Haaveissa Vauva 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lahjatonttu ilmoittautuu ja kertoo, että hermothan tässä touhussa menee.. hitto, että on ihmisiä liikkeella ja kaikki ne ovat päättäneet seisoa just mun tiellä hievahtamatta. Ja tukkia kaikki mahdolliset käytävät. Mutta sain kuin sainkin yhtä lahjaa lukuunottamatta loput hankittua, hyvä minä! Ajattelin palkita itseni lasillisella punaviiniä, eikös sitä voi jo aloitella kun on neljä päivää oviksesta??

Ramona, ne luvut on iät, oma/mies ja sitten Y=yrityksen alkaminen. Tää tällaista salakoodistoa aluksi :)

Millos Myyllä piti alkaa menkat? Jäikö se täti oikeasti sinne Turun joulumarkkinoille? Hyvä hyvä!!!

Onko loput hautautuneet joulukiireisiin? Mitäs meidän jännäyslista sanoo? Pitää mennä tsekkaamaan.

Myy 15.12-
Vilukisu 25.12(-29.12)
Sinililja 28.12.
Utelias pahalainen 29.12.- (Muutin normikierron mukaiseksi)
Dinna 6-10.01.2009

Eli jouluna sitten jännätään muita. Joululahjoja siis tiedossa pilvin pimein! ;)

Myylle lähetän täältä pusuja ja haleja!!!

Toivottavasti tulette kaikki hyvin pian perässä tonne odottelemaan!!!Kyllä olette mielessä niin monesti, ettette arvaakaan...Täällä niin kauan ehdin hengata.

Ihanaa, rauhallista ja rakkauden siivittämää joulua ja plussien täyttämää uutta vuotta teille kaikille ihanaisille haaveilijoille Myy, Prätkis, Sinis, Tiiti, UP, Vilukisu ja Dinna !!!

Tsekatkaapa blogista http://wilma.blogit.fi pikku maha-asukin eka passikuva...:) Hyvää kannattaa odottaa...;)

Kram, Wilma-tonttu ja Papu 13+4

Trallallaa!! Se on taas perjantai!!

Terkut Wilmalle ja puvulle! Vitsi säkin oot jo pitkällä..
Tästä oikeasti aina huomaa, miten nopeasti aika kuitenkin menee, vaikkei siltä tunnu. Yhdet tyypit jo synnyttää vaikka vasta vähän aikaa sitten täällä yhdessä haaveiltiin. Ja me vielä jumitetaan täällä.. ei kiva.

Meillä oli treffit työvireen kanssa, mutta ei sitä ole vielä(kään) näkynyt.. joten taitaa olla yhtä "tehokas" päivä taas edessä.. ;)

Mukavaa perjantaita!
Sinis-tonttu

Voi, Wilma...miten ihana kuva ( hymy korvissa)!!!! Siis ei hitsi...:) Ihanaa joulua!!

Jaahans, ja Sinis jo aloittelee tonttuilut :D... ja kyllähän sitä joulun aikaa saa lämmitellä itseään lasillisella punaviiniä (hyvä sääntö on : että onhan se jossain päin maailmaa yli puolen päivän:D). Meillä oli eilen firman pikkujoulut ja otin muutaman lasin punaviiniä...muualla sitä punaista ei olekaan näkynyt...ihmeellistä jälleen kerran (älkääs nyt vielä innostuko, kun jos mennään viime kierron mukaan niin täti saapuu mukavasti just jouluksi...mut lahjoja se ei saa yhtään, kun on ollut niin ilkeä akka koko vuoden!!!)

HItsi, meitsi alkaa jo olla joulufiiliksissä...vaikka ulkona sataa vettä...olen vaihtanut töihin musiikkikanavan jolta tulee joulumusiikkia... dam, dam..pim, pom...

Myy.

JÄNNÄYSLISTA

Myy 15.12-
Vilukisu 25.12(-29.12)
Sinililja 28.12.
Utelias pahalainen 29.12.- (Muutin normikierron mukaiseksi)
Ramona 29.12-08 (-1.1-09)
Dinna 6-10.01.2009

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ramona 20/41 Y 10/08

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08

Toivottavasti tein tän nyt miten pitikin ja kiitos vielä neuvoista! :D
Kyllä mä vielä opin nää niksit!!! ;D

..mä en nyt oikein tiedä missä mennään...kuulun siihen sarjaan, että en varastoi raskaustestejä kotiini (kun tätä uskoa ei nyt hirveästi ole ollut). Mut kaapista löytyy pari ovistestiä...eilen illalla kokeilin pissaamista tikkuun...ja sain kaksi viivaa. Aamulla sama juttu toistui uudella testillä... Ollaan miehen kanssa tosi varovaisia tän asian kanssa - ettei tule suuren suurta pettymystä... Koko ajan tuntuu, että hanat aukeaisi... (juuri nyt). Vessassa käynti on pelottava asia...you know... Uskaltaskohan sitä raskaustestiä hankkia... ehkä sit alkuviikosta...

Myy..joka miettii syntyjä syviä...ja toivottaa hyvää viikonloppua ihanaiset!

Heippa Wilma ja papu. Ihanaa että siellä kaikki hyvin, kuulostat kyllä niin onnelliselle odottajalle. Hyvää kannatti odottaa!

Myylle peukkuja. Toivottavasti tekin saisitte kaikista parhaan joululahjan plussan muodossa. Milloin meinasit testata?

Mikäs on Vilukisun tilanne? Oireraporttia kaivataan? Joululahjaa peukutetaan sinnekin.

ON: kp 2/jotain. Jännä juttu että nykyisin aina oviksen ollessa vasemmalla puolella kierto on pidempi (28pv) ja oikealla on lyhempi (25-26pv). Aukiolotutkimuksessahan todettiin että oikea on varmuudella auki, vasen jäi epäselväksi. Onkohan tällä jotain tekemistä asian kanssa? Tämän kierto ei ottanut juuri koville ollenkaan, saanpahan litkiä viiniä ja terästettyä glökiä jouluna mielin määrin. Vaikka plussa olisi ollut toivotumpi, mutta nuo toimii hyvänä lohdukkeena. Seuraavaan kiertoon tilasin clearbluen digitaalisen testin, ahdistaa tämä jtp taktiikka pakolla, kun tulostakaan sillä ei olla saatu. Harrastellaan aktiviteettia makuuhuoneessa siis silloin kun huvittaa ja pakolliset mennään testin perusteella. Kokeillaan nyt tätäkin.

Mieskin sanoi eilen, että ehkä meidän pitäisi tehdä tälle asialle jotain. Tarkoitti hoitoja. Itsestä tuntuu että en nyt ainakaan pariin kuukauteen jaksa ryhtyä mihinkään ylimääräiseen stressiin, katsoo keväämmällä sitten. Gradussa ja työssä työmatkoineen on ihan riittävästi stressaamista. Toisaalta voisimme mennä jonottamaan julkiselle, ja sitten jos alkaa ahdistamaan ennen sinne pääsyä, niin voisimme kääntyä yksityisen puoleen. Katsoo nyt. Lääkärihän viimeksi sanoi että hänen mielipide on että yritetään vielä luomuna puolisen vuotta ja sit ryhdytään hommiin siellä. Epäili että juuri tämä mun kiireinen elämä, ruuhkavuodet, voisivat olla syynä siihen että tärppi on venynyt. Stressiä pitäisi vähentää, hyvä pointti, kun joku kertoisi että miten sitä vähennetään???

Mutta nyt aion ainakin joulun olla stressaamatta. Pakolliset opiskelujutut on lähetetty eteenpäin ja työstä pidän ruhtinaallisen viikon lomaa. Työpostia en vilkuile ollenkaan :) Auto suuntaa tänään maalle, jossa odottaa valkea, luminen joulu. Ihanaa.

Rauhallista ja nautinnollista joulun aikaa teille kaikille. Kiitos että olette olemassa, kuuntelette ja kommentoitte. Ilman teitä mies olisi ainakin vähän enemmän ahdostuneempi, itse ehkä vähän enemmän ahdistunut :) Hyvää joulua!

Myy ehti väliin. WAU. Wilmahan testasi ensin ovistesteillä plussan ja se tiesi plussaa myös toiseen testiin. Oliko viiva kontrolliviivaa vahvempi? Itse olen joskus saanut myös viivoja ovistestiin kierron loppuvaiheessa, mutta eivät olleet kontrolliviivaa vahvempia ja eivät merkinneet raskautta. Jos viivat oli vahvemmat voisin varovaisesti jo onnitella :)

Joo..viiva oli tosi vahva...

Stressistä sen verran sulle Tiiti, että toiset sanoo, että se vaikuttaa, toiset eivät ole varmoja... Naisen elimistö tuntuu olevan niin kummallinen kapistus, että kuka tietää. Ethän vain ala ottamaan stressiä siitä, että stressaat... Tsemppiä! Hyvin sulle vielä tässä elämässä käy...ainakin paljon saat aikaiseksi ja sulla on ihana, fiksu mies rinnallasi...

Myy.

Voi jee...Myy taisi ottaa käskystä vaarin. Mä jo peukutan varovaisesti josko ne viivat ilmeistyis myös siihen toiseen testiin.
Voi vitsi, Amakin olis jo valmis seuraavalle kierrokselle, kun mä en itse ole ehtinyt aloittaa vielä sitä ekaa kierrostakaan. Ilmoittaudu joukkoon mukaan Ama sitten kun siltä tuntuu. Meitin lista lyhenee koko ajan.

Oikein teit Ramona ja voin lohdutukseksi sanoa et olen oikea käsi tietokoneiden kanssa =D. Mies saa aina olla auttamassa ja korjailemassa mun jälkiäni.

Oi ja onnittelut Wilmalle työpaikan suhteen ja Papun "passikuvasta".Olisinpa itsekin tossa vaiheessa jo.............Hyvät joulun toivotukset myös sinulle Wilma!
UP kp 21/66

Tuosta stressistä sen verran, että mulla on sellainen käsitys, että lapsettomuus aiheuttaa stressiä. Ei niin, että stressi aiheuttaa lapsettomuutta. Ja varmaan harvempi yrityksen alkumetreillä kamalasti stressaakaan. Tarkoitan siis sitä, että olisi ollut plussan mahdollista tulla täysin stressittömänä aikanakin. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotkut ihmiset, joiden kanssa täällä live-elämässä keskustelee, sanovat, että ehkä sun pitäisi vain rentoutua ja ajatella muita asioita. Hyvää varmasti tarkoittavat. Mutta tulee vähän sellainen olo, että ai jaa, itsekö olen tämän itselleni aiheuttanut.

Voi Myy, mulla elää kyllä toivo nyt sussa! :) Musta toi tilanteesi kuulostaa aika lupaavalta. Menes nyt heti hankkimaan se testi ja tule kertomaan tänne miltä näytti. :)

Jouduin pakon edessä tänään jouluostoksille, kun tilanne tuli eteen. Ihan hirveä hullun mylly oli ostoskeskuksessa. Vieläkin uupuu usea lahja. Ihmiset on esittäneet niin vaikeita toiveita, että oon saanut niitä metsästää, eikä näytä mistään löytyvän. Pitäisi ilmeisesti mennä jonnekin alan erikoisliikkeeseen. Hohhoijaa...

Täytyykin tästä mennä...

Myy: Anna ihana joululahja meille kaikille ja tee testi ja tule kertomaan ilouutiset pian! Joo, painostusta, sorry, mutta nyt on kova luottamus sinuun! bd db bd

Muille tasapuolisesti: Mä lähden vähitellen valumaan joulunviettoon, enkä taida päästä nettiin n. viikkoon. Ihanaa joulunaikaa teille kaikille! Huomasin että ainakin mulla, siniksellä, pahiksella ja Ramonalla on jännäyspäivät aika lähekkäin, ehkä saadaankin aloittaa tuleva vuosi tungoksella "tulossa vauva"- ketjuun....
(tosin, meidän panoviikot tais osua liian aikaiseen, sitten miehelle iski kauhea stressiväsymys yms. ja onkin ollut aika hiljaista sillä saralla. Perskules, niinkin kiihkeesti kun lähti menemään...)

Halipusi ja olkaapas kiltisti niin saatte paljon lahjoja!
Vilukisu kp 28/(31)-35 (-ja ei oireita btw)

Mitä mitä mitä??? Aikooko Myy räjäyttää potin näin joulun kunniaksi?? Taisit sitten oikeast eksyttää sen akan sinne Turkuun, jos näin on niin tää tyttö lähti just tältä istumalta vaikka Kajaaniin.. Jos ne viivat on noin vahvat siinä o-testissä, niin hyvältä näyttää!! Vaikka jotkuthan kyllä saa ovisplussia loppukierrosta, mutta toivotaan parasta! Nyt kipinkapin apteekkiin ja pissimään tikkuun ja sitten tänne kertomaan! db db db db db db db db db!!!

Lumiksen tavoin olen samaa mieltä, että lapsettomuus aiheutta stressiä eikä toisin päin. Jokuhan pisti tänne (tai sit jonnekin muualle) linkin tutkimuksesta, jossa oli kumottu tota stressi aiheuttaa lapsettomuutta-väitettä. Ja kieltämättä ainakin täällä on havaittavissa "orastavan lapsettomuuden" aiheuttamaa stressiä ja ihmehän se olisi, jos näin ei mitää stressiä asiasta tässä vaiheessa olisi.. En usko, että sellaista kaveria löytyy.. Mua ärsyttää kanssa suunnattomasti nämä "ota nyt rennosti vaan"-tyypit, ota ite! (jos sulla on hajuakaan siitä millaista tää on.. siis sillä kyselijällä).

Voihan nenä Tiiti! No, ainakin olet keksinyt hyviä lohdukkeita tälle(kin) kuulle! Nauttikaahan lomasta! Ehkä teidän kannattaa lähteä jonottelemaan julkiselle? Eipähän siinä mitään häviä. Me päädyttiin samaan, mikäs kiire tässä on.. ei siis tutkimuksiakaan ole tehty, jonotellaan nyt hetki ja katsellaan sitten.

Mä oon vielä töissä.. huomennakin pitäisi raahautua, ainakin nimellisesti.. Mutta mikäs täällä ollessa, onpahan ainakin rauhallista! Me oltiin viikonloppuna tehokkaita ja siivoiltiin kotia ja käytiin myös hakemassa kuusi! Se on ihana!! Mä olisin vaan voinut jäädä tuijottelemaan sitä aamulla.. ;) Mutta mukava tunne, kun koti on siisti ja lahjat hankittu. Nyt voi vaan ottaa rennosti! Pätee myös tähän työntekoon..

Sinis kp 22/27

Voi että kun Myyltä tuliskin hyvät uutiset ennen kun siirryn joulun viettoon!!!
Saattaa olla että menee aikaa ennenkun taas oon täällä mut hyvät joulut kaikille!!!! :D

Minäkin täällä kurkkimassa, joko Myy on tohtinut testailla :) Kovasti pidän peukkuja. Ja muille jännäilijöille tietysti myös.

Muakin ottaa aina nuppiin nuo "Älä stressaa ja ajattele jotain muuta." Th:kin sanoi, kun peruin ajan tutkimuksiin ja varasin ekan äitysneuvolan, että "Se vaati vaan sen, että saitte vähän muuta ajateltavaa." Miten niin muuta ajateltavaa? Silloinhan sitä vasta ajatteleekin asiaa, kun on tutkimuksiin menossa. Hirvee stressikierto oli päällä, kun tärppäsi - kesällä "unohdin" pitkäksi aikaa koko vauvayrityksen ja ei napannut siltikään… Aina vaan kerrotaan näitä iloisia ihmeparantumisia, vaikka saman verran varmaan raskautuu pitkän ajan jälkeen ihmiset, joilla on koko ajan ollut yritys päällä. Joku voisi tehdä tästä tutkimuksen :)

Minäkin oon vielä tänään ja huomenna töissä, eli Siniksen kohtalotoveri täällä. Sitten lähdetäänkin joulureissuun ja tullaan takaisin sitten kun jaksetaan.

Oikein lämpöiset jouluterveiset kaikille
T. Liisaleena ja pikkutonttu rv 15+5

Hei Naiset!

Minäkin näin joulun kynnyksellä hakeudun iloiseen joukkoonne!

Olen lueskellut ketjuja jo muutaman viikon ja nyt ajattelin kirjautua mukaan..Teidän ketju näytti mukavalta ja ystävällishenkiseltä. (Eipä sillä että muissa ketjuis mitään asenne-vikaa olis, mutta minäkin elelen epävarmoja aikoja odottelun suhteen..joten tämä lienee mulle paras paikka.)

Olen jännitellyt tässä nyt kohta viikon päivät kun täti-punainen ei tullutkaan. Olen tehny kaks testiä, molemmat näyttäny negaa. ...olen vaan päässy tekemään noi testit vasta illalla. Onko aamu- ja iltapissalla ihan hirveä ero sen raskaushormonin suhteen..Olen ihan ummikko vielä kaikesta tästä, mutta enköhän teidän juttujenne myötä vähän pääse perille koko koodikielestä :)

Minä olen toivonut aina saavani lapsen, mutta olin pitkään suhteessa /naimisissakin pari vuotta miehen kanssa joka ei lasta halunnut. Nykyisessä suhteessani olemme menneet ajatuksella että lapsi saa tulla jos tulee, mutta kyllähän tämä on jännä tilanne. Aamulla etsin taas kaupasta raskaustestiä, mut lähi-siwan hyllystä ei löytynykään.. Josko nyt illalla sit ostaisin jostain muualta ja aamulla tekisin testin.. Tai pitäiskö vielä odotella aattoaamuun..

Jännittävää kun viestejänne olen lueskellut niin nyt jo on ihan odotuksessa ja jännityksessä mukana et miten asiat ja tilanteet kullakin etenee.

Hyvää Joulun aikaa Kaikille teille!

-Nana

Myylle bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Sinis ja Liisaleena täällä teille kohtalotoveri. Sinis jo viime viikolla huhuili sen työmotivaation perään, mä täällä mietin kanssa minne kummaan kaveri on hilpassut. Jos ens vuonna sitten. Nyt on ajatukset niin joulun vietossa ja vapaapäivissä ettei työt enää mahdu samaan päähän millään.

Miini ja pikkutontut rv 9+0

Tässä välissä käyn toivottamassa Nanan tervetulleeksi joukkoon. Kiva, jos meistä on saanut hyvän ja hauskan kuvan - tällaista (välillä vähän enemmän, toisinaan vähemmän) sekopäistä sakkia ollaan ( puhun ainakin omasta puolestani). Muistuu kyllä mieleen hassun hauska värillinen vessapaperikeskustelu...Sinis sunko mies se sitä hankki...:D . Välillä ollaan veemäisellä bitch-tuulella ja toisinaan melko ihanaisia..

Hyvää Joulua niille, jotka jo pääsee joulun viettoon. Ja monen jännäilypäivät lähestyy..

(mua pelottaa mitä tikkuun ilmestyy...ei kestä sitä pettymystä...koko ajan tunne, että vuoto alkaisi...mut tää kierto siitä erilaista, että ruskeaa vuotoa ei ole tullut...ennen jopa kokonaisen viikon - mä yritän uskotella itselleni, että olisin ras...) Optimisti pettyy, mut niin pettyy pessimistikin...:)

Myy.

Mä en kestä Myy... Hirvee jännäys päällä! :)

Tervetuloa puhina / Nana! :) Tosi kiva, ettäliityit seuraamme. Sulla on kyllä jo heti lupaava tilanne, kun ei ole menkat alkaneet! :) Mä en usko, että hirveesti on väliä aamu ja ilta pissalla... tai no, ainakin monessä paketissa lukee, että testin voi mihin vuorokauden aikaan tahansa. Joillain tietty kestää vaan kauemmin, että plussa näkyy. Testaa vaan heti huomen aamulla ja kerro miltä näytti! Ehkä kannattais tietty odottaa aattoon, mutta mä vaan en malttais... Ootko ollu muuten jo kauan ilman ehkäsyä vai mikä tilanne sulla on?

Kaveri soitti eilen, että oli mennyt poikki poikaystävän kanssa... Munhan piti sitten tietty lähteä eilen hänen kanssaan muutamalle korjaamaan tilannetta. Noh, mulla oli ainakin aamulla vähän huonompi olo kuin illalla, mutta toivottavast hällä meni toisin päin... :P

Vitsi kun en millää malta odottaa, että kierto olisi lopuillaan ja pääsis testaa! Jos siis täti ei tulis...

Mäkin uskon, että se on se lapsettomuus joka aiheuttaa stressiä. Ei niitä ajatuksiaan voi olla lopettamatta vaikka kuinka yrittää... Ainahan se asia on sitten kuitenkin mielessä, kun ajattelee sitä mitä ei pitäisi ajatella...

Kotihommiin täytyy mennä, mutta palailla vielä kuulemaan Myyn uutiset. :)

Mun mies meni just ottamaan konjakkihömpsyt :D... Ennen niin viallinen Clearbluen testi ei tänä iltana pettänyt... + !

VOI HERRA JUMALA!!!!! Miten päin tässä pitäs nyt olla... Mitä mun pitää tehdä...kääk, mitä mä saan ja EN SAA jouluna syödä..? Sinis, kannattaa varmaan käydä Turussa...:)

Pakko ostaa vielä toinen testi...eihän tämä voi olla totta...

Olen ihan sekaisin...ja mies kulkee ympäriinsä konjakkilasi kädessä...

Myy.