Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin ton ketjun läpi mut jotenkin jäi hiukan ristiriitainen olo että onko se nyt hyvä vai huono asia käyttää noita lääkkeitä auttaakseen raskautumista (ja ennen vai jälkeen ovulaation...) ? Olihan siinä kyllä monta ketä ne lääkkeet on auttanu....

Siis mitä?? Viluski on kuukauden reissussa?? No voi p*rkele sanon minä, mä olisin ollut jo kahden viikon pakettimatkasta kateudesta vihreänä, joten voit kuvitella tilanteen nyt, kun kyse on kuukauden reissusta rinkan kanssa.. ;)
Mutta ei se mitään, mä mielelläni lomailen sen kuukauden teidän kanssa! Ja en mä siellä kaapissa aio kaikkia päiviä viettää, mutta ihan kiva jos vähän ruokit.. :D

Terkut taas muillekin, jospa mä joku päivä ehtisin kunnolla kirjoittelemaan.
Ihanaa, että on viikonloppu!

Sinis

No en mä ihan kuukautta siellä ole, mutta lähes.... ;)

Totta tuo mitä Ramona kirjoitti. Teistä muodostuu kaikista ihan oikeita persoonia kun täältä teidän tekstejä lukee. Esimerkkinä just Ramonaa ajattelen sellaisena menevänä ja reippaana tuulispäänä. Tietysti sä oot oikeassa elämässä joku hiljainen hipsukka, mutta täällä sinusta välittyy tosi reipas kuva. Tulee mieleen että sinä olet koululuokassa ollut se jolla on rohkeutta puuttua koulukiusaamisiin ja puolustat omiasi.
Kaikista muistakin on tietysti syntynyt mielikuvat, mutta en nyt täytä koko sivua noilla psykoanalyyseillani.. :)

Minneköhän Prätkis on kadonnut taas?

Höh, veti oikein hiljaseks toi luonneanalyysi mitä musta kirjotit Vilukisu....
Meinaa ihan täydellisesti osuit! :)
Mulle aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ja kohellan vähän jokapuolella... :D
Enkä taida juuri koskaan olla hiljaa...! *virnistää*

Ja tosta koulukiusaamisesta sen verran että mua on AINA yritetty sorsia siitä että asuin pienessä tuppukylässä, siitä että oon diabeetikko ja jopa siitä että asuin 4- vuotiaasta asti isän kanssa kahdestaan... En koskaan päästäny kiusaajia niskan päälle, aina saivat takasin ja itkut itkin yksin kotona ettei kukaan näkis että ne jutut loukkaa... Lisää vettä myllyyn toi se että mä tosiaan aina olin heikompien puolella vaikka ittekin siinä nokilleni sain. Onneks oli sillon sen verran voimaa että pärjäsin joillekin jätkillekin! ;)
Jättää tommonen kiusaaminen kuitenkin jäljet ja vasta nyt viime aikoina oon oppinu että tunteita saa näyttää, ettei kaikkea tarvitse yksin surra ja murehtia....
Mut se siitä, ollutta ja mennyttä :)

...joo, kyllä teistä on tullut osa jokapäiväistä seuraa...ja se on kiva. Joskun sanoin miehelle, että harmittaa, kun näistä asioista ei voi oikein kellekään jutella...niin mies sanoi, että onhan sulla ne kaverit siellä netissä... NIINPÄS ONKIN! :)

Ja teistä jokaisesta kyllä muodostuu jonkinlainen kuva...mä en mahda sille mitään, mutta mulle esim Siniksestä tulee Bridget Jones mieleen...kaikki ne kelt .vessapaperijutut ym. Siis ihan hassua! (ja mun mielestä Bridget on ihan ihqu! :D)
Ja kaikkihan me ollaan upeita...

Myy, joka miettii minkä työasian hoitas eka ja missä välissä ehtis syömään...ja pitääkö noi asiakkaatkin vielä hoita...puuh...

Ihanaa matkaa Vilukisulle. Pian en ole vilukisu vaan hikikisu :) Olenpa vitsikäs :) Oikeasti olen tosi kateellinen, saat viettää noin pitkään poissa täältä kylmästä ja pimeästä. Kelpais mullekin.

Miten sä Myy olet meinannut syödä disperiiniä? Oletko jo saanut mustelmia? Kun mä söin niitä ja mies puristi hieman kovakouraisesti takapuolesta niin mulle jäi sen sormenjäljet peffaan, noista riitti hauskaa joksikin aikaa.

Tänään aamulämpö oli 36,9. Olenkohan tulossa kuumeeseen? Muuten olo normaali. Vielä pitäisi reilu viikko jännäillä...

Mun pitäisi vielä jaksaa norkua pari tuntia töissä. Sitten lähden kavereiden kanssa syömään. Kivaa.

Tiiti

Tiitille pikaisesti (etten unohda vastata) olen nyt käyttänyt disperiiniä 50mg päivässä kp 1 lähtien. Jos tämän ekan kierron ottas sen 14 vrk...kun noita varoittelijoita on niin paljon. Ja sit jos mitään ei tule niin...koko kierron ajan vois kokeilla seuraavaksi. Eilen saunan jälkeen tarkastelin itseäni enkä nähnyt mustelmia... Tosin en ole kolautellut itseäni hirveesti, yleensä olen mahdoton kolauttelija, mutta olen alkanut varomaan hieman (sitä, kun vanhaks elää, niin oppii elämään ...:D).

Ja kivalta kuullostaa Tiiti sun kaveritapaaminen - hauskaa iltaa!

Ja sille hikikisulle edelleenkin kivaa matkaa...eikä saa sairastua mihinkään viidakkotautiin... Nauttikaa lämmöstä ja toisistanne..

Myy.

Helou tytsyt, täällä Bridget! :D
En oo ihan varma, mitä tosta pitäisi ajatella.. mutta otan sen kohteliaisuutena.

Huh, päivä pulkassa. Kamala nälkä, joten riennän tästä kohta kauppaan ja toivottelen teille mukavaa viikonloppua! Jonka Tiiti jo korkkasikin loistovitsillään :)
Nyt muuten iski ihan kamala punaviinihimo (sana viikonloppu toisen mieleen..), en olekaan sitä aikoihin litkinyt. Josko tässä kierrossa nyt kokeilisi sellaista, että lipittäisi sitä ennen ovista ja oviksen jälkeen? Luuletteko, että se voisi toimia? Ja ai niin, munhan pitää alkaa taas ahdistelemaan miestä, taidankin kokeilla noita pyllistämis- ym.kikkoja viikonloppuna ;D

Sinis kp 8

En tiedä onko mun alkoholinkäyttö jo ihan retuperällä kun mä olen kyllä lipitellyt punaviiniä harva se viikko.. et olis kyllä pitäny nyt osua sekä ovista ennen että jälkeen.. Vielä ei ole tärpännyt, mut josko sitten jonkin ajan päästä. Ja ystävättäreltäni kuulin, jolla on nyt kaks lasta ja kolmatta yrittävät, että raskauden aikana suklaan syönti kuulemma tekee tyytyväisiä lapsia.. Minä olen ainakin syönyt nyt sit suklaatakin varastoon, et on sit ainakin mamma hyväntuulinen, jos se pikkuinen tiitiäinen päättää jossain vaiheessa muuttaa asumaan mun vatsaan!

Kuulin tuossa äsken et meille oli tullut puukuorma.. Ilta meneekin siis hyötyliikunnan merkeissä ja punkkupullon saan avata vähän myöhemmin.. No, fyysinen harjoitus tekee hyvää :) Ja siinähän onkin sitten keho lämpimänä valmiiksi pientä perjantai-illan ilottelua varten :)

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

Puhis, kera kolmen päivän vapaan :)

...siis kauheeta, kun pääsy evätään keskustelupalstalle...illalla meinasi iskeä paniikkikohtaus...:D Mut nyt näyttäs taas pelaavan...

joo, Bridget..siis Sinis. En sano, että olisit ulkonäöllisesti Bridget, mut sun kirjoittelutyylistä tulee mieleen kyseisen neidin päiväkirjat...:) Mä veikkaan, että "oikeasti" sä olet tosi hillitty ja hallittu...ainakin töissä...;)

VOI HELVETTI...kuka nyt taas...ärsyttäviä asiakkaita.....

MYY. AAAARRRGH!

...miten voi ihmiselle ihan yht'äkkiä tulla tällainen vitutus!!!!! Auttakaa, kertokaa jotain kivaa...etten pilaa tätäkin viikonloppua kiukuttelullani... (eilen illalla tuli yks-kaks sellainen fiilis, että voi helvetti miks tää on niin vaikeaa...sit aloin miettimään sitä mun raskaana olevaa kaveria, josta en siis ole nyt kuukauteen kuullut mitään, mutta en vaan kykene itse ottamaan yhteyttä. Eihän se ole multa pois, että hän saa vauvan...mutta saan sydärin tästä kiukusta ja ahdistuksesta)

Hormoonit heittää härän pyllyä...tunnen oikein miten KIEHUN...:/ aaaargh...

Myy.

Huomenta!! (tää unikeko kömpi juur sängystä ylös ja mietti minne on kadonnut ukko!)

Kirjottelen nyt tähän ketjuun vielä vaikka kalenteri näyttää jo helmikuuta mut en uskaltanu alottaa uutta...
Tosiaan, helmikuu ja me ollaan kohta oltu vuosi naimisissa... :D
Äkkiä se aika menee.
Edelleenkään ei näy mitään merkkiä menkoista. Eilen illalla just mietin että ne perus menkkaoireet puuttuu, yleensä tissit (tai oikeastaan nännit) tulee niin kipeiksi ennen menkkoja, että liivejä on hankala pitää... Nyt ne on vaan niin "painavan" tuntuset että on pakko koko ajan pitää niitä liivejä! Mahaakaan ei korvenna silleen miten yleensä ennen menkkoja mut muunlaisia tuntemuksia sielläkin on...
Voi jeesus, toivottavasti tää nyt ois.... ;)
Tähän asti osasin olla "cool" asian suhteen mut nyt alkaa mopo liusuun käsistä ja päivä päivältä enemmän jännitys pukkaamaan päälle... ;D
Pelottaa jo valmiiks mikä pettymys on eessä jos menkat tulee.
Mut se omasta navasta tähän hätään.... :)

Jokos Myy sai höyryt päästettyä? :)
Voin kertoa pienen puujalkavitsin,
tiedätkös mikä on kolinan huippu...? ;)

(Luurangot tanssii peltikatolla!) *hekoheko*

Onnittelut Ramonalla ja ukolle!!! :) Naimisissa oleminen on kyllä välillä aika mukavaa...

Kuivat ajat jatkuu, molemmilta puhti poissa...kai sitäpitäs alkaa harjottelemaan...Onkohan Sinis pyllistänyt oikeaan aikaan...;)

Jep ja se olis uuden ketjun aika..Viluski sen yleensä avaa, mut on nyt kaukomailla...

Uusi ketju, uudet plussatuulet...

Öitä!!!

Myy.