Isompaa pesuetta haaveilevat 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Papu75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nonniin, pikainen ilmoitus täältä. Olen ollut nuorimmaisen kanssa sairaalassa yötä päivää, nyt näyttää jo huomattavasti paremmalta.
Täti saapui tännekkin, en edes muistanut koko hommaa, oli jotain viikon myöhässäkin, terot kun loppui jo.

I H A N A A !!!!!! Plussa onnittelut Marjulille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tätipahoittelut kaikille jotka se taasen nujersi. Itseäni ei kerrankaan harmita, on nyt tyttösen paraneminen tärkein asia.

SENTÄS PLUSSA TÄHÄN KETJUUN! Olihan jo aikaki, pitkästä aikaa. Hirmuisesti onnea Marjulille!!!!!!!

Täällä koopee kaksi.

Mikäs Papun tyttöstä on vaivannut? Onneksi on jo parempana!

Ihanaa, Papu, että löydyit !
Toivottavasti ei mitään kauhean kamalaa hätää tytön kanssa enää ole...

Täällä on KAIKKI niin onnellisia Marjulin viivasta, että !
Toivottavasti se nyt on varma + !
( varmistusta odotellaan jännityksellä....)

Ei oo kivaa muilla, joille näköjään täällä tasaseen tahtiin tulee sukulaishenkilö
vierailulle...( aika samoihin aikoihin on kaikille saapunut, ehkä tännekin pian ? )
mutta pökköä pesään vaan,
seuraavalla kerralla sitten natsaa ja
Marjulin mahd. plussa antaa meille muillekin toivon kipinää, eiks niin ?!!

Meillä käytiin just n.15 minuuttia sitten taas keskustelu, kuinka "me ollaan yhdessä sovittu, ettei enempää lapsia tehdä "...korjasin miehelle,
että kylläkin oot ihan itse päättänyt olla tekemäti enempää,
mulle kelpaisi vielä yksi.
Meinasi ihan sanasodaksi mennä, ja nyt mua ottaa tietty aivoon...

Perjantai aamu!!!
Saan miehein kotiin ja pääsee huilaamaan,oon ollu ihan väsy jo paripvää vaik eilinen vei voiton kyl kaikesta...tuntu iltapväl ettei jalat kanna ja otin unetkin silti enne ysii painuin nukkumaa.

Vettä näköjää yön aikkan satanu ja taivas iha harmaa...voi tulispa aurinkoinen ilma,kukkapenkit oottaa uutta elämää.Ois niit tarkotus laittaa uuteen uskoon.

Eipä nyt muuta ku mukavaa päivää

Taitaa mennä miun yksin höpinäks,mut mänköö ;)
Oon mont kertaa käyny kuikkii et eikö tosissaa kukaa muu kirjota mitää kuulumisii tahi ajatuksii...ei nii ei.

Mie istun yksin kotoon,mies poikien kaa kaupas ja tyttö harrastamassa.
Juur tilasin russianii ukolta puhelimen kautta...jos sitä vaik illal ottas paukun :P
nii että HAUSKAA ILTAA VAAN!!!

Täällä ollaan - tädin aikaansaama masennus alkaa pikku hiljaa hellittää. Mulla on nyt se aika että ei yhtään jaksa miettiä vauvautumista. H-hetkiin ja jännäyksiin on vielä niiiiiiiin pitkä aika. Tässä odottelen tädin poistumista.

Hauskaa iltaa vaan Vieläkö yhdelle ja muilleki!

Sateista päivää tännekin :)
Epä taida olla tällähetkelläkään oikeen trafiikkia tääl...onko immeiset jo kyllästyneet haaveilemaan?

Mie siirsin haaveet koiraan...on täl hetkel helpompi toteuttaa tuo haave :D

Pikaisesti oma napa infoa, elikkä tänään aamulla testasin uudelleen ja kaksi viivaa tuli !! Elikkä toisesta kierrosta tärppäsi kierukan poiston jälkeen.Aika lailla on sekavat tuntemukset !!
Mutta nyt täytyy lähteä nukkumaan ollaan aamulla lähdetty reissuun ennen sianp.... ja koko päivä on istuttu autossa! Niin ja tätipahoittelut kaikiille joille sukulainen on ilmaantunut! Öitä

No nyt ehdin lukemaan...ja hyvänenaika täällähän on menty plussaamaan:))))
Onnittelut Marjuli ja tietysti samaan hengenvetoon kaikki tarra ja liima-aineet pienen matkalaisen turvaksi:)
Kiirettä on pitänyt koulun kanssa, ei oo ollut aikaa ketjussa vierailla, viikko vielä ja sit lomaa.
Tätiä täälläkin odotellaan, kp63 tänään ja edellinen kierto oli juuri 63, eli kohta saattas olla täti perillä??? Odottelen vielä muutaman päivän jos ei kuulu, niin sitten alan tarjoilla itselleni niitä Primoluteja...olis jo pitäny alottaa, mutta viirasin ja viirasin et täti älyäis tulla itsekseen ja sitten saisin kierrot heti kuriin kun alkaisin noita nappeja mättää tiettynä kierron päivänä.

Jaahas vieläkö yksi, on alkanut haaveilla koirasta:) meilläkin koirakuume taas vaivaa kun ei oo pariin vuoteen enää koiraa ollut...pirun kalliita vaan tuntuuvat nykyisin koirat olevan lähes tuhatta € niistä pyydetään ja aika hirvee hinta kyllä on...toisaalta ne ketkä ostavat ovat varmasti jo hinnan suhteenkin harkinneet ostostaan tarkkaan.

Ei mulla ainakaan oo nää vauvahaaveet kadonneet mihinkään, kiire vaan välillä pistää näppinsä peliin ja tahtoo häiritä näitä harrastuksia...vaan kesä koittaa ja on aikaa ehkä enemmänkin "paneutua" asiaan ihan sananvarsinaisessa merkityksessä:)))))

On kyllä koirat hinnoissaan...toi nyt vuoden ikäin tais maksaa 1300e.Tää miun haave ois sit mei 4koiruus...kolmeha näit tääl nyt käpsyttelee ;)

Ei tuo vauvahaavekkaa oo miult mihikää kadonnu,mut ajattelin et tärppäis paremmi ku ei kokoaja ois mieles ja tressii siitä :)

Aurinkoista huomenta, näyttää täällä pohjoisessakin jatkuvan kesäiset ilmat!
Alkaa koululaisilla viimeinen viikko ja sitten lomalle! Meillä ainakin tytöt odottavat lomaa jo innolla.

Keskustelua käytiin eilen miehen kanssa että ainakaan ennen niskapoimu-ultraa ei raskaudesta kenellekkään puhuta ettei tarvii sitten alkaa selitteleen jos jotain sattuu. Nyt on tullut noita oireitakin ihan vähän,rinnat on arat ja vähän on aamusta etova olo,mutta kovin lieviä on nuo oireet.Jotenkin en osaa ajatella tätä todeksi.
Meillä oli oikein rentouttava viikonloppu, pikkumies meni jo perjantaina isovanhempien kanssa mökille ja lauantaina käytiin miehen ja keskimmäisen tytön kanssa reissussa.Mutta sitten eilen oli pikkumiehellä tullut oksennus mummon autoon ja nyt onkin yön valvonut, ei ole oksentanut mutta kuumetta on 39.2 , toivottavasti menis pian ohi!!

Piti hakea välillä toinen kupii kahvia että pysyy silmät auki,minulla oli jossain vaiheessa kova koira kuume mutta siitä haaveilusta piti luopua kun poika on eläimille allerginen =/

Pitää varmaan ruveta herätteleen tyttöjä pikkuhiljaa, jotta ehtisivät jotain syödä ennen kouluun lähtöä. Kuulumisiin!

Huomenta täältäkin.
Koululaiset pistin matkaan...nyt alkaa kotiorjailu elikkä kotityöt kutsuu.

Täs oon innosta piukeena suunnitellu hauvavauvan kotiin tuloo ja hyvä etten oo jo toiselle petii valmiiks pedannu ;)
Onneks on tuollain mies joka ymmärtää tän eläinhulluutein,hali hänelle :)

Tuli tämmönen vastaan ja tulit niin mieleeni...
ONNEA vielä kerran =o} !!

Salaisuuden suuren,
kuiskaan mukaan tuulen.
On masussa pienet sormet ja varpaat,
nyt jo varmaan arvaat!
On ilomme rajaton,
meille vauva tulossa on!

Tuli aivan tippa silmään kun luin tuon jooxin runon, kiitos paljon onnitteluista!
Jotenkin vain on niin epäuskoinen ja eihän tuota koskaan tiedä mitä sattuu (vaikka aikaisemmin ei ole keskenmenoja ollutkaan)
Jokos sinulla on joox täti tullut kylään vai pääsetkö jännäämään?!
Kävin tuolla vauvalaskurilla ja sen mukaan La olis 2.2.2008, että pakkasvauva olis tulollaan. Soitin jo neuvolaan kun minulla olisi ensi viikolla papan joukkotarkastukseen meno ja kysyin että mitä mieltä ovat kannattaako mennä, niin sanoi tämä terkkari että ei kannata mennä.En silti varannut vielä neuvola aikaa,pitää vielä "varmistella" tämä viikko ja varaan sitten ensi viikolla ajan.Mutta nyt täytyy lähteä katsoon tuota pikkupotilasta kun kuulostaa äitiä huutelevan! Kuulemisiin.

Olipa loistouutinen Marjulin vahvistunut plussa. Onnea sylintäydeltä siis siitä!

Täällä täti on pakkaamassa kimpsujaan. Voidaan siis jatkaa Operaatio Pikkunelosta pikku hiljaa. Jospa se tässä joskus...

Meilläkin on koiria, kaksin kappalein. Rodultaan hännäkkäät on japaninpystykorvia. Veljeksiä. Ja yhtä kovia tappelemaan silloin tällöin kuin ihmissisarukset konsanaan.

Terveisiä ja mukavaa toukokuun viimeistä viikkoa kaikille!

Juu ei ole jännäystä, kun ukko ei suostu enää ilman kumiukkoa puuhaamaan...
hän on sitä mieltä, että me yhdessä ollaan päätetty,
ettei enempiä lapsia tule...
Vaikka sanoin taas kerran, että ihan oot ite päättänyt, minä haluun vielä.
Eipä silti suostu omia torviaan solmuun laittamaan.
En tiiä, pitää vissiin luopua haaveista kun lapset alkaa olemaan jo niin omatoimisia, että ei ehkä sitä vauva-aikaa jaksaiskaan...
ja sitte tää mun käsi rajoittaa nyt kaikkea tekemistä;
töihinkin pitäis palata, mun miten,
kun oikeakätisenä en oikealla voi oikein mitään tehä..?
Oon kuiteski ollu jo puoli vuotta saikulla, alkaa seinät kaatuu päälle, kun kaikki naapuritkin käy ahkerina töissä....
ois edes joku lenkkikaveri, niin jaksais paremmin.

Ehdotuksia hei vastaanotetaan, mitä hommaa vois tehä kädetönnä...?

Mutta juu, täti tuli ja meni tossa joku aika sitten, piakkoin ehkä tulossa taas,
kun niin massua turvottaa ja kaikki ottaa aivoon.
Ilonpilkahdusta kuitenkin toi Marjulin plussa,
sekä kitketyt voikukat ( ei edes puolia pihasta vielä,
mutta jo 2 kottikärryllistä kitketty kuitenkin ! )
Hitzi, se voikkisrauta on hyvä....toimii myös vasemmalla kädellä ;o)

Papu ? Mitä kuuluu ? jaksaisitko kirjoittaa jotain ?

Juuh, täällähän minä. Töitä on "hieman" päässyt kertymään, vaikka olen iltaisin välisteen käynyt tunkemassa papereita silppuriin...
Tyttö voi jo hyvin, vastutustuskyky vaan tuppaa olemaan tosi alhaalla, eilen söi kaksi palaa väärää sipsiä, seurauksena kova kutina ja näpyt nous puolen tunnin sisään.

Oli tämä tytön reagtio, minkä takia oltiin sairaalassakin, sen verran harvinainen juttu, etten täällä sitä rupea sen enempää puimaan. Siihen kuitenkin tarvittiin useampi tekijä (juuri tämä allergiakin) ja suomeksi sanottuna, paska säkä sattui, että kaikki sitten osui kohdalleen.

Muuten täällä on taasen mukava perus vitutus päällä, ei sen kummempia.
En ole ehtinyt tuota voikukka rautaa ostamaan, nyt tänään sen kyllä haen, vaikka pieniä lehmiä satais!! Jotenkin mulla tuo nyppiminen ja kitkeminen auttaa tuohon suurenmoiseen vinotukseen, grrrr.... multapaakut ja rikkaruohot saa kyytiä!!!

Kyllähän tässä on taasen miettinyt, mulla on kolme ihanaa ja ylirakasta lasta. Mihis niitä lisää tarvis?? Vastaisko joku tohon? Tai tähän; miksi sitten on vauvakuumetta? Varsinkin kun on jo sen verran isoja ipanoita, että voi jo jotain "omaakin" (vaikka niitä rikkaruohoja) touhuta ja toisella silmällä vahtia...?????
Saiskohan tähän jotain lääkitystä.. Antibabyfeaver pills... ehhheeheehh

Mutta, aaaaiiivan ihanaa, että saadan välisteen plussaakin tänne! Jos Marjuli pitäisi junan ovea raollaan muillekkin.

Joox, eipä tarvi meilläkään turhia jännäillä. Tyhjästä kun on paha nyhjästä. Meillä sentään on "pätevä" syy !! (Huomatkaa ivallinen äänensävy..) Työt katsokaas on huomattavasti tärkeämpää kuin mikään muu, enhän mä voi taaaas olla pois töistä vajaa vuotta!! (Sain itselleni sijaisen 8kk edellisestä äippälomasta säkällä, muuten kävin iltaisin ja viikonloppuisin)

että silleen.
Nyt teen urakalla hommia ja rupean tekemään vajaata työviikkoa, muuten lähtee isohihna pois paikaltaan!

Pahoittelut Jooxille...kylläpäs mies nyt tiukkana.Ne kun ajattelee järjellä :)
Papulle jaksamisii.Kyllähän sitä kiitollinen näist olemassa olevista on,mut kun sitä vauvaa niin haluu nii minkäs sitä tekee ;)
Safiirin kaa meil taitaa olla kierto samoilla ja nelosta molemmilla haaveissa ;)

Vkonloppuna sitte saap alkaa touhuilee oikee kunnolla ja pitemmän kaavan mukaa.

Noh, ompas täällä hiljaista?!? Onko nyt ihmekkään, tuon sapekkaan kirjoitukseni jälkeen, masentaahan moinen..
Onneksi maanantai on takana ja voikukatkin sai kyytiä, vaikka välillä tihuttelikin. Ostin muutaman kukkasenkin piharuukkuihin, on ne niin ihanan näköisiä, varsinkin tällaisella harmaalla säällä kun luovat värejään ympärille.

Hmmm... eipä ihmeempiä, muksuilla alkaa kohta loma koulusta ja itselläkään enään kuukausi ja tilinpäätös, JEE (paitti tolle tilinpäätökselle, se on myrkkyä mun hermoparoille!) niin sitten pääsen mukaan kirmailemaan kesälaitumille!

Sunnuntaina muuten tuota kirmailua jo harjoiteltiinkin pellolla, oli niiiin ihanaa heivata kengät mäkeen ja juoksennella pitkin mantuja, lasten riemunkiljahdusten raikuessa! (Tunnistaako kukaan naapurinsa? Joo'o, minähän se)

Vieläkö yhdellä onkin äksön viikonloppu edessä, riemukkaita hetkiä teillekkin!!!! Ja luonnollisesti onnistuneita kylvöjä!!! ;)

He !
Täällä ollaan...aika vaan matelee itekseen eteenpäin jotenkii,
lasten partionpäättäjäisjuhla ja tytön tarhan kevätjuhla on tänään ja sitte poikien iltapäiväkerhojen päättäjäiset ja koulun kevätjuhla....
pelkkää herrrrrrrrrrmoja raastavaa biletystä koko viikko !!

Toinen ukkeli sai nimpparilahjaksi mp3-soittimen,
ja tää päivä on äipällä kulunu Ari Koivusen levyä kuunnellessa....
sujuu muuten helevatan hyvin pyykkien laitto , ruuan teko ja muut hommelit,
kun vähän "lainasin"pojan soitinta.
Hih ! Jotain mukavaa sentäs...

Mä yritän toipua ja päästä töihin ennen kesäloman alkua,
ois kiva mennä jo, seinät kaatuu niskaan,
kun ei oo yhtään aikuista juttukaveria täälläpäin.
Harva ihminen varppii kurjaa työpaikkaansa näin kaipaakaan...
Käsi on taas niin kipee, etten jaksa kirjoitella, mutta kuulolla olen ja ihan jokaikinen päivä monasti luen nää jutut ;o)

Kylvöonnea kaikille ;o)

Heissan vain!
No juu,tää vkonloppu on harjoitusta ja sit seuraava on se jolla on jotai merkitystä...noi niiku lisääntymisen kannalta ;)

On niin painostava ilma jotta vois iskee kunnon ukkone...sisälkii vain sellaset 27astetta,kyllä tarkenee.

Yhteistyössä