Haaveissa Vauva 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Onnea Hensku! Mä oon niin onnellinen sun ja miehesi puolesta! :) Onnea vaan teille tosi paljon!

Ootkos Hensku jo arvioinu lasketun ajan? Mikä se olisi?

Jos meille tulee jonkun edellisen asukkaan vanhaa postia, niin me kyllä vaan vedetään se osote yli ja viedään takas postiin... Ne osaa kyllä selvittää siellä postissa, että minne se asukas on muuttanut. Mä on kyllä ihan luullutkin, että se on joku velvollisuus, että toisen postia ei sais heittää pois vaan pitäs toimittaa takas postiin...(?) Me siis viedään ne kirjeet aina tohon oranssiin tötsään tuolla ulkona. Joskus postissa vaikuttaa olevan jotain pöllöä porukkaa ja ne pistää sen saman kirjeen tulemaan tänne toisen tai kolmannenkin kerran, mutta sit ollaan vaan käsin kirjotettu päälle, että "kyseinen tyyppi ei tosiaankin enää asu täällä, joten selvittäkää asia". Mä ainakin haluun, että jos mun posti menis väärään osotteeseen, niin muutkin vaivautus laittaa sen takas postiin. Eihän se mitään maksa, mutta kun sen vaivan, että vanha osote vedetään yli ja kuori kiikutetaan laatikkoon. Ei siihen mitään postimerkkiä tarvi laittaa. Mitä te muut tiedätte tästä? Vaikkei niitä pitäiskään laittaa uudestaan postiin, niin kyllä me ne silti aina laitettas...

Mä en vaan millään malta odottaa ens viikkoon, että päästään *anee tarkotuksella!!!!! :D Hermot menee! Ja oi mikä pettymys tulee, jos ei plussaa... Joo, oon kyllä niin realisti, että tiedän etten varmaan plussaa, mutta aina sitä salaa toivoo...

ONNEA HENSKU!!! Ihana joululahja!! Aivan mahtava uutinen!! :D :D

Huh,nyt mä voin jo huokaista, kaikki joululahjat on ostettu! (ja lompakko natisee tyhjyyttään!)
Ei tarvii enää niistä stressata. Lapsille on vielä helppo keksiä mut aikuisille keillä on jo kaikkee...kamalaa.

Oviskin näyttäyty sunnuntaina ja la. iltana pupuiltiin että saas nähdä...
Kaikki "oviksenjälkeiset oireet" jätti nyt tulematta, ei sitä pientä nuhaa, tissikipua tai alavatsan tuntemuksia....En tiiä tarkoittaako mitään mutta huomasin vaan! :)

Nyt mä en ees muista mitä täällä on puhuttu kun en hetkeen käyny... :o)
Ai niin joo, naimisissa minäkin oon ollu vajaan vuoden, kun sitä joku kyseli aikasemmin.

joo-o, jos virittelis vielä vähän joulukoristeita ikkounoihin... :D

Pikaviesti joulukiireen keskeltä.

ONNEA HENSKU. Kuten Sinis sanoi, tämähän me jo tiedettiin :) Teille tuli sitten maailman paran joululahja. Mitäs mies sanoi? Miten kerroit hänelle?

Nyt jatkamaan paketointia. Peukutan vielä Myyllekin, aina on toivoa ennen tätiä :)

Voi miten ihanaa Hensku!!!!! Paljon lämpimiä onnitteluhaleja. :D +++++

Minäkin olisin ihan tyytyväinen jos saisin yhden lahjan tänä jouluna ja se olisi tuollainen... Mutta mulla menee kyllä testaaminen joulun yli. 31 päivän kierrolla se 31. päivä olisi 25.12, mutta tuntuis että kierto venähtää taas siihen 35 mitä se oli ennen km. Aamulla ainakin oli lämmöt vielä 36,2, ja muutenkin tuntuu että vielä valkkaria yms. Ehkä ovis on tänään (tai huomenna), semmonen tutina ainakin hieman on... (nyt siis kp22/31-35)

En minä ainakaan minnekään lapsettomuuspuolelle oo lähdössä. Enhän mä ole lapseton, kyllä se sieltä joskus tulee!!!!! (etenkin jos sitä yritystä edes olisi...)

Glögeistä minäkin tykkään siitä Hehkusta, ja Marlin laimennettavasta yms, ja en kauheesti tykkää jos glöksystä maistuu alkoholi kauheesti läpi.

Siviilisääty on avoliitto, ja naimisiin en edes halua (toista kertaa...)

Joulukortit ehtivät kerrankin ajoissa postiin, siis jo viimeisen palautuspäivän aamuna. (Yleensä illalla on ravattu ympäri kaupunkia etsimässä sitä postilaatikkoa jossa myöhäisin tyhjennysaika... ;)

Paketointi on vielä vähän vaiheessa, samoin viimeisiä lahjoja pitää vielä haalia huomenna, muuten jouluvalmistelut ihan hyvällä tolalla. Tänä iltana pitänee varmistaa se plussa uudenvuoden ylläriksi. (huomatkaa mikä itsevarmuus, heheheh...)

Haleja kaikille teille,
Viluski

Huomenta.. Mä en saanu unta enää. Heräsin kuudelta pissalle ja sit vaan jäin kuuntelemaan kaikkia talon ääniä ja miettimään kaikkia juttuja, niin ei sitten uni tullu. Seittemältä luovutin ja tulin koneelle. Kahvin kyllä pistin tippumaan, mutta saa nähä onko musta sen juojaksi.

Kiitokset kaikille onnitteluista.. <3 Tuli kyllä tosiaan semmonen joululahja että..

On se sitten vissiin niin jännä, että jotenkin se niinku kroppa aisti tän raskauden ja rupes hinkumaan sitä testiä. Näin jälkeen päin kun järellä ajattelee, niin aika klassinen oire, kun aamukahvi rupes tökkimään, tissit on erilailla kipeet, eikä tuhrun tuhrua jääny paperiin kierron viimeisenä päivänä.

LA on kait joskut elokuun loppupuolella, pitänee laskeskella tuossa päivän mittaan.

Hehheh, oli kyllä hirveen romanttinen tapa mulla kertoo miehelle.. Panin sille (kouluun) tekstiviestin, että minä oon raskaana. Enkä mitään muuta. Sit kun se tuli kotiin, sanoin sille, että tuolla se on tuolla altaan päällä, jos sinä halluot ite sen vilikasta. Kahto ja hymyili vaan..

Se ei pahemmin oo asiaa kommentoinu, omalla (hiljaisella) tavallaan kyllä.. Illalla otti sohvaan kainaloon ja pussaili niskaan ja poskelle ja sit mulla piti tietty alkaa pillittää!

Mä en oo paketoinu yhtään lahjaa vielä. Pitäis paketoida yöllä, kun poika nukkuu, enkä oo sit enää saanu mitään aikaseksi. Pitänee koittaa ryhdistäytyä..

Niin muuten! Sit kuhan mää tästä poistun maalle tällä viikolla, niin olenkin siellä sitten kolme viikkoo putkeen. Paitsi, että pääsen kyllä mun vanhempien luona nettiin välillä, pitää yrittää käydä päivittämässä kuulumiset. Nou hätä! Emmä sinne vielä tänään lähe!

Sinis ihan normaalilta kuulostaa :) Mäkin pohdiskelen palsta-asioita aina silloin tällöin ja kieltämättä usein mielessä olet koska olet jossain niin lähellä! En ole ainakaan seisoskellut bussipysäkillä koiran kanssa joten tuskin se minä olin. Normi lenkki menee kyllä muutaman ohi. :) Maha näyttää jo pömpöttävän huolestuttavasti, turvottaa ja lisäksi en pysty enää vetämään vatsaa kunnolla sisäänpäin, siis pitämään normaalia ryhtiä. Mielenkiintosta aamusin valita vaatteita ettei vielä duunipaikalla näkyisi tuo turvonnut pötsi! Onneksi naisille ei uskalleta kuittailla painon noususta niin helposti kun miehille!

Mäkin pyrin palauttelemaan postilaatikkoon postit jotka tulee väärin. Joskus se tosin ihan kertakaikkisesti unohtuu.

Avoliitossa. Mä en tiennytkään että viluski on eronnut! Ite menin juuri toistamiseen kihloihin mutta naimisiin asti en ole vielä päässyt. Tulevaisuuden näkymä on kun siitä veskipaperimainoksesta, Tiina - viidettä kertaa kihloissa ja paa paa pa daa paa paa paa paaaa paa pa daa.

Tää aamu on lähtenyt hitaasti käyntiin, jos koittais vaihteeks mennä puputtamaan jotain, saatte tekin hetken rauhaa :P

Miini 8+2

Huomenta!

Vilukisulla on ihan loistava asenne! Varmistat vaan, että nyt on pukille tarjolla riittävästi piparia, niin eiköhän se uuden vuoden lahja sieltä tule!

Toi Henskun kropan aavistaminen on kyllä ihme juttu! Mun kroppa on aavistellut raskautta jo 13 kertaa, mutta ei ole vielä kertaakaan osunut oikeaan.. Ehkä vielä joskus.

Ja en minäkään ole vielä edes harkinnut lapsettomuuspuolelle siirtymistä, täällä on niin mukavaa! :) Ja mäkin vielä jaksan uskoa siihen, että kyllä se plussa sieltä meillekin tulee. Itseasiassa oon asiasta jo niin varma, että tiputus tulee taas korkealta.. ;)
Se mun ketjuesittelysekoilu johtui varmaan siitä, että keväällä kirjoittelin myös jo kuopattuun Alkumetreillä-ketjuun ja sitä taidettiin mainostaa sellaisena tuoreille yrittäjille suunnattuna paikkana. Sekoitin sen siis tähän. Mutta tämä on loistava paikka, täällä olen ja pysyn. Piste.

Niin, ja se miksi mä olen näkevinäni Miiniä joka paikassa johtuu siitä, että me asutaan samalla suunnalla. Ja siksi bongailen niitä isoja koiria.. Tää tyttö ei kyllä näyttänytkään yhtään Miiniltä.. :D

Hitto vie, teillä alkaa näköjään olla lahjat jo hankittuina.. Mä menen tänään ostamaan loput, onneksi tiedän suunnilleen mitä haen. Sitten voikin alkaa siivoamaan kotia.. meillä on vielä yhdet pikkujoulut, tällä kertaa meillä, joten on pakko tehdä ajoissa pientä joulusiivousta. Hyvä niin, laiska kun olen, niin muuten se jäisi taas ihan viime tippaan.. tai tekemättä kokonaan. Haluaisin joulukuusen jo viikonloppuna, niin sitä ehtisi sitten ihastelemaan muutaman päivän ennen aattoa (ollaan joulupäivät pois).

Ja ei me kaivata mitään rauhaa, tänne vaan jutustelemaan!
Sinis kp 17/27

Niin, mähän en oo hirveesti testaillu ikinä. Aina oon vaan ajatellu, että ei se vielä tärpänny, menee vaan rahat ihan hukkaan, että sitten ostan, jos menkat on oikeesti myöhässä. Nyt vaan oli jotenkin semmonen hirvee himo testata.

Vahvat viiva siihen tuli näkyviin melkeinpä heti, kun altaan reunalle tikun käsistäni laskin. En kerenny odottaa ees sitä viittä minuuttia, kun ne jo näky. Ja siitähän se alko sit se hirvee vapina ja tutina ja pitihän sitä pillittääkin..

Plussatuulia teille kaikille puhaltelen ja oikein mielellään otan matkaan!

JÄNNÄYSLISTA

Myy 15.12-
Vilukisu 25.12(-29.12)
Sinililja 28.12.
Utelias pahalainen 29.12.- (Muutin normikierron mukaiseksi)

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08

JÄNNÄYSLISTA

Myy 15.12-
Vilukisu 25.12(-29.12)
Sinililja 28.12.
Utelias pahalainen 29.12.- (Muutin normikierron mukaiseksi)
Dinna 6-10.01.2009

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08

Olin mielestäni laittanut jo itseni tohon jännäyslistalle, mutta se on näemmä tippunut pois. Muistaakseni noin se oli, kun en tarkkaa kiertoa muista kun kunnon luomumenkoista on 10 vuotta, enkä taas jaksa laskeskella...

Oi, Hensku oli uskaltanut laittaa tiedon tekstarilla! :D Mä en kyllä siihen pystyisi, sillä haluisin nähdä miehen ilmeen! :D Ootteko te muut miettineet, että miten kerrotte, kun vihdoin se plussa tulee? Mä oon kyllä yrittänyt miettiä vaikka mitä, mutta hirveän hyvää juttu en oo keksiny... Yks vaihtoehto ois kirjoittaa esikoisen vaippaan, että "musta tulee isosisko" ja sitten käskeä mies mennä vaihtaa vaippa, mutta saa nähä... :) Onkohan se edes vaipoissa enää sillon...

Mä aion nyt päikkäreille. :)

Henskun viesteistä aistii kyllä sellaisen iloisuuden, että itsellekin hieman toivoa antaa..

Viluskin asennetta ei voi kyllä arvostella - go girl! :D

Ja Sinis sun "palstasekoilut" kyllä annetaan anteeksi...syytetään vaikka hormooneja...:D Mut siis täällä meitä on monta aika samanmoisessa tilanteessa...se on musta hyvä...mä olen nyt sut ottanut sellaiseks tukipilariks, kun se Wilmakin meni plussaamaan...Mut siis kyllä mä sulle soisin jo lähtöpassit tonne odottajien puolelle...:)

On: Tissit on kipeät, portaita ravatessa koskee...Tulisj o se hemmetin täti, ettei sit mun joulua pilaa...tässä oli nyt viikko aikaa toipua... (mut siis aina toivoa ennen tätiä...)

Myy.

Sen siitä saa kun ei palstaile vähään aikaan. heti oli luettavana miljoona viestiä ja mitä sieltä bongasinkaan. ONNEKSI OLKOON HENSKULLE!!!!! Ihanaa, kyllä tollainen aina nostaa toivoa omaan plussaamiseen ja sait ihan onnen palan nousemaan kurkkuun. Onneksi kukaan ei ole näkemässä tätä itkun tuherrusta =)

GlögiG: Minä kyllä tykkään kaikista glögeistä mitä maa päällään kantaa mutta kotiin en niitä juurikaan osta. Saadaan yleensä jouluisin lahjaksi sukulaisilta muutama pullo.

SiviilisäätyG: Yhdessä ollaan oltu kohta 11 vuotta ja niistä kihloissa 6 vuotta (asuttu 10 vuotta saman katon alla). Naimisiin olen hinkunut parisen vuotta mutta mies on hitaasti lämpiävää sorttia joten katsotaan jos vuonna 2010 se vihdoin toteutuisi.
Meillä harrastettiin kerrankin tietoisesti seksi juuri oviksen aikoihin ja nyt sitten vaan odotellaan.Testasin maanantaina ekaa kertaa elämässäni o-tikkuun niin vahvat viivat että hymyilin vaan itekseni ja hyräilin. Mies kysyi et olisko ihanaa saada viivat myös siihen r-tikkuun. No vastaukseni varmaan arvaatte =D

Mä tossa yritin ihan tietoisesti olla hetken täältä pois että saisin tämän jo pakkomielteeksi nousseen plussauksinnon laantumaan. Ja paskat se mitään onnistunut, mutta ei se mitään, tuskin olen ainut. En muuten muistanutkaan kuinka vetävä meidän esittely tosiasiassa on. Tarkoitin sillä uudistuksella vaan sitä että teksti on kirjoitettu kauan sitten, mutta tuntuu olevan edelleen aika natsaava =) Huomaatteko muuten kuinka pieneksi meidän lista on kutistunut. Ramona lisääppä tietoja esittelyyn.
UP kp 19/66

Onnittelut UP:lle ovisplussasta! Tuskinpa sun kierto tuota 66 päivää on, jos nyt sen plussan sait. Mulla ainakin alkaa menkat aina tasan kahden viikon päästä siitä. Tai ainakin jotkut tuhrut. Niinpä, jos joku keksii oikeasti keinon tähän pakkomielteiseen plussausintoon, niin kertokaa toki minullekin.

:D ihanaa Myy! Mahtavaa olla tukipilari! Ainakin pysyn tukevasti pystyssä, olen meinaan nyt "aloittanut" tuon vatsalaukun jouluun valmistamisen.. Eli ruoka maistuu vähän liiankin hyvin.

Eipä täällä muuta. Lahjaostokset jäi eilen vähän kesken, pitää mennä tänään viimeistelemään ne. Työvire on ilmeisesti jo lähtenyt joululomalle, ei ole ainakaan täällä näkynyt. Jos joku löytää sen, niin voi palauttaa sitten joskus tammikuussa. Ehkä. Eli tämän pohjustuksen jälkeen lähden kahville.
Sinis

Moikka kaikille vanhoille ja uusille vauvahaaveijoille!

Oli pakko tulla lukemaan teidän uusin ketju läpi kun siitä on niiiiiin pitkä aika kun olen viimeksi tämän ketjun juttuja lukenut. Meidän pikkuinen on jo puolivuotias pallero ja niin iso että eilen kun katselin valokuvia vastasyntyneisyysajalta niin tuli iahn tippa linssiin.

Toisaalta olis kiva jo pikkusisarusta alkaa yrittämään kun siinä ekassakin plussassa men yli vuosi mutta täytyy ensin käväistä työelämässäkin ettei ihan putoa kelkasta. Ja lisäksi täytyy myös päästä naimisiin, mies vihdosta viimein kosi ja hoidetaan nyt ne häät pois alta ennen seuraavaa ettei tarvii taas lastenvalvojan luona vierailla :)

Mutta plussailkaa tee muut munkin puolesta!

Sinis...kostoksi lähdit vetämään töistä...:D Toivottavsti lahjat pukin konttiin sait ja pääset rauhallisin mielin fiilistelemään joulua... Mun pitäs vielä pari lahjaa hankkia, mutta tiedän jo mitä.

Ja se joka on vienyt munkin työvireen, vois jossain vaiheessa sen palauttaa entistä ehompana...kiitos... Mut sit vasta joulun löysäilyn jälkeen...

He, missäs meidän timmit mammat menee!? Itse kävin eilen salilla...joten eiköhän se riitä...:)

Liekö UP:lla nyt kosahtanut?! :) Mitkä fiilikset... Pitkä suhde teilläkin takana - hienoa! Meidän suhdetta naimisiin meno paransi - ollaan vahvempia kuin koskaan. Tiedättekö sen Lauri (über ihana virne) Tähkän kimpale kultaa-biisin...se koskettaa... *huokaus* :)

Jaahans, ja kun komennus plussaamaan on annettu niin parhaani yritän! Akka ei vielä ole näyttäytynyt, mutta kriittisiä aikoja vielä elellään...joten en uskalla toivoa mitn, kun viime kuussa tultiin niin ryminällä superpitkän kierron jälkeen alas..*kopsis*

Kääk, kohta on joulu...miten tää aika näin nopeesti menee...kohta yritystä takana vuosi... Mietin välillä sitä, että jos heti olisin tullut raskaaksi niin nyt olisin viimeisilläni...tai ainakin jo iso!! :)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Ja Aman pikkuiselle hyvää ekaa joulua...

Myy.

Ihan tämmönen tekninen kysymys tähän väliin, voiko ton listan jotenkin kopsata vai kirjotanko uusiks kun lisään omat tietoni sinne?
Jos sais aikaseks jossain vaiheessa. Mä oon niin hidas kirjoittelija kun pitää moneen kertaan tarkastaa virheet... ;)

Voi Myy, mä tosiaan toivon, että säkin saisit ihanaksi joululahjaksi plussan siihen r-testiin! :)

Ramona, niin, että maalaa se lista ja paina Ctrl+c ja sitten kursori kirjotus ruutuun ja vapauta se lista siihen panamalla Ctrl+v.

Täällä vaan odotellaan sitä ens viikkoo, että päästään *anee! Mä oon mainostanu sitä miehelle tässä jo yli viikon ja käskeny varautua siihen! :D Toivottavasti en oo luonu sille liikaa paineita... En kai! :D Kunhan sanoin, etten päästä sitä ikinä nukkuu, ennenkun se on hoitanu asiansa siltä päivältä! :D

Meillä on vieläkin joululahjojen ostelut ihan vaiheessa... :/ Taitaa jäädä ens viikkoon, koska tää vk on ihan täys. Viimetinkaan siis taas. :(

Polttaako teistä muuten moni tupakkaa? Mä oon polttanu liian kauan. :( Lopetin tietty heti kun aloin odottaa esikoista, mutta hänen synnyttyään menin hölmönä sortumaan uudestaan. Päätin lopettaa uudestaan lopullisesti kun tuun uudestaan raskaaks. On kuitenkin käynyt silleen, että tässä "yrityksessä" on mennyt vähän "suunniteltua" pidempään, joten oon yrittänyt nyt lopetella jo etukäteen, koska koko touhu alkaa ottaa mua pattiin. Lopettaminen on mulle vaan tosi vaikeaa. Kovasti haluttaa lopettaa, mutta kun yrittää ja himo iskee, niin kaikki ne aatteet mitkä ajo siihen lopettamiseen meneekin syrjään... Grrrrr!!!!! Ainoa varma motivoija mulle on siis raskaus, mutta mä luulen, että (ehkä) onnistun nyt muutenkin. Toi ehkä kuulostaa aika huonolta... Nyt mua stressaa se, että kun stressaan tupakkaa, niin en sikskään varmaan raskaudu. Höh.

Kiitoksia,mä jossain vaiheessa veivaan itteni listoille kans... :D
Sit seuraava tyhmä kysymys, mut meinaaks toi "vauvahaaveilijat" kohdan ensimmäiset luvut kiertopäiviä vai mitä...? (ai persus kun tunnen itteni niiiin viisaaks taas :D aina vähän ongelmia tän koneen kanssa... )