Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...Huomenta päivää...joo, itsekin olen ahkerana ollut töissä, joten nyt kelpaa palstailla...

Hmm, Sinis onko sulla ennen ollut ruskeita tuhruja....?:O Eikös sulla yleensä ala melkein kerta laakista... Outoa...ettei vaan olisi jotain muuta. Mitäs ihmettä sun kroppa nyt alkaa temppuilemaan...? Ja rinnatkin niin hellät...:/

Mun tää kierto on ollut ihan erilainen kuin viimeks...eli kaikki viime kuun selkeät raskausoireet on poissa. Viimeks oli ihan järjetön väsymys, rinnat kipeät /pinkeet/suurentuneet ja se ruskea tuhru (kuivaa) tuli vaan kerran sen vaal.pun.liman (kiinnitysvuodon) jälkeen. Nyt siis ruskeaa tuhrua (limaa) tulee päivittäin niin kuin aina ennenkin... eli menkkoja odotellessa...veikkaan, että viimestään sunnuntaina täti kurvaa paikalle pilaamaan mun elämän (once again)..ja seksisunnuntai menee taas ohi... :(

Mites muut? Prätkis? Ramona? Viluski? Puhina? Olikos muita...meinaan aina lisätä, että UP? Mut sehän pääs siirtymään tuonne toiselle puolelle...:)

Nyt päivän ekat kaffet... :P

Myy.

Voih, miten LL:lla jo iso masuasukki.... ihanaa...No, mut "mä tahtoo veivaa bebaa.." kuullostaa paljon paremmalata...:D Tuota on varmaan kiva sit lauleskella esim. kaupassa kovalla äänellä tai hississä..:)

Myy.

...siis mistä nuo kaikki asiakkaat tänään tulevat - kiva, kun porukkaa liikkuu...:) Täällä taasen ollut hiljasta...

Sellainen ilmoitusasia, että mun limavuoto (nam) sottasi mun pikkarit...kiva, nyt sit tässä odotella, että pääsis kotiin vaihtamaan ne... Hitsin, hitsi... Mä nimittäin päätin, että varmuuden vuoksi en siteissä kulje, koska saan siitä helposti hiivan... Oi voi...tätä naisen elämää...

Että tämmöisellä asialla tällä kertaa...:D nyt on teidän muiden vuoro...

Myy.

No on mulla aikaisemminkin ollut ja menkat ovat sitten yleensä alkaneet seuraavana päivänä. Tää tuli vaan tosi aikaisin. Tosin mähän en löytänyt tässä kuussa sitä ovista ollenkaan, kun aloitin tikuttelun kp 12. Muista merkeistä päätellen ovis oli jo ohi kp 13 eli jos näin on, niin menis aikalailla yksiin sen kanssa tää tädin tulo. Nyt en oo uskaltanut mennä vessaan tsekkaamaan tilannetta, kamala pissahätä.. ;)

Toi raskaustesti-vessapaperi oli kyllä loistoidea! :D Tosin en ehkä jaksaisi aina tuijotella niitä negoja..
Ja jatkuu taas..

Nyt on kisulla paljon kommentoitavaa, kun olitte kirjoitelleet niin ahkerasti, jos vaan muistais edes puolet mitä oli ajatuksissa viestejänne lukiessa.

Ensinnäkin Madacascarista. Taidan sittenkin olla nähnyt sen joskus, muistui mieleen et eiks toi veivaa,veivaa-jutska mee sen I like to move it move it-sävelellä? Pakko kyllä vuokrata toi jossain välissä jo ihan ton "tunnarin" takia. :D

Puhina alapas hakea patenttia r-testi wc-paprulle. Eihän sen tarviis negaa näyttää ollenkaan, muun kuukautta vois pysyä ihan vaan Valkeena (ja muut värit on sitten kiellettyjä!) ja vaan jos on aihetta niin siihen piirtyis niitä plussia/happy end!

Naminami vaan Myylle, ja samalla pahoittelut jos ne namit olivat täden oven koputuksia...

Kiitti tiedosta Uppis, siis että voi raskautua vaikka säntäiskin pesulle. Kun jälkeenpäin kuitenkin vähän harmitti. Mä oon vaan aina ajtellut että simppoja pitäis pitää sisällä (mielellään vielä peba/jalat ylhäällä) vähintään vartti ennen pesuja. Ja kun en ole mitään superhedelmällistä sorttia, niin olen ajatellut että mahdollisuudet (=simppojen määrä sisällä) pitää maksimoida ennen kuin käy huuhtaisemassa.
Mutta en siis menetä toivoani tässä(kään) kuussa.

Vilkutuksia muillekin joiden juttuja en muistanut kommentoida.

Sitten asiaan. Eilen kirjoitin etten enää jaksa innostua greippikalaöljypunaviini.jne hömpästä. Ja sitten illalla koin "valaistumisen"...
Mulla on aina ollut melkoisen alhainen verenpaine mutta hyvä/korkea hemoglobiini. Lumiksen vinkkejen perusteella tapoin sitten eilen aikaani myös lapsettomuuspuolella ja törmäsin keskusteluun baby-aspiriineista. Taidanpa kokeilla seuraavista menkoista ovikseen asti. Alla linkki.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1560293

Mitäpäs olette tuosta mieltä?

t:kisu kp 21

Viluski...aika mielenkiintoinen juttu, jos vaan toimii...ilmeisesti saa veret virtaamaan paremmin... Oletko miettinyt itselääkitsemistä...? Kaikki keinot käyttöön...

Kävin lueskelemassa lapsettomuus-puolen juttuja minäkin - jotenkin epätoivoinen olo tuli. Tietysti, kun vuoden raja lähestyy, niin alkaa miettimään omia mahdollisuuksiaan. Mutta kun luki noita juttuja niin tajusi, ettei ymmärrä puoliakaan noista lapsettomuushoidoista ja mitä kaikkea hoitoihin liittyy. Mulle on epäselviä kaikki käsitteet ym... Joskus nimittäin tuntuu, että jos itse et osaa esim lääkäriltä asioista kysellä niin ne ei saa mitään aikaiseksi. Ja mä kun olen vielä niin hyvä vähättelemään mun tuntoja..."eihän tässä nyt vielä mitään hätää ole..." :( Voi hiivatti...

Mut ihanaa, että on jo torstai...

Myy. kp 26

Joo, mielessä kävis että vois kokeilla. Pitäis kai kuitenkin saada vihreää valoa mieheltä koko projektille ennen kuin alkaa ominpäin tuollaisia poppakonsteja kehittelemään?
Joskus olen miettinyt onko mulla ohuet limakalvot, ja km jälkeen kävi etenkin mielessä kun mietti miks ei mun "vauva" pysynyt matkassa. Toisaalta luotan kyllä luontoäidin viisauteen, eli että se vaavi ei olisi ollut elinkelpoinen ja siksi luonto karsi hänet pois. (Anteeksi Myy jos kuulostaa pahalle...)
Että enpäs tiedä...
Ja kun ne greippimehupunaviinikalaöljyhässäkätkin on kokeiltu, niin miks ei sitten tätäkin?

Mitäs Siniksen "kiinnittymisvuodoille" kuuluu? Luottamus yllä kunnes toisin todistat. Peukkuja db db db

...Viluski - kaikki ok..:)

Niin...mäkin aloin miettimään, että kannattaskohan kokeilla. Mut ehkä mun pitäs tarkistaa ainakin paineet ennen sitä.

Niin tosiaan, ehkä sun kannattaa loman jälkeen jutella miehen kanssa, ennen kuin alat tositoimiin. Pieni petos ei välttämättä tee hyvää suhteelle.

Joo, Siniksen raporttia mäkin täällä odottelen... Tuntuu niin pitkältä tää viikko...mä alan olla niin loman tarpeessa. Pettymyksen tunteet ja se km on rasittanut ja vienyt puhtia...

Myy.

Pyynnöstä siis taas vessaraporttia: (olisi kyllä tullut ilmankin pyyntöä.. ;)
En oo käynyt kahteen vuorokauteen vessassa.. no ei. Eilen ei sitten tullut juuri mitään, äsken jotain ruskeaa eli aika tutulta näyttää. Odottelen siis tätiä tänään tai huomenna. Tissit ovat edelleen ihan sikakipeät, mutta lämmöt aamulla tippuneet normaaliin. Eli enpä nyt kovin toiveikas jaksa olla. Prkl.
Jotain kestovaippatyylistä hässäkkää voisi tällaiseen minimaaliseen tuhrutteluun kehitellä, en tykkää yhtään näistä hiostavista siteistä. Mutta en silti uskalla ilmankaan olla. Jos jonkun harson tonne pöksyihin tunkisi, niin voisi olla paljon miellyttävämpää.
Ja mä tahtoisin, että mun vessapaperissa lukisi nyt happy end :)

Oispa tää päivä jo ohi.. mua väsytti aamulla niin järkyttävän paljon, että ihan tosissani mietin meneväni aamupalan jälkeen takaisin nukkumaan. Tahtoo takaisin lomalle!! Johan tässä pari viikko on töitä tehty..

Mä oon ehkä liiankin hyvin selvillä noista lapsettomuusjutuista, toivoisin etten tietäisi yhtä paljon. Lueskelin niitä yhdessä vaiheessa ja oon myös jutellut yhden ystäväni kanssa, joka on käynyt ne kaikki läpi pitkällä kaavalla. Toisaalta hyvä, sillä nythän se lääkäri on edessä. Mies on kaikesta ihan pihalla enkä ole vielä viitsinyt sitä valistaa.. Ajattelin vähän tarkemmin kertoa tätä tärppilogiikkaa ennen sitä lääkäriä.. että se ei ihan tyhmiä siellä kysele :)

Mutta nyt pitää taas mennä, työt häiritsee nyt pahasti tätä muuta elämää..
Sinis kp 25

Hei vaippahousut!

Siis meidän täytyy kehitellä joku välikausirättikin tähän hätään kun ei oikein tiedetä et tuleeko täti vai eikö tule. Onhan puhetta välikausitakeista, välikauden kengistä.. miksei siis välikausirätit, hengittävä, ilmastoitu malli, puhtaista materiaaleista, ei keinonahkaa.. Sopivan pieni, ettei tarvi koko pöksyjä täyttää tarrapaperein ja siivekkein, kun ei menee sitten vaan tyhjän hautomiseksi. Juups..

Me mentiin eilen ilmoittautumaan tanssikurssille. Josko kesällä mentäisiinkin jalalla koreasti humpalla :) Toki vois toivoa että maha ottais sitten jo vastaan. No, sittenpähän näkee. Tangon alkeita käytiin jo yhtenä sunnuntai-iltapäivänä kokeilemassa, ihana keino olla toista lähellä. :) Mä olen ainakin niin vieririippuvainen, että tuossa touhussa saan kylliksi kyhnätä ja kokea että ollaan läsnä. Ens viikolla alkaakin sitten ihan oikeat harjoitukset. Nyt vaan pitäisi löytää jostain sopivat tanssikengät. Ensimmäinen tangotunti meni 8 sentin koroilla, mut ne ei kuulemma ole suotavat harjoitteluvaiheessa. (Vissiin ne pelkää ihan tosissaan et puhkasen viereisen paprin silmät kun toikkaroin :D )

Tuhruista..
tätiä ei näy ei kuulu.. Nyt sit vaan mietin et mistä voi johtua ne veriset vuodot yhdyntöjen aikana.. Mikä mussa on vikana?!!

Baby-aspiriini-juttu oli mielenkiintoinen. Mulle saa tässä vaiheessa kuitenkin riittää tuo punaviini ja suklaa. Katsoo nyt sit et kuinka kauan. Mulla on aina ollu matala hemoglobiini, joten oisko sitten niin että kyseinen aine ei just mulle edes sopiskaan, jos se vielä ohentaa entisestään verta.. Ymmärsinköhän ihan mettään tuota juttua? No, ei ois ensimmäinen kerta.

Onkos teillä mukavia viikonloppusuunnitelmia? Meillä ei ole ainakaan tiedossa seksi-sunnuntaita kun mies on reissussa koko viikonlopun ja minä lauantainakin töissä. Sunnuntai meneekin koiranpennun kanssa elosta nauttien. Toivottavasti tulee hyvät ilmat, että sais nautiskella pitkällä kävelylenkillä metsässä.

Taidan lähteä pitsan lämmitykseen, jottei syöminen 'unohdu' tältäkään päivältä.

...Puhinalta löytyy kyllä niin paljon patentin arvoisia juttuja... Sinis ilmeisesti ainakin voisi siirty välikausirätteihin...:) Sorry, Sinis...tarkoitus ei ole vinoilla...:)

joo, siis meitsikin aamulla teki tietoisen päätöksen pistää suoja pöksyyn...tuhruja vähän...

Hitsi, Puhinan tanssi-innostus kuullostaa huippuhyvältä idealta. Mäkin olen joskus vitsillä ehdottanut tanssikurssia, mut tiedän, että miehen polvi ei kestä sitä.. (vanha jalkapallovaiva) Mut ei kun tanssikenkiä hankkimaan...opettajat on tietty ajatellu, että amatööri tulee tanssimaan 8 cm koroilla, mutta style is everything! :)

Mä kävin sitä aspiriini/disperiini juttua tutkimassa ihan kunnolla...ja mä sain juttuja lueskellessa ehkä vähän toivoa tähän tilanteeseeni. Se ei tietty vähennä tätä mun epätoivoa, mutta että molempia olis sopivassa suhteessä... Asenne kun välillä on ihan tajuttoman negatiivinen..

Palataan...takaisin sorvin ääreen...

Myy.

Mä oon kohta henk.koht. valmis kokeilemaan sitä keinonahkaistakin.. ei voi olla pahempi kuin tää! :)
Mutta hengittävän välikausirätin hankin heti, kun sellainen vaan löytyy!

Puhina...mikä on kp tänään on? Eikun mietin vaan niitä sun vuotoja...mäkin mun tuhruillani palstatilaa ihan liikaa vienyt.. Joten keskitytäänpäs muuhunkin kuin omaan napaan...eli selvitetään mikä sussa on vikana...? :D

Kai me nyt joku edes raskaaks saadaan...:)

Myy.

Onkos täällä kaikki muut niin ahkerana töissä ettei palstailemaankaan ehdi?

Täällä ollut puolen päivän jälkeen niin rauhaisaa että onpa saanut ihan keksiä puuhastelua tälle päivää. Ihmisten ostolakot sais jo loppua mun puolestani!

Ihanaa, tänään onkin saunapäivä.. jos vaikka lutrais hierontaöljyn kanssa miehen kimppuun ;P Pitää vaan varoa jottei liiaksi rentoudu..

...Sinis...voi hiivatti...mutta pitkän yrityshistorian mukanaan tuoman viisauden perusteella sä sitä osasit odottaakin...mutta ainahan se on yhtä masentavaa... Tiedetään se tunne. Mutta lohduttaudu ajatuksella, että kohta pääsette lääkäriin selvittelemään asioita... Ehkä sit saatte sen happy endin. Äläkä pilaa viikonloppuasi, ei ole sen arvosta...älä anna sille akalle valtaa... JOs mahdollista käy jumpassa/lenkillä ja sit hyvällä omalla tunnolla saat mussuttaa herkkuja... Voi sua.

No, mä luultavasti tulen perässä...kroppa on taas ihan ihmeellinen, mutta se nyt ei yllätä enää tässä vaiheessa...

Mut hei, on perjantai!!!!!!! Vielä huominen töitä...ja sit olis tää viikko pulkassa... Puhina olet vissiin myös asiakaspalveluammatissa...Työniloa... :) Asiakkaita odotellessa...(ja talouskriisin loppumista odotellessa myös... Elämän on pakko jatkua, jossain vaiheessa...)

Nyt vuotaa nenä niin kovasti, että pakko lähteä niistämään (aivastukset kiusannu tänä aamuna...:/)

Myy.

Pahoittelut Sinikselle!!! Tiedän ettei mikään lohdutus auta, mutta haluan että tiedät että me ollaan hengessä mukana ja surraan sun mukana. Elämä on epäreilua eikä ole kivaa, että me joudutaan sitä todistamaan joka helkkarin kuukausi.

Hoida itseäsi herkuilla. Onneksi on viikonloppu ja saat levätä rauhassa, ei ole pakko töissä näyttää iloista naamaa. Eli kaupan kautta, ostoslistalle suklaata ja vinkkua :)

Sinis: hengessä mukana myös viluski!

Mä kyllä niin toivon että seuraavat menkat tulevat milloin pitääkin jos ovat tullakseen. Siis mieluumin eivät tulisikaan, mutta mitään myöhästelyjä tms ei tässä kuussa suvaita. Nih! Täällä Suomessakin ärsyttää hiippailla välikauden räteissä viikkosotalla, saati sitten jo muutenkin hiostavassa ilmastossa. Ja jos niiden on kerran pakko tulla lomalla, ni sitten tietty mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, että loppuvatkin jossain vaiheessa ja ei mee koko loma pilalle.... No ainahan sitä saa toivoa?

Vilkutuksia ja viikonloppuja kaikille!

Hyvää huomenta neitokaiset!

Minä olin jotenkin eilen niin ajatuksissani pistäny viestiä, että olikin menny jo lomittain teidän viestien kanssa ja mukamas katsoin ettei kukaan ollu linjoilla käynytkään. Pöh! Mie ja mun pääni.

Sinikselle voimia kestää taas yhdet menkat. *Rutistaa lämpimästi ja lujasti* *ojentaa virtuaalisen herkullisen kinuskikonvehdin ja suuren lasillisen parasta punaviiniä mitä maa päällään kantaa*

Palveluammatissapa hyvinkin täällä ollaan.. jos nyt tulis edes joku jolle vois vähän takkeja kaupata :) Mullakin viel huominen töitä, mut ens viikolla onkin sit kolmen päivän viikonloppuvapaa.

Hmm.. siis mun kiertopäivien laskeminen on ihan onnetonta. Viimeks oli 'oikeat' kuukautiset marraskuun viikolla 46/47. Alko muistaakseni 15.11 ja kesti "ilokseni" täyden viikon. Joulukuussa oli ihme tuhruja vaan, ei kunnollisia vuotopäiviä ollenkaan ja nyt on sama juttu. Olen vilukisun kanssa samaa mieltä että sais tulla menkat jos on tullakseen. Tämmönen ihme röppö-kausi on hermostuttavaa..

Millonkas Vilukisu on nyt lomalle lähdössä? Minne teidän matkanne suuntaa? Olet varmasti sen jossain tuolla kirjottanutkin, mutten jaksa nyt lähteä pläräämään koko ketjua.

Tanssimisesta; joo siis ihan ihmetouhua että kauhistellaan korkkareita.. Pysyspähän mieskin tahdissa koroniskujen pelossa ;P Ei vaan, kyllä kai se aika kipiästi vois sattuakin, jos nappais korkkaria jalkapöytään horjahtaessaan. Ehkä menen sinne tunnille sit vaan sileeks tallatuissa tennareissa, kun luistoa pitäis kuulemma löytyä.. Tai mikäs mua estää kiskasemasta vähän liukuvoidetta bootsien pohjaan - johan lähtis :D Hmm.. munkin miehellä on jalkapallovamma jalassa, mut se on leikattu, joten hyvinhän tuo jo tanssahtelee! Että Myykin vaan vetreyttään miehen polvea.. tekosyy!! :D Ei vaan, onhan noita niin eriasteisia vammoja että voi hyvinkin estää reippaat tanssahtelut. Ei meilläkään juoksulenkeillä käydä sen polven takia.

Ajatuksen virtaa on taas mun juttuni, pahoittelen.. Voitteko te mitenkään plokata mua sit ulos täältä kun rupee liikaa tympimään :D

Myylle myös työniloa tähän päivään! Tulkoot kaikki ihanat asiakkaat meidän päiväämme tänään piristämään!

T:Puhina
*joka muuten sai suloisen aamuherätyksen* ;P "Varhainen lintu madon nappaa." -ajatteli ehkä mieskin, kun peitot syrjään tempaisi :D

Mukavaa perjantaita kaikille!

Kiitos kultaiset! Olette ihania :) ja kyllä mä sen tiedän!

Ja resepti oli kutakuinkin Tiitin ohjeiden mukainen: aikaisin töistä kotiin, valtava herkkukorvapuusti ja taitaa tuolla kaapissa lojua pölyttymässä yksi viinipullokin :) Eiköhän niillä taas yksi täti häädetä. Olo on jotenkin toivoton ja lohduton, mutta toi ihana lumi ja valo piristää mua kuitenkin kummasti! Voi kunpa huomenna paistaisi aurinko, niin olisin koko päivän ulkona!

:DD Puhinan jutut ovat kyllä tällä viikolla erityisesti piristäneet! Mistäköhän niitä varhaisia lintusia löytyisi tännekin?? Pitää varmaan hankkia jotain uusia vieheitä tulevan varalle.. ;)

Mukavaa viikonloppua!