Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...mitäs hiivattia täällä häröillään...:/

Sinikselle ja muille hyvää ja lemmekästä viikonloppua! (tää ehkä tänään pitää "taukoa"...ettei paikat repeä...)

Myy.
 
en väittänyt, että psykiatria itsessään on yhtä tai toista mieltä. psykiatria kun on sen verran laaja tiede, että siellä on faktat harvassa. ei freudinkaan nimeen enää vannota. kyllä väittäisin, että toinen voi aika pitkälle kuvitella toisen tunteet. en kuitenkaan usko, että 2 ihmistä voi ikinä olla täysin samassa tilanteessa, eikä täten ollen tuntea sitten täysin mitä toinen tuntee. vaikka siis 2 ihmistä olisi lähestulkoon samassa tilanteessa ainoana erona siihen hetkeen asti vietetty elämä, niin nämä 2 ihmistä voivat kokea saman tilanteen aivan erilaisena. tämän tuloksena siis nämä 2 ihmistä samassa tilanteessa eivät oikeasti voisi siis sanoakaan tuntevansa toisen tunteita. tuon perusteella kukaan ei voi tietää täsmälleen kuinka toinen tuntee. aika älytön ajatus. ihmiset ovat ajattelevia yksilöitä ja meistä jokainen ajattelee hieman eri tavalla, mutta tämä ei poissulje sitä, ettemmekö voi tajuta toisemme tunteita. kyllähän me tiedämme ihmisten perustunteet. miksi ihmiset ylipäänsä katsovat elokuviakaan, jos ajatellaan että ihmiset eivät voi ymmärtää toisen tunteita? eihän näyttelijä pystyisi näytellä roolihahmoaan tajuamatta edes lähimain, kuinka tämä henkilö reagoi tilanteisiin. toiset osaa siis samaistua tilanteisiin huomattavasti paremmin kuin toiset.
 
Huomenta ja hyvää ystävänpäivää kanssa-haaveilijat!

Ihmeellistä vääntöä täällä ketjussa. Kuorosodasta sodittu ja väännetty tunteiden ymmärtämisestä :D En meinaa ymmärtää :D

Mä ainakin henk.kohtaisesti, tykkään että mukana on sellaisiakin jotka ovat tahkonneet melkein yhtä kauan kun minä itse, koska olen vähän samaa mieltä, että periaatteessa voi kuvitella ymmärtävänsä miltä tämä tuntuu, mutta ei ole kokenut samaa. Siksi kai tuonne lapsettomuuspuolellekin siirrytään: halutaan keskustella sellaisten kanssa joilla on samanlaisia kokemuksia. Onhan meillä pidempään yrittäneillä kokemusta siitäkin miltä tuntuu yrittää pari kuukautta ja ollaan koettu ne tunteet siellä alkuvaiheessa, mutta koettu myös ne tunteet joita tulee kun yritystä on takana se vuosi. Ja voin kertoa, että en ainakaan itse olisi osannut arvata millaisia tunteita tässä joutuu vielä läpikäymään. Mutta voihan se olla että joku toinen pystyy ymmärtämään vaikka kokemusta ei olekaan. Menittekö kaikki nyt riittävän sekaisin tästä sepustuksesta :D

Joskus olen jostain lukenut että murheiden määrä ihmisillä on vakio. Eli esimerkiksi Dinna voi surra yhtä paljon sitä että plussaa ei kahden ensimmäisen kuukauden aikana ole tullut, kun minä suren ettei sitä ole tullut kahdentoista ensimmäisen kuukauden aikana. Jos ihmisellä ei ole isoja murheita hän paisuttaa ne pienet isoiksi, joten kaikilla murheiden määrä olisi vakio. En tiedä uskonko ihan tähän, mutta jotain järkeä tuossakin on.

Yksi viisaushan sanoo että ihmiselle annetaan sen verran että hän pystyy sen kestämään. Ajatellaan positiivisesti: ehkä me pitkään yrittäneet ollaan vaan niin vahvoja ja meidän parisuhteet on niiiiin hyviä että meitä voidaan koetella... Jotain positiivistahan tästä on pystyttävä löytämään, ei tätä muuten kestä.

Mitäs muuta täällä oli ollut? Puhinako oli kadonnut, huhuu, missä olet.

Mites Siniksen ja Myyn oireet. Ja Myy, huhhuh: kolme kertaa, meillä maksimissaan tuo määrä hyvillä viikoilla :) Ei ihme jos miehen ja sinunkin naama oli hymyssä... Onkos Ramonan tilanteessa mitään uutta?

Onkohan Prätkämimmi hylännyt meidät kokonaan? Mikähän siellä on tilanne?

ON: ei mitään uutta. Menkat loppumaisillaan ja ovistestit tuli eilen kotiin. Ensi viikolla testaillaan ja vietetään panoviikkoa :) Tänään paistan laskiaspullia eli kaupan pakasteesta pullia ja täytän ne kotona kermavaahdolla, hillolla ja mantelimassalla. Mies tykkää hillopullista ja mä mantelimassapullista. Kyytipojaksi ulkoilua ja kaakaota, nam. Ai niin ja eilen muistin viimein käydä ostamassa baileystä, mutta en muistanut juoda vaan se jäi laukkuun. Pitäiskö tänään lorauttaa vähän kaakaon sekaan?

Mites teidän pullamaku? Hillolla vai mantelimassalla? Kermavaahtoahan pitää olla paljon, eikös?
 
Tiiti...kirjoitit viisaasti! Ihana kuulla sinusta... :)

Vai, että pullia.... Ehkä hillolla ja kermavaahdolla on paras...mmm...pullaaah...*Homer Simpsonmaisesti* :D Ja miten sä Tiiti unohdit juoda baileystä...? :) Suosittelen kyllä lorauttamaan vähän sitä kaakaon joukkoon..

Mä taas töissä kykin...välillä ahistaa nää asiakkaat...mutta joukossa on aina muutama helmi, jotka ilahduttaa päivää.

Ja tosiaan missä Prätkis..jokos sen uusi innostus loppu?! Hope, you are well..

Ja oikein hyvää ystävänpäivää ihanaiset!
 
Minäkin tulin toivottelemaan teille oikein mukavaa ystäväpäivää rakkaat ystävä! :)
Ja samalla etsimään ruokaohjetta, lupasin kokkailla tänään miehelle jotain, koska hän joutui töihin.

Ja miten ihmeessa voit Tiiti unohtaa sen B-pullon laukkuun? ;) Kaakaon sekaan vaan! Mä kyllä tykkään molemmista pullaversioista.. ehkä sen huomaan mun mahan koosta. Mutta jos pitää valita, niin sitten kallistun hillon puoleen. Ja kermavaahtoa runsaasti, kiitos!

Niin, olikos se Ramona menossa lääkäriin? Huhuu??? Ja tosiaan, missä on Prätkis? Entä muut?

(.) =laskiaispullamaha: Mulla on pistänyt tuonne vatsaan pari päivää, mutta samalla myös ihan kamalasti ilmaa vatsassa.. eli se johtuu varmaan siitä. Toivoisin sen tietysti olevan jotain ihan muuta, mutta kun tääkin "oire" on jo koettu niin moneen kertaan, niin en oikein jaksa uskoa siihen. Punaviiniä kyllä (taas) oon lipitellyt lasillisen muutamana iltana, se on ainoa keino, johon enää luotan! :D

Mutta viettäkäähän oikein mukava viikonloppua!
Sinis
 
No huomenta! :)

Mä en kyllä tosta ymmärtämisestä tiedä sen enempää, kuin että sitä on varmaan vähän hankala kuvitella toisen henkilön fiiliksiä siinä hetkessä, mutta mä uskon tietäväni, että miten itse reagoisin aika pitkälle. Kyllähän sitä vierestä seuraamalla pystyy näkemään toisen fiiliksiäkin, kun tämä niistä itse kertoo.

Mä en ole ihan samaa mieltä kyllä tosta, että ne joilla on ollut helppoa, ottaa ne vähänkin raskaat asiat paljon raskaammin. Noi ei kyllä välttämättä korreloi ollenkaan. Mä kyllä tunnen paljon ihmisiä joilla on ollut tosi helppoa ja kun jotain harmittavaa tapahtuu, niin jotenkin he vain pääsevät siitäkin helposti eteenpäin. Sitten taas on niitä joilla kaikki tuntuu menevän päin metsää ja ne pienetkin vastoinkäymiset masentaa ennestään kun ei mikään tunnu onnistuvan. :(

Mä henkilökohtaisesti olen itse käynyt *elvetissä ja takaisin. Olen joutunut kierimään sellaisen sairauksen kourissa johon meni pitkä aika ja tässä oli mahdollisuudet tulla ihan hedelmättömäksi. Kyse ei ollut mistään "itseaiheutetusta", mutta tarkemmin en aio asiasta puhua, kun ollaan julkisella palstalla. Kun sitten vihdoin sain mahdollisuuden jatkaa elämää, niin ei se ollutkaan niin yksinkertaista ja harmitti kun niin paljon aikaa oli mennyt hukkaan. Kyllä joutui ponnistella, että pääsi taas kiinni omaan elämään. Odotukset ei olleet kyllä kovin suuret, mutta hupsista vaan. Sitten kun sitä vähiten odotti, niin mun elämääni asteli prinssi! :) Mä tein hänelle alusta asti selväksi, ettei meille välttämättä lapsia tule. Sanoi ettei haittaa kunhan sillä on mut ja puitiin koko homma läpi. Naimisiin mentiin ja alettiin yrittää ja tosiaan menkkoja ei kuulunut 2-3 kuukauteen. Mä en siis ollut lukenut mitään tällaisia palstoja aiemmin, joten en tiennyt, että niitä yleensäkään saataa joutua odottelemaan pilsujen jälkeen. Joka tapauksessa toihan merkkas mulle sitä, ettei niitä lapsia vaan tule. No ne menkat sitten tulikin, mutta päätettiin saman tien, että jos en tästä raskaudu niin sitten haetaan apua, koska epäily lapsettomuudesta oli kuitenkin jo niin suuri. Naurakaa vaan, että voinko olla tosissani, mutta pessimistin ei pitäisi pettyä (ei ole totta). Mä siis olin jo kuitenkin itselleni aikoja ennen yritystä langettanut mahdollisen lapsettomuus tuomion. Ylläri se sitten oli kun plussa pärähtikin! Yhtä suurta ihmetystä herätti mulle tämä plussa ja kaikki mahdolliset tulevaisuuden plussat.

Ihmisiä ei mun mielestä kannata mennä arvostelemaan, kun ei ihan oikeasti voi tietää heidän tarinoitaan. Mä en kylläkään tunne ketään lähipiirissäni, joka olisi kokenut tähän ikään mennessä yhtä karun kohtalon, jota olen joutunut läpi rämpimään. Eipä tule ainakaan mieleen. Voin sanoa, että on tuntunut siltä, että on vain kaadettu *askaa niskaan ja oon ihmetellyt, että eikö mikään riitä. Mä siis arvostankin tätä elämääni nyt ihan älyttömästi, vaikkei mulla olekaan ollut mahdollisuuksia siihen mihin muilla, ja olisin halunnut vaikka mitä muutakin jo tähän mennessä kokea. Mulla on kuitenkin ne tärkeimmät, enkä valita! Me ei olla miehen kanssa ikinä oikeastaan riidelty, eikä tulla riitelemäänkään. Meistä ei ole kumpikaan ollenkaan riidan haluinen. Meistä ei ole kummallakaan ollut mitään sanaharkaa kenenkään kavereidenkaan kanssa. Vaikka siis joku kriisi tulisikin, niin me ei olla sellaisia ihmisiä, jotka alkavat purkaa asioita toisiin. Minäkin pidän aina kaiken sisälläni viimeiseen tippaan asti, enkä halua kuormittaa ystäviä ikävillä asioilla. Tästä raskaudestakaan ei olla kertomassa kunnes on jo oikeastaan pakko. Ei tykättäisi yhtään sitten kertoa, jos jotain ikävää kävisikin, eikä meille nyt tulisikaan vauvaa. Me mieluummin käsitellään asia keskenämme. Saattaahan meilläkin olla paha mieli kotona jostain ulkopuolisesta asiasta, mutta ei sitä vaan tule toiselle tiuskittua, kun ei se ole toisen vika.

Musta on esittänyt aika huonoa käytöstä se, että eräs täällä on tuntunut syrjivän mua alusta asti. Oon lueskellut tätä siitä asti kun oli yrittänyt reilut puol vuotta ja nyt kun vuoden raja lähestyy, niin on kyllä ollut yhtä kärttyinen alusta asti. Mä kuitenkin epäilen, että jos nyt remmiin astuu joku puol vuotta yrittänyt, niin hän ajattelee, että eihän tuo vielä mitään. Anteeksi vaan, mutta mä halusin nyt avautua tästä rehellisesti. Täällä on hyvin moni muu yrittänyt puoli vuotta, eikä kärttyisyyden raja ole vielä saavuttanut tuota.

Mua ei kyllä huvita ollenkaan tällainen asia, että mä joutuisin todistella itseäni ventovieraille ihmisille. Minä itse tunnen itseni, kuten läheiseni myös. Olen ollut tukena erittäin hyvälle ystävällenikin kun hänkään ei ihan takkia kääntämällä raskautunut. Kyllä siis hän on ainakin sitä mieltä, että mussa on potentiaalia olla tukena, vaikken itse joutunut kauaa odottamaan.

Mä voin myös sanoa, että kyllä mullakin tulisi katkeria ajatuksia, jos ei sitä plussaa olisi tullut. Kyllä olisi tullut kyseltyä itseltä, että miksi muut sen ansaitsee ja oonko muka tehnyt jotain niin pahaa, että etten mä ansaitse. En ole edes halunnut puhua täällä tällaisista asioista, koska nämä aivan varmasti tulkittaisiin väärin. Eli ei, minä en tarkoita tällä, että ne joille ei plussaa heti tule, olisi tehneet varmaan jotain väärin, mutta siis tällaisia asioita pyörisi ainakin mun päässä.

Mä kyllä myös jouduin joka krt varomaan sitä, että kehtaanko mä mainita mitään esikoisesta, ettei kellään vaan tule paha mieli siitä, että mulla kuitenkin on jo vauva, mutta niin kovasti haluan uutta. Varmaan jollain sitten tuli paha mieli. Mun elämä kun sattuu keskittymään tänne 4 seinän sisälle lapsen kanssa, joten hirveästi muuta mulla ei ole ollut tällä hetkellä jaettavana.

Puhina ja Ramona vaikuttavat olleen enemmän tervetulleita... Minä olen ainakin ilmeisesti murtanu hiukka jäätä, kun olin niin kova pala, mutta varmasti helpottaa, kun heillä ei ole jo biologisia lapsia. Varmasti ovat myös kiinnostavampia, kun heidän elämäänsä tuntuu kuuluvan hiukan muutakin kuin vauvan hoitoa ja yrityksen odotusta. Mulla ei valitettavasti löytynyt jaettavaksi kaikenlaista kirjallisuuta tai kulturellia tietoa tai mitään muutakaan täältä 4 seinän sisältä. Helpompi varmasti tulla juttuun juuri hetki sitten yrityksen alottaneiden kanssa, kun ei tarvitse jutella pelkästään yrityksestä. Tuovat myös selvästi uusia tuulia ja kivoja puheen aiheita keskusteluun.

Joka tapauksessa. Musta suurin osa teistä vaikuttaa ihan oikeasti mahtavilta tyypeiltä! :) Mä kyllä tajuan, että mun plussa saattoi aiheuttaa katkeria tunteita, mutta se ei musta silti anna oikeutta ilkeillä. Eikä teistä selkeästi suurin osa ole niin käyttäytynytkään! :)

Mä vaan yhä toivotan teille plussa tuulia!!! :)
 
No, huh huh...melkoinen romaani...:) Dinna ilmeisesti ottanut itseensä ja pahasti...life's tough. Ilmeisesti et kestä kriiikkiä, eikä omia mielipiteitään saisi esittää.. Sääli. Ihminen ei ole koskaan valmis ja aina on kasvunvaraa. Ja suurinta kritiikkiä olet saanut ulkopuolisilta, jotka eivät ole sitä uskaltaneet nimimerkin takaa esittää. Ymmärrän kyllä kehen itse suurimman kritiikin osoitat...Olen toivottanut onnea elämääsi ja uuteen raskauteesi - jos se ei riitä, ei voi mitään. En koe minkäänlaista samanvertaisuutta kanssasi. Olet esittänyt kommentteja, joihin kaikkiin en voi yhtyä. Omituista, että kuorosota-sota :) sai aikaan kaiken tämän (muut kun ovat esittäneet pahempiakin kommentteja). Ja suurin merkitys ei ole sillä kuinka kauan on yrittänyt, vaan sillä miten hyvin jutut käyvät yhteen... Olemme ottaneet esim. Puhinan ja Ramonan täällä avosylin vastaan,koska heissä on sitä jotakin... Ja muutkin ihanaiset ovat tänne enemmän kuin tervetulleita!!

Huippua viikko kaikille! Sinis, jännäilyt alkaa.... ja Tiiti alkaa valmistautumaan...*vink*

Myy. Hyvää yötä...oman kullan (kullin) kuvia...:D

Myy.

 
...unohdin siis kokonaan mitä tulin tänne alunperin kertomaan :)... Tänään on ollut ihan huippupäivä - parisuhteen kannalta. Aamulla sain oikein mukavan herätyksen ja suihkussa annoin miehelle vielä palkinnon siitä, kun on niin ihana...;) Hermoja raastavaahan tämä on, mutta aika tekee tehtävänsä...ja tähän yrittämiseen osaavälillä suhtautua aika fiksusti..niin kuin aikuiset...:D Nyt menen sänkyyn ja käperryn oman kullan kainaloon ja näen niitä hyviä unia.

Öitä!
 
Myy, sun kirjoituksista on alusta paistanut läpi negatiivisuus mua kohtaan... Tämä on näkynyt jo ennen mitään kuorosotia. ;) Mähän kirjoitin jo tonne, että osasin odottaa, että "joku" täällä haluaa heti takertua johonkin mun juttuun tilaisuuden tullen. Mä voisin hyvin kaivaa vanhoista kirjoituksista niitä "piilo" ilmaisuja, mutta mulla on parempaakin tekemistä. Muistan kyllä yhä, kuinka Myy jaksoi sellaisen kaivaa ihan vain muisttuttaakseen, etten ole ollut mukana kuin jotain 3 kuukautta kun plussasin vai miten se oli...? Kyllä sellainen itsekeskeisyys heijastuu ihan elämästäkin valitettavasti. En ole ikinä sanonut kenellekään näin rumasti, mutta mua ei nyt enää hirveästi kiinnosta, sillä loppupeleissähän te ette mua tunne. Mä olen myös yrittänyt kyllä käyttäytyä olosuhteihin nähden sivistyneesti vaikka mitä tuli luettua. Meistähän ei edes kukaan tiedä, että mitkä kaikki noista ulkopuolisten kommenteista on tullut vaikkapa Myyltä.

No joo... En tiedä uskonko karman lakiin ja että hyviä asioita tapahtuu hyville ihmisille, mutta ehkäpä tämä edes joskus toteutuu. :)

Yhä toivottelen teille hyviä jatkoja ja siirryn viettämään aikaa enemmän siellä, missä on varmasti niitä "samanvertaisia" ihmisiä kanssani. ;) Ehkäpä tulen vielä kertomaan kuulumisia, mutta ne ketä ei kiinnosta voi jättää ne totaalisesti noteeraamatta. Älykkäimmät varmasti ymmärtävät asian oikean laidan.

Hyvää tuoreen viikon alkua!!! :)
 
kasva, nainen aikuiseksi. Ei täällä kukaan kirjoittele toisia loukatakseen tai vähätelläkseen. Mene itseesi ja mieti omia kommentejasi, tuomitset tosi usein. Ja sori nyt kun en kirjoita omalla nimimerkillä, en todellakaan halua, että alat minuakin palstalla ahdistelemaan. Ja hei, sinulta on pyydetty anteeksi - kohteliasta on anteeksipyyntö hyväksyä, etenkin, kun SINÄKÄÄN et näitä ihmisiä oikeasti tunne.

Jestas sentään.
 
En siis kirjoita tässä ketjussa, vaan toisessa. Pakko oli vain kommentoida, toivottavasti et nyt tätäkin ota jonkun ketjulaisen provona. Pahoittelen jyrkkiä sanojani, mutta muutakaan en voi.
 
Mä en näe, että mitä ihmettä Dinna on kenellekään tehnyt? Voisiko joku kenties kertoa? Ei ole musta sanonut mitään pahaa. Myy sen sijaan ei ole osannut esittää yhtään anteeksipyyntöä.
 
En voi muuten käsittää miten Myy pystyi noin kylmästi ohittaa Dinnan kertomuksen vaikka niin rehellisen kuuloisesti kertoi elämästään.

Tää ei kyllä kuulu tähän mutta pelkästä nimestä "myy" tulee mieleen muumilaakson tuittupää. En itse vaan haluaisi assosioda tuollaista itseeni jos se ei tuntuisi omalta.
 
Aurinkoista viikonalkua! Ihana ilma ulkona, harmi että pitää kökkiä töissä.. saisiko livistää? Ihan vaikka vaan pieneksi hetkeksi?

En ota enää mitään kantaa mihinkään täällä, mutta Dinnan tarinan luettuani toivon sinulle kaikkea hyvää. Jos teillä on taustalla ollut sairauden aiheuttama pelko lapsettomuudesta, niin iloitkaahan rauhassa ja kunnolla lapsistanne!

En tiedä uskonko oikeasti mihinkään tällaiseen, mutta olen kyllä välillä miettinyt, että olen itse ollut monella tapaa onnekas ja säästynyt monelta murheelta tähänastisessa elämässäni, joten ehkä tämä tähänastinen "lapsettomuus" on nyt sitten minun/meidän kriisimme, joka vaan on käytävä läpi. Ja kyllä me siitä selviämme, tavalla tai toisella.

Ai että THE viikko? Eipä ole kovin kummoisia oireita havaittavissa.. tänä aamuna oli kyllä aika paha olo, mutta se johtuu tästä flunssasta. Maha on jatkuvasti täynnä ilmaa, mutta eipä siinäkään mitään uutta. Joten ei auta, odotellaan..

Tiiti siellä jo virittelee digiä ja miestä toimintavalmiuteen? Myy, sä taidat mennä aika samaan tahtiin mun kanssa, mites siellä?
Missä on Puhina?? Entäs muut?

Tulkaahan joku vähän juttelemaan mun kanssa, mulla on tylsää.. :)

Sinis kp 25/27-28 (koskakohan tähän kiertopäivien laskemiseen ja merkkailuun kyllästyy? Oon nyt vuoden ajan niitä tänne raportoinut ja ne tulee jostain selkäytimestä, vaikka en edes haluaisi.. )
 
Huomenta vaan...

Täällähän on säpinää taas....

Oliskohan se Puhina tosiaan jonnekin mökkireissuun hilpassu...?
En vaan jaksa muistaa (enkä viitti selata taaksepäin viestejä!) ;)
No eiköhän se joskus ilmoittaudu takas... :)

Voi huokaus, nyt käy Myytä kateeksi, meillä ei seksistä oo ollu tietoakaan viikkoon!
Muuten ollaan ihan sopuisia oltu suunnilleen mut ei vaan oikein kuulemma oo kipinää...No sillä oli kyllä kiire töissäkin ja se vie mehut,en oo viittiny kauheesti ahdistella.
Jos sit tänään kun on 1 v. hääpäivä... :D Kun se meidän "oikea" hääyö meni vähän persiilleen kun mulla alko menkat! ...Jos nyt sit korjais senkin asian!

Niin enkä mä oo vielä testaillu.. joka kerta kun oon apteekissa käyny niin siellä on ollu aina joku tuttu, naapureita ja kylän jouruämmiä! En viitti vielä antaa kyläläisille puheenaihetta... Apteekin tädit oli kyllä vähän ihmeissään kun hain joka päivä paketin särkylääkettä! ;) Jos tällä viikolla yrittäis uudestaan...
Ai niin ja se lekuri oli siis vaan soittoaika perjantaina...
Se vaan käski tehdä noita kotitestejä nyt kuitenkin vielä ja sitä foolihappo reseptiä en kuitenkaan saanu kun se oli ottanu asioista selvää ja meinas ettei foolihappoa määrätä yleensä muille kuin epileptikoille tai jos on kauan käyttäny e-pillereitä...
No,eiköhäs sitä ilmankin pärjää! :)

Aurinkoista maanantaita kaikille!
 
Meillä on kanssa ollut vähän hiljaista.. kamala kiirus ja orastava flunssa ->ei kovin hyvä yhdistelmä tuon s-elämän kannalta.. Mies joutuu tällä viikolla viemään se s-näytteen, toivottavasti ei ole liian vanhaa kamaa.. Onkos (Tiitipedia) tietoa siitä, kuinka kauan "seissyttä" se korkeintaan saa olla? Mä kyllä yritin lauantaina ehdotella pussien tyhjennystä, mutta ei jaksetty.. vaikka oli ystävänpäivä ja kaikkee.. Mutta toivottavasti siis näytteen anto onnistuu. Ei ollut raukka siitä kovin innoissaan, mutta yllättävän neutraali kuitenkin.

Täällä isommassa kaupungissa on tosiaan se hyvä puoli, että voi valikoida apteekit joissa käy. Ymmärrän hyvin Ramonan särkylääkehamstrauksen! ;D Suosittelen kyllä sulle niitä nettipankkitunnuksia, saat kätevämmin hoideltua nämä asiat. Ja onnea hääpäivän johdosta!

Oottekos päässeet hiihtämään tai luistelemaan? Mun tekisi kamalasti mieli mennä hiihtämään, en ole hiihtänyt moneen vuoteen. Sattuneesta syystä: ei ole ollut lunta. Eikä suksia eli ihan kohtuullisen hyvä tekosyy. Mutta nyt tekisi kamalasti mieli kokeilla. Eikös jostain saa vuokrattua suksia, että pääsisi vähän testailemaan? Luistelemassa oon käynyt pari kertaa, kohtuullisen huteraa menoa oli aluksi, mutta kyllä se siitä lähti sitten sujumaan. Melkein jo pyöräyttelin piruetteja lopuksi! ;)

Joo, josko sitä nyt lopettaisi tämän turhanpäiväisen löpinän ja koittaisi palailla hommiin..
 
Hei Naiset, tuliset!

Harmi että täällä on näin tunteet kuumenneet ja rätisseet. Mutta tätä se elämä on ja jatkuu kuitenkin. Toivottavasti palstamme hyväntuulisuus, tästä huolimatta taas palajaa. Jotenkin muutaman päivän nettipimennossa olleena tuntui kurjalta huomata että täällä aletaan pörhistellä toisiaan vastaan, kun tähän mennessä on kuitenkin ollut mielestäni niin vahvaa myötäelämistä ihan jokaisen kohdalla. Sepä tästä aiheesta..

ja sit mun omaan napaan, kun se on niin söpö! :)
Elikäs, joku tuolla ihan oikein muistelikin, meillä oli mökkiviikonloppu. Oi, oi...teki höpöä! ;P Torstaina en ehtinyt kirjoittelemaan ja pe suuntasimmekin jo aamupäivästä mökkiä kohden. Lunta oli tulla tuprutellut mökkimaisemaankin kiitettävästi ja perjantai-ilta sujui mukavasti tulia sytytellen ja lumia luoden. Avasimmepa täyteläisen makuisen port-viinipullonkin ja tuli kyllä nautittua yhteisestä ajasta niin täysin siemauksin, että tällä varmasti jaksaa taas muutaman onnellisen viikon eteenpäin. Lauantaina tämä tyttö opetteli lämmittämään mökkiä ja sainhan minä sinne ihan 48' astetta aikaiseksi :D Meillä olikin sitten kirjaimellisesti kuumat oltavat. Toimin kuitenkin vain naisen logiikalla, kun mökki on kuuma - on miehen PAKKO heittää vaatteet pois :) Ja kuvitella, se toimi! Ehkä hieman miedommalla lämmölläkin olisi toiveeni toteutunut, mutta näin tällä kertaa :) Mökillä kyllä olo latautuu! Nyt on ihan voimia täys tähän viikkoon ja eiköhän tästä hyvin selvitäkin!

Illalla menen töiden jälkeen sinne gynelle vihdoin. Siitä varmaan palailen huomenna, et mikä tuomio tuli. No, josko tämä tätin heittely nyt olis vaan jotenkin stressiperäistä ja tilanne ratkeaisi pian. Ehkä mun kannattaa pyytää ultraamaan, et jos siitä näkis paremmin, millainen tilanne mun sisällä on..

Pakkasterveisin,
Puhis, joka niiskuttelee kun tuli vissiin kirmailtua liikaa ilman vaatteita hangessa :D Hrr...

Kuinka muiden alkuviikko on sujunut?
Milläs viikolla me muuten saadaan vilukisu takaisin? Mietin häntä hetkisen mökilläkin siinä vaiheessa kun lämpö lähenteli sitä viittäkymppiä :D
Myyn suihkusessiot vaikutti hyvältä ja muutenkin on siellä päässä tainnut olla hyvinkin 'ystävällistä' toimintaa puolisoa kohtaan! bd Oikein hyvä! :)
Mites Ramonan tilanne on selkiytynyt? Vai onko?
Sinililjan viinin lipittely kuulostaa oikein hyvältä toimintatavalta - mä noudatan samaa reseptiä! Pysytäänpähän hyväntuulisena :)

Myöhästyneet Ystävänpäivä -rutistukset teille kaikille!

 
...no hui...tännehän oli tullut tekstiä vähän kaiken näköistä. Harmittaa vähän joutua maalitauluksi, enkä halua provosoitua liikaa. Mä uskallan aivan omalla nimimerkilläni ilmaista omat mielipiteeni - olette varmaan huomanneet :). En siis ole huudellut puitten takaa... mutta se siitä. Ja ilman muuta Dinnalle toivon hyvää elämää!! Paljon terveitä lapsia ja onnelllisia hetkiä.

Ja onnellisista hetkistä puheen ollen...IHANAA 1. HÄÄPÄIVÄÄ RAMONA ( arvaapas muuten mitä laulua lauloin töihin kävellessä 16 asteen pakkasessa...joo-o Ramonaa) Kyllä sä takuuvarmasti tänään saat. Olethan ollut aikas ihanainen vaimo.. Ja aika kinkkinen homma asua pienellä pitäjällä, jossa kielet laulaa.. Onko sun miehellä korttia jota vois nettitilauksissa käyttää..saisit kaikki testit kotiin asti kannettuna..;) Ja että lääkärikin oli vaan luurin toisessa päässä..no höh... Onhan sun sokerit pysyny hyvin...ettet ala stressaamaan...tulet vielä "mökkihöperöksi"...;)

Vai, että hiihtämään Sinis kaipailee..siitä on tullut joku muoti-ilmiö... Tosi hyvää urheilua, kun kaikki neljä raajaa tekevät vimmatusti hommia... "havuja perkele" :D

Mun oireet on: oireettomuus. Olin melkoisen väsynyt viikonloppuna, ja mies sanoikin, että viimeksi olin näin väsynyt joulukuussa...mä sanoin vain siihen, että "mutta silloin olinkin raskaana..." En siis tärppiin ihan valtavasti usko, mutta toivo elää.

Kai tässä töitä pitäs jaksaa...työkaveri pudotti pommin viime pe, kun ilmoitti heidän perheensä muuttavan toiselle paikkakunnalle miehen työn perässä. Harmittaa... Ihana ja taitava ihminen..

Ja Sinis..sun jutut ei ole turhanpäiväistä löpinää...:)

Myy. "muumitalon tuittupää" ;)
 
Nyt menikin taas juttuja ristiin, kun en muistanut sivujen päivitystä ennen kirjoituksen julkaisemista, mut eiköhän tästä selvitä :)

Voi vitsit, siel onkin Ramonan lähiapteekissa kuhina, et kyllä nyt taitaa nuorta naista jomotella kun on jo särkylääkettä jos jonkinmoista! Vinkki:voithan sä ostaa välillä vaikka luontaistuotepuolelta santasapina kurkkupastilleja tai apteekkarin salmiakkia..niitähän nyt vois napsiakin ihan lystikseen :P Eikä kenenkään tarviis kummastella! Tiedän kyllä tilanteen.. Mun lähiapteekissakin yks päivä naapurin täti istui vuoroaan odottamassa ja kyttäs kyllä kaula pitkällä että mitä muut kassalle kantaa.. Olin silloin ostamassa ihan vaan flunssalääkkeitä, joten eipä sillä.. Mut tervehdin häntä sitten kun huomasin et niin silmä tarkkana seurailee ja tätihän ihan hätkähti et "Ai, se oletkin sinä jolla on ilmeisesti flunssaa kun noin montaa droppia tarvitset!" Et ei häntä niinkään edes kiinnostanu et kuka asiakas on, mut et mitä sitä ollaan hakemassa. No, naapurin tätit on naapurin tätejä ja niistä viis :)

Mukavaa maanantaita kaikille!
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :D Äkkiä se vuosi meni...
*huokaus* tähän aikaan viime vuonna mä olin uunituore rouva! :D
Herkistyin ihan kyyneleen tossa tipauttaan kun katoin ton "meidän häät" telkkaohjelman ja muistelin omia häitä... :) ...voivoi...

Juu, nää pikkukylän huonot puolet tulee just tälleen esille kun tars hoitaa jotain tommosia asioita mitä ei välittäis kailottaa kelle sattuu..
Paras on kai se kun kävin juur sopimassa pankissa lainajuttuja ja puhuttiin sen virkailijan kanssa siinä kaikessa rauhassa niin yhtäkkiä kuuluu selän takaa "AI SINÄKIN OOT JOUTUNU LAINAA OTTAMAAN, KETÄS LÄHTI TAKAAJAKS?" Äidin kummitäti se pienellä äänellä uteli... ;) Kuinka kehtaakin tulla selän taa urkkimaan vaikka tuttu onkin! En mä ainakaan mee vaikka olis oma mies ellei erikseen pyydetä!
Sain muuten nettipankkiin uudet tunnukset samalla... ;)
Onks niissä netin raskaustesteissä mitään "eroo" noihin apteekin testeihin...?
Jostain on tullu sellanen (ennakko)luulo ettei ne olis niin luotettavia.....?

JIPII, Puhina on taas täällä!!! :D Kerkes jo ikävä tulla!
Vai että oli kuumat oltavat... ;) Ei lämmin luita särje!
Ai niin ja toivottavasti saisit jotain tietoo sieltä gyneltä...!

Sinis kannattaa tonkia kirppareita jos et haluu uutena suksia ostaa? Ne on ihan luvattoman kalliita... :(
Mä oon sukset ja luistimet ostanu aina kirpparilta, ja kelpo kamaa on ollu.
Nyt en oo kyllä hiihtäny moneen vuoteen mut luistimet on aika kovassa käytössä. :)

Vai että Ramonaa lauleskelit Myy... ;) Se on kyllä hyvä biisi.
Tän nimimerkin keksin joskus yhestä leffasta mut pelkkä Ramona täällä oli kait käytössä niin sillä tossa on toi "R" perässä....
Höh, mites tää puhe nyt nimimerkkihistoriaan pääty?
Nykyään täytyy kirjoittaa aina vierailijana kun toi ei jostain syystä anna mun kirjautua vaikka miten yritän... ärsyttävää... :)

Nyt varmaan taas unohtu jotain kirjoittaa, katkes ajatus kun puhelin soi... ;)
Jatkan EHKÄ kohta jos muistan mitä piti sanoa!
 
Voi liikutus...kävin lukemassa Wilman blogia...ja siellä oli niin ihana kirjotus, josta henki (wilmamaisesti) onni pienestä pippelistä..eiku siis pojasta...:) Oletkos Sinis käynyt lukemassa? Tai Tiiti...? Ne taisi hävitä sinne kasvokirjan uumeniin vauvamahoineen... Wilmallakin viikkoja jo yli 20. Aika menee nopeasti...ja täytyy vaan jaksaa uskoa...xxx


Myy.
 
Voi voi, miksei sitä vieläkään pysty vaan ihan coolisti tätä piinaviikkoa elelemään?? Ei onnistu ainakaan multa. Hitto. Miksei voi jo olla perjantai?? Mulla on vielä tosi rauhallinen työviikko, joten liikaa aikaa.. Äh, nyt kyllä alan kehittelemään itselleni tekemistä etten saa taas hilattua toiveita kattoon ja romahda sitten sieltä kovalla kolinalla alas.. Tää on ihan tyhmää.

Nyt lähden kahville ja tulen sitten ajatuksella lukemaan teidän raapustelut. Piti vaan ensin päästellä vähän höyryjä.. ;)
Sinis
 

Similar threads

U
Viestiä
134
Luettu
4K
Lapsen saaminen
Utelias pahalainen
U
U
Viestiä
156
Luettu
4K
Lapsen saaminen
Utelias pahalainen
U

Yhteistyössä