Juuh, täällähän minä. Töitä on "hieman" päässyt kertymään, vaikka olen iltaisin välisteen käynyt tunkemassa papereita silppuriin...
Tyttö voi jo hyvin, vastutustuskyky vaan tuppaa olemaan tosi alhaalla, eilen söi kaksi palaa väärää sipsiä, seurauksena kova kutina ja näpyt nous puolen tunnin sisään.
Oli tämä tytön reagtio, minkä takia oltiin sairaalassakin, sen verran harvinainen juttu, etten täällä sitä rupea sen enempää puimaan. Siihen kuitenkin tarvittiin useampi tekijä (juuri tämä allergiakin) ja suomeksi sanottuna, paska säkä sattui, että kaikki sitten osui kohdalleen.
Muuten täällä on taasen mukava perus vitutus päällä, ei sen kummempia.
En ole ehtinyt tuota voikukka rautaa ostamaan, nyt tänään sen kyllä haen, vaikka pieniä lehmiä satais!! Jotenkin mulla tuo nyppiminen ja kitkeminen auttaa tuohon suurenmoiseen vinotukseen, grrrr.... multapaakut ja rikkaruohot saa kyytiä!!!
Kyllähän tässä on taasen miettinyt, mulla on kolme ihanaa ja ylirakasta lasta. Mihis niitä lisää tarvis?? Vastaisko joku tohon? Tai tähän; miksi sitten on vauvakuumetta? Varsinkin kun on jo sen verran isoja ipanoita, että voi jo jotain "omaakin" (vaikka niitä rikkaruohoja) touhuta ja toisella silmällä vahtia...?????
Saiskohan tähän jotain lääkitystä.. Antibabyfeaver pills... ehhheeheehh
Mutta, aaaaiiivan ihanaa, että saadan välisteen plussaakin tänne! Jos Marjuli pitäisi junan ovea raollaan muillekkin.
Joox, eipä tarvi meilläkään turhia jännäillä. Tyhjästä kun on paha nyhjästä. Meillä sentään on "pätevä" syy !! (Huomatkaa ivallinen äänensävy..) Työt katsokaas on huomattavasti tärkeämpää kuin mikään muu, enhän mä voi taaaas olla pois töistä vajaa vuotta!! (Sain itselleni sijaisen 8kk edellisestä äippälomasta säkällä, muuten kävin iltaisin ja viikonloppuisin)
että silleen.
Nyt teen urakalla hommia ja rupean tekemään vajaata työviikkoa, muuten lähtee isohihna pois paikaltaan!