ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kuka, mitä, missä, milloin? Ohdikselle tullu tikkuun plussaa? Höh, uudestaan tekstisi luettuani tajusinki että taiat puhua ovistikusta. Meinasin jo innostua...

Jooxin päänsärky hus pois. Migreeni on ihan vihoviimenen tauti sairastaa. Mää ruukaan potea sitä aika lailla paria päivää ennen tätiä ja oviksen aikaan kans. Just kerkesin hankkia elämäni ensimmäiset migreenilääkkeet viime loppusyksynä, joita en sitte tarvinnukkaan ku Jänskis ilmotti olemassaolostaan... Mikähän niissä on päiväys, tarvin niitä sitte taas ku täti tulee joskus.

Kävin hakemassa kolmosen kerhosta. Kipitettiin ja kipitettiin vinhaa vauhtia kotia kohti ku molemmilla meillä oli kova vessahätä. Mää kerkesin kotiin, kolmonen ei. Tyttö sano puolessa välissä matkaa että no nysse tuli housuun. Mää että ei haittaa, laitetaan vaatteet kotona pesuun, mutta pidetään vieläki kiirettä ettei äitille käy samanlai.

Viikonloppuja joka talouteen!

En muista maininneeni noista viivoista, mutta nyt kun kysyit niin tosiaan noissa netin kautta tilatuissa tikuissa nuo viivoat on vähän sellasia toispuoleisia välillä. Viimeks oli ihan normaalit ja edellisellä kerralla juuri tuollaiset et toinen reuna tummempi. Tulkittavissa ne kuitenkin ovat olleet.
Pussitin Jooxille niin paljon aurinkoa ja lähetin menemään, että täällä se ei enää paistakaan. Aamupäivällä siitä sai nautiskella...ilma on ihan keväinen, räystäistä ja sillankaiteista tippuu vesi. Kohta alkaa taas se ihan litsulötskä keli eteinen on täynnä kuraa ja hiekkaa...ihanaa ja arvatkaa olenko opettanut koiraa tassunpesuun...no empä ole. Nyt kun se aloitetaan se voi olla himpunverran vaikeeta kun sillä pukkaa uhmaikä päälle muutenkin:)))
Olis vissiin välipalan aika kun suolet kurnii...josko vaikka nautiskelisi juorulehden samalla...seiskalle ja murkinalle mars!

Pikaviesti ennen kuin porukka tulee kotiin uimahallista:

Todella ikäviä tapahtumia Haidin naapurissa!
Toivottavasti Jooxin hedari on jo hieman helpottanut.

Meidän pikkujäbän hemppa oli jo laskenut 95:een, tiistaina kontrollinäyte ja jos alle 90:n, hänelle annetaan punasoluja. PIKKAISEN meinaa jännittää ja huolettaa... :-/ Onneksi poitsu on hyvänvoivan ja melko pirteänkin oloinen.

Jassoo, tuossa nuo tepastelevat jo eteisessä ja kyselevät päivällisen perään. Hyvää viikonloppua kaikille!

AaVee ja poika 2 viikkoa ja risat

Huomenet ruotuun !
Migreenin kanssa jo voiton puolella, nyt alkaa nuo aiemmin mainitut alavatsakouristelut ja kivut... yöllä jo huomasin, että alavatsa painaa tonnin ja kipuilee...onneks O ei tule tällä rytinällä tosiana ku 3-4 kertaa vuodessa,
mutta nythän se sitte innostui, kun asiasta oli kerta puhe... ÄH!

Eilenkin kävin tänne piirustamassa piiiiitkät tarinat,
mutta mun avaruuskamut taas tarvitsi ne johonkin omiin hommiinsa ja sieppasi
ne lennosta ... kone tökki muutenkin koko illan, murrr.

Eilen vietiin poikaset bussille kiireellä ja taas paljastui toisesta pojasta juttuja;
ennen koulua oli käyty kaupasta namusia ostamassa,
läksyt meinasi taas jäädä tekemäti ja koulumatkalla kupattiin tunti,
vaik oli tiedossa että bussiin on todella kiire sitten...
Perkele.
Surua ja murhetta äipälle taas koko illaks...ja yökin meni miettiessä,
mihin tuon kans joutuukaan vielä...näitä pikkujuttuja kun on jokaikinen
päivä, se alkaa oleen jo hiukan liikaa...
Noh, tänään sheivailen ja vedän värin päähän, rauhassa kaunistaudun
( aion ajaa olion ja tytön ulos täältä ) - niin eiköhän se tästä
taas valoisammaks muutu ...

Mitenkäs se Ohdiksen tyky-päivä meni ?

Auroran pojulle toivotaan voinnin paranemista. Hyvä että on pirtsakka niin ehdit huolehtimisen välillä pikkasen nauttimaankin pikkuisesta :}

Tyky-päivä meni ihan mukavasti, pulkalla mentiin, naurettiin mahat kipeeksi ja meikit poskille, sit saunottiin ja syötiin. Jo kympin aikaan päätin suoriutua kotosalle.

Meillähän oli lääkärin määräämä peuhauspäiväkin mutta Olio meinasi että ei millään jaksas..ja mähän vedin (yllättäen) herneet nokkaan.
Olio kyseli että mikä kiire meillä on >:( Voitasko alottaa vaikka siitä että tässä ollaan yli vuosi jo yritetty ja nyt syön lääkkeitä jotka tekee mut tosi kipeeksi (eilen illallakin olin taas tooosi kipee kun kotio pääsin)? Stana ja kele.
Tulihan sitä seksiä sitten mutta ei oikein ollu fiilikset kohdillaan :D

Yöllä heräsin veskiin ja pöntöllä istuessani nojailin pyykkikoneeseen kun huipatti, nousi kylmä hiki ja oksetti, ei ollut norjan alkeiskurssi kovin kaukana. Ja oli nännit turvoksissa ja kipeenä \0/

Pienestä sitä nainenkin innostuu mutta mun mielestä toi tarkoittaa sitä että olen mahdollisesti tosiaan ovuloinut.

O-tikku näytti tänään taas edellistä tummempaa, eli vieläkin vahvempi kun eilen ja toissailtana, mutta nekin mun mielestä veti plussan puolelle :/ josko kuitenkin vielä huomenna varmisteltaisi, ei taida enää isäntäkään uskaltaa pihtailla ;}

Tästä alkaa piinaviikot..koitan olla intoilematta liikoja.

Mites Haidi, mitkäs jo koopeet?
Jooxille parempaa vointia, saat mun sympatiat! Kumma miten niin pikkanen mollukka aiheuttaa niin kurjan olon.
Mukavaa lauantaita lopuillekin pesueelle, mä suoriudun raksamessuille :} ----->

Lauantaiaamun v*tutuskäyrä vinkuu siihen malliin, että täti tulee tänään niin kun pitääkin kp34. Yöpaita päällä edelleen, mikään ei huvita,kaikki ottaa pannuun jne. ihan normi tätintulofiilis...jota ei yhtään lievitä olion eilinen känniapinailta ja vielä vähemmän se, että se lähti tänäaamuna kaupunkiin eikä etes kysyny halutaanko mukaan...ja mitä se siltä reissulta osti...v*ttu kaks seinänaulakkoa ja muistitikun...siis niin olioita kun vaan olla voi. Kaapissa näkyy olevan voileipakakku tarpeet se vissiin meinaa taas olevinaan meitä hemmotella...murr...grrr...pimsgorilla!!!
Taidan käyttää tän vinotuksen taas siivokseen niin tulee taas puhdasta ja paikat kuntoon. Eka heitän petivaatteet pihalle ja lähden koiran kanssa ulos rauhottumaan.
Parempaa päivää teille muille:)

Ei pystynyt ottamaan tarjottua keilailuiltaa vastaan eilen,
juurikin oviskivut sen estää.... vaikka siis ois pitänyt pystyä,
kun ois sopiva aika justiin, mutta.... äh. Mä oon törkeen kipee,
alavatsa täys kiviä,tissit painaa tonnin, huono olo ja pää pipi...öyks.

Ohdiksella toiv. parempi onni asian suhteen ;o) !
Jännää,jännää....iik!

Saikos Haidi voileipäkaakkua ??
Toi on PiMSseissä parasta, että saa siivottua... mul ei sitä inspistä kyllä
useinkaan tule, edes tohon aikaan, mutta ne, joille se aiheuttaa siivousintoa,
saa ainakin jotakin positiivista irti noistakin päivistä...

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE *=o} !!

Sunnuntaita naiset!!

Näinpä se vkl on taas melkein ohi, eipä sillä että mulle mitään merkitystä enää päivillä... Koriksen parissa mennyt eilinen ja tänäänkin mentävä kattoo äijien matsia kun olio lähti 15 v:n kanssa Saloon matsiin, täytyy laittaa tilannetietoja sille tuosta miesten matsista kun on aika tärkee peli. Exäkin oli muuten ekaa kertaa eilen katsomassa tyttärensä matsia!! Mistähän nyt tuulee... En tiiä, hormonitko ne temppuilee vai mikä oli mutta jotenkin kävi sitä ihan sääliksi, se oli jotenkin niin väsyneen ja kuluneen oloinen. Ja jotenkin alistuneen, oisko tainnu itekin huomata miten on ryssiny elämänsä. Tuli vaan sellainen olo...

Eilen tapahtui muuten pieni ihme!! Meillähän ei ole kuin esikko syönyt tuttia eikä tämä pieninkään ole huolinut sitä aiemmin. Eilen sit veti nyrkkiä niin innolla niin illalla kokeilin sit tuttia niin sekös innostui ihan apinan raivolla vetämään sitä! Varmaan 1,5 tuntia veti sitä posket lommolla ihan onnessaan! Ihan outoa oli.. ; ) Täytyy miettiä miten jatkossa, ei innostaisi se kauhea tuttirumba mitä oli esikon kanssa, kun öisin etittiin niitä tutteja, suussa piti olla yksi ja käsissä toiset. Mutta päivä kerrallaan, katellaan.

Jaahas, pyykkikone taisi juuri lopettaa, kai se on mentävä välillä hommiin...

Hyvää naistenpäivää meille ihanille täältäkin!! XD

Maanantaiaamua!

Naistenpäivän kunniaksi Suomelan pojat jakoivat ruusuja naisille raksamessuilla, eli jotenkin minuakin sitten muistettiin :D pistin tosin ruusun kiertoon, kotona ojensin sen tyttärelle, joka oli ruususta vielä enemmän onnessaan kun minä.

Nyt ei ehdi enempää, täytyy rientää palaveriin :(
Työmotivaatio edelleen täysin kadoksissa, jotain ois keksittävä ja pian.

Pikaiset maanantaihuomenet tältäkin suunnalta!

Mun naistenpäivälahja oli luxuspäivä kaksistaan pikkuneidin kanssa.. Iskä vei kolme isointa muksua laskettelukeskukseen.
Tulikin ihan tarpeeseen pieni lepopäivä.

Toivottavasti tällä viikolla saa keskittyä omiin asioihin, sillä niitä olisi paljon.. Liittyen tuohon isoon projektiin. Ihan ensimmäisenä ja tärkeimpänä; kiinteistövälittäjiin pitäisi ottaa yhteyttä ja pyytää käymään.
Monenmoisia hankkeita muitakin, ihan tulevalle kotikylälle uusien harrastusmahisten luomisesta lähtien ;-)

Toivotaan oikein aurinkoista viikkoa!
Anteeksi omanapainen pyörähdys.. Yritän palata muihin asioihin taas paremmalla ajalla.
Ai niin, Ohdikselle työmotivaatiolähetys tästä fiuuuuuuuuuuh...

Tehis

Huomenet ruotuun !
Ohdis jo vihmeränä käynytkin työmotivaatiota hakemassa ...
juu ei löydy meiltä ainakaan.
Piti lähteä lenkille hakemaan energiaa, mutta taitaa jäädä, kun sataa niin
ziljoonalla lunta... eilen jo luulin että kevättä puskee kovaa vauhtia,
mutta noup.Hö ja Pö.

Mulla on kokoajan nälkä ja huono olo velloo, joten syöminen ei oikein
oo hyvä lääke, suklaa toimi kyllä illalla hyvin.
Pää pipi ( rinnat myös ) mutta se pahin on jo taittunut....luulisin.

Kyl tää tästä .... ;o)

Hyvää maaaanantaita kaikille !

melko tanakat ovis? oireet kans jooxilla =O

tjaa tehiksen porukka siirtymässä ilmeisesti. (hö, kun en oo sillä suljetulla niin en tiiä mitään...)

Ohdikselle työmotivaatiolähetys täältäkin... mikään ei o niin rasittavaa kun palaveri ilman motivaatiota...

titti totta toi tuttui-jutska... meillähän on ÄrrÄllä tutti... se on ollu vähän liian helppo "kättä pidempi"... väsyneenä tulee annettua liian helposti kitisevälle likalle... (huono omatunto takoo nyrkillä takaraivoon...)

Se olis sit huomena neuvolakäynti... jännittää... katoin just ÄrrÄn nlakortista, oli 9+4 kuulunu sykkeet.

keskiviikona olis taas työkeikka, aamuvuoro. En kykene iltavuoroihin tällähetkellä, ihan järkyttävä iltapahoinvointi joka ilta.

päivänjatkoja kaikille!

ÄssÄ 9+4

Tanakat on oireet, joo....
kävi muuten (ihan salaa vaan ) illalla jo mielessä,
et jospa tää ois sittenkin jotain ihan muuta....mut sitte mietin,
et miten muka ?? - ellei sitten osi käyny niin, ettei olis näkyny ed.testissä silloin...hmmm....kuukausi sitten.
Noh, kahvi kuiteskin mulle maistuu, joten enpä tiiä... aiemminhan se oli oikeestaan ainoo oire tissien kipuilun lisäksi, ettei kahvi maistunut enää hyvälle.
Jaa-a...en tiiä... tai sitte on jotain hemmetin viihdevuosioireita jo
( HÄ ???? Kaksvitosella ??=)

ÄssÄlle onnea neuvolakäyntiin ;o)
(raporttia odotellen...)

Ja juu, Titti; toi tutin lupsuttelu on aika kakspiippunen homma....
mä olen laiska äippä, joka on surutta antanut kaikkien lupsuttaa tuttia kitinöihinsä,
mutta pojat luopui tutista 1-vuotiaina ihan tosta vaan,
tytölle se oli vaikee paikka, ja tutteja piti olla 4-5 kappaletta aina kyydissä,
jos meni nukkumaan tai mentiin kyläilemään, tms...

Oiskohan tuo luopunut joskus vasta puolitoistavuotiaana kokonaan tutista ?
No tänne muutettiin kun tyttö oli just 2 täyttänyt,
eikä silloin enää käyttäny vaippaa eikä tuttia....
et ei se oikeestaan niin kauhia pitkä aika sitten ole,
jos vaik antaakin lupsutella.... ;o)

Huomenia!

Joo se oli joku tilapäinen mielenhäiriä vaavilla, eipä enää ole tutti kelvannut. On se tosiaan monipiippuinen juttu. Meillä kun kakkonen ja kolmonen ei ole koskaan sitä huolineet niin on huomannut että pärjää sitä ilmankin. Eipä ole ollut muuta vaihtoehtoa. Meillä tosiaan esikko söi sitä varmaan 2,5 vuotiaaksi, hampaat alkoi jo mennä vinoon jne. Ehkä mä kuitenkin sinnittelen ilman, luultavasti...

Poitsun kummitäti tulee iltapäivällä kylään ja illalla yksi ystävä, kaupassakin pitäisi keritä käymään ja vähän siivota jne jne, kiirus päivä taitaa tulla... Huoh.

Jaa muuten Joox, paljastuit!! Olet siis testaillut... XD

Helooou kaikille!
Mulle on näköjäs iskenyt pahimmanlaatuinen dalmis..delmis... vai mikä se nyt oli. Kun ollaan menty tuohon naamakirjailuun ja sinne suljetulle. Olen meinaan unohtanut ihan tämän paikan. Heh.... Soriii XD

Siis mitä? Jooxi testaillut????????????????????????

Kai sitä passaa lykkäytyä takas joukkoon?????

Joo, muistaakseni silloin kuukausi (?) sitten testailin,
kun oli 1 testi kaapissa... oisko se ollu se kierto, joka venyi pitkäksi ...?
Nythän mulla ois kp 15 / 28-34 , mutta noi viime menkat kun kesti vaan päivän sitä kunnon vuotoa, sitte tuli pari tippaa enää päivänä...
Yleisesti ottaen mulla kestää 3 päivää se niagaran putoukset-vaihe, sitte 2 pv pikkuvuotoa...

Njääääääääääääääää-äh! Mä kuvittelen vaan...

Päivää kaikille tasapuolisesti!
Uutena liittyisin nöyränä joukkoonne, jos "tilaa" vielä löytyy :)

Katselin alusta teidän perheiden kokoja, ja ihan vertoja ei meillä kyllä vedetä: lapsia 2 kpl -98 ja -02.Haaveissa siis kolmas (eka yhteinen nyk.mieheni kanssa). Miehellä myös tyttö -03. yritystä tästä yhteisestä takana vasta hieman yli 1 kk, mutta malttamattomana tietysti :)

Sussukka :}
Kirjoittelin sulle nimimerkillä Ohdakkeenkukka ja vinkkasin tästä ketjusta. Tervetuloa vaan mukaan!
Perhekoko sulla on ihan samaa luokkaa kun monella muullakin aiemmin tulleella, jotka ovat myöhemmin onnekkaasti lisääntyneet täällä :} esimerkiksi Aurora Vee sai hiljattain kolmosensa.

Pieni esittelykierros lienee taas paikallaan? Olen Ohdis/Ohdakkeenkukka, uusperheellinen, 29v. Edellisestä liitosta kolme lasta, miehellä edellisestä suhteesta kaksi lasta. Mun muksut (t 10v, p 9v, p 5v) asuu meidän kanssamme, miehen mukelot (t 9v, p 12v) vierailevat säännöllisesti.
Naimisiin menimme viime elokuussa. Eka yhteinen haaveissa, yli vuosi yritystä ja hormonihoidolla edetään.

Joox täällä tehnyt paljastuksia...etkä oo aiemmin meille kertonu mitään!!! :D

Papuselle tervetuloa takas, sua on kaivattukkin :}

Tervetuloa Sussukka!! Hyvin mahtuu mukaan, kaksi on jo suuremman pesueen alku!! ; ) Ja täällä saa haaveillakin vaikka ei edes toteuttaisi, kaiken näköiset ja kokoiset on tervetulleita! Meitä on tosiaan täällä aktiiviyrittäjiä, haaveksijoita ja jo haaveensa toteuttaneita.

Jaahas Joox, se olisi sitten uusintatestin paikka... Mitäs sä tuommoisia olet mennyt meiltä salaamaan, kaikki oleelliset pitää ehdottomasti meille aina kertoo!! = ) Meillä aletaan muutes olemaan aika terveitä, mites teillä?? Niin sitä kyläilyä vaan... Jaa ja niin, tuolla hoitopuolella on yksi Milla, hän epäilee että pojallaan saattaisi olla as, luuletko että sua kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia asiasta hänen kanssaan?? Tai käväise hoitopuolella moikkaamassa, hän tarttis nyt vähän tukea ja apua.

Papulle iso moi tännekin!!!! Mitä sää nyt tuommoisia kyselet, tietenkin sä olet aina tänne tervetullut!!! = )

Toi naamakirja varmaankin deletoi mun tajuntani ;)

Sussukalle esittelyä ja tervetuloa (jos nyt kehtaan näin toivotella, oon ollut tässä hukassa..)!
Minä olen siis Papu, naimisissa ja kolme ipanaariota meillä on (p14,p8, t4 ja kaikki vanhenee tänä vuonna... siis lapsista)
Meillä on haaveilut kuopattu, mutta niinkuin taisin jossain vaiheessa sanoa, että mulla on hyvä lapio. Nyt tosiaan on tullut panostettua hieman enemmän omaan harrastukseen ja yrittää antaa mahdollisten haaveilujen olla. Olen vaan tässä vuosien saatossa kiintynyt tähän porukkaan, täällon tosi hyviä tyyppejä!!

Yhteistyössä