P
pimmu.
Vieras
Mullakin on haaveissa joku ihana omakoti talo jossain landella, tosin ei suomessa. Jos mä saisin palan suomen vietyä johki muualle, se oli se mun juttu. Me ollaan katottu asuntoja mun miehen kotimaasta, ja ens vuonna ehkä ostetaan, mut toistaiseksi ihan vaan sijoitus mielessä. Siellä asunnot on paaaaljoon halvempia. Mutta ihan pysyvä muutto ei meitä vielä toistaseksi puhuttele.
Mulla olis huomenna imetysvalmennnus, mut mies ehdotti et mentäis ikeaan. Mitä sitä tekis. Tosin olisin halunut puhua kätilön kanssa näistä mun suppareista, ja eilen kaiken lisäks mulla oli menkkamainen fiilinki alamasussa. Tosin pääsen mä sen kätilön juttusille muulloinkin. Mut en mä kyl tarvi ikeasta mitään, mut sinne on kiva päästä sekoilee. Buah, ehkä mä vaan nukun pitkään, enkä mee mihkään.
pimmu 33+1
Mulla olis huomenna imetysvalmennnus, mut mies ehdotti et mentäis ikeaan. Mitä sitä tekis. Tosin olisin halunut puhua kätilön kanssa näistä mun suppareista, ja eilen kaiken lisäks mulla oli menkkamainen fiilinki alamasussa. Tosin pääsen mä sen kätilön juttusille muulloinkin. Mut en mä kyl tarvi ikeasta mitään, mut sinne on kiva päästä sekoilee. Buah, ehkä mä vaan nukun pitkään, enkä mee mihkään.
pimmu 33+1