Moi!
Hyviä uutisia, kaikki on hyvin! "Tino" tosiaan on hieman pienempi, mutta tämä johtuu siitä, että hedelmöittyminen on tapahtunut luultua myöhemmin! Alkio oli kehittynyt maanantaista normaalisti ja sydänäänet vastasivat n. 7 viikon ikäistä alkoita (hedelmöitysikä 5 viikkoa). Joten laskettu aika siirtyi viikolla eteenpäin. Kesäkuulle mentiin

, 1.6.
Kummallista lääkärin mukaan tässä on se, että olen plussan saanut jo 14.9. Testini oli markkinoiden herkin ja kuulemma on todella yksilöllistä miten hcg hormoni näkyy virtsassa. Joillakin voi kestää jopa pari viikkoa pidempään kuin toisilla, ennen kuin plussa pärähtää tikkuun. Joten todella aikaisessa vaiheessa raskaus näkyi minun kohdallani. Nyt sopii miettiä, että onko noi superherkät sittenkään niin kivoja kun tämmösiä huolia aiheuttivat :S.
Olo on nyt taivaallinen!! On aivan ihanaa että pikkuinen tosiaan on kehittynyt niinkuin pitää ja kaikki on hyvin. Lääkärikin sanoi että terveen pienen elämän kasvua tuo on, ja jos siinä ois ollut jotain, oli tämä mennyt kesken jo alkuviikosta. Sydänäänet olivat hitaat maanantaina ja jos alkio tosiaan ois ollut sen ikäinen kun luultiin ois todennäköisyys km:lle ollut suuri (lääkäri pelkäsi sitä muttei sanonut ma mitään) Mutta todellisuudessa sydänäänet olivat silloin juuri oikeat tämän ikäiselle alkiolle, eli ma oli 6+2 (luultiin että 7+2). Lääkäri oli todella huojentunut kun kaikki näytti nyt niin hyvältä. Tietystihän tässä ei pääse kokonaan huokaisemaan helpotuksesta ja km riski on aina tuonne np-ultaar asti. Mutta lääkäri sanoi että kun sydänäänet on todettu ja kaiki on hyvin, tippuu km riski enää kymmeneen prosenttiin. Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin ja "Tino" pysyy matkassa mukana!
Niin kuin aikaisemmin kirjoitin niin mulla on tällä viikolla selkeesti ollut kohdun kasvukipuja. Lääkäri sanoi että tässä vaiheessa ne ovat pelkästään positiivisia kipuiluja ja kuuluu asiaan (vihlontaa ja menkkamaisia tuntemuksia). Joten joka kerta kun nyt nipistää niin huomaan hymyileväni, Tinohan se siellä suurentaa koloonsa
Ensiviikolla on sitten eka neuvola. Saimme tänään neuvolakortin ja ihania kuvia pikku Tinosta <3
Noista vauvanvaatteista. Mä hankin viimekesänä jenkeistä aivan ihania pikkuvauvan vaatteita. Ne ovat tuolla kaapissa odottamassa käyttäjää

. Muuta en ole vielä ostanut. Harmittaa kun en tänään enkä huomenna ehdi hulluille päiville. Ois ollut kiva käydä kattomassa josko jotain ihania juttuja ois ollut tarjouksessa.
Mä en kans itse käytä mitään light-tuotteita. Rasvattomia tuotteita kylläkin, kuten maitoa (jota ilman en voi elää) ja vähärasvaisia margariinejä ym. Näistä kai ei ole haittaa?

Ihanaa viikonlopua kaikille!!