vaikkei niin kovin paksu olekaan. Otin siis vaaleimman värin minkä hyllystä löysin, joten tämä on sitten ihan oikeasti vaalea.

Hei voiko masu laskea yhdessä yössä?! Musta tuntuu, et mun masukki on taas valahtanut tohon alas.. Kerkes se jo pari vkoa olee pyöreähkö.

Mä oon nukkunut viime yön niin huonosti, et katotaan mitä tästä päivästä tulee. Mulla oli aivan järkyttävän kuuma, avasin partsin ja ulkona oli järkyttävä tuuli. Noh loppu aamuyön kuuntelin ku verho hakkas oven pieliä..

Ja olo on muutenkin ihan mahtava, äsken tuli jopa oksennus. Voiko päivä paremmin alkaa?

pimmu 33+4

Jospa vauva on jo laskeutunut? Mulla ainakin tuntui, että yhtäkkiä tuli tyhjää ylämahaan, eikä vauva enää porannut kylkiluiden alle istuessa.

No hyhhyh, onneksi on enää vaan vähän aikaa jäljellä kun pikkuinen ulostautuu. Siihen loppuu ainakin pahoinvointi.

Pimmu, ehkäpä vauva tosiaan laskeutui ja osa huonosta olostakin johtuu siitä että vauva haluaa jo ulos..hurjaa ajatella että säkin kohta synnytät!! sitten meillä ei ole enää ketään odottajaa täällä (peukuttaa kovasti kaikille!)

hurjaa ja hullua!!! Nöpö kiipeää itse meidän portaat!! 15 askelmaa, tajuaa pitää kiinni ja tosi hienosti menee, alaspäin ei vielä osaa tulla mutta ylös siis huimaa vauhtia. Onneksi vanhemmillanikin on portaat niin Nöpö voi siellä jatkaa harjoittelua niin pysyy taito yllä. mutta silti hurjaa!! vasta 8kk ja jo kiipeää portaita.

Eilen oli kiva ja rankka reissu, Suomenlinnassa oli mukavaa, Nöpö tosin vaan valvoi eikä millään malttanut nukkua, mutta jouduttiin odottamaan lauttaa melkein tunti kun jäi vuoro välistä ja kun Nöpö ei nukkunut niin ei me saatu sitten rauhassa makoilla ja syödä mutta ehtiihän sitä vielä joskus. Nytkin on niin ihana päivä että lähdetään kohta torille ihmettelemään. Huomaa kyllä että on kesä kun mulla menojalka vipattaa ihan kunnolla..ei vaan joka päivä viitsi mennä että Nöpö saa välillä rauhottuakin.

ihanaa viikonloppua!

ai niin piti Pojua onnitella liikkumisesta ja JB, kuulostaa tosi hurjalta ja kurjalta toi sun hiustilanne! ootko käynyt kampaajalla kysymässä mistä voi johtua?

Puppe oli eilen meressä uimassa. Suuttui aalloille muutaman kerran kun tönivät. Söpöä. Kestää varmaan hetki tottua. Mennään tuttuun kahluualtaaseen tänään. Puppelle puhkesi eilen eka ylähammas, ei mitään kipuilua ollut, mikä on mukavaa.

Mulla pitäis menkat alkaa huomenna eikä edes harjoitettu tuotannollista seksiä oviksen aikaan. Silti tein eilen testin ihan huvin vuoksi. Se oli plussa. Menin apteekkiin hakemaan pari muun merkkistä testiä ja näytin (säälittävää) farmaseutillekin testiä, joka sanoi että plussahan se. Tein uuden testin illalla -eri merkkisen - ja sekin plussa. Mies oli ihan innoissaan ja riideltiin jo nimistä. Mutta yöllä alkoi kovat menkkakivut ja äsköinen testi ihan selkeä nega, ei pienintäkään haamua. Nyt ihan kamala vatsakipu, menkat alkaa varmasti pian. Eli ellen olis testannut niin en edes tietäisi että joku siellä yritti kiinnittyä. Ei pitäis ikinä testailla ennen kuin menkat myöhässä. En tosin osaa olla surullinen kun en vielä oikein tajunnutkaan asiaa. Mies otti rankemmin ja sanoi että nyt hoidan sen patin pois että aletaan tosissaan yrittämään. Tuo olis varmasti ollut tyttö kun ainoa pano oviksen aikoihin oli 4 päivää ennen ovista. On vaan aina toivonut että saisin vauvan toukokuussa niin olis valoisat yöt valvoa...

Mutta nyt Buranaa naamaan ja kaupungille ja kahlaamaan.

Mukavaa viikonloppua!

Ohoh Rosa. Johan nyt. Harmillista, et plussa muuttui negaksi, mutta tosiaan parempi saada pattiasiat ensiks kuntoon.

Mä muistan, kun kaaauaan aikaa sitten luin Neiliksen odotus juttuja ja mietin, et millasta on sit miettiä mitä pitää hankkia vauvalle, ja millasta on ylittää vko 30.
Tällästä tää on :). Mä päätin etten hanki enää mitään lisää. Paitsi talkkia ja bepantholia. Mut ajattelin jättää ostamatta sen sterilisointi laitteen, eiks tutit sun muut voi ihan yhtä hyvin keittää? Ja rintapumpun ajattelin ostaa jälkeen päin JOS sellaisen tarviin. Pari tuttipulloa voisin ostaa varmuuden vuoks ja thats it.
Kyl ton miehen voin sit lähettää ostoksille jos tulee tarve, tai voin mennä vaikka ite. Kai.

Viime yö meni taas pyöriskellessä. En tiedä johtuuko kuumuudesta vai raskuadesta vai kummastakin, mut mä herään keskellä yötä enkä saa enää unta. Mikään asento ei ole hyvä ja aikani pyörittyäni ei enää edes väsytä.

Hei mä en oikeasti halua valittaa, mut ehkä alan olee malttamaton ja olo alkaa olee jo tukala. Mutta kohtahan meijän vauvis onkin jo täällä.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua isoille ja pikkusille!!

osaan hyvin kuvitella miten Puppe suuttuu aallolle ;) ja halitukset testailuista, toivtaan että saat patin äkkiä hoidettua ja tärppi tulee. mites sen patin kanssa, joko kävit siellä terkkarissa?

Pimmu, joo kaikki voi keittää, se strelisointi-laite on vähän sama kun joku riisinkeitin, ehkä siitä olisi hyötyä jos vaan pulloruokkisi..en tiedä. Rintapumppu on varmaan aika hyvä ostos mutta ihan hyvä ostaa vasta kun näkee kuinka paljon tarvii.

meillä on menossa taas iltakänkkis, on niin väsynyt että ei jaksa kuin itkeä mutta silti ei halua nukkuakaan :/ ja varmaan mansikat ja herneet ehkä vähän vaikuttaa, siis kun minä niitä olen popsinut.

Huh Roosa minkä pommin pudotit. Kerkesin jo kaivamaan kuoharipulloa asian juhlistamiseksi (niitä lasten alkoholittomia, joissa on kirahvin kuvia tiedättehän..). Ei vaan totta puhuakseni niin olisihan se ollut ihan mieletön uutinen. Tosi ihana sellainen. Ehdit jo hieman "säikäyttää" :) Onnea Bubbelle ylähampaasta! Pojullakin on jo muutama.

Pimmu, vieläkö sun maha on valahtaneessa tilassa? :) Tota tota.. Mietin että sanonko vai en, mutta sanonpa. Mulla nimittäin siinä viikon 30+ jälkeen meni myös yöunet ihan höpön pöpöksi. Närästi ja jalat oli levottomat. Maha painoi eikä oikein voinut nukkua. Toivottavasti sulla ei käy samoin vaan saat nukkua. Sattumalta tietenkin tää sun loppuraskaus on tässä kuumana ajanjaksona.

Voihan Jellis tuota sinun tuccaasi. Ootkos koettanut syödä Priorinia? Toisaalta sehän vaikuttaa (sen minkä mahdollisesti vaikuttaa) vasta 3kk päästä ja siihen mennessä se sun tukka on kasvanut jo muutenkin.

Hei rakkaat kuulkaa, voiko kierukan poistaa vaikkei ole menkat? Joku terkka mulle sanoi, että jos kierukka ei mulle passaa niin poistat sitten kun ne kuukautiset alkaa. Ja tää ei todellakaan passaa! Tehokasta ehkäisyä kun kierukka saa aikaan verestävän tulvan aina aktin jälkeen ja se kestää kaksi viikkoa!! En mä jaksa odottaa ties kuinka kauan että ne menkat tulis. Baltsu muuten, onko sun kiertosi jo palautunut? Ja mua muuten vähän harmittaa että menin joukkoseulapapaan nyt alkukesästä. Kun mulla on se kierukka ja lisäksi imetyksen takia limakalvot hauraana niin tod.näk. tulee sellainen tulos että on jotain tulehdusta. Siis hyvähän se on, että tutkitaan, mutta luulen että säikähdän sitten "turhaan" kun ne tulokset tulee. Olis pitänyt odottaa että imetys loppuu ja mennä vasta sitten.

Tänään yksi sukulainen kysyi hieman ihmetellen, että "Ai sä imetät vielä...??". Poju on vasta 7kk. Vedin heti siitäkin morkkikset, että joko mä nyt sitten jo olen imettänyt liian kauan.. Käsittelin asian päässäni ja totesin että tyhmä sukulainen.

Tämä äiti muuten repsahti siideriin. Ihanan paheellista.

voihan Bro sua! toi sun sukulainen oli varmaan joko sinkkuneiti joka ei tiedä vauvoista mitään, tai joku puolikatkera äiti joka olisi halunnut imettää pidempään mutta ei voinut. Imetys rulaa, eiköstä joo ;) ja pulloruokintakin rulaa, pääasia että vauva kasvaa. ja olisithan aina voinut sanoa "joo, ei rahat riitä korvikkeeseen niin pakko odottaa 10kk että voi ruveta antamaan maitoa" ;) mulle tuli muuten yllärinä että jo 10kk voi alkaa totuttaa maitotuotteisiin..mutta näin sanoivat nyt neuvolassa kun käytiin.

ja kauheelta kuulostaa toi kierukka..kai sen nyt voi poistaa milloin vaan jos aiheuttaa tuollaista, (tosin enpä tiedä mitään kierukoista mutta ei kai tuollainen vuoto ole normaalia?)

Me taidetaan olla ainoita kenellä ei vielä hampaita eikä menkkojakaan. joko sulla Bro siis on menkatkin alkaneet?? välillä on aina masussa jotain ihmetuntemuksia mutta ei ole vielä menkkoja näkynyt.

meillä alkaa miehen kanssa olla ihan hirveä vauvakuume, toivotaan että nyt tän vuoden puolella vielä tärppäisi tai edes ne menkat alkaisi. Toisaalta pelkään sitä että kun saa sisaruksia niin Nöpö varmaan joskus on mustis ja muutenkin sisarukset tietty riitelee..siis kun nyt pitää Nöpöä niin täydellisenä ja ihanana niin meneekö tuo kuva sitten ihan sirpaleiksi, tai rupeeko inhoamaan hetkittäin lastaan?? en tiedä tajuatteko mitä haen takaa ja ihan turhaahan tällaista on miettiä kun kuitenkin lapsiaan rakastaa ihan hullusti mutta kaikkea tulee vaan mieleen.

Mites muuten tapaaminen Angstiksella? onko jo kuopattu juttu?

Alkuperäinen kirjoittaja sadee:
Toisaalta pelkään sitä että kun saa sisaruksia niin Nöpö varmaan joskus on mustis ja muutenkin sisarukset tietty riitelee..siis kun nyt pitää Nöpöä niin täydellisenä ja ihanana niin meneekö tuo kuva sitten ihan sirpaleiksi, tai rupeeko inhoamaan hetkittäin lastaan?? en tiedä tajuatteko mitä haen takaa ja ihan turhaahan tällaista on miettiä kun kuitenkin lapsiaan rakastaa ihan hullusti mutta kaikkea tulee vaan mieleen.

Että olet _tyhmä_ sadee!

Mä en pidä siitä, että ilman kunnon nimimerkkiä tullaan haukkumaan tänne ihmisiä. Mä ymmärsin Sade tuon sinun tekstisi niin, että varmasti väistämättä tulee välillä negatiivisia tunteita lastaan kohtaan, kun on uhmaikä päällä ja viidettä kertaa kiskoo kersaa irti astianpesukoneesta tai sieltä sisaruksen hiuksista. Mutta mä uskon, että niitä tuntemuksia tulee riippumatta siitä onko lapsia yksi vai monta, koska se uhmaikä tulee kuitenkin joka tapauksessa. Ja kun mä en edelleenkään ole se jeesus tai buddha vaan kyllä mulla on ihan inhimilliset tunteet ja joskus keittää. Eri asia on sitten miten sen osaa projisoida. Mutta en usko, että Sadekaan nyt inhoamista tarkoitti, tätä asiaa on vaan vaikea kielellistää.

Ja juu siis, ei ole edelleenkään menkat alkaneet. Sillä mä sitä kierukka-asiaa mietinkin että en mä ala ties kuinka monta kuukautta odottelemaan menkkoja että saan kierukan pois..

Jb, oliko talo hyvä? Näytin miehellekin ton linkin ja niin toivottais että täällä päin olis tuollaisia tontteja tarjolla. Mitäs tykkäsitte?

Mä olen ihan puulla päähän lyöty. Kirjaimellisesti. Niin huono, heikko ja väsynyt olo että mietin jo miten pärjään tän päivän, luulin että flunssa iski kun lämpöäkin on. Mies töissä 16 tuntia. Äitini tuli hakemaan Puppen että voin lepäillä. Mut sitten ovistesti näytti plussaa. Jaiks.

Aion käydä hakemassa raskaustestin ja sitten menen terassille ystävän kanssa ja tilaan siiderin. Kyllä. Sivulliset, haukkukaa vastuuton mutsi ihan vapaasti. Mä tilaan sen sidukan ja vasta sitten menen vessaan tekemään testin. Sit on 3 minuuttia aikaa nauttia siideriä hyvällä omalla tunnolla. Koska aion nauttia jos se on vuoden viimeinen alkoholijuoma. Hyvin todennäköisesti ovistesti näytti plussaa kun raskaushormini ei ole vielä poistunut kehosta koska ne muut testit näytti negaa. Mutta varmuuden vuoksi pyöräilen hippulat vinkuen kuin tuulispää siiderille.

Iiiks, nyt jännittää! Rosis, tulethan kertomaan kävi miten kävi.

Brolle sympatiat kierukasta ja urpojen sukulaisten kommenteista. Itse korostin useasti, että Suomessa suositus imetykseen on VUOSI ja maailmalla vieläkin enemmän. Ja kyseinen asiahan ei kuulu kuin äidille ja lapselle. Omaa sydäntä särkee kun Vinkku itkee rinnan perään, onneksi nykyisin luovuttaa jo aika helpolla. Menkkoja ei ole mullakaan, pitää tuossa syksymmällä mennä lääkärin pakeille.

Miestä en tänne halua minäkään juttuja lukemaan, tosin eipä tuota taida edes kiinnostaa. Parhaat tarinat kuulee kuitenkin minulta. Ihan eri tavalla mieskin kiinnostui kuulumisista tapaamisen jälkeen.

Vinkku calling... (pojalla on muuten musta silmä, heh, aina sattuu ja tapahtuu!)

Ja kiitos suloisista kuvista mailin puolella!

Rosis, miten kävi?? tilasitko toisenkin siiderin vai jäikö siihen yhteen??

ja Bro, ihanainen Brogan. Juuri tuota tarkoitin. Tuntuu että raskauden myötä multa katosi viimeinenkin taito selkeään ulosantiin, mutta onneksi te rakkaat sisaret ymmärrätte!

Ihmettelin minne Amilda on kadonnut mutta facebookista huomasin että olivat mökillä..kerrohan miten meni!

Käytiin tänään superpitkällä lenkillä ja olen sen jälkeen syönyt iiiison pussin karkkia, kerrankin on voinut rauhassa mässäillä (jep, Nöpö nukahti jo vähän vaille 7..eilen kun meni nukkumaan vasta puol10 niin tää on luksusta!) pitäisi vielä mies kellistää niin plisi aika loistava päivä..on vaan niin kuuma että ei tee kovin mieli läheistä kanssakäymistä...

niin ja ostettiin Nöpölle prisman alesta sellainen vauva-allas missä on jotain leluja myös, maksoi vaan 4e. ei tosin ehditty vielä kokeilemaan kun väsähti niin täysin.

Baltsu, mitäs Vinkun silmälle kävi?

Voi Rosa kulta, ihan oikeasti kohta puhkean jännityksestä! Hyvää siiderihetkeä kumminkin.

Ei päästy taloa kattomaan, kun pölkyllä meni niin pitkään töissä. Oisin tietty voinut mennä yksinkin, mut tuntui vähän pöllöltä niin päätin jättää väliin ja käydä sitten miehen kanssa. Nyt alkavalla viikolla ollaan menossa, heti kun pölkyn työvuorot on selvillä.

Mikä Vinkauksen silmään on sattunut? Niitä kuhmuja tosiaankin tulee jatkuvasti.

Mun kokemuksen mukaan ihanaiset vauvelit menettää osan ihanuutta vuoden täytettyään. Yhtä rakkaita ne on senkin jälkeen, mutta hemmetti vieköön osaavat koetella hermoja. Eeti on nyt parhaassa iässä, kun vaan hymyilee ja on (lähes) aina hyvällä tuulella. Irkku tietää jo mistä nappuloista painelemalla saa äidin raivon partaalle. Ihan täyttä uhmaamista. Eetin kanssa ei vielä pinna piuku, mutta Irkku osaa jo oikeasti ärsyttää. Vastapainoksi Irkku sitten osoittaa jo huumorintajua, niin että saan nauraa ihan tosissani.

Mulla on mirena, eikä kyllä kukaan vihjannut että itse sitä voisi mennä poistamaan. Mulla oli alkuun menkat puolitoista kuukautta putkeen, sitten ei tullut mitään vuotoa kahteen kuukauteen ja sen jälkeen vasta tasoittui normaaliksi.

Hih, mulla on tainnut kadota ulosanti. Siis tarkoitin juuri, että kierukan voi poistattaa sen terkan mukaan sitten kun on menkat. Vaikka puhuin minä-muodossa niin en mä ihan niin toiminnan nainen ole, että itse uskaltaisin poistaa :)

Ja Roosa Ruusunen. Sulla on pulla uunissa. Ihan satku ja saletti. Ihanaa :) Tule varmistamaan se asia tänne sitten kun saat sidun juotua ;)

Baltsu tosiaan, mitä ihmettä Vinkun silmälle on tapahtunut??

En mä siitä imetysasiasta enää piittaa. Tajusin myöhemmin että se naikkonen taisi luulla Pojua vanhemmaksi mitä se onkaan. No siitä huolimatta ei tarttis tulla toisten reviirille. Imetän uhallani nyt rippikouluun saakka.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907199951220_uu.shtml

Jos rehellisesti mietin oman ulosantini sisältöä tänä kesänä niin siinähän se tiivistettynä..

Yhteistyössä