Heellurei!! Iihanaa, Balzu on päässyt rilluttelemaan

Tais kannattaa reissu

Tämä äitikin voisi pikkuhiljaa harkita yhden vapaaillan viettämistä. Niin ja joo, mä nyt vielä harkitsen uudestaan sitä lahkoon liittymistä. Mies on taas ihan kiva. No okei, on se aika ihana.
Mä tavallaan ymmärrän Rous sun pointin tuossa tissiasiassa. Tottahan sitä antais vaikka toisen kätensä, että saa olla rakkaidensa kanssa. Silti mä ymmärrän että mielellään sen tissinkin pitäis jos mahdollista. On kyllä aika nihilististä hinnoittelua, koska se henkilökunnan paikalle kutsuminen, leikkurin valmistelu, nukuttaminen ynnä muut maksaa. En ymmärrä, miksei mene samaan hintaan se toinen tissikin siinä. Tai alennettuun hintaan. Mut mä nyt en monesti ymmärrä paljon muutakaan
Baltsu, mäkin näin ihan kauheaa unta. Mä oon jotenkin ollut tosi järkyttynyt näistä julkisuudessa olleista lapsenkaappausyrityksistä, sen kummemmin spekuloimatta että mitä niissä oikeasti on tapahtunut. Mutta siis näin unta, jossa meidän asuntoon tunkeutui joku ja vei Pojun multa. Se oli ihan hirveää ja heräsin paniikissa sydän hakaten. Meinasin oksentaa helpotuksesta kun se olikin vain unta.
Miiu, mulla menee samat rintsikat päälle kuin ennen raskauttakin vaikka imetän edelleen. Siis en tajua minkälaiset mandariinipussukat mulle jää kun lopetan imetyksen. Toisaalta kyllähän mä painan nyt jo aika paljo vähemmän ku Pojun lähtötilanteessa (voiko noin sanoa?) Siis ajalla ennen raskautta, mutta silti.
Ihanaa, että Pimmukin kohta jo vauvaantuu. Meillä käytetään Pampersia ja Liberoa sekaisin. Ihan vauvana Pojulla päästi pampperssit lahkeesta läpi, mutta sittemmin kiinteä tuotos on kiinteytynyt ja nekin menee nyt. Poju on kyllä ollut tosi hyväihoinen, ettei oo kyllä juuri ollut ihottumia eikä oo paljon ees tarttenu rasvailla. Silloin talvella sillä oli kuiva iho, mut semmosia ne vauvat on. Talvella.
Ihanaa, että sain Pojun päikkäreille. Se on ruvennut miehistymään eikä enää nuku viisiä päikkäreitä. Ehkä kahdet, mutta nekin on sellaisia puolentunnin-tunnin torkkuja. Yöllä nukkuu onneksi kuin tukki. Paitsi toisinaan sen pitää päästä käymään vieressä

Se on aamuisin niin ihana, kun se saattaa viihtyä hereillä vaikka kuinka ja me saadaan nukkua. Juttelee vaan omille pehmokamuillensa.
Tällaista..