Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jes, uudet yritteliäät on mukavasti pistänyt juttua tulemaan...:)

Joo,täällä vitutus huuhdeltiin vodka-puolukkamehulla alas..ja hyvältä maistuu.. Niin tuosta juomisesta. Mä en jaksa enää sitä elämäntyyliä, että toppuuttelen liikaa itseäni. Käytän alkoholia todella vähän...ja jos joskus muutaman nautin en halua tuntea siitä huonoa omaatuntoa...tiedän,alkoholi saattaa aiheuttaa aikaisia kekskenmenoja, mutta kun yritystä on takana yli vuosi (ja vaikka ei oliskan niin pitään), musta on hullua elää JOS-asenteella. Se tekee ainakin musta tosi kiukkuisen ja ahdistuneen. Hiivatti, kai tästä elämästä pitäs nauttiakin...edes vähän...;)

Ja lenkkiä en ole vielä saanut...kun Siniksen työvire on vienyt mun libidon mukanaan... :D

Ai,Puhiksella vielä la duunia... mullapa ei. :) Pitkästäaikaa viikonloppu vapaa... ja seuraava ja sitä seuraava...:D Kolme päivää enää töitä ja sitte LOMA!!!!

Myy.

..niin...kekskenmenoja...pistetään tää ja muut kirj.virheet sen vodkan piikkiin. :)

Ja vielä en sinne lääkärin ole menossa..en..vielä...nope. Mutta pidän mielessä..

Lauantaita arvon naiset.

Piti tähän alkoholiasiaan vielä palata, että kyllä mä ajattelin sitä vähän nautiskella illalla. Oon muutenkin ottanut välillä lasin viiniä tai olutta ruoan kanssa pitkin viikkoa. Tosiaan, jos olis jotain The Oireita, niin jäis luultavasti ottamatta, mutta kun ei ole niin ei. Alkais siinä kaveritkin ihmettemään jos aivan kuivin suin olis. Oon sitä paitsi tosi huono valehtelemaan, tyyliin "mulla on yks lääkekuuri jonka kanssa ei saa juoda yhtään". Nope, ei oo mun juttu.

En mä muutenkaan sylje lasiin, mutta krapulaan asti juomiseen tarvitaan nykyään jo aika hyvä syy. Ei sitä vaan enää jaksa. Sitä paitsi kun on viikot töissä ja harrastuksissa, viikonloput on kultaakin kalliimpia eikä huvita tuhlata toista päivää krapulassa makaamiseen.

Pitää muutenkin yrittää suhtautua tähän touhuun rennommin. Tää varmasti kuulostaa ihan naurettavalta kun vasta yk 1 menossa, mutta olin tossa oviksen jälkeen aika hysteerinen, siis sisäisesti. Mietin koko ajan vaan että olenkohan nyt raskaana ja jos olen niin millon ne oireet alkaa. Saattoi liika jännääminen pilata koko yrityksen! Vois siis yrittää olla vähän "tjotimmin", kyllä mä sitten huomaan kun on oviksen aika. Alkaa nimittäin panettaan ihan hitosti! :D

Noista ovisoireista vielä sen verran, että eikös sillon kun alkaa sellasta jomotusta tuntumaan, ovis ole jo ohi? Että se puhjennut munarakkula siellä jomottelee? Näin mä olen käsittänyt.
Ja limoista vielä (Callie voi lopettaa lukemisen tähän :D), tässä kierrossa sitä kananmunalimaa tuli vielä pitkästi oviksen jälkeenkin. Mitähän sekin taas meinaa vai meinaako mitään...

Pahoittelut jos tuntuu että mä jauhan täällä vaan itestäni. Oon vaan pitänyt niin kauan näitä ajatuksia päässäni että pakko päästää ulos! Koittakaa kestää. Opettelen tässä tuntemaan teidät paremmin niin osaan sitten kommentoida teidänkin elämää.

Sellasta tällä kertaa. Mä lähen tästä lauantain viettoon, suihkun kautta!
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Hyvä, että vodka piristi Myyn :) Ja mä luulen, että mun työvire&sun libido kyllä lähtevät teidän mukaan reissuun, mä huutelen sitä sitten takaisin pääsiäisen jälkeen.

Callielle sellainen varoituksen sana, että kyllä täällä välillä on aikamoisia lima-analyyseja, se kuuluu asiaan, mutta hyppää yli.. :) Ja kun kerran aiheeseen päästiin eli Ninnan pohdiskeluihin noista kananmunista, muistaakseni meidän Tiitipedian mukaan ovis osuisi niistä viimeiselle päivälle. Jos oikein muistan.

Mä oon pohtinut, että pitäisiköhän sitä vähentää kahvin juomista? En mä kyllä sitä litratolkulla vetele nytkään, mutta monet siitä varoittelevat. En taida jaksaa.. nytkin kupponen tuossa vieressä. Eilen jätin sitten lonkerot juomatta, kun ei tehnytkään mieli, mutta tänään ajattelin ehkä yhden tempaista. Vaikka heti.

Sä oot kuin minä Ninna viime keväänä :) ja useimmiten edelleenkin.. mä jouduin odottelemaan yrittelyä niin kauan, että olin aivan intopinkeenä alusta lähtien.. ehkä vähän liikaakin. Mutta ei kai sillä väliä, raivostuttaa ne puheet, että "ota rennommin".. ota ite. Siitä puheen ollen, lämmöt oli tänään nousseet selvästi, joten nyt voin taas kuvitella olevani raskaana seuraavat kaksi viikkoa. Kuka tulee mukaan kuvitteluleikkeihin? :)

Mutta nyt pois täältä. Viikonloppuja!
Sinis

Jo, pieni omanapaisuus ymmärretään täällä kyllä. Joten Ninna, ota vaan iisisti ja pura tänne tunteitas... niin me muutkin tehdään.

No, mun libido teki paluun..hyvä niin. Ehkä sillä vodkallakin oli hieman osuutta asiaan... tai sit sillä puolukkamehulla. Oli muuten yllättävän hyvää...parempaa kuin "kossukola"...Mummon mehu tuli hyvään käyttöön...:)

No, mutta mitäs sanotte tähän...mulla tuli ruskeaa staffia/verta eilen ja tänään seksin jälkeen...Mies vaan tuumas, että "hani, susta taitaa tulla jotain juttua...ei se taida mustakaan olla" (katteli kikkeliään joka kulmasta, kun mä olin jotain väriä siihen tartuttanut..) Voi jee...mitähän helvettiä tämä nyt on??? Mies vaan tuumas lopuks, että pitäs varmaan lähtee sinne lääkärille... Pitäs ehkä muutenki lähtee otattamaan verikokeet...kun jotain häikkää tuntuu olevan... Ärsyttää ihan kympillä.

No,mutta päivä oli ihanan aurinkoinen...käytiin tunnin lenkillä...:) Huomenna salille ja solkkuun... Tulee tauko liikkumiseen, kun loma lähestyy.. Mut ihan huippua on, kun illat on jo näin valoisia...mä rakastan kevättä ja kesää... Kolmas hääpäiväkin lähestyy...:)

Mä voisin muuten Sinis sun kaa ryhtyä kuvitteluleikkeihin...että mun kroppa on sekoamispisteessä...:)

Jep, jep...Hyvää viikkoa!

Myy.

Viluskikin ilmoittautuu mukaan leikkiin! Tän kierto ois nyt niinku kerranki samas kohtaa ku niiden muiden, ja sit tää niinku vois olla paksuna. ;D Heh...
No tottapuhuen en taas tiiä missä mennään, limailut ollu, lämmöt oli koholla eilen, muttei tänä aamuna? (mua kyllä paleltaa, mutta silti...)
Ja lenkkiäkin sain, vaikka oli varsinainen työvoitto. Mutta sainpahan kummiskin.

Myy: Vodkacranberry on tooosi hyvää, miks ei sit vielä kotoisammin kossupuolukkamehu??? ;D Mä lipitin vaan pari siidurii (plus lasin viiniä ruualla) vkoloppuna, ei tullut ihmeemmin käytyä missään. Ehkä tulevana vkoloppuna otan sit hiukan enemmän jos ei mun mielikuvitusvauva tykkää kyttyrää?

Aurinkoisin terkuin räntäsateen keskeltä,
Viluski

Täällä tuhruilee edelleen... yöllä sain mieluisan herätyksen, joka kyllä pistää suun hymyyn.. Taisin itse kyllä olla aloitteentekijä, mutta mies oli heti mukana... Naureskeltiin aamulla, että mitähän sitä tuli touhuttua...ei tainnu olla unta...:)

Hitsi, mähän seison vaikka päälläni nää muutamat päivät...loma jyskyttää takaraivossa..

Ja niin, mun vasen tissi tahtoo taas olla raskaana...ärsyttävää toimintaa. Kaiken jären mukaan en ole raskaana, kun kerran käytettiin kortsua, mies on tullut ulos muutamina kertoina ja mun libidokin oli karussa, että missä vaiheessa mä muka olisin voinu tulla raskaaks..niin kerropas se, tissi!?

Kiva kuulla Viluski, että teillä ollaan ihan hyvässä vauhdissa...ties vaikka "vahinko" on jo tapahtunut...let's hope so! ;)

Mitenkäs muilla viikko alkanut? Ramona voisit pistää uuden vitsin tulemaan... Joku muna-aiheinen näin pääsiäisen lähestyessä...:D

Myy.

Voi kuule Myy, ei näitä hommia pysty kukaan selittämään.. jos tissi tahtoo olla raskaana, niin se sitten on. Piste. Mutta hyvä, että libido löytyi ja millä tavalla! :)
Ja onhan sun sekopäinen kroppa kerran jo onnistunut tulemaan raskaaksi eli kyllä se voi sut vielä yllättää.. ;) Vaikka tiivisteet falskaakin.

Mulle iski eilen illalla ihan tyhjästä totaalinen epätoivo.. en tiedä mistä se tuli, oon ollut pitkään yllättävänkin ok tämän asian kanssa. Mutta jostain vaan aloin miettimään, että yli vuosi on mennyt ja mä edelleen mietin samoja juttuja.. (siis liittyen syksyyn jne.). Sitten alkoi vituttamaan se miehen matka, sillä se todennäköisesti siirtää sen meidän mahdollisen inssin syksyyn (koska ei ne varmaan sitä heti tee ja sit seuraava o-viikko onkin ihan juhannuksen kynnyksellä eli ei varmaan enää onnistu). Ja sitten vitutti entistä enemmän. Ja mies ei tätä tietenkään ymmärtänyt, totesi vaan että "kuukausi sinne tai tänne".. eihän se sille reissulleen mitään mahda, mutta se ei myöskään ajattele tät asiaa kuten minä. Eikä sillä ole samalla tavalla väliä tapahtuuko jotain nyt vai syksyllä. P**kele.

Mutta summa summarum: mun on siis nyt oltava raskaana, sehän ratkaisi koko tän jutun :) Päätetty! Vaikka jäi se oviskin löytämättä, mutta ei se mitään. Tapahtuuhan niitä ihmeitä. Eli kuvitellaan vaan yhdessä! :)

Ja onnittelut Vilukisulle työvoittolenkistä! :D Taitaa sullakin olla vahingot aika kohdallaan tässä kuussa.. ;)

Jaahas, eikun hommiin..
Sinis kp20

Valoisaa maanantaita kaiken harmauden keskeltä!

Ihana kun täällä olis mullekin vielä pe seuraa pidetty, mut sitten mulla menikin asiakkaiden kanssa illan viimeiset tunnit niin ahkerasti etten enää ehtinyt kirjoittelemaan.

Hauskaa tosiaan että Callie ja Ninna ovat päässeet vauhdilla mukaan juttuihin!

Minäkin lukeudun näihin päivä-kirjoittelijoihin. Olen siis yksinäni päivät töissä ja jos ei ole asiakkaita ja liike on imuroitu ja ikkunat laitettuna, ei mulla ihan hirveästi muuta virikettä ole kuin tietokone ja ... hmm.. saksan kielioppikirjat takahuoneessa.. sekä syöminen.. :P Syöminen on näistä kolmesta se johon meinaan vähän väliä sortua (saksan kirjat saa siis yleensä olla rauhassa :) ), mutta tämä koneella istuminen vähän helpottaa tilannetta. Kun käytän kymmentä sormea kirjoitteluun, en voi mussuttaa samaan aikaan, hyvä niin!

Nyt on pakko kertoa maanantaiaamun piristykseni!
Noudin aamulla ihqun (en yleensä käytä em.sanoja, mut tää on oikeesti niin ihqu) pinkin settini postista. Sain siis ilotikkuni, kera neljän erilaisen vaihtopään :)) Miehellekin oli pakko laittaa äsken viestiä että edessäni on työpöydällä elämäni ensimmäinen tekninen vempele jota kohtaan tunnen hykerryttävää hellää tunnetta ja mielenkiintoa :P En kuitenkaan viiti kera pattereiden vielä testailla et millaista vipinää tuo laite aikaan saa.. kenties illalla ON TEHTÄVÄ sisäänajo :D Pojatkin ovat äidillään poikkeuksellisesti yötä näin alkuviikosta, kun keskiviikkona lähtevät sitten reissuun isänsä kanssa.

Viikonloppu oli mitä mainioin! Lauantaina sain aamulenkkiä ja sunnuntaina iltalenkkiä :D Ja loistan täällä ku naantalin aurinko! Mieskin sanoi lauantaisen aamulenkin jälkeen et hän on tehnyt niin selkeän havainnon et olen ihan supersuloinen emäntä aina päivän kun aamu alkaa kivasti seisoen :D ja tosi on! Eilen illalla olin ihan naatti saunan jälkeen ja painuin 'vanhustelemaan' (näin kutsumme pehkuihin ryömimistä jo ennen yhdeksää) jo ennen muita. Mieskin tuli sitten aika pian perästä ja riemukseni mies tuotti illaksi vielä iloa, vaikka olin puolinukuksissa aika passiivinen lahna, mut onnellinen lahna kuitenkin :) Väsymys purkaantui sitten orgasmin myötä vapauttavana itkun ja käheän naurun sekoituksena ja uni olikin sen jälkeen oikein rauhaisaa ja syvää, aamuun asti onnellista ja hyvää! Että tällainen viikonloppu täällä :)

Minä olen huomannut että kun täällä teidän kanssa vähän hupatellaan levottomia pitkin päivää/viikkoa, olen ihan 'miehen ahminta' -kunnossa kun pääsen kotiin ja ukko onkin ihan helisemässä, mut onpahan iloinen isäntä :D Ei tarvii paljoo naisen haluttomuutta valitella! Kyllä tietysti on töiden ja väsymyksen takia välillä päiviä tai viikkokin väliä ettei paljoa jaksa puuhastella, mutta kyllä minä ainakin pysyn paremmalla tuulella kun keskimäärin pari kertaa viikossa saa miehen kanssa räjähdyksiä aikaan!

Sepä mun levottomasta yläpäästäni.
Levoton alapää on kummallinen..

Kp 9 menossa. Tädin vierailu loppui perjantaina, mut sitten taas jostain kumman syystä yhdyntöjen jälkeen tulee verta. Elikäs vaikuttaa samanlaiselta tapahtumalta kuin Myylläkin. Sisäisesti ei kuitenkaan ole mitään kipuja joten en usko et siel mikään arpeuma repeilis ja siitä johtuis. Toki voi olla et menkat on osittain hyytyneet ja tulee sit valahtaen pois kun yhdynnässä vähän 'kaivellaan' syvemmältä. Näin oli kyllä myös lokakuulla kun mulla viimeks menkat oli.. Jotensakin kummallista.

No, mulla on tänään se lääkärin soittoaika. Odottelen puhelua kolmen ja seitsemän välillä. Täytyy sit vähän lääkäriltä kysellä jos osais mitään tuohon juttuun sanoa. Infoan teitä sitten asian tiimoilta jos jotensakin viisastun.

Hei, sanokaas naiset.. Mahtaako mulla mennä tän kuun ovis nyt ihan hukkaan, ku mies lähtee keskiviikkona reissuun? Elelemme siis ke kp:tä 11.. vai voisko siitä iloa olla jos vielä ehtis aamusta jotain touhuamaan.. eikös ovuloinnin pitäis noihin aikoihin tapahtuman.. 11-15 kp.. tai jotain.. vai onko mulla nyt taas ihan päivät sekalutta?

Tietysti, eihän sitäkään tiedä et tuleeko ovista nyt ollenkaan..No, toivo elää joka kuukaus kuitenkin.

Nyt ryhdyn vähän pistelemään piirakkaa poskeen ja ihastelen mun uutta hankintaani tuoss' piirakan vieressä :D Ja puhun nyt siis ihan karjalanpiirakasta enkä omastani.

Iloisin terkuin
Puhiksenne

Piti vielä kertomani;
käytiin la yksillä syntymäpäivillä, jossa oli IIIIHANA 10-kuinen tyttölaps. Herttinen se oli soma!! Mentiin juhliin, enkä mä sen jälkeen enää muuta nähnytkään. Sain höpötellä tyttöselle ja pitelin sylissäkin aika kauan!

Illalla kun tultiin kotiin, mies sanoi vaan kauempaa seuranneensa miten onnelliselta näytin tyttö sylissä ja kertoili sit lapsen isän kanssa jutelleensa, et tyttö kuulemma vierastaa aika monia, mut mun sylissäni näytti viihtyvän hienosti..
Multa pääs sit itkutkin varmaan ensimmäisiä kertoja sen suhteen, et mitä jos mä en onnistukaan koskaan saamaan lasta.. Mies lohdutteli et suotta sitä 'etukäteen' itkee.. Kylhän se laps tulee jos on tullakseen.. Ja näinhän minäkin sen ajattelen, mut jotenkin kourasee silti. No, nyt vaan jatkamme harjoituksia.. kunhan sais edes tän kuukautiskiertonsa vakiintumaan, niin vois olla jotain mahdollisuuksia.

"kuukausi sinne tai tänne"
*Rutistus Sinikselle* Nämä on taas tällaisia miesten lauseita. Kyllä mä uskon että sunkin miehes todella toivoo lasta, mut koittaa kenties pysyä 'puolihuolimattoman' oloisena asian suhteen tukeakseen sinua! Ajattele, jos hän olisi yhtä herkkänä asiasta ja miettisi koko ajan viikkoja ja menkkoja ja ovulointeja.. eihän se olis mies! Miehesi varmaan haluaa pysyä vahvana rinnallasi ja sen takia suhtautuu asiaan noin.
Toivon sulle voimia asian kanssa!

Ja voidaan olla tääl kehittelemässä näitä raskausoireita tosiaan yhdessä. Mä alan kanssa kehittelemään, kunhan mies lähtee reissuunsa eikä ole tuossa vieressä viikkoon 'seisomassa'.. minähän voin ihan hyvin sillä välin tässä tulla todella raskaaksi kun super-simpat odottelee mun ovuloivan.

Kuinka pitkä miehesi reissu olikaan? Et meneekö sen aikana monta ovista ohi?

Älä vaivu epätoivoon,
Sulla on kuitenkin Meidät, vaikka meistä ei niin kauheesti olekaan apua tuossa raskautumisessa! Mut ollaanpahan edes samassa jamassa kanssasi! Ja oireitahan me löydetään!

Kiitos!

:DDD joo, eihän siitä mitään tulisi, jos mies olisi samanlainen kuin minä.. huh huh.. ehkä parempi näin. Ei mene ohitse kuin yksi ovis, mutta sen matkan ei pitänyt alunperin osua tuolle viikolle ja mä olin niin innoissani noista clomeista, että sen takia varmaan nyt harmitaa. Kun olisi saati kokeilla jotain uutta. Ja sit tajusin tuon faktan, että todennäköisesti se siirtää myös sen inssin sinne syksyyn. Mutta eihän sille mitään mahda. Ja taatusti mä saan siinäkin lenkittömässä kierrossa aikaiseksi mahtavat r-oireet.. :)

Toisten vauvojen näkeminen aiheuttaa sitä kaipuuta ja pelkoa siitä, että mitä jos me ei päästäkään kokemaan sitä onnea.. Mä huomaan nyt taas vähän vältteleväni ystävien vauvojen näkemistä.. nyt kyllä häädän ne tunteet pois, koska heidän kanssaan on aina mukavaa, mutta sen jälkeen kotona iskee ahdistus.. joka ei ole niin mukavaa. Mutta ei tässä epätoivoon vaivuta! Tai on sinne vaivuttu ennenkin ja aina vaan kivuttu takaisin. Ja tottakai teistä on valtava apu! Älkääs nyt yhtään vähätelkö sitä.

Puhiksen vekotin kuulosti kieltämättä aika houkuttelevalta.. et taatusti malta olla koko päivää töissä testaamatta sitä.. ;) Lyödäänkö vetoa, että jossain vaiheessa katoat vessaan piirakalle vähän pidemmäksi aikaa? ;D

Ja sun oviksesta en kyllä osaa sanoa. Ottakaa varman päälle ja hoidelkaa hommat just ennen miehen reissua ja sitten oot heti kimpussa, kun hän kotiin palaa. Kyllä siinä varmaan mahdollisuudet on.

Tää lähtis nyt syömään.

Hui mitä tunteiden ilotulitusta täällä... Puhiksella ollut ihanan kuuloinen viikonloppu rakkauden kukoistaessa. Paitsi tietty tuo haikeus sen pikkutytön suhteen, mutta senkin tilanteen sun mies on hoidellut kadehdittavan hienosti. Välillä mä saan oikein miettiä että onko mun parisuhteessa muutakin vikaa kuin erimielisyydet tässä vauvaprojektissa. Mutta kai se vaan niin on, että jokainen suhde on erilainen, ja varmaan meitäkin jotkut kadehtii joistain syistä... Mieheni nyt vaan on vähän sellainen kärttyilijä, niin parisuhde on välillä aikamoista viha/rakkaussotaa. Ja välillä se on oikein ihanaa ja tyydyttävää. :D Ehkä se olisi se sellainen tasainen onnellinen arki, mitä kaipaisin hiukan useammin... Toisaalta jos arkemme olisi tasaista kaipaisin ihan varmasti vähän räiskettä siihen, joten kai tässä taas tulee esiin se ruohon vihreys aidan toisella puolella.

Sinis oli hiukan masistellut. Voi sua! Minäkin uskon että miehesi on tarkoittanut puhtaasti vain hyvää höpsöllä, hiukan ajattelemattomalla kommentillaan. Tietysti!Ja eihän se lapsen saanti välttämättä sinne syksyyn siirry vaikka inssiaika sinne siirtyisikin. Ei saa menettää uskoaan luomuplussaan!!!!! Nyt ne otetaan, vai mitä?? ;) Ja sit tää leikki päättyis niinku siihen et nää kaikki eläis onnellisina elmänsä loppuun asti?

Puhiksen oviksen hyödyntäminen riippuu tietysti kuluvan kierron pituudesta... Joten mahdollista on että ovis tulisi vasta tuon reissun jälkeenkin, joskin keskimäärinhän se tulis kai kp14 tienoilla. Mutta harvoilla nyt niin säntillinen kierto jä täti on. Miten pitkä reissu olikaan kyseessä? Simpathan elää kuulema jopa muutamia päiviä naisen sisällä, joten ainakin lyhyen reissun yli voisi se aamusimppasatsi sisuksissa riittää.. Ja jos ei muuta, niin hyvä lenkki, parempi mieli...

Nyt onkin pakko lopettaa, palaan linjoille myöhemmin, moooooiiiiii...

Puhiksen vekotin kuulosti kieltämättä aika houkuttelevalta.. et taatusti malta olla koko päivää töissä testaamatta sitä.. ;) Lyödäänkö vetoa, että jossain vaiheessa katoat vessaan piirakalle vähän pidemmäksi aikaa? ;D

Pakko myöntää et kun tossa on vieressä lappuja valmiina tyyliin: "Palaan kello 15.00" niin hieman on sellainen olo et pitäskö lyödä ovi säppiin vähäks aikaa ja 'piipahtaa' veskiin lähempää tutustumista varten mun uuden parhaan kaverini kans :D
MUTTA järki huutaa et eihän sellasta töissä tehdä..
Ja toisaalta.. nyt tässä kun ajatuksella leikittelee niin voipa olla et illalla on sitäkin kivempaa kun on koko päivän odottanut..

Pidän siis sisukkaana naisena pintani ja odotan iltaan!

Ovuloinnin ajankohtaa lueskelin tuolta limainfo-osiosta (taas kerran) ja niinhän se näyttäis menevän, et vois hyvinkin olla et ovuloin vasta kun mies palaa reissultansa 16. päivä.. joten nyt mä toimin niin et otan keskiviikkoaamuna lenkkiä ihan vaan mielen hyvinvoinnin vuoks ja sit heti torstaina lentokentän vessassa kun mies tulee kotio päin :D Ei vaiskaan.. pojathan tulee kans, joten pakko oottaa kotiin asti.. pojat kun menevät kuulemma reissun jälkeen suoraan äidilleen..
Mulla alkais opinnot just ens viikolla to ja pe, elikäs olisin mahd. yön pois kotoo, mut ehkäpä mä sittenkin tuon oviksen vuoksi tulen yöks kotiin enkä jää kavereille helsinkiin punkkaamaan. ...vaikka eihän se ole varmaa et onko sitä edes tai onko jo ohi tuossa vaiheessa.. mut toisaalta tiedän senkin et mul on miestä ihan hirvee ikävä ja haluisin päästäsit jo miehen kainaloon nukkumaan ku tulee kotio.. *huokaus*

Vilukisuli; eihän elämä kellään pelkkää onnea ja autuutta ole.. Kyl meilläkin välillä räiskitään, mut täytyy myöntää et suht vähän ja onneks ollaan nopeesti tyyntyvää sorttia. Osittain varmaan kyl vaikuttaa sekin, et miehellä on jo muhun verrattuna ikää ettei se ihan joka kuohahdukseen ota niin vahvasti kantaa vaan antaa mun ensin vähän hengähtää ja palaa asiaan sit mun rauhoituttuani tällä jo kertomallani "pitäskö meidän puhua siitä pannukakusta?"-tyylillä ja elämä pysyy siten aika seesteisenä.

Kyl mä lauantaina kiehahdin taas ja ihan omaa syytäni. Oltiin lähdössä sieltä synttäreiltä ja lupasin ajaa meidät kotiin. No, kurvasin sit auton sohjoon ja sielläpä oltiin sit jumissa. Sit mua sieppaa kauheasti jos mies pääsee sanomaan :"Ois vaan mun pitänyt ajaa!" Ja vaikkei mun mies tuollaisia lausahduksia edes suustaan päästä, niin jotenkin ajattelen et se nauttii kun mä en 'naisena' pysty johonkin ja sapetti ihan hirmusti, kun mies sit korjas vähän auton paikkaa et päästiin jatkamaan kotimatkaa.. (Mun ex-mies oli hieman naisia halventavaa sorttia ja tän takia mä jotenkin päässäni kuvittelen edelleen et myös nyk.mies toimis samalla tavalla, vaikka nykyinen on kyl luonteeltaan ihan toisenlainen. Kun on itsetunto kohdallaan niin ei tarvi sit pönkitellä itseään kumppaniaan halveksumalla.) Mä siis ajoin kuitenkin kotiin ku mies oli muutaman lonkeron juhlissa juonut. Onneks mutkasen ja loskasen tien selvittyäni alkoi puhina tyyntyä ja mieskin antoi kunnon moiskasun ja sanoi rakastavansa mua vaikka olenkin tämmönen Puhis ja räiskis-tyttönen ja sit oltiinkin taas sovussa loppumatka ja viikonloppu siis sujui keskiverrosti oikein hyvin.

Et on meidänkin vihreessä nurmessa vähän välii rikkaruohoja, mut kun niitä aika ajoin nyppii niin nurmi pysyy kyl aika kivasti vihreenä :)
Eikä pikku räiskähtelyt elämän onnea pilaa, pysyypähän virkkuna ja muistaa sit suhdettakin hoitaa!

Lukuvinkki: Kari Kiianmaa:Rakentava valinta
Kerrankin multa joku asiallinen vinkki kaikkien seksijuttujen sijaan. Tuossa on kokonainen kirja asiaa parisuhteesta ja siinä tehtävistä valinnoista. Mul on nyt yli puolet luettuna ja varmaan tulen tähän kirjaan palaamaan viel monta kertaa myöhemminkin. Vaikuttaa ainakin hyvältä ja miehenkin kanssa saatu keskustelua aikaan! Ja kun sit väliin lukaseen sitä sincityn julkaisemaan Suurta Seksi-opasta niin ei käy liian vakavaks :)

Iloa muidenkin elämään!
*halit*

Kiitos Puhina! Sekä lukuvinkeistä että vakuuttelusta ettei meidän parisuhde täysin tuhoontuomittu ole vaikka kränäilläänkin. Ja tiedänhän minä mistä ukon känkkäilyt johtuu, mutta kun ei aina silti jaksa olla ymmärtäväinen... (eli mies tosiaan ajaa itseään piippuun työnteollaan, ja siksi on sitten niin kärttyinen. Lomilla mun kärsimykset sitten aina palkitaan, ja siksi odotankin lomia kuin lehmä kesää joka kerta...)

Ja ettekö te tosiaan lue netistä mitään blogeja tms? Kysyin jo aiemmin, koska mullakin toisinaan töissä tätä joutoaikaa ja tulee lueksittua lähinnä näitä ellejä, s-postia, iltalehden ja iltasanomien sivuja, Aasiakas.net (hassuja as.palv. tilanteita) ja kiloklubin sivuja yms. vanhoja tuttuja. Vinkatkaa jotain uusia ja kivoja sivuja?

Viluski

Täällä taas.. iski armoton päänsärky, joten tämä koneella istuminen varmasti helpottaa sitä.. Ei, pitäisi mennä salille, on toi hartiaosasto sen verran jumissa, että pää tuppaa kipeytymään. Ja ehkä pitäisi muutenkin mennä vähän purkamaan paineita.. Tai sitten päänsärky liittyy töihin, sillä perjantaina jomotti oiken kunnolla ja sitten taas tänään.. aika läpinäkyvä yhteys sanoisin.

"Ja sit tää leikki päättyis niinku siihen et nää kaikki eläis onnellisina elmänsä loppuun asti? " :DDD Mä pidän tästä lopusta! Olo on helpottanut. Outoa sinänsä, että tää epätoivo iski tähän aikaan kierrosta, yleensähän näillä koopeillä mä olen onneni kukkuloilla, sillä on taas menossa raskausviikot.. Tällainen fiilis tulee menkkojen aikaan. Mies totesi tähän, että no sittenhän sä oot raskaana. Ei kuulemma ole muuta selitystä :D Ja kyllähän mä tiedän että se tarkoittaa pelkästään hyvää noilla kommenteillaan, mutta ei se aina siltä tunnu. Ja enkä mä ole heittänyt toivoani luomuplussankaan suhteen, olisi vaan ollut kiva kokeilla jotain muuta. Vaikka se lääkäri kyllä sanoi, ettei meidän tapauksessa inssistä kuulemma olisi suurta hyötyä ihan tavalliseenkaan yritykseen verrattuna. Joten vetelen siis kiltisti tabut naamaan ja jatkan miehen ahdistelua.

Mä en kyllä seuraile mitään blogeja. Välillä olen käynyt lueskelemassa jotain lapsettomuusblogeja, onneksi niissä on aika monessakin onnellinen loppu. Ja törmäsin muuten täälläkin joskus haaveilleen Lumiksen blogiin, ainakin oletan niin. Vilkutus Lumikselle, jos täällä satut vielä käymään. Meinasin jättää kommenttia, mutta en sitten viitsinyt. Kirjoitat tosi hyvin! Ja voimia odotteluun, kohtuuttoman pitkät jonot teillä.

Olen keräillyt luettavien kirjojen listaa, pitäisi vaan nyt tarttua johonkin.. ja tadanpa pistää tuon Puhiksen mainitseman myös listalle, molemmat ;)

Olenpas ollut tänään aika omanapainen.. lupaan parantaa tapani, mutta nyt lähden sinne salille ennen kuin laiskuus vie (taas) voiton..

Halit teille! Sinis

Ihan pakko vielä kommentoida noita limajuttuja, ei tartte multa mitenkään anteeksi pyydellä, jos niitä kirjoittaa. Ja voin luvata, että itsekin välillä intoudun niitä kirjoittamaan. Tarkoitin vain sitä, että en halua kirjoitella ketjuihin, joissa puhutaan pelkkiä limajuttua. Musta tää ketju tuntuu just kivalta, pikkutuhmaa juttua itse asiasta ja sen vierestä + vauvahaavetta. Että voi siis kirjoittaa kaikesta, mitä mielessä. Pidetään tästä kiinni naiset! :o)

Onhan teillä ollut lenkkirikkaita viikonloppuja! *kateellinen* pääsin minäkin vähän lenkin makuun lauantai-iltana, muta siinäpä se sitten olikin. Ei olla muuten lenkkeilty, vaikka kuin olen kuinka vihjaillut ja suoraankin sanonut. Tuntuu olevan miehen libido kadonnut jonnekin, mistähän sen voi taas saada takaisin? Meillä on kyllä aina ollut sitä pulmaa, että minä haluaisin useammin kuin mieheni... Ja nyt tietty, kun täällä lueskelen teidän lenkkeilyistä, niin meikäläisenkin himot iskevät päälle. Voin siis syyttääkin teitä tästä... Hmm... No, en kai, mutta harmittaa silti. Enkä munkin pitäisi hankkia joku vaaleanpunainen suristin iltojeni iloksi...?

Myy, mä olen kuulemma kans kuin mrs aurinkoinen, kun olen heti aamusta lenkkeillyt. Tästä olen kuullut moneenkin otteeseen.

Viime syksynä sain kuulla, että hyvä ystäväni odottaa vauvaa. Kyllä multakin illalla tuli itku,kun miehelle valittelin, että senhän olisi pitänyt olla minä. Olen siis jo pidempään haveillut toisesta, mutta nyt vasta olen saanut miehenkin innostumaan. Ystävälläni on la näinä päivinä ja kyllä mä nyt jo ihan innolla odotan sen lapsen syntymää. Poden kyllä vieläkin huonoa omaatuntoa moisesta kohtauksesta, mutta kyllä se aina haaveiluaikana pysähdyttää toisten raskautumisuutiset... Myönnän...

Ja loppukevennys: käytiin eilen pojan kanssa virpomassa anoppilassa ja anoppi oli sitten ostanut pojalle valtavan suuren suklaamunan. Oltiin juuri lähdössä sieltä ja poika antoi munan minulle, johon minä sitten tokaisin, että "eipä ole äidillä hetkeen ollut näin isoa munaa kädessä" Pikkasen me naurettiin... Mun anoppi ei todellakaan ole mikään nipottaja, vaan huumori-ihmisiä hänkin... ;o)

Halaus kaikille sitä tarvitseville,
Callie

Vielä Viluskille blogeista.. Mä en kauheasti koneella pyöri. Siis täällä käy toki, mutta kaikki työpäivät istun koneen ääressä työmaalla, joten kotona ei tule oikein muuta kuin poikettua täällä. Reseptejä käyn välillä bongailemassa, kun en aina keksi, että mitä laittaisin ruuaksi.

Sinikselle *hei* ja pikaista päänsäryn paranemista.

Callie

Erittäin väsynyt Ninna täs moi...

Koska päässä ei liiku about yhtään ajatusta, kirjottelen tänne huomenna paremmalla ajalla ja selvemmällä järjellä. Menkkamaisia kipuja eilen ja tänään, eiköhän ne viimeistään huomenna ala.... nyt kp 28.

Nukahdan oikeasti pystyyn, pakko mennä!

Ninnalle hyvää yötä! Samoihin aikoihin linjoilla...

Mäkin yritin Viluskille keksiä niitä blogeja...mutta kun itse niitä vaan satunnaisesti luen, ei tule yhtään nyt mieleen..

Jaahans, Callien miehen libido karkailee...sun pitää alkaakäyttää niitä vanhoja kunnon kikkoja... Siniksen mieshän meni "pyllistely-kikkaan"... Tärkeintä on,että ei saa olla liian läpinäkyvä...joillakin voi mennä pupu pöksyyn...kun sieltä toivos löytävän sen boan...:)

Joo,Sinis...Mr Sinis tarkottaa hyvää, mutta sekin on vain mies...tiedän, ärsyttää joskus kun "niiden" aivot ei toimi niin kuin meidän, mutta ehkä hyvä niin. Huomaan, että sun tunteet menee kyllä välillä aurinkoisesta synkkiin,mutta sitä se tämä yritys teettää.Olen ihan samanlainen...joskus jopa mietin,että "onpas kiva, kun saa mennä hiljaiseen kotiin, jossa ei ole kukaan kiljumassa..." ja joskus taas "mä en ikinä saa kokea sitä onnea, että on oma lapsi...nyyh..." Voi, tätä elämää...

Tää kävi muuten taas salilla ja solkussa...(en tiedä kuvittelenko, mutta ihan ku haisisin vähän palaneelle nahkalle... niin, että ihan tervettä sädettää itseään noin...no, onneks ei usein tule käytyä)

Ja voi,Puhis sun kanssa...mä voin kuvitella sun ajomatkan...puhiset ja puhkut... ja oletko jäänyt koukkuun jo sun omaan ilotikkuun... että oikein vaihdettavilla päillä...:D

Niin ja ei sitä täydellistä nurmikkoa olekaan...vaikka naapurin puolella ruoho näyttäs vihreämmältä, niin jotain siellä salataan, jos ei rikkaruohon rikkaruohoa näy... Mä en kestäs "täydellistä" miestä/suhdetta... Joten Viluski, älä turhaan stressaa suhteestanne... olet päättänyt jäädä siihen, joten uskon, että tosi rakkaus on kyseessä. Saattaahan olla, että erilaiset asenteet vievät vielä eri suuntiin, mutta niin voi käydä kelle tahansa...se on tätä elämää. Joka tapauksessa kuullostat onnelliselta mörrimöykkysi kanssa...

jep, nyt tää vois lähtee suihkuun, kun mies ilmiselvästi näyttää odottavn mua mukaansa...puhdasta lenkkiä vois olla tarjolla, mutta mulla taitaa nyt olla maha täynnä...;)

Myy.

Huomenia!
Loma lähenee, jee!! Kyllä se jo piristää kummasti.

:DD Vai että oli Callie saanut pitkästä aikaa käteen oikein ison munan! Poikaparka ei tainnut tajuta, mitä muut ympärillä hirnui :)

Ninnalle tsempit, jos se täti vaikka vielä kaartaisi pois.

Mä luulen, että mun masis iski osittain sen takia, että olen viime aikoina nähnyt vähän enemmän paria ystävääni ja heidän vauvojaan. Meillä oli yritys samaanaikaan päällä viime keväänä ja tuntuu välillä tosi pahalta nähdä heidät babyjensa kanssa, kun itse samaan aikaan ramppaa lapsettomuustutkimuksissa.. se konkretisoi vähän liian hyvin sen, millaisessa vaihessa itsekin voisi nyt olla, jos asiat olisivat menneet samalla tavalla kuin ystävillä. Mutta täällä sitä ollaan.

Ja outoa on se, että ei tosiaan ole oireen oiretta eikä yhtään sellainen olo, että voisin olla raskaana. Mitä hittoa?? Eihän tällainen ole ollenkaan tyypillistä mulle.. ;)

Oho, pitää mennä.
Pus, Sinis (kp 21/28)

Voi että ootte ihania!!!! *rutistelee teidät puhki* ;)
Niinhän se on, välillä paistaa ja välillä sataa ja toisinaan on tällaista puolipilvistä. Ainakaan meidän tuvassa ei tunteita pysty piilottelemaan. En koe olevani kovin nalkuttava "vaimoke", mies saa matkustella, olla ja mennä melko vapaasti. Mutta jos se ei rupea jotakin möläytystään perustelemaan, niin myönnetään, jaksan ärsyttää se huippuunsa räkyttämällä vieressää että;" noh, noh, alas selittää!!! Miks sä niin sanoit?" jne. Mikä kyllä ajaa ukon väliin epätoivon partaalle... Mut pitäis aina ajatella mitä suustaan möläyttelee.

Mulla on sit tänään lämmöt 37,5.
-Joo, ei tarvii pomppia riemusta kattoon, ei taida tällä kertaa r-oireita olla. Luulen saaneeni lievän ruokamyrkytyksen/mahataudin. Eilen illalla alkoi, iiiihan järkyttävä paleleminen (kuume nousi) ja pahaolo. Oksennus ei suostunut tulemaan mutta sen partaalla olin koko illan. Toooosi kiva fiilis. :(
Nyt sitten lepäilen saikulla kotona, ja tunnollisena työntekijänä poden huonoa omaatuntoa sitä, vakka huippaa niin etten pystyssä meinaa pysyä, paleltaa ja heikottaakin välillä.

Jospa se mr Sinis nyt omaisi ennustajan lahjoja... Voipa olla teilläkin tosiaan aika pitkät pyhät edessä kun viikko pitää testaamista vielä odottaa. Tsemppiä muru!
Ja Myylläkös sitä oli tissi jo raskaana? ;) Oujeah!
Kyllä meillä monella jo olis lapsen maailmaan saattamiseen tarvittavat viikot kasassa, jos laskis joka kuukaudelta ne 2 viikkoa jolloin varmasti/melko varmasti ollaan paksuina oltu.
Ja by the way, oon varmaan sata kertaa tän keronutkn jo, mutta itse en ainakaan oireiden perusteella tiennyt olevani paksuna silloin kun olin. Olen copypastennut sen aikaisista kirjoituksistani "päiväkirjan", ja voitteko tajuta: En silloin edes testannut ennen kuin menkat oli n. viikon myöhässä!!!! Ja te muut olitte paljon varmempia mun tärpistä kuin mä itse silloin...

Halirutsauksia kaikille,
Viluski kp22/n.35

Päivää räntäsateen keskeltä!

Laittelin tuossa liikkeen tiistai-kuntoon ja soittelin yhden asiakkaan asioitakin paremmalle mallille ja sain kuulla et tulee mun ilokseni päiväteelle yhden korvilla. Jess, kiva!

Tärkeintä on,että ei saa olla liian läpinäkyvä...joillakin voi mennä pupu pöksyyn...kun sieltä toivos löytävän sen boan...:)
JUST!! Mitä sä oot myy tän tänne vasta tuohon aikaan eilen kirjoitellut!! Mähän sit ihan huomaamattani mokasin mun uuden pinkin kaverini esittelyn.. Pojat olivat äidillään, joten ajattelin et onpas kiva, voin pujahtaa ihan ilkosiltaan lakanoiden väliin.. No, hetken siinä syvään huokailtuani (kun mies keskittyi johonkin talk-showhin) mies sanoi:"Sä painostat!" Mä olin ihan et mitä, tässähän mä makoilen ihan tyynenä, enkä edes rynni päälle niinkuin sotanorsuna yleensä! No, mies reagoi näin koska olin kuulemma POIKKEUKSELLISESTI tullut nukkumaan ilman rihmankiertämää 8O Mä olin ihan et "ANTEEKS?" Koska tykkään nukkua alasti, mut poikien kotona ollessa en viiti niin tehdä, kun jotenkin ajatus siitä että köllöttelen ilkosilteni jos pojat sattuu paukauttaan huoneeseen, ei ole kauhean kiva. Mies siis koki sen painostuksena ja saatiin pieni sanaharkkakin aiheesta aikaan. Sanoin sit et anti olla koko touhu ja kävin pukemassa päälle... Ja kappas kappas, hetken päästä lähtikin taas kädet vaeltelemaan miehen puolelta ;D No, nyt on sitten taas jotain opittu ukkosesta :) Täytyy pitää vaatteet päällä että mies voi jotain riisua, enkä ole jatkossa sitten niin 'läpinäkyvästi' tyrkyllä :D Eli, saatiinhan me iloa eilenkin aikaan, mut pinkki paketti jäi vielä testaamatta ja taitaa jäädäkin mulle ensin omaks iloks, kun mies lähtee reissuun. Tänään nimittäin pojat tulee taas yöks, joten surinat saa unohtaa.

Gyne soitti illalla ja kyseli kuulumiset Yasmin-pillereiden jälkeen. Koskapa täti luonani ihan normaalin pituuden mukaan pyörähti oli gyne sitä mieltä että ei ole hätää.. Kohtu toimii oikein oikealla hormonivalmisteella. Noh, e-pillerithän nyt eivät ole mun tilanteessa sillä tavalla 'oikea' valmiste, mutta nyt ollaan kuitenkin ioisia siitä et menkat tuli, joten on taas mahdollisuuksia raskautuakin. Tän kuun lopulle odotellaan sitten normaalia täti-vierailua ilman hormoneja.. Katsotaan tuleeko. Ennen kesää on kuulemma kuitenkin käytävä tarkastuksessa että näemme (tai siis gyne kurkkaa) et kaikki on ok. Vuodoista yhdynnän jälkeen sanoi, että jos menkoista on vaan päivä pari, niin ei ole mitenkään outoa että sieltä purkautuu vielä jotain hyytymiä myöhemmin. Mitenkäs Myy sulla oli nuo yhdyntävuodot, tuleeko ne ihan missä tahansa kierron vaiheessa vai oliko myös lähellä menkkoja?

Nyt ryhdyn syömään. Palailemme myöhemmin!

Kisulille pikaista paranemista, sä oletkin nyt sit kirjaimellisesti VILUkisu... Mä olen samanlainen sairastaja, hirveet omantunnontuskat jos JOUTUU jäämään kotiin ja toiset saa tehdä sunkin hommat..

Jaahans, ja Puhiksen mies koki olonsa tukalaksi, kun "vaimo" painostaa...:) No, nyt on tärkeä oppitunti saatu ja uusilla eväillä kohti suloista loppua... MIEHET!

Joo, niistä mun tuhruista..tulee edelleen..varsinkin aamuisin (sellaista mukavaa toffeta...) Ja nythän eletään jotain kp 19-20...(mähän en ole laskenut sitä) Eli tuhrua alkaa tulemaan noin viikkoa ennen tätiä.

Palataan...

Myy.