Haaveissa Vauva 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
JÄNNÄYSLISTA

hensku 14.12.
Myy 15.12-
Vilukisu 25.12(-29.12)
Sinililja 28.12.
Utelias pahalainen 29.12.- (Muutin normikierron mukaiseksi)

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Hensku, 23/22 tjot
Myy80, 28/28, Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08

Kiva UP, uusi ketju piristää! :)

Nyt mäkin voin ekaa kertaa lisätä itseni tohon jännäysketjuun. :) En tosin tiedä, että kuinka paljon tää kierto heittelee näin alussa, joten silleen aika hakusessa olen. Mä en edes muista mun normaali kierron pituutta, sillä mulla ei ole periaatteessa ollut luomumenkkoja kunnolla 10 vuoteen. :o Mä kuitenkin arvioin, että se saattais olla jotain 28-32 pv...

JÄNNÄYSLISTA

hensku 14.12.
Myy 15.12-
Vilukisu 25.12(-29.12)
Sinililja 28.12.
Utelias pahalainen 29.12.- (Muutin normikierron mukaiseksi)
Dinna 6-10.1.09

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Hensku, 24/23 tjot 01/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

Päivittelin tuohon vaan nuita tietoja ajantasalle.. Kamalan lyhveksi jo kutistunu tuo lista! Mikä on toisaalta hienoo ja antaa toivoo, mut toisaalta aika surkeeta.. Täällä sitä itte vielä roikkuu..

Eipä tänne kovin kummosia kuulu.. Kamala jännäys yrittää nostella päätään ja mää yritän kovasti puhuu sille järkee, mut mitä se auttaa.. Hirveesti himottais testata, oikeesti! Tämmöstä vimmaa ei oo ollu ikinä! Olen edelleen onnistunu jättämään testit kaupan/apteekin/nettikaupan hyllyyn, vaikka tiukkaa se on tehnytkin..

Oon ettiny netistä tietoo siitä eteenpäin kallistuneesta kohdusta. Ei oikein löydy mitään semmosta "järkipalstaa" kaikki "tieto" on joiltain keskustelupalstoilta luettua kuulopuhetta. Mä haluaisin jonkun.. Oikean vastauksen. Anteeksi nyt vaan, jos joku loukkaantui..

Siellä sanotaan, että eteenpäin kallistunut kohtu on ihan normaali asento, yleisempi kuin taaksepäin kallistunut. Mutta entä jos on voimakkaasti eteenpäin kallistunut? Mistä sen voi ees tietää, että onko se oikeesti voimakkaasti eteenpäin kallistunu vai sanoko se näytteenottaja viimeksi vaan niin, kun se näytteen otto näytti olevan niin pirun vaikeeta? Ei kai sitä saa vastauksia muuta kuin gyneltä.. Blaah..

Jee! Uusi ketju!Tehdäänkö sellainen diili, että plussataan kaikki ennen kuin ketju täyttää 40? Voipi olla, että ketju nro 39 tulee olemaan hyyyyyyyvin pitkä.. ;D

Henskulla on siellä jännät paikat! Hyvin oot pystynyt pitämään testit kaupassa, se lienee ainoa keino olla testaamatta liian aikaisin. Sulla on kyllä nyt niin vahvat vibat asiasta, että ihmettelen jos ei sieltä plussaa tule! :) bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!
Niin, tuosta kohtuasiasta en kyllä osaa sanoa mitään, ei mitään hajua siitä, mihin suuntaan oma kohtu kenottaa..

Joo, aika lyhyeksi on käynyt meidän lista. Siksi heti huomaa "hiljaisuuden", kun joku on vähän aikaa pois. Tiiti??? Alan jo kohta huolestumaan sinusta, tulehan ilmoittautumaan! "Kovaääniset" Miini ja Liisaleena siirtyivät toiselle puolelle, niin johan hiljeni! ;) Kiva kuulla teidän kuulumisia, naureskenlin itsekseni täällä tuolle Liisaleenan Polle-tarinalle :)

Täällä odotellaan ovista, tänään aloitin tikuttelun, ei vielä mitään. Eilen meinasi kyllä mennä vähän "väkisinmakaamiseksi" tää touhu.. mieskin totesi, että toivottavasti sä nyt tulisit pian raskaaksi, niin voitais lopettaa tää koko homma.. siis kalenteriseksin. Tosin mä oon päättänyt olla puhumatta sille ajoituksista, tietää se ne itsekin. Eilen kyllä ekaa kertaa oma-aloitteisesti totesi, kun tulin töistä, että pitäisikö ottaa pienet pikapanot? Tosi romanttista.. :) mutta positiivista siis se, että hän ehdotti sitä tietäen, että nyt olisi muutenkin pakko.. Pimeetä touhua, ymmärsitteköhän pointtini tästä?
Ja UP, ihan samanlaisia mietteitä täällä.. jotenkin se sana lapsettomuus lääkärin suusta kuultuna kolahti ja masensi. Tässä sitä nyt ollaan. Mutta kyllä me vielä onnistutaan! Pakko vaan koittaa uskoa siihen.

Myy? Mikä tilanne? Jalat ristissä värillisen kaman karkoittamiseksi?

Sinis kp 11

Sinis: Joo, mut ei mulla kyllä ole oikein mitään oireitakaan.. Pikkusen vasenta tissiä jomottaa yläpuolelta, vähän muka illalla yrittäny närästää tai siis.. En mä kyllä tiiä onko se närästystäkään, tuosta kurkun alta polttelee pikkusen samalla tavalla kuin pojasta sillon loppuajasta tai jos on juonu "liian monta" kultalonkeroa. Pikkusen alamahaa vasemmalta puolelta välillä nipistelee..

Muutenkin on vähän flunssanen olo, nenä tukossa meinaa aamulla aina olla, mutta kuten huomata saattaa, nää voi olla ihan mitä tautia vaan, onhan niitä aina liikenteessä näitä tauteja.

Meidän pitäis saada uutta porukkaa tähän ketjuun, että vähän vilkastuis nää keskustelut. Meinaa oikeesti kuihtua ketju kasaan, kun porukka siirtyy plussaneitten puolelle. Mekin tahotaan jo sinne.

Hensku, mullakin on eteenpäin kallistunut kohtu. En kyllä tiedä onko sillä mitään käytännön väliä, että mihin päin on kallistunut. Lääkäri sanoi vaan viimeksi np-ultrassa, että maha näkyy varmaan aiemmin kuin muilla... Mulla ei kyllä näkynyt mitään mahaa koko raskausaikana. Näytin vain siltä, että olisin pikkasen pullistunut. :/ Toisaalta ihan kiva, kun pystyin juoksentelemaan koiran kanssa ihan vikoille päiville saakka. Mun istukka oli kiinnittynyt etuseinään... Voiskohan eteenpäin kallistunut kohtu tehä jotain semmosta...(?) Spekulointia.

Joo, meidän pitäis laittaa joku mainosketju tähän sivulle ja värvätä lisää porukkaa! :D Aika harmi, kun uusia tuntuu aina pelottavan "ängetä" vanhaan ketjuun... Mä ajattelin asian vaan niin, että eihän näistä ketjuista mikään ole kenenkään "oma" ja kuka vaan saa kirjoitella tänne. Ei kai meistäkään kukaan ole tämän ketjun perustaja...? Joku meistä on aina vuorollaan ollut uusi. Jos haluaa ihan oman ketjun, niin sitten pitää perustaa tällainen oma saitti...

Täytyy mennä aamiaiselle ja sitten kauppoihin...

Ja sitten kun Hensku päättää testata, niin äkkiä kertomaan tänne! :)

Jospa mäkin sitten lykkään nokkani tännekin.... :D Jos mukaan mahtuu...?
Oon kohta osallistunu tän palstan jokaiseen ketjuun! *wirn* ...Ainakin melkein ;)

Mie oon tuolla muualla kirjotellu enemmän (jos ootte sattunu lukemaan..?) mut kerrotaan nyt kuitenkin nää "perustiedot" eli mie oon 20v, esikoista yritetään alulle saada ja 3. yrityskierto nyt menossa.... :)
Oviksen pitäis ilmaantua viikonlopun aikana ja siitä taas alkaa jännääminen että miten kävi... :) Viime kierrossa olin melkein varma tärpistä mut p***anmarjat, täti se sieltä tulla viuhtas kylään! ...Kehtaakin tulla kutsumatta! ;D
Kun puhuitte noista kohdun "asennoista" niin mulla se on kuulemma kauheen alhaalla ja väitettiin että se teettää jotain ongelmia mut se gyne ei sitten kertonu että MITÄ ongelmia kun eivät kuulemma ole ajankohtaisia >:(
Tuskin se lastenhankintaan liittyi kun se gyne kyllä tietää että yritys on päällä...
Eikä tosiaan meinaa netistä löytyä mitään "oikeeta" infoa näistä jutuista.... :(
No, suotta kai tässä murehdin... Nyt pitää keskittyä pitämään hyvää fiilistä yllä ettei ukko vaan ala pihtaileen tässä kriittisellä hetkellä! ;)

Tervetuloa Ramona ja alhainen kohtu...:) Mäkin muistelen, että gyne taisi joskus sanoa mun "vinosta" kohdusta... Taitaa kaikilla olla johinkin suuntaan kallellaan...mikä sit on norrrrrmaalia....:O

Pyyhkiessä kamaa tulee vars. aamuisin...sitä saakutin ruskeeta staffii... Toivo on mennyt tän kierron suhteen - tää on niin nähty. Miehen kanssa molemmat ollaan nyt sitä mieltä, että ilman ulkopuolisen apua tää ei onnistu... Paskat fiilikset. Mun libido on kadonnut...viimeks la lempeä tehty ja Rouva on kiukkuinen kuin ampiainen (puutteessa siis, mutta kun ei huvita niin ei väkisin. Mies yritti eilen kunnolla vongata, niin piti ihan suuttua sille, että nyt näpit irti!)

Henskulla jännäykset päällä! Hyvä, että toivoa on...

Sinis, I know....

Myy.

Vasemman tissin yläjomotus kuulostaa hyvälle! :)

Voi Myy.. iso halaus sinne! Elättelen vielä pieniä toiveita sun puolesta, mutta ymmärrän kyllä hyvin fiiliksesi. Toivottavasti sun libido löytyy piakkoin! Ehkä loma tekee sill eihmeitä!

Tervetuloa Ramona mukaan! Ja tsemppiä vaan sinnekin! Joo, juuri tätä huolta on alkanut ilmaantumaan tänne eli mies meinaa alkaa pihtailemaan kriittisinä päivinä.. ;) Tosin tahattomasti.

Joo, uutta verta kyllä kaivattaisiin tähän ketjuun. Ovat penteleet menneet plussaamaan.. ;D Kun me nyt kerran ollaan tänne jämähdetty, niin meidän jutut alkaa vähitellen pyörimään pakostikin tutkimusasioissa yms. eli ehkä sellaisten haaveilijoiden, joilla on jo vähän yritystä takana on helpompi tulla tänne? Muutkin ovat toki tervetulleita, mutta kieltämättä tää touhu alkaa vähitellen muuttua negatiivisempaan suuntaan.. kirjaimellisesti. Meiltä taitaa jo olla ne vaaleanpunaiset lasit tipahtaneet silmiltä jonkin aikaa sitten eikä enää yhtä innokkaita olla kuin vielä kesällä.. mutta emme myöskään ole valmiita siirtymään lapsettomuuspuolelle, koska kyllä tästä nyt perkele ne plussat kohta hankitaan! ¤#&%%¤!!! :D
Mutta tämä on vain minun ajatus, tervetuloa vaan, kunhan jaksatte meidän valituksia kuunnella! :) Itse en enää jaksa juurikaan lukea muita ketjuja, kun kieltämättä alkaa välillä masentamaan se, että muut plussaa niin nopeasti.. Mutta siksi jätänkin ne lukematta ja keskityn sen sijaan marisemaan vaan omasta tilanteestani.. :)

Ou nou, kuulostinko liian torjuvalta? En siis tarkoita etteikö tänne saisi kuka tahansa tulla kirjoittelemaan, päinvastoin tervetuloa vaan! Mutta tuo esittely tuolla ylhäällä on ehkä vähän vanhentunut ja antaa meistä vähän vääränlaisen kuvan. Pitäisikö vaihtaa nimeä? Haaveissa EDELLEEN vauva? Tai Miksei haaveet toteudu.. :) Olenpas nyt pessimisti, hyi minua! :)

Valittakaa vaan jos siltä tuntuu.... :D
Mulle nää keskustelupalstat on ollu kyllä iso apu että päänuppi pysyy kunnossa vaikka vauvantekoa on vasta vähän aikaa takana. Kaikki ilot ja surut saa hehkuttaa tänne täydellä tohinalla kun taas himassa pitää vähän hillitä että sopu säilyy ;)
Ei vaan,ei nää riitoja teetä sentään mut täytyy ymmärtää ettei miehet koe näitä "kuumeita" aina ihan samalla lailla kun me naiset... Vaikka kovasti innoissaan oma mies onkin kun muksua tehdään!

Sinänsä mä tiiän ton turhautumisen kun sitä vauvaa ei kuulu,
mä ite oon diabeetikko ja meni pitkän aikaa ennen kun mun pitkäaikaissokerit oli alle 7,5% siis ton alle PITÄIS olla ennenkun lääkärit "antaa luvan" diabeetikolle lasten hankintaan koska korkeat sokerit voi aiheuttaa vauvalle pahojakin vaurioita varsinkin ekoilla raskausviikoilla, lisää siis keskenmenon riskiä ja kaiken muun lisäksi diabeetikkojen lapsilla on taipumus syntyä vähän yli-isoina. MUTTA kaikki kun yksilöllisiä ollaan niin eihän noi automaattisesti tapahdu jokaiselle d- äidille vaikka miten huono tasapaino olisi.
Mä sain otettua itseäni niskasta kiinni ja d:n tasapaino on nyt pitkän taistelun jälkeen hyvä ja vauvan turvallista kasvaa kunhan alkuun päästään...
Lisäksi mun miehellä alkaa olla jo ikää (hän on mua paljon vanhempi ja muitakin tekijöitä on mikä hänellä vaikuttaa lastensaantiin, niitä en viitsi nyt listata)
mutta mielessä on käynyt että kuinkahan kivinen tie tässä onkaan edessä ennenkuin vauva on maailmassa... Mutta täytyy olla positiivisin mielin eikä maalailla piruja seinille, tässä on vasta vähän aikaa yritystä takana ettei pidä vielä huolestua...
mutta niinkuin jo sanoin, tavallaan ymmärrän sen tuskan jollei lasta kuulu...
Vaikka näitä ei tietysti voi suoraan verrata kuitenkaan toisiinsa...

Sinililja et kuulostanu :) At least I got the point, tosin mähän yritin aika kauan myös. Hyvä se on uusien tietää ettei ihan heti pelästy kun fiilikset tippuu pakkasen puolelle. Sieltä noustaan sitten taas. Tää on ollut niin helmi ketju että kyllä te pian vahvistusta saatte!

Sinis voi niin tuttua tuo. Ja pakkoseksistä toiseen, mun libido on karannut jonnekin, gone, bye bye. Oon niin huolissaan ettei yksinkertasesti tee mieli. Hellyyttä onneks on ilmassa. Pitää tästä ryhdistäytyä mut eilenkin illalla vattaa sattu niin koko yön juoksin katsomassa joko hanat aukes.. Sitä luuli että pakkoseksin jälkeen seksielämä piristyisi niin täällä ei käyny ihan niin. Kerron nyt vielä senkin että nautin kuitenkin seksistä yhtä paljon ellen enemmän kuin aiemmin. Jotain positiivista sentään. ;)

Liisaleenalla oli kieltämättä hyvät pollejutut :D:D Eihän siinä sit muu auta tosiaan.

Henskulle peukkuja, tosi lupaavalta kuulostaa!!! bd bd bd bd bd

Myylle tosi ilo hali, tuhrut on perseestä!! Toivotaan ettei ne siitä tädiks muutu ja jos muuttuu niin tosiaan, jouluun on enää hetki ja sen jälkeen pian tekin saatte oletettavasti jotain selvyyttä asiaan. Se voi tosi pienelläkin avulla onnistua joten tsemppiä nyt kauheesti!

Jee!! En siis ainakaan sua karkoittanut löpinöilläni! :)

Meillä oli aluksi niin, että mä vonkasin vauvaa todella pitkään, mutta mies ei ollut valmis. Ehkä sen takia musta välillä tuntuu, että tätä yritystä olisi takana enemmänkin kuin vuosi.. tai sitten se vaan johtuu siitä, että kun vihdoin päästiin tositoimiin, niin mä tietysti kuvittelin kaiken käyvän helposti ja nopeasti. Mutta tässä sitä ollaan. Miten musta onkin tullut näin kamala valittaja?? Ihemettelin kyllä välillä itsekin kuinka jaksoin niin pitkään olla positiivinen ja toiveikas.. :) Tai on sitä toivoa vieläkin jäljellä, mutta ehkä fakta siitä, että tutkimuksia nyt käynnistellään vetää vähän fiiliksiä matalaksi. Ja miehet ei todellakaan ota kuumeilua ihan samalla tavalla.. ainakaan mun mies. Joten kiitos teille rakkaat kanssavalittajat! Olette ehkä pelastaneet meidän liittomme, mies olisi varmaan lähtenyt lätkimään jo aikapäiviä sitten, jos olisin tämän kaiken kaatanut vain hänen niskaansa.. ;)

Mitäs pientä piristystä sitä keksisi tälle viikolle? Mä aion hankkia lahjat tällä viikolla, lista alkaa olla jo valmis. Vanhemmat tuottavat vielä pientä pulmaa, mutta kummilasten lahjaideat sain valmiiksi. Varasin myös itselleni kampaajan, se piristää aina! Josko tällä kertaa repäisi ja tekisi jotain muutosta? Aina mä niin suunnittelen ja sitten kuitenkin kävelen ulos täysin samannäköisenä.. Onkos teillä vielä pikkujouluja tiedossa? Meillä olisi vielä parit.. tulee kohta glögit ulos korvista! :)

Mutta luulenpa, että mun päivä alkaa vähitellen olla pulkassa. Lähden kotiin löhöilemään.. Miehellä on tänään vapaapäivä seksihommista, pitää varmaan koittaa hemmotella sitä jotenkin, jotta taatusti heruu huomiota myös viikonloppuna! :D

Tervetuloa Ramona! Laita itses tohon listaan vaan! :)

Onko sulla Ramona muuten ollu toi diabetes kauan? Mä aina ennen luulin jostain kummasta sysytä, että se on silleen, että diabetes on joko jo syntyessään tai puhkeaa myöhemmin ylipainon takia, mutta ilmeisesti ei... Sain vähän aikaa sitten vasta selville, että yhdelle sukulaisellenikin oli puhjennut diabetes vasta joskus parikymppisenä... Hän on vielä aina ollut tosi urkeilullinen ja kannattanut terveitä elämäntapoja, joten se voi näköjään tulla kelle tahansa... Heillä ei ole edes suvussa diabetesta.

Nyt ku mulle tuli tätsy kylään, niin oon jostain syystä vuotanu ku seula! Siis mä en tosiaan oo ikinä ennen muistaakseni vuotanu näin paljon. :o Noh, nyt on 3. pv ja näyttää siltä, että vuoto onkin jo onneksi hiipumassa. Pari pv siis tulvi ja nyt ollaan voiton puolella. Joo, kyllä mä tiedän, että monella muulla on varmaan paljon isommat vuodot ku mulla, mutta mulle tää oli ihan uutta... Enhän mä omistanu välineitä ku normaalille vuodolle ja nyt ois tarvinu jotain vähän isompaa... Sori yksityiskohdat. No mutta... Jos vuoto on siis huomenna ohi, niin sitten alkaa miehen kellistely! :D Aion pitää sen mun vankina pedissä koko Joulun! Ovis taitaa osua just Joulun paikkeille, joten mun täytyy vahtia ettei se ahda itseenä liikaa kinkkua, niin jaksaa paremmin! ;D Hehee! (Muuten veri on ihan väärässä paikassa.)

Ai että Myy tuhruilee. Sen mä oon musta täällä huomannu, että tuhruilu on hyvästä! Musta se on ollu aika usein raskauden merkki. :) Kiinnittymisvuotoa tai mitä lie, joten mäkin paukuta Myylle!!! bdbdbdbdbdbdb

Nyt toivotaan Henskullekin plussaa ja koko meidän lopulle sakillekin! Olisi kyllä paras Joululahja!

Kröhöm... Oon unohtanu purkaa ruokaostokset...

Tervetuloa Ramona!

Hitto mää repesin, kun luin, että tuhrut on perseestä.. xD Voi elämän kevät näitä juttuja.. xD

Mun eteenpäin kallistunu kohtu aiheutti ainakin raskauden näkymisen varhain. Rv9+ isä tuumas mulle, että jos et oisi kertonu, niin oisin kohta jo kysyny. Oli äitiyshousut käytössä jo heti 10 viikon paikkeilla. Ja se maha ei todellakaan ollu pieni! Vyötärön ympärys rv38 oli huikeat 127cm, että repikää siitä hyvät naurut. Voitte kuvitella miltä se näyttää, kun naisella on pituutta huimat 155cm.. Että yhtä pitkä kun paksu.. xD

Painoa tuli lisää noin 32kg, että meinasin tällä kertaa kysyä neuvolasta ihan selkeitä ohjeita ruokailuun. Mitään syytä ne ei löytäny turvotukselle ja painon nopealle nousulle, vaikka kaikki sokerit ja muut tarkistettiin moneen kertaan.. Vuodessa niistä sitten suunnilleen eroon pääsi. Ekat 20kg lähti ihan hujauksessa, oli pelkkää nestettä, mutta se loppu 12kg oli sitten työn takana. Sai rattaita lykkiä ihan työkseen! Jee!

Pakko koittaa puhaltaa fiiliksiä nyt vähän korkeemmalle.. Joulukin tulossa ja kaikkee ja me vaan murehitaan omia napoja.. Hyi meitä! Kyllä me vielä plussataan, vaikka se kieltämättä tuntuukin välillä ihan tajuttoman kaukaselta ajatukselta, mutta kyllä täältä vielä noustaan..

Vai on Dinnan kotona pukille piparia tarjolla koko joulun :D Niin sitä pitää, kiltti tyttö! heheheh..

Mulla taitaa olla vähän tällaiset jutut tänään kun meilläkin on mennyt niin mukavasti makuukammarin puolella. Joku käski olemaan kertomatta miehelle kiertopäiviä. Nou hätää, en mä usko että se niistä tajuaa/kirjaa pitää, ja en todellakaan itse niitä mainosta.
Voi kun te muutkin löytäisitte ilon takaisin makuuhuoneeseen. Edelleenkin: Hyvä seksi, parempi mieli!

Minunkin puolesta tervetuloa vaan uusillekin keskustelijoille. Kyllä minusta ihan yrityksen alussa oli ihan yhtä jännittävää tää odotuksen odotus, jopa jännittävämpää. Nyttenhän tää ei enää oo niin kovin uutta, niin ei ihan joka kuukausi anna jännityksen kivuta pilviin. Vaikka aika usein toki... ;)

Ja uusille myös esittelynomaisesti: Meillä yritystä takana yli vuosi kun heinäkuussa pamahti plussa testiin. Siitä onnesta sain nauttia vain hetken ja ilo vaihtui suruksi keskenmenon myötä. Km:sta selvittyämme mies alkoi panikoimaan ja tällä hetkellä meillä ei siis "yritetä" vauvaa, mutta mahdolliset vahingot kyllä otetaan lämmöllä vastaan. (ehkäisy miehen harteilla, ja aika satunnaista, ja sekin vähä keskeytettyä, eli ei kumia tms.) Ja minä kiero nainen jäin tänne roikkumaan, kun palstan nimi on HAAVEISSa vauva, ainahan sitä haaveilla saa vaikkei varsinaisesti yrittäisi. Ja en kieroile mitään miehen selän takana, mutta en kyllä toitotakaan että nyt olis "tärppipäivät" lähellä...

Ja minunkin kohtu on jonnekin suuntaan könöllään, enpä edes muista että eteen vai taakse. Ja Myylle rutistukset tuhrutädin vuoksi. Se on niiiiiiin ärsyttävää, vaikka harvoin mulla tuhruttaa, mutta tietty sekin riesa pitänyt joskus kärvistellä, joten uskon että ottaa pannuun.

Mutta taas pätkii ajatus sen verran että jätän tilaa muiden virkeämmille jutuille... ;)

Viluski kp17

...kiva Viluskistaakin kuulla...vai, että miehen kaadossa olet kunnostautunut...siis olethan sä vähän ovela, mutta sun miehelle on kyllä faktat kerrottu ja ei kai se ole unohtanut miten kovasti sä vauvaa haluat. Eli älä yhtään syyllisyyttä tunne.. Voithan sä välillä "muistuttaa"(mut ei siis seksintiimellyksessä...) siitä asiasta, että ehkäisy on hänen harteillaan...ettei sitten kriisiä siitä vedä KUN sä KOHTA tulet raskaaksi. :)

Joo, tuhrut tulee edelleenkin aamuisin...ja kun tämä nyt..mitä...viidettä kertaa mulle tapahtuu...en todellakaan usko, että mistään kiinnittymisestä on kyse...pessimisti ei pety (pettyy), ei pety (pettyy)...:)

Mut siis jouluinen Turku kutsuu meitä viikonlopuksi..niin sysään nää "vauvahömpötykset" taka-alalle ja yritän rentoutua (ja tsemppaan etten ahdistu vaikka että yksi siellä on raskaana ja toisella on ihana vauva...:/) Elämä on.

Niistä joululahjoista muuten vielä, että olen joskus kokkailusta pitävälle anopille hyvän padan/pannun ja sen täyteen erikoisempia mausteita yms. muita kivoja kokkausjuttuja...

Palataan...nyt mun pitää pakata, tai mun mies ei tykkää, kun mä en ole saanut aikaiseksi mitään...:)

Myy.

Täällä ollaan taas... Olin vaihteeksi työmatkalla ja palailin tänään kotiin. Tämän vuoden puolella en tarvitse enää matkustaa mihinkään. Ihanaa.

Uusi ketju ja paljon uutta juttua. Sori jos jää jotain huomaamatta. Paljon olitte taas hyvää asiaa kirjoitelleet.

Ensiksi tervetuloa Ramona. Onnittelut siitä että olet saanut pitkäaikassokerit hyvälle tasolle. Toivottavasti maalailet piruja seinille ihan turhaan ja pääset pian kirjoittelemaan odottelevien puolelle. Jos näin ei käy niin meiltä "tahkoojilta" saat ainakin vertaistukea :) Toivottavasti tosiaan kestät tämän marinan "ei-niin-ruusuisesta" yritysajasta.

Sinililjalle voimia ovisviikolle. Mulla on ihan samanlaiset fiilikset miehesi kanssa: toivottavasti tulisin raskaaksi jotta voitaisiin lopettaa tämä pakkoseksi ja sekstailla juuri silloin kun tekee mieli.

Peukutan vielä Myylle, toivottavasti menkat pysyisivät poissa. Minkä pituinen kierto sulla olikaan? Mietin että jos onkin kiinnittymistuhrua?

Mä olisin valmis pistämään vaikka vähän rahaa Henskun plussan puolesta. Tuollainen hinku testata ei voi olla muuta kuin merkityksellistä :) Toivotaan, toivotaan, toivotaan... Sulla on ollut huimat mitat raskauden lopussa, vaatii voimia kantaa tuollainen painonnousu. Toisaalta mitäs sitä ei kestäisi kun lopputulos on mitä on.

Olenkohan jo onnitellut Dinnaa menkoista? Jos en niin onnea. Sulla on asenne kohdallaan, olet päättänyt plussata tässä kierrossa. Oliko sulla kivat pikkujoulut, nyt kun kerrankin pääsit juhlimaan.

Heippa Vilukisu! Kiva että teillä menee hyvin, olet onnesi ansainnut. Mukavaa että "yritys" jatkuu siellä entisellään.

Mitäs Prätkikselle kuuluu????

Mites UP:n clomien napsiminen on sujunut? Onko tullut paljon sivuvaikutuksia? Testaatko ovista vai onko sulle sovittu kontrolliultria miten? Sori jos olet niistä jo kirjoitellut.

Mulla on oikealle päin kallistunut kohtu. Kuulemma sillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta raskautumiseen. Sen tiedän että eteenpäin kallistunut kohtu kasvaa ulospäin nopeammin ja paljastaa raskauden aikaisemmin kuten Henskulle juuri oli käynyt. Taaksepäin kallistuneen kohdun kanssa masun näkymiseen voi mennä vaikka kuinka paljon aikaa.

Mäkin aion hankkia lahjat viikonloppuna ja teen joulukortteja. Pitäisi etsiä joku idea kortteihin ja käydä hankkimassa tarvikkeet. Sinooperissa on ollut aikaisemmin paljon erilaisia malleja, onkohan tänäkin vuonna? Ostin liimapyssyn jo aikaisemmin askarteluja varten, tosi hyvä keksintö.

Olin keskiviikkona kontrolliultrassa ja siellä näkyi yksi todella paisunut munasolu, muttei muuta ihmeellistä.Limakalvo oli sentään paksuuntunut normaaliin kun viimeksi oli kovin olematon. Sunnuntaina aloitan oviksen metsästyksen ja jollei plussaa ole tiistaihin mennessä tikkuun pissitty niin sitten taas ultraan ja samalla otetaan prolaktiiniarvot.
Clomit on aiheuttaneet runsaasti näppyjä (onneksi pieniä) kasvojen ja rinnan iholle ja kiukkuisuusaste on noussut ainakin pari pykälää =). Ehkä ton kaiken kestää jos palkinto odottaa kulman takana.Lääkäri uhkaili että annosta täytyy nostaa jollei ovista löydy. Teroluteja ainakin otetaan taas tueksi jollei ovis tikkuun ajoissa pamahda.....

Tervetuloa Ramonalle vaan minunkin puolestani. Haluisiko joku teistä käydä väsäämässä sinne ketjujen esittelyyn meistä hiukan tuoreemman version????? Olen itse huono "satuilussa" =D

Tulin vielä just ennen nukkumaanmenoa katsomaan kulumiset! :) Tänään onkin tullut juttua ja se on hyvä!

Nauratti kyllä Vilukisun pukille piparia juttu! :D Joo, kyllä vaan ja tämä muori haluaa munansa kovana. :P

Mä en oikein ymmärrä, että miten ja miksi tämän ketjun kuvausta pitäisi muuttaa...? Siis, että sinne esittelyihin tekisi tästä tuoreemman version... Mun mielestä se esittely on ihan hyvä niin kuin se on ja millaiseksi tämän ketjun alkuperäinen perustaja on tämän tarkoittanut... Siellä lukee nyt näin:

"Haaveissa vauva
Haaveissa vauva- ketju on vauvasta haaveileville naisille ja miksei miehillekin ;)

Ryhmäämme saavat tulla "lapselliset" kuin lapsettomatkin mukaan... ;) Osa meistä on jo yrityksen aloittaneita haaveilijoita ja osa yrityksen aloittamista odottavia haaveilijoita :)

Sallimme kaikenlaisia keskusteluja vauvahaaveiden osalta (ja vähän muistakin asioista) eikä kiellettyjen keskustelujen listalla taida olla mitään.. ainakaan vielä ;)
Nojoo, olemme tosi ymmärtäväistä porukkaa ( tai ainakin kovasti yritämme, aina kaikkia sivullisten lausumia juttuja emme kykene ymmärtämään, varsinkaan heidän haukkumistaan tai törkeää kielenkäyttöään meitä ryhmäläisiä kohtaan)
Toki kärkkäitäkin mielipiteitä saa sanoa ja ilmaista omia tuntemuksiaan, mutta tätä varten toivoisimmekin että rekisteröityisitte ensin palstallemme ja kertoisit sitten mielipiteesi asiasta kuin asiasta. :)

Tervetuloa siis uudet haaveilijat!! haaveilit sitten vauvasta tai vauvoista <3"

Oliko siis mielessä, että tästä tehtäisiin kauemmin yrittäneiden ketju...? Siitä täällä on nyt ainakin käyty keskustelua, että täällä suurin osa on yrittänyt kauemmin... Syyhän siihen on vaan se, että nopeasti plussanneet on kerenneet siirtyä, eikä uudet ole ilmeisesti uskaltautuneet seuraan. Täällä on jo ainakin Tahkojaat ja se lähes vuoden yrittäneiden ryhmä, joten en näe syytä, että tulisi uusi pidempään yrittäneiden ryhmä. Musta toi esittely on nyt vaan hyvä, niin tähän ketjuun saattaa tosiaan uskaltaakin tulla joitain uusia. Jos siis haluatte ketjun kuvausta muuttaa, niin ei se mua haittaa, mutta musta ois kiva, että nää pysyy alkuperäisinä. Ihan miten siis haluatte, mutta nämä on vaan mun aatteita. Toi alkuperänen kuvaus kuulostaa musta vaan tosi kivalta ja avoimelta ja sen mukaan mäkin tänne liityin! :)

Hyvää yötä! :)

Juu, ihan hyvälle toi esittely minunkin mielestä kuulostaa, eli mulle kans ihan ok jos se jää ennalleen.

Tiitillekin tervetuloa takaisin kehiin, ja prätkistä minäkin huhuilen!
Mukavaa viikonloppua tasaisesti teille kaikille, ja peitot pöllyämään siskot!

;D Vilukisu pilke silmäkulmassa...kp18/~31

Huomenta..

Mä näin viime yönä unta, että olin raskaana. Olin juuri tehnyt raskaustestin ja siihenhän ilmestyi viivat. MUTTA! Testi oli puolikkaan A4:n kokonen muovitettu paperiläpyskä ja ne viivat meni paperin vaakasuunnassa pystyyn koko arkin korkeudelta. En ees tiiä miten se testi tehtiin, pissattiin kyllä johonkin, mutta mihin..??? Sit mä istuin kahvipöydässä, jossain muualla kuin kotona, mun miehen kans, nakkasin sen testilapun sen nokan eteen ja sanoin, että mä oon raskaana. Se lappu oikein pyörähti silleen oikeen päin siihen ja tulos oli suoraan sen luettavissa. Mies ei oikein tienny, että miten päin olla. Se katto silmiin ja hymyili, sit se nielasi sen hymyn vain päästäkseen taas hymyilemään.. Se oli oikeesti tosi ihana reaktio.. Mitenköhän oikeesti käy sitten KUN mä joskus plussaan. Noh, sit se uni jotenki hyppäs siitä kahvipöydästä ja olinkin ykskaks äidin luona, sanoin öidille, että olen raskaana, mutta viikkoja on vielä niin vähän, että ei haluta kenenkään muun tietävän. Äiti tokasi mulle vaan, että jaa, sitähän pitää sitten vähän miettiä.

Sit mä lähin jatkaa matkaa anopin luo, että kerron hänellekin ennen kuin hän saa taas jonkun "väläyksen" ( <- selitän ton kohta) ja sit mä yhtäkkiä vaan havahduin ajatukseen, että en minä voi anopille kertoo, en minä ole raskaana, sehän oli vaan unta. Menin anopin luo kyllä, mutta en kertonut raskaudesta, koska sehän oli unta. Ihmeen tarkkaan anoppi kyllä katto mun kasvoja jne, että pelkäsin, että se huomaa ja luulee, että olen raskaana, vaikken oikeesti siis olekaan, vaikka teinkin positiivisen testin..

Aika sekavaa.. Niin siis toi "väläys".. Anoppi saa välillä semmosia "näkyjä", että se tietää ennakkoon mitä joskus tapahtuu. Justiin raskaudet se näkee ja joskus myös luonnolliset kuolemat. Siis nehän sanoo, että se näkyy kasvoista, että iho jotenkin hehkuu tai jotkut sanoo, että silmistä näkyy, kun silmät kiiltää, mut mä en tarkota nyt mitään tommosia.. Anoppi saattaa esim nähä naisen pikasesti ovensuussa ja nähä, että tuo muuten outtaa, ennen kuin kukaan ees tietää asiasta.

Ja kuulema myös jotkut lemmikit, ainakin koirista olen kuullut puhuttavan, aistii raskauden. Ne alkaa hakea enemmän päätä syliin tai jotenkin muuten hellyyttä. Kaveri kerran puhu, että koirasta tullu ihan mahoton..

Meillä on kans kyllä toiminu tuolla makuuhuoneen puolella oikein loistavasti.. Voi olla, että sekin vaikuttaa, että ei oteta silleen paineita näistä vauvajutuista. Mä en oo puhunu sille sanaakaan koko asiasta, se ei tiedä edes monenko päivän kierto mulla on tms. Kyllä mä yleensä ilmotan sille, että perse vuotaa, mutta ei asiasta sen kummemmin mitään puhuta..

Meillä kans n**daan just sillon kun siltä tuntuu, toisinaan joka päivä, vähintään joka toinen päivä, paitsi menkkojen aikaan saattaa olla parin-kolmen päivän tauko, ei joka kerta, mutta ainaki toinen vuotopäivä on niin kauhee tulva, että eipä kävis mielessäkään.. Paitsi saunassa.. ;)

Minä perustelen itelleni sitä testin ostamattomuutta, että se osto on pelkkää rahanmenoa, kun menkat alkaa kuitenkin su, niin mitäpä tuota ostelemaan yhtään mitään. Yritän siis saada itteeni jo valmiiksi alemmas täältä pilvistä ja toivosta, ettei tippus sitten niin korkeelta..

On mulla nyt kipeytyny jo koko vasen tissi, paitsi tosta oikealta puolelta ja oikea tissi kainalon puolelta.. Eri tavalla kipeet kuin yleensä, mutta eihän se vielä mitään tarkota.

Illalla meinasi tupakka vähän ällöttää, mutta saattaapa se ällöttää ihan vain kuvittelun takia. Kahvi pikkusen tökkii kans, mut se nyt tökkii välillä muutenkin. Maha on kyllä ollu vähän sekasi, että ei oo paljoo tarvinnu äkistellä, kun on vessassa käyny (olkaatten hyvät yksityiskohdista!), joten tökkimiset ja ällötykset voi johtua aivan hyvin tästä lievästä "mahataudista".

Yääk.. Nyt kun rupesi asiaa ajattelemaan, niin pakko tää aamukahvi on viedä pois ja lämmittää glögiä.. Emminä tiiä.. Jotenkin mulla on tässä kierrossa niin yltiöpositiivinen asenne, vaikka yritänkin toppuutella itteeni, että ihan pelottaa sunnuntai-aamu.. Pitääkin muistaa pakata rätit mukaan maalle.

Minähän olen sitten koneella ehkä maanantaina kuhan tästä poistun. Mulla pitäis oikeesti poistua heti mahd.pian pakkaamaan ja mulla ois taas siivouspäivä. Lakanat pistin jo koneeseen, mutta sen enempää en oo saanu vielä aikaseksi..