Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne oli tullu ihanan paljon tekstiä, lukuvinkkejä, viettelyvinkkejä... Mä, kuten Tiiti, olen hömppäkirjojen ystävä. Mulla on hieman liian vilkas mielikuvitus, joten kaikki trillerimurhajutut ym. pelottavat liian todelliset saa mut miettimään liiaks kuinka paha tää maailma on. (tosi dokumentteja ahmin telkkarista, mutta kirjoista saa "liikaa" tietoa) Yritin esim. lukea yhtä t. Haydenin ja ahdistuin siitä ihan liikaa... Vauvakuumeen luin Thaimaan auringon alla vajaa kolme vuotta sitten häämatkalla...:)

Musta oli niin ihan lukea, että Sinis on alkanut virkaamaan vauvanpeittoa... Anna mulle ripaus uskostasi....tänään on taas oltu kovilla....:( tiedätte sanomattakin...

Ja siitä vihjailusta...mäkin yritän olla monesti "aivan huomaamattani" erityisen seksikkäässä asennossa...esimerkiksi joinakin kiireettöminä aamuna saatan suihkun jälkeen "ihan vahingossa" pyllistää nostamaan lattialle tippunutta pyyhettä, kun mies menee ohi... yleensä takaa kuuluu " no, moooi..." :D Helppoa,kuin veisi tikkarin lapselta... :) Jskun spontaani alastomuus toimii, toisinaan taas ihan tavalliset rennot vaatteet - pitää vaan olla pilkettä silmäkulmassa..

Ei jaksas alottaa uutta viikkoa, mutta pakkohan se on...

Myy.

p.s. ai,niin mun mies halusi itse lähteä ulkolenkille ja aikoo kuulemma käydä apteekin kautta ostamassa mulle "50mg baby-aspiriinia"... Epätoivoista ehkä, mutta en jaksa enää tätä...pakko yrittää jotain..

Heipsan tyttöset!

Tämä päivä on mennytkin kotia siivoillessa.. Sain jopa poikien vaatekaapit järjestykseen. Pysyykin ehkä huomisaamuun asti noin :)

Juu, mut lutumuikkuseni on todellakin koiruus, berninpaimenkoiran pentu, 13 vko. Miehelle tulee harvemmin lässyteltyä ihan noooin paljon :P Ei varmaan kauaa jaksaisi kuunnella, eikä ainakaan julkisesti, mut koiruli ei ole millänsäkään, tai nielee ylpeytensä kun kuulee mun puistossa lepertävän. Kai se uroskoiran mieltä syö, mut kestäköön! Sen on nyt tarkoitus korvata mun vaavi-ikävää siihen asti KUNNES saan toisen söpöliäisen elämääni. *huokaus*

Thaimaan matkalaukussahan ON tilaa vielä yhdelle, eli minäkin tulen kyllä mielelläni mukaan, sopiihan! Otat vaan tarpeeks ison pyörillä kulkevan laukun, sopu sijaa antaa!

Myy, miehesihän on ihana! Aikas superia että mies on noin mukana touhussa ja tukemassa että näin pian jo noihin baby-aspiriineihinkin innostui. Hyvä hyvä! Eikä se ole mitään epätoivoista, kaikki keinot on sallittuja :)

Jiihaa, miehen ja poikien tuloon enää puolisentoista tuntia. Onpas kyllä tuntunutkin päivä pitkältä, vaikka olen koittanut oikein keksiä tekemistä että saan ajan kulumaan siiheksi että saapuvat. Hirmuinen ikävä!

Limainfo: täällä kuivuus kohtaa.. Eli käytännössä samanlaista kun normaalien menkkojen jälkeinen aika. Testiä en aikonut tehdä, enkä aiokaan vielä.. Katsotaan kauanko maltan. Jos nyt viel helmikuun puoleen väliin asti odottelis ja katsois jos tulis ne normi-ferrarit ja jos sitten ei tule niin sitten minä taidan sen testin hakea. Voi olla näinkin, et olen tässä viime aikoina niin miettinyt sitä vauvaa, että 'jännityksestä' jääneet tulematta.. Niagara siis edessä kun joku päivä alkaa. No, katsellaan.

*rutistuksia* teille kaikille!

Rentouttavaa sunnuntai-iltaa, palailemme huomenna!

-Puhis

No voi eiiii, ja mä kun olin ajatellut tyytyä rinkkaan... douh! ;) Kai teidän timmit mammat projektit on edes hallussa, että jaksan raahata pari-kolme virtuaaliystävääni lämmittelemään???? ;)

Ja mä kyllä kadehdin teiltä tuota miestenne osallistumista... Ihan kateudesta vihreänä luin noita puhiksen ja myyn juttuja. Mäkin haluun!
Ja kultaani en sitten vaihtais ihan vähällä, mutta siitä vois ruveta vähitellen löytymään tuollaisiakin ulottuvuuksia... :)

ON: Tänä aamuna oli sit lämmöt taas vähän alempana, kahdella mittauksella eka 36,2 ja sit 36,3?????? Ja yleensä loppukierrosta nousee 36,7 paikkeille. Et ehkä se ovis ei sittenkään vielä ollut, ja tädin tulo taas kerran viivästyy ja saa "odotella" sitä puol lomaa. ÄR-SYT-TÄ-VÄÄ!!!!!!!!!!! Murrrrrr

Vilukisu kp26/?????

Ps. inhoan turhia testejä, mutta saanko kannatusta jos testaisin lähtöaamuna tai kp 30? Kun ajattelin kestäväni sen negankin ehkä paremmin kun matka edessä, mun kiertohan yleensä 31-35, eli vähän ajoissa olisi, mutta antais ainakin vähän selvyyttä... Mitä te tekisitte?

Energistä maanantaiaamua Naiset!

Mulle tuli heti aamusta uutta mallistoa sisään, joten mennytkin touhutessa aamu. Nyt hetkinen aikaa Doris-keksien ja teen kera. Aah!

Älähän huoli Vilukisu, me ollaan tietenkin tosi sutjakoita typyjä, kyllä me sun laukkuun mahdutaan :) Hmm.. mä en ole timmit mammat projektista lueskellutkaan. Löytyykö se jostain muusta yhteydestä? Jos haluat meitä lomakuvillasi ilahduttaa, niin ainakin pari upeaa maisemaa voisit sit meillekin sieltä auringosta linkittää kun palaat, eikös juu?!! JOS nyt et välttämättä meitä sinne aurinkoon rinkassas raahaiskaan. Älä suotta kadehdi miesten osallistumista, kukin tyylillään. On kyllä ihanaa että Myyn mies on noin touhussa mukana! Niin.. meillähän mennään edelleen ajatuksella tjot, elikäs kiertopäiviä ei ole tarkemmin seurailtu, vaikka se nyt ei ole ollut edes mahdollistakaan noiden omituisten vuotojen kans. Mullekin mies vaan sanoi yks ilta ettei hän nyt ole viel aivan perillä siitä miten mun kiertoni menee ja kummahan tuo olisikin, hyvä kun itse tiedän millon on kierron alkupuoli lähellä.

Taitaa täti temppuilla nyt Vilukisunkin kanssa oikein urakalla. Mutta päätä nyt, ettei se lomaasi pilaa! (tiedän, helppo sanoa) Minä olen yrittänyt tietoisesti päästä "kaikki menee pilalle" -ajatuksesta tuon tädin tulon suhteen, kun onhan se nyt kuitenkin niinkin, että NIIN kauan kuin meillä on ferrarit kehissä, ON meillä mahdollisuus raskautua :) bd

Minä tuen päätöstäsi tehdä testin, saisit sit mielenrauhaa lomalle olipa se vastaus sit kuinka vaan.

*syyyyvä huokaus*
Eilen illalla tuli oikein lämpimiä ajatuksia siitä, että saiskin maha-asukin. Mietin miten ihana olis navalle lauleskella ja sitä sitten iltaisin silitellä kun tietäis et siel joku pikku-tiitiäinen kuuntelis mua. Tää oli jotenkin yllättävää, koska mä olen koittanut pitää mun ajatukset kurissa tän vauvahaaveen kanssa, mut näköjään mitä enemmän olen täällä muiden haaveilijoiden kanssa, sitä enemmän mun ajatus rupeaa keskittymään vauvaan..

Eilen sain illalla hakea miehen ja pojat kotiin. Tuli ihan järjetön onnen tunne siitä, että oli taas iha-nuus-perheemme kasassa. Kyllä mun olikin niitä ikävä! Oisin halunnu rutistella kaikki ihan ruttuun, mut olivat niin väsyneitä että tahtoivat vaan nukkumaan. No, tänään töiden jälkeen mä kyllä puran mun patoutuneet rutistelun tarpeeni! Juoskoon alta pois ken ehtii! :)

Nyt rupean vähän toimiston siivoiluun! Palaillaan myöhemmin!

-Puhis

Ystäväiset, selailin tuolla tuota termistö listaa ja tädistä sanotaan näin:

täti - Täti punainen – menkat -kuukautiset (täti punainen, engl. Aunt Flow) Tädin vierailun aikana ei voi harrastaa seksiä, joten tädillä viitataan ei-mieluisan-sukulaisen vierailuun : )

Kysymys: Miksi tädin aikana ei voi harrastaa seksiä?
Siis kyllähän mä sen ymmärrän, et hukkaan menee hyvät siittiöt, MUTTA onko tälle muuta järkevää selitystä? ..kun kyllä mua ainakin välillä haluttaa tädinkin käynnin yhteydessä, enkä ole sitten esteenä pitänyt. :/

Taidetaan tuolla täti jutulla vaan viitata siihen, että moni ei vaan tule harrastaneeksi seksiä tädin vierailun aikana. Olipa sitten kyseessä menkat tai seinän takana nukkuva äidin sisko. :D
Tottakai molempien tätien aikana PYSTYY harrastamaan seksiä, joten anna palaa vaan.

Taidan mä sitten varmuuden vuoksi testata, jos vaan ehdin. Tää kierto varmaan yksi harvoista kun nega ei sais pilattua mun fiilistä... Minusta olis ihan kiva ottaa lasillinen kuohuviiniä jo koneen noustessa ja arjen jäädessä taakse, ihan vaan loman alkamisen kunniaksi!

Kiva kun Puhinalla kuitenkin on tuota perhettä jo, vaikkei ihan ite tehtyjä olekaan. Olen joskus kiitellyt sitä ettei miehelläni ollut lapsia vielä maailmalla kun tavattiin, mutta sinä saat tuonkin Ihanuusperheen arjen kuulostamaan vallan ihanalta! ;)

Jokos se Ramona muuten plussasi kun ei ole täällä kirjoitellut enää? Vai säikähtikö vaan meidän juttuja... Anteeksi jos olen unohtanut mahd plussauutisen, mutta on tullut tässä niin paljon tekstiä viimeaikoina...

Vilukisu

Moikka Myy. Mä olen joskus syönyt tuota asetyylisalisyylihappoa 50mg / vrk. Söin muutaman kk:n ajan, kokeillakseni onko siitä apua. Mulle ei ollut, toivottavasti sulle on. Mulla oli tuolloin trombosyyttiarvot koholla ja tästäkin syystä kokeilin noita. Mulle tuli mustelmia tosi herkästi tuon lääkkeen aikana, ei kannata siis säikähtää. Sitähän suositellaan syötäväksi kp 1 - ovulaatio välisenä aikana.

Kannatan Vilukisun testaamista, saatpahan mielenrauhan lomalle eikä tarvitse jossitella. Voit joko hyvällä omalla tunnolla nauttia drunksuja tai olla nauttimatta. Tykkäätkö oluesta? Mun mielestä Singha on ihanaa :) Jos juot olutta niin ota yksi munkin puolesta...

Missäs Sinililja viipyy? Työkiireitä?

ON: kp14 ja lämmöt tänä aamuna 36,5. Kaipa se ovis sitten oli jo nyt. Eilen aamullahan sain testiin plussan ja siitä ovulaation pitäisi tulla 24-36 tunnin kuluessa, mutta mulla tais tulla aikaisemmin koska illalla oli kovia kipuja munasarjojen alueella ja lämmöt tänään koholla. Onneksi noudatin ohjeitanne ja sekstailtiin eilen illalla, tänään olisi ollut jo myöhäistä. Ilmeisesti tästä kierrosta on tulossa pidempi koska ovis tuli paria päivää tavanomaista myöhemmin...

Mä valvoin viime yönä: heräsin kun mies tuli sänkyyn yhden aikaan. Sen pitää aina halia ja lääppiä mua ja nyt jostain syystä valvoonnuin tuosta. Sain unta joskus kolmen jälkeen ja voin kertoa että olin pirteä seitsemältä kun kello soi ja torkutin kelloa melkein puoli kahdeksaan. Olisin myöhästynyt paljon jos en olisi tullut autolla töihin. Inhoan ruuhkassa ajamista :(

Nyt lähden hakemaan kahvia ja suklaata jota joku ystävällinen oli maanantain kunniaksi tuonut. Nam.

Tiiti kp14

Siis voi PER....!
Kirjotin varmaan viiden kilometrin mittasen viestin mut eka tää ei suostunu lähettää sitä ja sit teksti hukku kokonaan!!! Voi nyyh.....

Mutta siis, täällä mä edelleenkin, kyylään teitin kirjotuksia.... ;)

Nyt kun muistais viel mitä mun piti kirjottaa...
Tohon menkat ja seksi aiheeseen piti kommentoida että mulla himot jyllää aina menkoissa mut jos erehdytään hässimään niin takuuvarma kusitulehdus siitä seuraa. :( Ei kiva, enkä tiiä mikä auttaa... Täytyy vaan olla kintut ristissä sen aikaa! :D

Ai niin ja mä olen taas kaivellu jostain raskausoireita...
Mahaa vihloo menkkamaisesti, kääntyessä tekee alavatsasta kipeetä, nuhaa, närästystä ja kauhee väsytys...ei tee yhtään tiukkaa nukkua iltapäivään ja ysin aikaan illalla alan taas pilkkiä...
Ärsyttää vaan kun se on jo nähty että nää "varmat" oireet hävii kun pieru saharaan kun täti rynnistää paikalle... ! No, täytyypi kattella vähän aikaa vielä...

Meilläkin on tavallaan uusperhe... Mun mieshän on nääs 41v ja sillä on 16v. poika edellisestä liitosta. Poika on enemmän meillä kuin äidillään mutta en mä silti osaa itteeni "äitipuoleksi" mieltää... ja ehkä se on parempi että mä oon vaan se "iskän vaimo" ja kaveri enemmän kun äitipuoli. Toimeen tullaan kyllä tosi hyvin ja täytyy myöntää että joskus herättää äidillisiä tunteita kun poikaa passaa vaikka iso jätkä jo onkin... :)

Koskas Vilukisu muuten lähet reissuun? Meni multa jotenkin ohi... ;)

Jee, tänään tulee täydelliset naiset...! ;D
Hyvää maanantain jatkoa kaikille!

Mulle on käynyt Ramona samoin noiden kirjoitusten kanssa välillä.. Olen kirjoitellut pitkät pätkät ja sit olen erehtynyt palaamaan aiemmalle sivulle jotain juttua tarkastaakseni ja kun palaan takaisin jatkaakseni kirjoitustani niin eihän sitä enää olekaan. Ja mun nettiyhteys tuntuu pätkivän vähän väliä ja sit tekstit kaikkoaa jonnekin cyper-avaruuteen.. Tiedän tunteen.

Hmm.. niin meillä on myös yhteistä tuo ikäero kumppaniimme nähden. Mun miesystävällä on tosiaan kaks poikaa, 8- ja 13-vuotiaat. Alussa saikin pojat hyvät naurut kun ne oli ajatelleet mua yli kolmekymppiseks ja sit tajusivat et pienempi ikäero niillä muhun on kun mulla niiden isään.. Tulipa sieltä tällastakin kommenttia:"Etkö sä oikeesti tiedä kuinka vanha meidän iskä on?" Loppusessaan kuitenkin päädytty siihen et hyvä näin et olen mieluummin 20 vuotta nuorempi kuin 20 vuotta vanhempi.. ja suurempi ongelma tuo ikäero tuntuu muutamille (esim.mun vanhemmat) läheisille olevan kuin meille itsellemme. Alussa siitä vähän keskusteltiin.. mut toisaalta päädytty siihenkin et tuskin mä olisin tykänny mun miehestäni 20 vuotiaana.. joten parempi kaikkien kannalta et on synnytty vähän eri vuosikymmenillä :)

En mäkään ollu ihan unelmissani päiväkirjaan kirjoitellut haaveita, et löytäisinpä miehen kera parin pojan,.. kyllä siellä ennemmin joku oman ikäinen prinssi kuvitelmissa oli uljaan ratsunsa kanssa, mut ..Elämä on uskomaton! ja kun kaiken kukkuraksi elämä on tuntunut luontevasti asettuvan näin, niin mikä jottei! Kyllä meilläkin omia ongelmiaan on ihanuusperheen arjessa, mut nyt lie helpottaa tilannetta se, et kuitenkin minä olin suhteeseen tullessani lapseton, ettei tarvitse viel sellaistakin koukeroa mukaan ottaa. Nyt kun sumplitaan vaan poikien olemiset ja elämiset niin se riittää ja jos Luoja suo meille vielä yhteisenkin lapsen niin se on sitten oma lukunsa.

Puolisen tuntia töitä jäljellä..
Kuinkas muiden viikon alku on sujunut?

-Puhis

Huomenta taasen!
Eipä oikeastaan ihmeempiä mullistuksia, kunhan nostelen ketjuamme...

ON: Lämmöt edelleen alhaalla, eli tätdin tulo varmaan myöhästyy. (sikäli kun niistä mitään voi päätellä, mutta YLEENSÄ nousevat oviksen jälkeen)

Tuo uusperheen arki kuulostaa teidän kirjoittamana ihan ookoolle, kaveripiirissäni parikin sellaista perhettä joissa mies lähes 20v vanhempi (tai ainakin yli 10v) ja lapset jo isoja. Ihan hyvin heilläkin on mennyt kaikki.

Viikko alkanut rauhallisesti, ei oikein jaksais enää keskittyä töihin kun on niin kova matkakuume jo...

Siis mitä, Tiiti UNOHDIT ostaa prinsessaleivoksia?? Mulle ei kiknä käy noin! :)

Oih, Puhinan lutumuikkunen on berni! Ne ovat ihania! Tahtoo kanssa sellaisen! Ja vauvan kanssa!

Olipas taas tekstiä, en enää muista puoliakaan.. nyt alkaa näköjään olla aika kiirus töissä, joten mun kirjoittelut taitaa jäädä vähän vähemmälle. Niin kiire ei tietenkään voi olla ettenkö ehtisi tänne teidän kuulumisianne lueskelemaan! Ei sentään, asiakkaat saavat sen ajan odottaa :)

Viluski, jos mää oon syömättä loppuviikon, niin pääsenkö rinkkaan? Ei ihme, että sulla alkaa olla työvire hukassa, kun loma on jo noin lähellä! En osaa sanoa mitään tuohon testamiseen, luultavastihan siinä ei tuolloin mitään näy. Älä mieti asiaa, anna palaa vaan ja nauti lomasta! Hitto, että oon kateellinen.. oon surffaillut lentoja, haluaisin lähteä jonnekin kaupunkilomalle keväällä, mutta saapi nähdä.

Jaahas, Myyllä on taas uusi kikkakolmonen käytössä :) Mites muuten, tuliko täti? Toivottavasti noi auttaisi, ainakin nimi "baby" lupaa hyvää.

Muille kanssa terkut, nyt pitää taas mennä, plääh. Ja miten on muka vasta tiistai??? En usko.
Sinis

Aurinkoista huomenta!

Minä lämmittelen täällä oloani kuuman glögi-mukillisen kera. Vielä kai sitä voi hyvinkin juoda, eihän joulusta ole vasta kuin kuukaus :) no, mulle ainakin maistuu.

Juu berni meillä sytkii mattoja ryttyyn ja varastelee mamman hanskoja, jemmaa futiskenkiä puskaan piiloon ja opettelee kakkaamaan käskystä. Nyt on ikää 13 viikkoa. Reipas pojankoltiainen jo. Kasvaa kovaa vauhtia ja osaa jo tuijottaa sen näköisenä et "Ehei, mä en kävele, jos mua ei huvita kävellä!" Tosi kuitenkin on, et ihana se on, rotuna upea (lapsuudenkodissanikin oli berni aikoinaan) ja aikuisenakin just semmonen ihana vellottava karvaturilas!

Hmm.. tosiaan tuntuu et tässä ois jo pitkäänkin taas töissä ollut ja päivä lähenee vasta puolta ja on VASTA tiistai. No, sisulla tästä selvitään. Hymyä huuleen ja menoks!

Siis mitä, Tiiti UNOHDIT ostaa prinsessaleivoksia?? Mulle ei kiknä käy noin! :)
:D Joo, harvemmin multakaan moiset leivokset kaupan hyllylle unohtuu.. vessapaperi voi kyllä hyvinkin jäädä.. Kuten tänäänkin. (no, ehkä mä tän päivän viel selviän :) )

Me päätettiin parin viikon päästä lähteä pitkälle viikonlopulle mökille. Eihän se nyt toki ihan Thaimaan veroinen ole, mut lohtu kuitenkin :) Odotettavissa siis pientä mökkipuuhastelua, saunaa ja punaviiniä, unohtamatta hangessa pyörimistä :P

Hyvä että Siniksellä sentään hoppua töissäkin! Minä täällä taas asiakkaita odottelen. Eilen oli jos jonkinmoista kävijää, mut tuntui että olis pitäny pariltakin taas vähän lääkitystä tarkistaa.. Tai kenties olivat unohtaneet ottaa aamulääkkeensä kokonaan kun selittivät ihan kuuta ja tähtiä. No, jotain piristystä munkin päiviini..

Hymyillen,
Puhis
(jonka mies toipui kuin toipuikin eilisiltaan mennessä turnausreissultaan just sopivasti sen verran että kylpyhuoneessa kaikui ;P ) Enkä mä nyt puhu suihkussa laulamisesta :O

En mäkään yleensä unohda leivoksia ostaa, mutta liekö alitajunta joka pitää huolta meikäläisen linjoista. Meilläkin olisi vielä glökiä juomatta, mutta taidettiin juoda sitä yliannostus joulun aikaan joten ei ole maistunut. Pipareitakin löytyisi, me syötiin ehkä kymmenkunta piparia ja loput pölyttyy nyt kaapissa :)

Puhinan miehen kotiinpaluu kuulostaa mukavalle. Osaat kyllä kauniisti kuvata uusperheen arkea. Minkä ikäiset pojat sun miehellä olikaan?

Mitähän nuo Vilukisun lämmöt oikein haraa? Onko teillä vaihtunut makkarin lämpötila, voisko se selittää lämpöjen mataluuden. Onko sulla aikaisemmin kierrot ollut näin pitkiä?

Ja Siniskin löytyi työkiireiden keskeltä. Millos siellä lähestytään ovisviikkoa? Aiotko testailla ovista tässä kuussa? Etkös sinäkin käyttänyt CB:n digitaalisia? CB:lla on muuten joku fertiliteetti-monitori joka mittaa ovista ja estrogeeniarvoja. Sellaisia ei saa suomesta, mutta voisi tilata jostain ulkomailta. On kyllä hieman kallis, kun tais maksaa 160 euroa, mutta lupaa varmoja tuloksia :)

Mä katsoin tänään väärin kelloa ja mittasin lämmöt jo klo:5.20, ihmettelin sitten että miten ovat tippuneet 36,2 kun eilen oli kuitenkin jo 36,5. Panikoin hetken kunnes katsoin kelloa uudelleen ja jatkoin unia. Lämmöt olivatkin ennallaan kun heräsin mittaamaan vähän ennen seiskaa.

Mutta nyt pakko taas rientää kokoukseen toiselle puolelle Helsinkiä, mrrr... Palaillaan.

Tiiti

...kiire pitää mutkin täällä poissa palstailusta...ja työkaveri heiluu koko ajan selän takana, joten vauvahaaveilu vaikeaa... Luen juttunne ja palaan, kun saan rauhassa palstailla...***kele! :)

Tiedättekö, Puhinan jutut kuullostaa välillä niin kivoilta, että alkaa itseäänkin haluttamaan...:D

Että Tiitikin kokeillut disperiinejä, saatan palata aiheeseen...:) (miten jaksatkin nuo lämmöt mittailla...mä en tajua niistä mitään...)

..Be back...

Myy. KP3 ! ***tu.

Mun alitajunta toimii juuri päinvastoin kuin Tiitin ja unohtaa sinne kauppaan just ne vessapaperit ja juustot (tai mitä nimenomaan oli tultu hakemaan), mutta houkuttelee kyllä kovasti ostamaan kaikkea turhaa ja lihottavaa..

Voi Myy! Samoissa mennään taas, täällä kp 5

Kyllä mä aion sitä ovista taas testailla, eihän sitä muuten tiedä mihin ajoittaa ne tästäiskut.. :) Ja aion taas hankkia sen kalliin digin, eipähän tule epäselvyyksiä. Rahaa menee, mutta hermot säästyy. Ai että fertiliteettimonitori? :) Kuulostaa niin hienolta, että taatusti toimii! Mutta ei ehkä vielä olla siinä pisteessä, että 160egeä siihen pistäisin.

Oih, pitkä viikonloppu mökillä! Huomaatteko, että löydän teistä kaikista jotain kadehdittavaa.. ;)

Taas pitää mennä, prkl.

Meilläkin miehen kanssa suhteen alkutaipaleella oli kyllä aikamoista vastatuulta, tuntu ettei kukaan hyväksy isoa ikäeroa ja sontaa tuli niskaan. Onneks kuitenkin päätettiin taistella tän suhteen puolesta enkä oo päivääkään katunu! ...ja toivottavasti ei ukkokaan... ;)

Meijän naapurissa on kaks berniä ja on ne kyllä niin suloisia mörköjä!
Tosin noi hurtat elää vähän koulutuksen puutteessa, emäntä on aika lepsu ja koirat hyppii ihan mielettömästi ihmisiä ja autoja päin. :(
Nippa nappa tämmösenä "tanttana" pysyy pystyssä mut muksuja ne riepottaa mennen tullen... Aika moni on kyllä maininnu sille rouvalle että noille isoille koirille se tottelevaisuuskoulutus on aika tärkeää mut milläs sitä väkisin vanhalle ihmiselle ohjeita tyrkyttää.

Mulla on tänään menossa kp 27 ja alkaa jo jännittää..
Kun niitä oireita kyllä olis..... on kyllä niin tuskallista aikaa tää pari päivää ennen menkkoja...
Onneks tänään kaveri tulee koirien kans tähän ja lähetään lenkille kimpassa, saa taas muuta ajateltavaa.
Ollaan otettu sellanen tavote että vähintään kaks kertaa viiikossa mentäis yhdessä ulkoileen, jos vaan työt sallii. Mä en yksinäni osaa oikein ulos lähtee...Ties mitä karhuja täällä korvessa tallustaa vastaan... ;D Ei vaan, ei karhuja sentään mut suden jälkiä on kyllä nähty tossa vähän matkan päässä viime talvena...

Onko tänään muuten jo keskiviikko?? Elän jotenkin maanantaita taas.... :D
Tää on niin outoo kun joutuu himassa möllöttään kun on tottunu että viikolla mennään töihin!
No, jos pistäis kahvin tippumaan että herää....

Tiedättekö, Puhinan jutut kuullostaa välillä niin kivoilta, että alkaa itseäänkin haluttamaan...:D

:D Loistavaa, jos pikkuisen vihjaavien tekstinpätkien avulla meillä on kohta foorumillinen halukkaita naisia miehiään ahmimassa niin johan se on kumma jos ei rupea plussa-pisteitä kertymään, plop, plop :)

Olet oikeassa Ramona, että bernin kokoisen koiran kans pitäis olla tapakasvatus kohdallaan. Mun lapsuudenkodissanikin oli berni ja kyllä edelleen muistan koiramme 'murrosiän' kun se koitti viedä ihan 6-0 koko perhettä. Mut silloin oli onneks tosi osaava kasvattaja apuna ja kyllä koirasta aivan kelpo yksilö tuli ja muistot on lämpimät edelleen. Nyt osataan kyllä jo pennun kanssa pitää selkeitä ohjenuoria, et se on koira joka tulee meidän perässä eikä toisin päin. Ja onneks nyt on nuo pojatkin, niin oppivat olemaan keskenään ja pentukin tottuu lapsien kanssa olemaan ettei pompi päin ja riivi rukkasia käsistä.

Jiihaa, meidän ensimmäinen kunnon tanssitunti on tänä iltana. Olen nyt kaks päivää kipsutellut uusissa kengissäni töissäkin ja hyvin istuvat. Helppo on kulkea ja olenpa minä täällä välillä muutaman pyörähdyksen tehnyt rekkien välissä :) Saa nähdä kuinka illalla jalat kulkee.

Eilen oli aivan mainio ilta, oltiin porukalla iltakävelyllä ja innostuttiin yhden lumikukkulan kohdalla leikkimään 'vuoren valloitusta'. Mua lapsetti ihan hirveästi ja oli hurjan hauskaa kun nuoremman pojan (joka oli siis kävelyllä mukana) kanssa pyörittiin pitkin rinnettä alas ja niskassa suli luminokareet :D Huomasin taas miettiväni, et kyllä mulla on niin lämpimät tunteet noita poikia kohtaan et ihan ne on kun 'omia' vaikkei olekaan ja ihan äärettömän rakkaita! Nyt on jo haika olo kun tietää että perjantaina taas lähtevät. Just mietin et olis kiva mennä laskemaan mäkeäkin joku päivä, mut nyt ei enää tällä viikolla ehditä kun illat on täynnä.. No, toivottavasti on lunta viel ens viikon jälkeenkin!

Viime yö oli tuskaisa kun selkää jomotteli, niin että jouduin pariin otteeseen vaihtamaan makuupaikkaa.. Aamulla heräsinkin sitten olohuoneen sohvalta. Olen kuitenkin päättänyt että huonosti nukuttu yö ei pilaa tätä päivää!! Nyt siis aamukahvin keittoon ja pari lämmitettyä karjalanpiirakkaa navan täytteeksi :P

Mukavaa keskiviikkoa jokaiselle Upealle Naiselle!

T:Puhis

Mihin kaikki on kadonneet, huhuuu...

Hui, varo Ramona etten törmää niihin susiin ja karhuihin lenkkeillessä. Sulla onkin kierron jännät päivät käsillä. Onkos mitään oireita ilmassa?

Mukavaa tanssituntia Puhinalle, millaista tanssia menette harrastamaan? Minkä ikäisiä poikia sun miehellä olikaan? Miten olette jakaneet lasten hoitovastuun? Ovatko pojat viikon teillä ja viikon äidillään?

Oletko Sinis tilannut CB:n netistä? Mä tilasin viimeksi ja maksoin siitä 31 euroa, muutaman euron vähemmän kuin apteekissa. Mulla se riittää kahdelle kierrolle, joten tuntuu pieneltä hinnalta mielenrauhasta. Kun ei tosiaan sitä seksiä jaksa aina pakolla jyystää :)

Pahoittelut Myylle menkoista ja onnea uuteen kiertoon. Pidetään peukkuja että tämä on THE-kierto. Oletkos alkanut napsimaan asa:a?

Jaksamisia kaikille kiireisille työhön. Mullakin hirveetä hässäkkää ja pelkään että kohta uuvahtaa. Tulispa äkkiä loma :D

ON: tämä aamuna lämmöt oli jo 36,7c eli ainakin ovis tapahtui. Jos lämmöt on koholla 3 päivää oviksen jälkeen voi siitä päätellä että ovis tosiaan tapahtui. Joskushan lh-huippu tulee vaikka ovis ei tulekaan. Nipistelyä on oikealla puolella, harmi kun ei voi tarkoittaa vielä mitään kun oviksesta on vasta 3 päivää. Ehkä se puhjennut munarakkula muuttuu keltarauhaseksi ja siksi nipistelee. Mulla on digimittari jolla mittaan lämmön heti kun kello soi, en ole kokenut sitä ollenkaan vaivalloiseksi. Alussa seurasin lämpöjä joka päivä koko kierron ajan, mutta nyt kun tunnen lämpökäyräni niin seuraan usein vain oviksen aikoihin ja loppukierrosta. Kertoo paljon jo etukäteenkin. Suosittelen.

Nyt lähden treffaamaan kaveria ja herkuttelemaan kahvikupin ääreen- taidan ottaa laskiaspullan, nam. Tulkaahan kertomaan mitä teidän keskiviikkoon kuuluu? Ainakin ollaan jo lähempänä viikonloppua kuin alkuviikkoa, se on jotain se!

Tiiti

Moi moi...

Mulla meni kai ihan ohi missä vaiheessa se Myyn täti kaahasi paikalle, mutta pahoitteluni nyt kuitenkin! Onpahan sit ainakin kaikki ok vauvan tulla ens kierrosta! (km jäljiltä) Haleja. Samoin Sinikselle jota akka myös riivaa.

Mulla edelleen lämmöt melko alhaalla, mutta mä mittailen niitä miten sattuu. Siis aamulla heti herättyäni, mutta siinä heräämisajankohdassahan voi olla jopa tuntien heittoja... Tänään siis 36,3 eli ei vieläkään normaaliin oviksen jälkeiseen lämpöön ole noussut. Höh!
Ja joku kyseli mun kierrosta, ja juu, ainahan tää mun kierto on pitkä, mutta viimeks just vuos sitten helmikuussa on mennyt yli 40. No, nyttenhän on vasta kp28/ka35, joten nou hätää, mutta jos edes ovista ei ole ollut vielä niin vaikuttais että "vähän" venähtää... Voihan sitä olla etten sit edes joka kierrossa ovuloi???? Mistä näistä tietää... Hyvät nippailut ja valkkikset oli kyllä silloin ihan oikeaan Oletetun oviksen aikaan, tosin kananmunia en bongannut. (jos ootte halunneet tietää nää naminamit taas...)
Ois vaan kerrankin täti ollut tervetullut ajallaan, niin ei menis koko loma kyttäämiseen millonka alkaa.

Mäkin haluun laskiaispullaaaa!!!!!

Jokos Puhinalla on tanssit tanssittu...? Miten meni? :D

Olis kans kivaa saada ukko innostumaan jostain harrastuksesta mut pah, se harrastaa "vaan" moottoripyöriä! ...vaikka sillä ei olekaan varaa ostaa pyörää ;) Minä hyppään heti mukaan siihen harrastukseen (kyytiläiseksi ;D ) jos se joskus saa itelleen sen pyörän hommattua!
Kovasti aihe sitä polttelee kun sillä on nuorempana pyöriä ollu ja keväisin kun alkaa "kausi" startata niin ukko vaan huokailee tien penkalla kun harrikoita jytistää ohi....
Nii että voi mun pientä ;)

Tiiti kun kyselit oireita niin onhan niitä.... Mahan nipistely (enkä voi nukkua mahallani kun alavatsaan sattuu), närästys ja väsy on pahimmat ja tänään huomasin että hajut käy nenään kauheesti!
Siivosin tossa aamupäivän eikä oikeastaan pahemmin hiki tullu mut kyllä se vaan lemus kauheesti omaan nenään! Sama juttu aamukahvin kanssa ja äsken tuolla mettässä, kaikki hajut tulee tosi vahvana..
Outo juttu, tota ei oo aikasemmin ollu vaikka muut oireet oon aina ittelleni kuvitellu aikasemmissa kierroissa... mut nyt vasta kp 27 ja viime kiertokin oli 33 päivää että on tässä vielä aikaa kehitellä oireita! :D

Eikä siellä mettässäkään muita elikoita vastaan tullu kun hevonen (ja ratsastaja)! :D
Nuorempi koira meinas saada halvauksen ja päästi niin metkan ulvasun etten oo koskaan koiralta kuullu, ihan kun se olis huutanu "iik" :D :D
Rauhottu kyllä kun se kamala kaakki tajus lähteä hänen näköpiiristä.... ;)
Ollaan kans harkittu koiran ottamista kun aikaakin nyt olis mut rodusta ei olla päästy yhteisymmärrykseen... Saksanpaimenkoira tai saksanseisoja...
Rotikkaa olen kans miettiny ja just tota berniä mut isäntä ei oikein innostunu.
No, piski kun piski, varmasti tulee rodustaan huolimatta olemaan tärkeä perheenjäsen sitten joskus. :)

Jopas tuli tekstiä taas.... Eikä ihan aiheeseen kaikki natsannu, antakaa anteeksi... :o>

Myylle minultakin pahoittelut tädistä ja SUURESTI tsemppiä uuteen kiertoon....! :)

Siis työt häiritsee pahasti mun palstailua...:) Tulin nyt pikaseen lukemaan teittin viesti ja palaan uomenna "mestoille" kun on VAPAAPÄIVÄ...JIHUUU!!!

Ja mähän en siitä tädistä hirveesti huudellu, kun otti päähän niin kovasti...Mut siis, itkut on itketty ja pakko taas jatkaa tätä hommaa ja nappeja olen huiviin pistelly...

Tiiti muuten,mitä olet mieltä, kun jostain luin että, asa:a käytetään hedelmöityshoitojen apuna (Espanjassa?) raskauden ensimmäisen kolmanneksen ajan..ja toinen neuvo on just se, että vaan KP1 --->ovikseen (2 viikkoa)??

Juttua riittäs, mutta pakko lähteä parantelemaan tää päänsärky sänkyyn...

Öitä ja huomiseen...pakko tulla kommentoimaan teidän Ihanaisten juttuja...:D mikä se juttu prinsessaleivoksista oli...:)

Myy.

Pikainen vilkutus työvuoren alta.. Tulin toivottelemaan vilukisulle oikein rentouttavaa lomaa! Vaikka mehän vielä nähdään lentokentällä, kun tulen survomaan itseni sinne sun rinkkaan.. :) Ai että olen kateellinen! Mutta nautihan sinä olostasi äläkä liikaa mieti niitä tätihommia.

Muille kanssa terkut! Palailen myöhemmin paremmalla ajalla.
Sinis

Hyvät huomenet vaan kaikille!

Moikka Sinis, toivottavasti sun dieetti ei oo lipsunut? Mun salitreenit nimittäin on ja toivon kovasti että jaksan kantaa sut sitten hihnalle asti! :D

Myy: Huomasitko että siihen lapsettomuuspalstan Aspiriini keskusteluun oli tullut loppuun uusi viesti jossa käyttäjä kirjoitti vähän negatiivisempaan sävyyn. Siis että voiskin Heikentää hedelmällisyyttä tai aiheuttaa haittaa mahdolliselle vauvalle??? Mä ehkä kokeilisin alkuun vaan kp1-ovikseen asti sitä, etten vahingossa aiheuttais mitään pahaa alkiolle?
Hitsit kun nää on näitä henkimaailman asioita taas, ja mä en pääse lukemaan sun kokemuksia helmikuun ketjussa. No ehkä mä kestän... ;)

Ramonan oireet kuulostaa kadehdittavan lupaaville. Täällä ei mitään, ei edes ne halvatun lämmöt ole nousseet asteen kymmenystäkään, joten enpä taida testata ennen reissuun lähtöä.

Viluski