Isompaa pesuetta haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpapu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehtoota, kotasaunoja ilmoittautuu!
PÖÖÖ, yökukkuja täälä!!

"Kavereille en puhu, nehän pitää mua pöpinä. " Lainaus joox3;lta, näin meilläkin.
Niinkuin ihan prikulleen!

Kiitti Mirkku, mutta on kyllä nyt selkeet oireet, mun enneunista huolimati "kuudes tammikuuta" jutuista tosiaan.
Mulla on kanssa sama juttu, jos saan jonkun visioin, niin johan rupeaa paukkumaan!! Tosin, se on yleensä maali joka lätisee (lätiseekö maali?) ja muita sisutus visioita...
No joo, joskus se perinteinen naulat ja vasarat, kuviosahaa unohtamati!

Kata, mulla oli samanlainen olo vartoessani nuorimmaista, pelkäsin että joteskin meidän omat jutut vallan häviää. Vaikee selittää näin, mutta varmasti ymmärät. Tasaseen on nuorimmaisen jälkeen mennyt, vaikka meilläkin oli tosi lytyt "napanuora", kuusvuotisuhma on kyllä tullut rytinällä ja jos ei muuten ole saanut tarpeeksi huomiota, niin ainahan sen kiukuttelemalla saa..... Meillä keskimmäinen edellleen se "äidin vauva", jos ymmärtänette.
Kova on huolehtimaan pikkusiskostaan ja hyvin on vauvasta asti ( eli siis isoveikka halusi "vahtia" pikkusiskoa) mennyt.
Toivottavasti saa jotain tolkkua tästä edes jokunen.
Arvatkaas mitä!?!
Äitee (siis minun oma) tuli tänne ja, eli minä otin tuossa rusinoitumis vaiheessa (saunassa) muutaman shiiderin!!
Elikkä hyvvvät shisaret, omenoitukaa!!!!!

BTW, jäi äsken,
Kata, et sinä tyttöäs menetä, ne hormoonit vaan yrittää uskotella niin, älä usko! Eikös tuo 2 v. ole nk. täydellinen ikäero kaikissa gallupeissa kautta maan?!?!!!!!!

Papuko se on täällä siiderin voimalla keskellä yötä heilunut? No hyvähän se on ,että joku yöllläkin estää ketjua valumasta liian alas ekalla sivulla:)
Rauhallista sunnuntaita tässä viettelen, mies töissä ja ipanat omilla juoksuillaan. Ruokaa se on varman kohta alettava tehdä, ei tässä muutakaan kummallista puuhaa ole.
Päivän jatkot vaan:)

Huomenia.Olis taas uusi viikko alullaan...ja vielä se jolloin joutuu jännittää yhtä vierailuu tuol loppupääs vkkoa :/
Nyt on omat sormet ja varpaan ristissä et täl kertaa ei tuliskaa,pitäs vaa 9kk tauon.

Huomenia, Naiset!

Vieläkö yksi: bd - Peukut on pystyssä sulle täälläkin!

tuli tosta rusinan...eiku Papun unesta mieleeni, että pukattaisko kalluppia
etiäisistä ?
Siis oletko nähnyt aiemmista lapsista enneunia tai jotenkin muuten ennakoinut tulevaa?

Mulle kävi aikoinaan näin: Ostettiin ex-ukon kanssa nojatuolia olkkariin,
ja kaupassa sanoa paukautin, että "tässä mun on sitten hyvä imettää meidän kaksosia"...
Ja vauvakuumeessa kun käytiin vaunukaupassa, niin ukko meinas, että rintareppu on sitten hyvä. Johon mä :"mihis mä sen toisen laitan, selkään, vai? olisin ku kameli,hih!"

Aloin sitten odottamaan kaksosia noin 2 vuoden päästä näistä jutuista,
ja ne palautui mieleen vasta, kun tosiaan imetin kaksosia yhtäaikaa siinä tuolissa.

Nämä on mun etiäiset...tytöstä ei tullu etiäisiä eikä unia,
ainakaan en muista.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti ja laittakaas paljon vastauksia, pliiizzz !

Aamupäivää
Luojan kiitos kaikki ei oo enneunia, sillä jos kaikki ne unet missä minä olen synnyttänyt tai liittyvät muuten vaan vauvoihin...huh meillä olisi todellinen suurperhe:)
Mulla olis tuossa simaan pullous hommat edessä, mies ja poika innostuivat tekemään simaata ja tänään olis se pullotuspäivä:) parempi tehdä homma ajoissa ettei pääse liikaa käymään...saatthas smnennä shanat shekasin:))))
Napaa on nipistelly koko viikonlopun omituisesti...ei varsinaisia menkkakipuja mutta sinnepäin, taitaa täti jo parkkeerata ferraria tuolla pihalla ja kohta rymisee oven takana:(
Toisaalta se olis hyvä juttu ,sillä silloin olis kierto kohdallaan, eikä viruisi taas johonkin yli 60. Kierto palautuu juuri ennen gynelle menoa, ettei tarvii ylimääräsiä tutkimis/tonkimisia tehdä:)) kroppa pelkää vissiin ja asettuu ns. normaalitilaan.

Jahas, taas on arki alettu ja vapaat vietetty.
Sunnuntainakin paiskittiin vielä puuhommia ja saatiikin kaikki haloiksi, kyllä on paikat jumissa, todellista hyötyliikuntaa!

Otin ja nukuin sunnuntaina muuten jopa puoli 9! Saatoin aamulla vaan kääntää kylkeä, kun tiesin että äitee lähtee jo muksujen kanssa ulos, ukko pisti vissiin jo seitsemältä sirkkelin soimaan.. Minä olen sellainen yökukkuja (niinkuin vissiin huomasitte..), se on niin ihanaa yksin hiljaisessa talossa töpötellä. Sitä on kyllä ollut pakko opetella menemään aikaisemmin nukkumaan, että jaksaa aamuvirkkujen lasten kanssa nousta.

Viläkö yksi- bd bd !!!!

Unigeetä, mulla on jos jonkinnäköisiä unia ja tosiaan, onneksi kaikki ei ole enneunia!
Lapsiakin todella olisi mullakin jo useampi tusina ja osaisin kyllä jo lentääkkin.
En ainakaan muistais että olisi ennen ollut "etiäisiä" tulevasta raskaudesta, sukupuolesta kylläkin sitten kun jo olen ollut raskaana.
Tuli tuosta mieleeni, kun nuorimmaisen sydänääniä kuunneeltiin ensimmäistä kertaa, neuvolasta meni samalla sähköt hetkeksi!

Saas nähädä sitten mitä Haidin nippailut on, jos jättäiskin täti tulemati...

Tänne pitäisi täti kanssa saapua tällä viikolla ja rupeaa olemaan jo selviä merkkejä saapumisesta, kettu!

...tää muija on potenut tänään kans jotain ihme siivousvimmaa,
ei ole helppoa siivota nurkkia ( WC:t ) ukkojen jäljiltä vasemmalla kädellä - se oikee on edelleen "toimeton"- kuukauden varma parantumisaika on venynyt jo 2 kk:si...
Oiskohan oireista päätellen kans tulossa täti kylään,
kiertohan on tietty sekaisin kierukan jäljiltä vielä jonkin aikaa.
Mullahan muutenkin on tosi epäsäännöllinen kierto, olen tainnu mainitakkii....
Sade ottaa pattiin, ei huvita ulkoillakaan.
Noh, ehkä huomenna paistaa taas ;O)

Ukkoa en saanu vokoteltua enempää, ehkä huomenna kun lapset on partiossa...
Mulla ainakin on taas halut heränny piiiiiiiiiitkästä aikaa.

Aijuu; tänään kuulin, että mun toinenkin tuttu sai juuri keskenmenon,
yrittävät toista lasta, mutta ovat kuiteskin niin nuoria ( 23+22 v ) että aikaa todellakin on vielä yritellä.
Itellä takaraivossa tikittää niin, että naapuriinkiin varppii kuuluu....TIK TAK TIK TAK TIK TAK.....AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhhh !

No, tässä omaanapaa, kuullaan taas piakkoin...

Vieläkö Yksi; jännään jo testitulosta ja bd = pystyssä !!
Safiirille jaksamista ;O) !
Papu : voi ei voi ei...toivotaan, että ois väärä hälytys.

Aamun aloitus :) Ryntään ekana kattomaan mitä tänne kuuluu :D

Eile oli menkkamaista jomotusta joka sit illalla/yöllä hävisi...saas nyt nähä mitä se tänää tekee.
Oikeestaa ikinä ei oo alkanu kierto pv 24-26...sen yli vasta.

Joo,ja sori...nyt olikii taas omanapa lähinnä,noloo.

Näi aamusta en näköjää saa viisasta sanaa kellekkää vaik kui koitan täs runoilla...kaikki pitää vaa poistaa,hönötyttääää.

Täältä kans omanapa tilannekatsaus, elikkä eilen aamulla tehin testin (apteekin oma testi) ja negaa näytti,nyt sitte kärsin vit......ta ja odottelen tätiä ja kärttyän ukolle! Niin ja kerään voimia uuteen yritykseen sukulaisvierailun jälkeen!

Voi ei voi ei....Marjuli; saattaahan tuo vielä plussaks muuttua....toivotaan ainaski.
Vaikka kuin ketuttais, eiks ni?
Vieläkö yksi: jos hönötyttäs nyt niin, et plussan pukkais, sovitaaks näin ...?

Etiäisjuttua: mun mies kertoi nähneensä unta viime yönä, että oli vaihtanu meidän Volvon johonki (sedanii tai johki...) autoon jossa oli kolme penkkiriviä
takana, eikä tajunnu miks oli vaihtanu....
Oho! Mä sanoin heti, että sehän tietää sitä, et meille tulee vielä yksi lapsi,
eiks nii...ukko meinas huitasta, mutta virnuili sillai kivasti kuitenkin päälle...
ja taputteli pyllylle sanomati mitää.

Krhm....oisko silläkin orastavaa vauvakuumeiluu ? Pleezz, onhan, jooko ?!
Tämmöstä tällepäivää.
Jakselkaa hyvin, kaikki !
Huidotaan sukulaistädit muualle huispois ja kutsutaan vauvansiemeniä visiitille ;-D

Täällä täti tosiaan hyörii niin kovasti ettei meinaa siteet riittää. Nyt on koopee neljä ja hiukan osottaa lähtemisen merkkejä. Hyvä niin. Sitte kun häipyy takaisin ei oo kyllä tulemista.

Peukutuksia vielä kaikille!

Haidille paranemisia! Marjulille haleja..jospa sit ens kuussa.
Jooxin miehelle vauvakuumetta :) ...jospa miehisyys ei vain anna periks näyttää moista "naisten vaivaa" ;)
Safiirille kans enskuulle +onnea.

Jaa-a,en nyt tiiä mikä hönötyttää,mahaa on juiminu jo useemman päivän...ihan ku menkat koputtelis :( Kummallise aikasii ne itestää täl kertaa ilmottelee.Yöt menee vuoroin raskaana vuoroin menkoissa...viime yön heräsin tarkistaa joko alkoivat,unta olikii.
Miehelle en kyllä puhu raskautumisesta yhtikäs mittää enneku on näyttää se +testi...meni siihe nyt 3pvää tahi 4kuukautta. Tai sit ei kerkii enne syksyy ollekaa +ksi asti :(

Kattokaas, mitä löytyi...oon aina halunnut tollasen kilisevän jutun, se on ihana!!!
Jossain ohjelmassa näyttivät joskus tämmösen.
Jos joskus odotan vielä, hankin hetioitis tällaisen kilipimpelipom-pallon ;o)

http://www.hilivinksis.com/odotus-ja-imetys.php#bola

Mä tilasin just tollasen, olikos se luumuappelsiini,korun. Siis vaikka masu-asukkia ei vielä (?) olekaan :)

En tiiä. Joskus, kuten nyt, tuntuu siltä että noissa kolmessa viikarissa on ihan kylliksi hommaa. Että josko sitä neljättä sittenkään... Vaan kun ilta tulee, ja tasainen tuhina kuuluu lasten sängyistä, niin johan taas mieli muuttuu, tai ainakin selkiintyy, että kyllä vielä yksi meille voisi.... huoh*

vieläkö yksi: pidetääs peukkuja bd bd bd bd ettei täti olisi tulossa...

Pikapikaa täällä.

Safiirille tätiprkl pahoittelut!!! Ja eikun kohti uutta "seikkailua" !

Vieläkö yhdelle peukutuksia, plussatuulia!!!!!!!!!

Voi kun voisikin hankkia itselleen tuon korun m a s u n päälle. huoh...

BTW, tässois taasen hyvä ovis linkki
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Palaillaan!

Ps. kukas aloittais tällä kertaa uuden ketjun meille? Jos vaikka siitä todellakin tulis sitä plussaonnea!!!

Jee !

Hyvä hyvä, kiitos, Papu.....Kävin katsomassa ovulaatiolaskurin - ja nyt TOSIAANKIN tiedän vappusuunnitelmat ( siis ainakin omalta osaltani...)

Jee, Mirkku!
Samat on fiilikset - noin 15 kertaa viikossa vaihtelee - joten älä huolestu,
painii ne muutkin samojen juttujen kanssa.

Peukkuja kaikille, plussaonnisen ketjun saa aloittaa kiitos tälläkertaa jokumuu
koska mulla ei oo onnea ikänä arvonnoissa (kaan)

Ja tähän lopuksi tyttösemme sanomaa sunnuntailta:
Appiukon avovaimo kertoi mulle, kuinka hän ei voi puhaltaa edes ilmapalloja enää, kun kasvoissa on ollut joku hermon halvaus...
Tyttö siinä vieressä " Ai, onksulla joku luu, joka laittaa aivot lukkoon ?"
Minä siihen: " Ei, tyttö.Sellainen luu on vaan miehillä..."
Kyllä me naiset naurettiin maha vääränä....ukot katto, että tuliks noi ny kaikki ihan hulluiks ?!

Yhteistyössä