Ajatuksista asiaan 11/08

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mi-iu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ammuu vaan! :D Olo on täälläkin kuin lehmällä... Nyt jälkikäteen on helppo viisastella: olisi pitänyt hankki sähköpumppu. Aventin pumppu on ollut ok, mutta kovassa käytössä alkaa olla entinen. Maidon tuloa ja pumpun käyttöä oli mahdoton ennakoida, mutta sähkökäyttöinen pumppu olisi helpottanut elämää kovasti!

Nettipimento on ohitse, kone piti viedä huoltoon. Teki muuten hyvää olla ilman nettiä muutama päivä -energiaa oli vaikka mihin! Liityn muuten tuohon Rosien "hotmama" liikkeeseen: omaa vointia voi kohentaa kummasti ulkoisin keinoin! Myös jos koti on jotenkuten siisti, niin olo on pirtsakampi. Voimien mukaan tietenkin!

Vinkun kakkavaivat johtuivat varmaankin suoliston ärtymisestä/kehittymättömyydestä. Nyt suoli on rauhoittunut ja kakkatahti normaali. Heh, kiva aihe taas.

Olen saanut tällä viikolla kiitettävästi ihan omaa aikaa, suosittelen lämpöisesti glögittelyä ystävien kanssa ILMAN lapsia. Keskustelustakin tulee jotakin...

Brogikselle tervemenoa synnyttämään! Ihme, jos ei tänä viikonloppuna ala action! :)

JB ehtikin väliin tos aikasemmin :)

Mä jouduin alus pumppaa aikaslailla ku neiti ei sillon viel syöny niin tajuttomasti mitä olis maitoa riittäny... ja tosi ihmeissäni olin ku pullollinen 150ml tuli toisest tissist ilman että se nyt edes tyhjäks olis menny...
Mut nykyää riittää jos pumppaa 50ml jos siltä tuntuu.. mut oon niin laiska nykyää siinäki että ei onneks usein tartte...
Mut hienoa et JBllä tulee maitoa :) niitä saa sit hyvin pakkasee.. (meillä on vieläki pakkanen täynnä maitoa :DD ) ja puhettakaan että sinne joulujuttuja mahtuis.. :P

ajattelin tehdä piparkakkutalon ens viikolla... :D täytyy tosin leivinpaperista leikata ensin palat ku ei oo valmiita muotteja.. ja valmiist taikinast tällä kertaa.. aina ennen tein porukoilla taikinan ja sitä tuli niiiiin paljon että nyt en kyllä jaksa semmosta edes miettiä...

Oon huomannu et ku nyt ku on kotona niin tosiaan huushollin näkö vaikuttaa paljon mielialaan jne.. suht järjestyksessä oleva kämppä niin mielikin on suht järjestyksessä :D

Mä laitoin jo violetit jouluvalot keittiön ikkunaa kun siel on violetit verhot.. :) ja kynttilöitä on joka paikassa... ja joulusukan laitoin takan päälle roikkumaan... et pikkuhiljaa pikkuhiljaa :)
Mitä te muut meinasitte tehdä jouluks?! tai siis mitä kaikkea?!

Jouluruoat joudun tehdä vast lähempänä joulua ku pakkaseen ei oikein sovi mitään..

ainiin, tänään maisteltiin mun tekemää luumusosetta ja oli aika pahaa neidin mielestä.. ku en lisänny sokeria niin onhan ne tosi kirpsakoita.. mut maistettiin ihan pikkupikkuriikkisen... maistellaan myöhemmin taas lisää... ja jos ei joskus täs rupee maistuu yhtään niin pakko lisätä sokeria vähän..
mut oisitte nähny ku toisella melkein kyyneleet silmissä ku niin kirpsakkaa :D ihana!

Mi-iu

Höp höp, ei oo menoa minnekään :) Tilanne taas erittäin tasainen. Tässä voi oikeasti kestää vielä vaikka kuinka monta päivää ennen kuin tapahtuu yhtään mitään. Ja aika tuntuu tosi pitkältä. Joten aion kehitellä jotain ihan muuta ajateltavaa viikonlopuksi. Joten hyvää viikonloppua ladyt, lupaan pyhästi käydä ilmoittautumassa JOS. Eli siis palataan asiaan maanantaina ;)

Jahas Brogiskin vielä kasassa. Höh! Toivotaan nyt että pian pääset sinäkin tositoimiin - inhottavaa tuollainen kun toinen antaa odotuttaa itseään.

Täällä en paljon voi samaistua teitin lehmäoloihin. Mulla tuli tosiaan sen yhden ainoan viikon ajan juuri noita 150 ml pumppauksia (Tommy tippeen käsipumppu - tykkään) ja sen jälkeen ehkä pari viiikoa jotain 50 ml. Viimeks eilen kun koitin, et missä mennään, niin vartin pumppasin molempia tissejä ja saldo huimat 10-15 ml, joten eipä juuri kannata enää... :(
Täällä ollaan kipeenä koko sakki. Mulla ja tytsyllä korvatulehdus päällä ja antibioottikuurilla molemmat :( Miehellä vaan muuten flunssainen olo. Otin pikku morkkikset tästäkin, et olis varmaan tytöllä parempi vastustuskyky, jos pystysin imettään, mut eipä sitä tiedä, vaikka oltais siinäkin tapauksessa tuo tauti saatu. Onhan se mullekin iskenyt...
Nyt jos miettii niin olis varmaan kannattanut jättää eilinen shoppailureissu ja töissäkäynti (kävin vaavia näyttämässä) tekemättä, kun oli jo orastava flunssafiilis päällä...

Mut nyt painun peiton alle villasukat jalassa. Viikonloppuja kaikille!

Ja Brogis, muistahan ilmottautua sit JOS... Toivottavasti KUN!

täällä todellakin lehmäolo =( neiti söisi taas ihan jatkuvasti, paitsi että kun on hetken syönyt niin sylkee tissin pois ja huutaa naama punaisena eikä mikään auta (paitsi isän sylissä olo..ja mä olen jo ihan ahdistunut ajatuksesta että ensi viikolla mun pitäisi pärjätä yksin..mitä sitten teen jos toinen huutaa naama punaisena eikä ruoka kelpaa??)

Pullottaa pitäisi mutta missä välissä kun toinen koko ajan kiinni tississä ja imee ne tyhjiksi? ja toinen tissini suihkuaa hirveällä vauhdilla, raukka tuskin ehtii imemään..joten ei ole imetys mitään herkkua (paitsi päiväsaikaan kun imee kauniisti ja paljon). Iltaisin ja öisin menee aina ihan farssiksi..viime yönäkin taas valvottiin 2h kun ei tissi kelvannut ja sitten taas kelpasi mutta ei nukuttanut..lopulta taas päädyin lypsämään niin söi sitten pullosta reilut 40ml ja nukahti tyytyväisenä. joten tissi ei kelpaa mutta pullo kyllä..huoah.

mies lähti nyt käymään kaupassa kun saatiin vihdoinkin tuo taas nukkumaan. Käytiin tänään päivällä vaunuilla kaupassa, onneksi nukkui..yksin tuskin uskallan ihan heti lähteä minnekään jos rupeaa huutamaan, täytyy ensin vähän totutella.

Olo alkaa olla lääkkeiden perusteella jo ihan suht ok, enää 2 kertaa päivässä buranaa..henkinen puoli ei vieläkään täysin kunnossa, ehkä sitten viikon päästä kun on pitänyt jo muutama päivä selvitä kaksistaan neidin kanssa.

miten teillä meni eka päivä yksin vauvan kanssa?

Amildalle paranemista ja Brogikselle tuulia!

Ciao Bello!

Rosan sukulaiset matkusteleekin sitten mitä eksoottisimpiin paikkoihin (viitaten lähinnä tohon Mumbaihin). Onneksi veljelläsi on kaikki hyvin, toivottavasti olette jo kuulleet Thaimaan matkailijoistakin! Erikoinen yhteensattuma, että kahdessa maailmankolkassa tapahtuu jotain tuollaista ja sun sukulaisia on molemmissa. Toivottavasti kaikki on tosiaan hyvin!!
Juu, se suknaati voi kuulemma aiheuttaa vauvoille vatsavaivoja. Itse en huomannut, mutta olen jostain lukenut niin. Meillä Nuki kärsi, jos söin salmiakkia, lakua tai hedelmäkarkkeja. Suklaa ei aiheuttanut sille mitään ja siksi mä vieläkin vetelen aikas paljon juuri suklaata. Olen erikoistunut Lontoonrae suklaaseen...

Bro, lupaavalta sun synnytyksen käynnistyminen näyttää -noi tuntemukset saattaa muuttua hyvinkin äkkiä kunnon supistuksiksi!! Mä oikeasti luulen, että seksi nopeuttaisi tapahtumaa. Me harrastettiin kaksi kertaa päivässä ja siitä oli se nautinto kaukana, varmaan molemmin puolin. Oli samat fiilikset kuin ovulaation pakkopanemisten aikaan...
Rosa muisti oikein eli mulla on se Ainun käsikäyttöinen rintapumppu ja hyvin on toiminut, vaikka paljon olenkin pumppaillut.
Supistuksia!!

Sade, et ole kokeillut laittaa maidonkerääjää siihen toiseen rintaan imetyksen ajaksi? Saisit paljon ja helpolla maitoa, vaikkapa pakkaseen.
Meidän ensimmäinen päivä ilman miestä meni ihan hyvin. Hieman ontolta tuntui aluksi, mutta ei se oikeastaan mihinkään vaikuttanut.

Miiu, tsemppiä riitoihin. Kumpa miehet ymmärtäisi, että me TARVITAAN heidän apuaan ja seuraa iltaisin ja heidän vauvansa tarvitsee heitä!! Ihana, kun oli kirjoittanut sulle kirjeen!!

Neilis, ja Miiu joulukoristeet alkaa olla täälläkin esillä. Valot ja muutamia joulukynttilöitä olen jo laittanut esille. Tonttu-jutut ovat vielä piilossa kaapin perukoilla. Joululauluja olen jo kuunnellut ja tanssinut Nukigukin kanssa.
Baltsu, glögittely yksin ilman lapsia piristää kyllä!! Mä olin eilen pubissa glögillä ystäväni kanssa ja teki hyvää!! Mies hoiti tytärtään sillä aikaa. Tänään Nuki menee mummille pariksi tunniksi ja me käydään syömässä ja jouluostoksilla. Ihanaa, kun nyt voi nähdä kuinka paljon Nuki tykkää mumminsa seurasta. Nyt voi hyvillä mielin jättää hänet hoitoon. Ei tarvi arvailla vauvan fiiliksiä, kun voi nähdä ne.

Täällä piti menkkojen alkaa keskiviikkona. No, eivät ole alkaneet. Saa nähdä joudunko testaileen ensi viikolla. En kyllä voi olla raskaan. Luulen, että nyt kroppa tottui siihen, että täysimetän ja jätti menkat pois. Hassua vaan, että ne tuli nelisen kertaa jo...

Amildalle ja nyytille pikaista paranemista!!!

God kväll kärä mammor! Brogis taitaa nauttia viikonlopusta yhtenä kappaleena, kun ei ole muuta kuulunut. Suppareita täältäkin, puuh!

Mies viettää viimein varpajaisiaan pitkän kaavan kautta ja todellakin ansaitusti. Päätin olla hyvä vaimo ja huomenna antaa toisen haista pahalle ja syödä pizzaa ilman naputuksia. Me olimme Vinkkusen kanssa uimassa ja ensi kertaa kaverilla pääsi hillitön itku. Ikenetkin kutisevat hillittömästi ja kuolaus on lisääntynyt -hammasta ei vain vielä näy. Yötkin ovat olleet rauhattomia, saisi hammas puhjeta jo!

Sade, kyllä te vauvan kanssa pärjäätte kaksin. Ihan normaalia jännittää, mutta pian homma on jo ihan rutiinia. Hienoa tuossa tilanteessanne on se, että mies on päässyt heti ottamaan vastuuta vauvan hoidossa.

Angstiksen luvalla mekin aloitimme joululaulujen kuuntelun. :) Ja mitämitämitä, voisiko Nukille olla tulossa pikkusisarus?!

hihii, angsis pitäiskö mun nyt veikata että SÄ oot raskaana ;) heh!
kyllähän ne ilmeisesti voi heitellä miten vain jos imettää.. :P täällä oli joku päälle 40 kp väliä ku aikasemmin joku 24päivää... Mut sulla ihmeen säännöllisiks tuliki heti.. et en tiiä sit..

Täällä tuskin nyt sit kummemmin ehkästään... tai no jos mies haluaa kortongin niin käytetään kyllä mut jos mies ei "halua" niin sit ei... ja välil tuntuu molemmista ihan kummalta että joka toisel kerral käytetää ja joka toisel ei.. :D eli se on sitä mukaa vähän jäänyt...

Nyt laittamaa ipana nukkumaan, ihana ipana! :D

Me laitettiin ulos jouluvalot.. ja neidille hyppykiikku.. :D

Mi-iu

Hyvä Baltsu, hienoa että annat miehen tuulettua. Jos huomenna hermoja kiristää, tule tänne niin me muistutetaan sua päätöksestäsi olla hyvä vaimo.

Angsteri, voi että kuinka jännät sun menkat! Sanoit ettet VOI olla raskaana. Tarkotatko kuitenkin että voit olla? Olethan hoitanut vaimolliset velvollisuutesi ja se on käytännössä mahdollista? Olis niin ihanaa että Nuudelille tulis sisarus. Hurjaahan se tietty olis. Mä en osaa kuvitellakaan miten sitä pystyisi rakastamaan ketään toista niin kuin tuota pientä, mutta nämä on normaaleja ajatuksia ja tietenkin sitä rakastaisi ihan samalla tavalla toistakin lasta.

Nukuin tytön kanssa iltapäivällä 4 tuntia ja nyt siivouspuuskassa. Ehkä parempi jatkaa huomenna ja koitan nukkua taas.

Brogis, miltä tuntuu? Mäkin mietin sitä kun yleensä esikoisilla menee lasketun ajan yli, eli sulla ei ole vielä edes tilastollisesti kiire. Mutta päivät tuntuu varmasti ikuisuuksilta.

Mua jännittää että saadaanko Minni odotus-puolelle... Voi että kunpa heillä onnistuis. Olis maailman ihanin joululahja.

Milloin voi hankkia joulukuusen? Tai siis milloin se on "normaalia"?

(Mä löysin osto-ja myyntiliikkeestä ihan mahtavat puutarhatontut, ne on niin jouluisia että menee hyvin joulutontuista. Olen etsinyt sellaisia kauan tuohon pihalle. Haen heidät ens viikolla kotiin, en saanut tänään vaunuilla tuotua.)

Huomenta tai jotakin vuorokaudenaikaa. Heräsin tuossa tunti sitten epämääräiseen kipuiluun. Nyt on tullut pari supistusta, mutta en tiedä onko ne niitä. Tää on just nyt se kun on sanottu että kyllä sen sitten tietää, mutta en minä tiiä! Sattuu kyllä aina kun puristaa.. Taitaa ne olla niitä (nyt tuli taas..) Välit on tosi epämääräisiä.

Mies nukkuu vielä, menen herättämään jos tämä tässä jatkuu. Jos musta ei sunnuntain aikana kuulu mitään niin sitten se on ollut menoa. Kaikki nyt peukut ja varpaat pystyyn että pysyn poissa! :)

ps. toivon myös sydämestäni tätä oloa Minnille! Josko sekin sunnuntaina selviäisi.

Voi Brogis, taitaa olla menoa! Huikeaa, pian uusi ääriryhmäläinen on maailmassa! Onnea matkaan!

Kiitos Rousa, vielä ainakin päätös olla nalkuttamatta pitää -mies kotiutunee vasta iltapäivällä. Olen viime aikoina jankuttanutkin kotitöistä sun muusta turhasta...

Meillä kotona joulukuusi laitetaan perinteisesti vasta aatonaattona, mikä toisaalta on ihan hassua! Kuusi on niin kaunis, että kyllä sitä voisi ihastella pidempäänkin. Koskakohan kauppiaat ilmestyvät katukuvaan?

Nyt katsomaan Minnin kuulumisia...

HouHouHou täältä jouluvalojen keskeltä!

Jes, Bro on synnyttämässä -toivottavasti kaikki menee paremmin kuin hyvin!! Jännää! Toivottavasti kuullaan hänestä pian!

Heh, olen kyllä hoitanut vaimon velvollisuuteni, mutta emme ole "suihkutelleet" sisään, tosin muutakaan ehkäisyä ei olla käytetty. Tuskin olen raskaana, mahdollisuudet on 0,1%.

Rousis, mun perhe laittoi aina kuusen päivää ennen aattoa, mutta mun mielestä se on liian myöhään. Me aiotaan laittaa 20.12 tai ainakin sinä viikonloppuna. Joulun jälkeen olen sitten heti valmis heittämään kuusen pois. Tai no, yleensä uuden vuoden aaton jälkeen viskataan se kunniallisesti pois.

Sain juuri Nukin nukkumaan. Se taistelee nykyään vähän liiankin innokkaasti unta vastaan. Eilen ei nukkunut kuin tunnin koko päivänä, päikkäreitä. Nyt sitten oli ihan uupunut. Mä olen huomannut, että se nukkuu huonommin päikkäreitä, jos mies on kotona. Ei kai malta nukkua, en tiedä. Miten Baltsulla ja Miiuskailella?

Tänään olisi ollut se vauvojen ensimmäinen adventtitapahtuma ja harmittaa, kun ei päästy. Mies lähti töihin ja vei auton mennessään :(. Siellä olisi saanut jo ensi makua joulutunnelmasta ja Nuki olisi varmasti tykännyt.

Ihanaa adventtia! Toivottavasti Minni toisi meille hyviä uutisia!!

Vai on Brogis lähtenyt synnyttämään, ihanaa =)

ja olette kaikki jo niin ihanan jouluisissa tunnelmissa! mä odotan joulua kuin kuuta nousevaa kun ajattelen että silloin on jo hyvä olo ja pystyn istumaan tikitkin varmaan jo sulaneet...

Ristiäiset on meillä nyt 3viikon päästä, kiva että ehtii vielä ennen joulua.

Meidän neiti nukkui yön taas kuin enkeli mutta nyt on sitten masuvaivoja =( tänään taas annettiin Jekovitia, nyt on ilmeisesti siitä johtuvia..ihan hirveää kun ei pysty mitenkään auttamaan toista :( Ei ole edes kakkinut vielä tänään...

niin ja oltiin eilen vanhemmilla niin imetin ekaa kertaa istualteen =) oli vähän hassu fiilis kun tarraa nänniin vähän eri kulmasta..kotona tuo ei vielä onnistu kun meillä on niin typerä sohva, on niin leveä istuinosa ja suht pehmeä niin en voi olla siinä (tai en ainakaan niin että pääsisin enää ylös..mutta ehkäpä menen vanhemmille ensi viikolla kun mies lähtee töihin kun siellä pystyn paremmin normielämään).

Pitäisi lähteä taas ulkoilemaan mutta sataa..ja kun neiti nyt nukkuu niin katsotaan josko söisi kun herää ja jos masuvaivat vähän helpottaneet niin voitaisiin mennä.

Toivottavasti Minni tuo hyviä uutisia (ja tietty muutkin)!

Brogiksen synnytyskertomusta odotellessa..

Ulkoilukeli on kyllä mitä kehnoin, kyllä vauviksien kelpaa köllätellä vaunujen suojassa. Oltiin kahvittelemassa kaverin kanssa -ja Vinkkukin on alkanut tuon kiljahtelun. Ei kovinkaan miesmäistä! ;)

Angstis, Vinkku nukahtaa nykyisin aika helposti, kunhan on TOSI väsynyt. En edes yritä laittaa kaveria päikkäreille, ennenkuin hän on kitinäkunnossa. Liikkuviin vaunuihin sammahtaa kivuttomimmin, varsinkin jos on ollut paljon katseltavaa. Kaupunkireissuja teemme nykyisin usein ihan jo Vinkun takia! :D Nykyisin meillä nukutaan enää kahdet päikkärit. Toivottavasti Nukkeli pääsee taas päikkärirytmiin! Aiemmin Nukihan on vedellyt maratonunia, eikös vain?

Vinkku on laajentanut reviiriään, pääsee ryömimällä ja kierimällä haluamaansa paikkaan. On itsekin ihana tohkeissaan taidoistaan!

Minnin puolesta surettaa niin.

Harmittaa Minnin puolesta.... :( Surullista.

Voih, teidän herra ryömii jo!! Loistavaa! Meillä vasta kieritään.
Ah, ihana ja huojentava kuulla, että Vinkun kanssa mennään samoissa näissä uni-asioissa. Meilläkin ex-maratoonari nukahtaa vain jos on yliväsynyt, muuten heittää pelin lekkeriksi ja potkii vain peittoa. Ärtsyä :). Se on tosi, että uni tulee parhaiten aktiivisen päivän jälkeen. Muskaripäivisin nukkuu eniten.

Hienoa, että Saden imettäminen sujuu nyt myös istualtaan! Kiva kuulla, että paikkojen kuntoutuminenkin on edistynyt! Kannattaa varmaan vähän vähentää hetkeksi sitä Jekovitiä, antaa vaikka pari tippaa aamulla ja pari iltapäivällä. Niitä ei tarvitse antaa kerralla. Masuvaivat on kurjia!

Bro on selvästi tosi toimissa!!!!

Pidetään peukkuja että Bron synnytys menee hyvin!Lapsilisä ehtii vielä jouluksi jos Bro nopeasti punnertaa...

Angsterin tavoin munkin lapsuudenkodissa kuusi haettiin aaton aattona. Mä haluan nyt hakea sen aikaisemmin, ja kaiken muunkin joulun tunnelman, koska miehellä vuorotyö eikä normaalia joululomaa. Eli töistä huolimatta pystyttäis nauttimaan joulusta kunnolla. Lisäksi haluan aloittaa sellaisen jutun että laitetaan lahjat kuusen alle etukäteen. Meillä kävi ja kävi vielä viime joulunakin joulupukki. Mutta mä tykkään paketoida lahjat itse kauniisti ja näen vaivaa että paketit on kauniita, joten haluan että ne on esillä ennen avaamista.

Jatkan kun tyttö lopetti syömisen, yhdellä ködellä on vaivalloista kirjoittaa..

Baltsu, miten miehen ilta meni? Onko krapula?

Ystäväni on tulossa illaksi tänne, punaviinipullo ja juustoja odotta jo, koitan nukuttaa tyttöä että jaksaisi seurustella ja esitellä uudet taitonsa. Joka aamuiset tykinkuulatreenit tuottaa tulosta ja tyttö käännähtää hienosti mahalta selälleen. Mies siis on ottanut tavaksi "treenata" tytön kanssa lattialla aamuisin. Mun lapsuuden haaveammatti oli pitkään (elävä) tykinkuula, kun sellaisen shown näin joskus Moskovan sirkuksessa. Eikö lasten tehtävä ole toteuttaa ne vanhempien epäonnistuneet unelmat?

Minnin puolesta tosiaan surettaa. Mutta nyt siellä oli Annallakin uutisia, johon mä en yksinkertasesti keksinyt mitään sanottavaa, uskallan toivoa vielä mutta sanat on niin latteita.

No höpisen sitten keskenäni.

Aika ihmeissäni luin muiden lokakuussa synnyttäneiden rytmeistä, että monet nukkuvat jo koko yön yhdellä ainoalla syötöllä. Mä imetän läpi vuorokauden 2-3 tunnin välein. Mutta meidän rytmit on tytön kanssa hyvin synkrotisoituneet, herään melkein automaattisesti öisin kun tyttö haluaa ruokaa, eikä me nousta tai seurustella. Eikä tuon kokoisen vatsalaukku voi vielä niin paljoa kerralla vetääkään. Mutta kovin on erilaisia vauvoja tarpeineen.

Täällä minäkin pyörin, miehellä on todellakin krapula, eikä jaksa kummemmin seurustella. Mutta kivaa kuulemma oli ja menohalut vähäksi aikaa tyydytetty.

Vinkku leikkii nakuna tuossa vieressä, iltakitinät saa loppumaan, kun poika saa ottaa ilmakylpyjä. Pitäisiköhän itsekin kokeilla?!

Joo, toiset vauvat nukkuu alusta saakka kunnon öitä. Meillä syödään edelleen parin tunnin välein, mutten jaksa asiasta vielä stressata. Ja jos vauvani kaipaa läheisyyttä, niin nukutaan vierekkäin. Saan varmaan neuvolassa sapiskaa, mutta en oikein usko, että Vinkku viikossa lopettaa yösyöpöttelyt... eikös se niin ollut, että puolivuotias vauva ei tarvitse yöllä ruokaa?! :D

Nyt vien pojan iltapesulle ja sitten toivottavasti nukkumaan. Idolsia ja BB-finaalia loppuilta, siihen mieskin varmaan kykenee. Muisk!

Moro murut!

Minnille täälläkin peukutettiin oikein urakalla... ja peukutan vieläkin josko kuitenkin... ei oo reilua
elämä :/ kyllä yhden yön suhteet ja narkkarit ja holistit ja vastuuttomat saa tosta noin lapsia joita ei edes halua, mutta sitten semmoset jotka oikeasti tahtois niin... :/

Mä ajattelin että joulukuusen ottais ja laittais just muutamaa päivää ennen joulua.. :) meil ei oo paljoa koristeitakaan joten ei pitäis älyttömän kamalaa tulla :D siis kun pienenä kun koristeltiin niin kaikki mahdolliset koristeet piti mahtua siihen kuuseen :D tuloksena aikamoinen sekamelska.. :D

Brogiksella on nyt jännää <3 :) vau! toivotaan että kaikki menee just niinku pitää :)
Ja aina jos supistus sattuu niin ne on just niitä supistuksia! kivuttomat on vaan niitä harjotussupistuksia... nää on varmaan sekotettu sen takia kun joillain kivuliaita suppareita voi tulla loppuaikoina jo päivittäin.. etenkin toisen, kolmannen jne odottajilla... Mutta nekin on niitä oikeita!

Äh, mulla on kurkku tosi kipeenä :/
Muutama yö nyt mennyt niin että nukahdan imettäessä ja valot on päällä ja menee niiiiin monta tuntia siinä että... viime yönä nukuttii 5tuntia valot päällä kun otin neidin vaan syömään.. :) sit olikin jo aamu kello kuus... :P

Angstis kyseli nukkumisista... Meillä nukutaan ihan hienosti vaunuissa ulkona unia.. n. kolmet päivässä.. eka uni yleensä tunnin verran ja toinen reilu tunnin.. kolmannet sit kans jotain tunnin.. joskus intoutuu nukkuu useamman tunnin putkeen...
Vierailla ei nuku ollenkaan, varsinkaan syliin vaikka olis kuinka poikki... yleensä sit automatkat nukkuu jos ollaan oltu kyläilemässä...

Nyt oltiin kaverin valmistujaisissa nelisen tuntia ja neiti nukku tulo ja menomatkan mut ei siellä vaikka näki että se oli tosi poikki... nyt on päikkäreil ollu jotain reilu tunnnin ku ei oo siis tänään nukkunut... täytyy kohta herättää se hetkeks niin saa sit suoraa yöunille ku hetken leikkis...

Hihii, Vinkku kiljahtelee!! :D ottakaa videokameralle sen kiljumiset jos teillä vaan on! on ihan huippua sit myöhemmin katella et miten herra siellä löys äänensä :D Mä oon nauhottanu puhelimeen viestiääneks ton meijän neidin kiljumiset :D

Uskaltaako teist kukaan juoda niitä mietoja alkoholijuomia?! ku eiks joitain sidukoitaki oo jois on prosentteja joku 2?! Mä oon tyytyny ihan alkoholittomiin (must ne on kyl parempiakin) mut ajattelin vaan et sit ku imetän vähempi niin mitä sillon vois ottaa ilman et tarttis potea huonoa omatuntoa... ja ulkopuolisille tiedoks, ajattelin siis tota n.6-7kk ikäsenä kun vauva ei syö maitoa niin paljoa ja usein mitä nyt niin jotain ehkä hörpätä.. jos meillä siis vähennetään tota maitoa sillon viel :)

Nyt tuli mies hesestä...

:)

Mi-iu

Nyt on patja siirretty. Katsotaan miten homma toimii... Nuki jäi vaan nukkumaan niin lähelle patjan reunaa, että vähän hirvittää. No, kaipa se ensin alkaa ähisemään tuttiaan ja mä ehdin säntäämään paikalle. Tuntuu jotenkin haikealta irtaantua Nukista :(. Outo tunne.

Miiu, kyllä mä tänään join lasin viiniä ja saunasidukankin olen ottanut.

Tykinkuula ;), on noi unirytmit tosiaan yksilöllisiä ja tuntuu, että ne saattaa heilahdella aika paljonkin aikakausien mukaan. Tänään vedettiin 4h päikkärit -mamma kiittää :)
Ai niin Tykinkuulalle piti vielä kommentoida, että toivottavasti viini- ja juusto-ilta meni hyvin! Loistava toi Tykinkuula juttu!!

Schlafen gehen... Ai niin, mikäköhän on Bron tilanne -käärö sylissä?!?

Yhteistyössä