Isompaa pesuetta haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpapu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika menee tosiaan vinhaa vauhtia. Ihan vastahan se Ässä kiskoi sitä vehnänalkioöljyä ja ilmoitti sitten plussasta. Ja nyt jo liikkeet tuntuu. Meinaatteko muuten rakenteessa koittaa selvittää tulokkaan sukupuolen?

Mirkulle suuren suuret pahoittelut tädistä. Itse oon samassa tilanteessa takuulla ens viikonlopun jälkeen. Nytki mahaa nipistelee just sillai ku ennen tätiä...

Joox3, ootko koskaan bongannu ovista? Siitähän pystyy jännäyspäivän suurinpiirtein laskaseen.

Kiitokset kaikille lohdutuksista!

Mulla alkaa vasta nyt eka lätyskä, kun elin toiveissa, ettei tarttis edes aloittaa.... kato ku oon tyhmä :(

Kierrolle tuli mittaa nyt huimat 23, edellinen oli myös ennätys:48! Elikkä näin tasaista XD

Vaan nyt sesitten alkaa. Kp nyt 3, joten vielä 12 pvää....

joox3: yritäs nyt sitte todella keskittyä siihen miehees, ja kellistä se! XD

ÄssÄ: täällä toinen ilmoittautuu kateelliseksi :) On se jännä, että aina kun on pidempi kierto, mä TUNNEN jo VAUVAN liikkeet, vaikkei siis mitään vauvaa olekaan. On se kumma toi oma kroppa...

vieläkö yksi: jännäilyjä!!

Jaa niin, kävin tän taudin takia just lekurissa; viikon sairasloma. Keuhkokuume-epäily. Lääkettä naamaan ja sassiin. Saas nähä kuin käy. Mulla kun on sellainen "pikkuvaiva" joka voi alkaa ihan mistä lääkkeestä/ruuasta/juomasta, siis ihan mistä vain mitä suuhuni laitan. Ja vaiva lyhykäisyydessään on, että yksin en edes wc-käyntiä voi suorittaa. Mutta ei siitä nyt enempää, se on sellaista jaarittelua...

Se on moro!

Ai niin vielä, se kalluppi: Oulunseudulta!

Iltapäivät...tää päivä onkin hujahtanut nopeesti, oli äitee kylässä ja vähän tuolla kaupoilla pyörähdettiin kun mies kerrankin jätti mulle auton päiväksi:)
Nyt kyllä maistus päiväunet, jumalaton unetus joka päivä...eikä se ole edes raskautta:(
tämä sairaus väsyttää...
Sen enempiä nyt leijumatta pilviin, jotain outoa tuolla sisuksissa kyllä tapahtuu...koopeet on päälle 20 ja muutaman päivän on nipistellyt alamahaa? Olisko minun pitkät kierrot nyt viimein historiaa ja tämä olis oviksen jälkeistä juilintaa, kun on tuota pahoinvointiakin ollut, lähinnä aamuisin. Se kuulu ennen minun säännölliseen kiertoon tuo yökkiminen oviksen ja tätin välillä????????????????????????????
No jospa gyne-vierailu ensi kuussa toisi vastauksen.
Jaahas ovi kolahti, kuopus tuli koulusta ja kohta tulee toisetkin, se olis välipalan aika:)

Ihana huomata,että ootte leidit ollet noin ahkeria kirjoittelussa ja reijityksissä ym....=)))))))))))))))))))))))))

Mulla menee tää kierto ihan harakoille:=((((Kun ei saa ukkoo syttymään yhtään peti puuhiin.....Lie sairas pitäsköhän kuume mitata...Tavallisesti vonkaa joka toinen päivä nyt kääntää selkänsä ja alkaa nukkumaan.=?????????????????Mie oon siis ihan hukassa....Ei riitoja eikä mitään selkeetä syytä.Oisko sitten että on töissä taas sellanen kausi et on raskaampaa hommaa niin ei jaksa.No kyllä mie sen pehmitän ja ens kuussa pistetäänkin sitten jalalla koriasti!=)

Nyt minun täytyy lähteä vieraille leipomaan....Ei huvittas=(

Safiiri; enpä ole koskaan bongannu ovista, tikutin 10 vuotta sitten ahkeraan,
kun oli lapsentekoprojekti meneillään,
mutta kertaakaan en bongannu...lääkäri epäilikin, etten ovulois joka kuu.

Ja Minttukaisa: samojen ongelmien kanssa painitaan,
ukko raukka ressin kourissa, eikä akkakaan saa syttymään....
vaikka tossa jo ehdottelikin, että jos lapset ois muualla,
oltais niinkuin silloin 5 vuotta sitten oltiin kokoajan...joo, silloin se olikin helppoa,
kun pojat oli isällään monta päivää aina putkeen ja nuorinta ei ollu olemassakaan.
....aaaaaaah... Oi niitä aikoja ;O))

Huomenia vaan :)

Taas omaanapaa...on nii lähellä ;) Oon mie sit outo/hauska,iha ku oisin huomaavinani raskausoireita jo nyt vaik eihä se voi olla totta...oon varmaa valeraskaana,hih!

Nyt sit ilmakii viileenty ja on aikas sateisen näköstä,tylsää...alkaa taas lämmitys :/ Ja niiku mie ajattelin ettei sitä enää tänä kevään olis tarvinnu harrastaa.
Väsyttääkii iha mahettomasti ja olis näit kotihommii hirmusesti tällepvälle.

Huomenet:)
Kyllä minuu taas hymyilyttää...hirveellä tohinalla tässä touhusin konetta auki ja aamutoimia, että joudun ajoissa lähtemään kun on torstai ja pakollinen meno...heh ja sit tajusin ,että nythän on vasta keskiviikko:)))) näin se pää pehmenee, menee jo päivätkin sekaisin...noh sattuu sitä paremmissakin piireissä:)
Hoputtakaan huomenna minut liikkeelle jos istun täällä tarinoimassa aamulla 9/10 aikaan.
Hommia olis miullakin tänään kun nyt ymmärsin mikä päivä on:) se on sitten eriasia mitä saan aikaseksi. Tahtoo nää päivät mennä hömöttäessä paikallaan, mutta eihän sitä saikulla pidä rehkiäkkään (tekosyy)...mutta nyt lukemaan päivänlehti joka tuli tänään pari tuntia myöhässä...siks meni varmaan päiväkin sekasin, kun ei lehden kulmasta saanu lukee heti herättyä mikä päivä on:)))))

Vieläkö yks, tuo on tuttua juttua täälläki että oireita aina on jos minkälaisia (ainaki omassa päässä).

Haidia en pysty huomenna komentaan minnekään kun menen taas töihin. Siellä ei missään nimessä "uskalla" surffailla vauvahaaveilijoissa. Liikaa ihmisiä pyörii ympärillä. Eikä kyllä kerkeäkään.

Safiiri, tee sinä vaan rauhassa töitä, mulla on jo päivät järjestyksessä ja monta muutakin asiaa.
Gynelle on aika varattu "alakerran" päivitystä varten...hoitaja ihmetteli puhelimessa noita superkiertojani ja muistutti, että mainitsen niistä lääkärille:)
Myös ravitsemusterapeutille on aika ensiviikolle...jotain täytyy tehdä ja pian, muuten pettää terveys ennen pitkää...jos nää haaveetkin nopeammin toteutuisi, painon edes vähän pudottua. Varokaa vaan kiukuttelen täällä ensiviikolla nälkääni, jos se saa motivoitua minut jollekkin "pupunruokakuurille" mutta pakko yrittää:)

Huh, sitä kiukun määrää jos pupun rualle joutuis! Ihan oikeesti, mä olen henkisesti ja fyysisesti riippuvainen säännöllisistä ruoka-ajoista! Nyt iän myötä on myös tuo paino noussut, hitaasti ja varmasti. Ostin eilen sellaisia laihdutusvalmiste suklaa päällysteisiä patukoita, jos niillä saisi tuon makeennälän pysymään loitolla....
Salillakin rupesin taasen käymään, muttei musta ikinä mitään himokäyttäjää tule, kunhan nyt saisi taasen nuo selkälihakset paikalleen. Onneksi on kaveri potkimassa mua sinne, muuten jäisi...
Haidillahan alkaa käymään mielenkiintoiseksi ja jännäksi tämä kierto... jee !

Juu, nuo on mielenkiintoisia nuo "valeraskausoireet". Myönnän kuuluvani myös niihin jotka näitä olemattomia oireita bongailee itsestään, lähes joka kuukausi!!! ;)

minttukaisa; meillä kanssa ukko on sellainen, jos töissä on ressit päällä, niin ei huvita kotona "polkea", vaikka muuten olis lähes aina kuin aina valmis jos vaan satun ehdottaa. Onneksi se on ohi menevää!! Meillä ainaskin ukko ressaantuu lisää jos rupean oikeen vonkaamaan, annan huilata rauhassa ja hellittelen muuten.

Muistatteko mut vielä? On ihan pakko tulla kertomaan että meille tulee TYTTÖ! Uskomatonta kolmen pojan jälkeen. Viidennenstä lapsesta haaveilin vielä kuukausi sitten mutta tämä jää nyt valitettavasti oman terveyden takia viimeiseksi. Harmi.

T. Maisa ja rinsessa 19+4

Kurkkasinki äsken odottajien puolelle kirjoitustasi Maisa, mutten kerenny kommentoida. Vaan tänne sitte laitanki että ihania uutisia! Varmaan mahtavaa saada tyttö monen pojan jälkeen.

Joox3 kerkes eka. Paitsi että kellonaika on sama. Laittaakohan kone aakkosjärjestyksessä? Tai toisaalta sekunnithan voi olla erit. Sää vissiin painoit vastaa-navikkaa hiukka ennen ku mää...

Jahas, minä myös minä myös ONNITTELEN MAISAA!! Ihanaa! Ja ihan vissiin muistan!
Voin sanoa, että kyllä tytöillä on vauvasta asti ihan erilainen "elämäntyyli" kuin pojilla! Meillä on vanhimmat poikia ja nuorin tyttö. Ja oli tosi ihanaa hypistellä tyttöjen vaatteita jo etukäteen, kun tiesin kanssa odottavani tyttöä. No joo, eihän se aina ole sataprossanen, mutta ajattelin, että kyllä ne sit saa myytyä jos saammekin pojan.

Vielä kerran, onnea ja vaaleanpunaisia odotushetkiä! :)

ONNEA MAISA!!!

Meilläkin kaksi ensimmäistä oli poikia, ja kun kolmatta menin laitokselle tekemään, kätilö sanoi että kaunis tyttö, niin elähän mittään, minä pölijä siihen tuumaan ETTÄ NIIN MIKÄ?? Ihan kuin niitä vaihtoehtoja ois ollu aiva sikana XD Olin ihan asennoitunut kolmanteen poikaan.... Oli ihanaa ostella tyttö-kamoja sitten kaupasta, ja niitä tuli ostettua ihan älyttömiä määriä, voitte uskoa!

Kiitos kaikkille!
Hyvä onni sen kuin jatkuu! postista tuli lappu että maksavat takautuvasti kotihoidontuen sitä lisäosaa reilu 300e. Arvatkaas huviksenne mihin ne rahat menee? Tämä mamma lähtee shoppailemaan mekkoja.

T Maisa

Vielähän se piti kerran kirjautua, ennen kun alkaa ruokaa laittaa. Itse tuossa vetäsin äsken ISOOON lautasellisen savulohisalaattia...nam, ja sillä meinaan pärjätä iltaan asti:) katotaan kuin akan käy...koska vie joku himo vallan.

Maisalle onnittelut...vai että rinsessa tulossa:)
Niin ne tosiaan ovat erilaisia jo vauvoina nuo tytöt ja pojat...tytöt ainakin meillä ovat pienestä saakka olleet vaativia ja sellaisia kininä/narina naisia, vaikka silti kilttejä vauvoja kumpikin. Ne alkaa kato hyvissäajoin harjotella...osaavat sit isona, miten miehelle naristaan:)))

Jaa mutta nyt pitää mennä laittamaan ruoka uuniin, on mahan täytettä kun se oma "poleksijani" tulee töistä kotiin...raukka parka sateessa koko päivä ollut...se on mammalla lämmitysurakka illalla, eikä suinkaan uunin lämmitys...tai no miks ei sitä uuniksikin voisi kutsua...pääasia, että ei tarvii alkaa lyömään halkoja väliin:))))

Onnea Maisalle.

Täällä kyllä tuli hampaan kiristystä tän päivänä..Perhenan verottaja.Minä takas melkein saman ku ukko maksaa.Voi p.......n kuustoista!!!!!!

Kyllä on tää viikko vieny multakin jotekin mehut.Voisin nukkua vaikka kuinka.Viime yönäkin näin siis niin ihme uni pommeista ja sairaalan tuhoutumisesta,ikkunasta hyppäämisestä ym....Lie iskeny joka viirus aivoihin?

Munkin täytyy lähteä ruokaa laittaan ja sitten kattomaan ostos listaa.=)))

Hih,taidan olla aina tänne toivottelees huomenta...joten,Huomenta ;)

Kyllä sitä ihmislasta voikii väsyttää...tuntuu ettei mitkää yöunet tahdo riittää ja aamupvästä otettava viel lisä unet,jos ilkee.
Mie vaa haahuilen tääl koton pää vauvapilvissä ja mietin jotta pitäs,pitäs jotai tehä vissii.
Liekö väsymys ihan vaa keväästä johtuvaa,tiedä häntä.

Mitäpä Kuuluu teidän muiden rintamalle? Kevättä rinnoissa ;)?

Kevättä on rinnoissa juu...molemmissa:)
Niin ja tänään on torstai...mulla kun se oli eilen...no otetaan yks uusinta.
Asioille tästä pitäisi suunnata, onneksi on auto pihassa, ei kävellen tulis mitään, taas uusi kohta koivessa mikä alkaa tulehtua...p**kele!
No mutta silti kesää kohti mennään vauhdilla...siitepölyaika alkaa ja se tuottaa meidän torpassa tuskaa esikoisen osalta, välillä on poika tukehtumispisteessä, koivu kaikista pahin aiheuttaja.

VOi Maisa!!Mähän sanoin jo siitä plussasta lähtien että tytteli tulee nyt!!
Onnea kovasti.

Kukas se sanoie ttä tytöt vaativampia,mä yhdyn kyllä tuohon isosti!Meillä tytöt olleet huonompia nukkumaan ja kitiseväisempiä ja sylikipeitä mutta niin ihania!!

Tosiaan Maisa mekkojen ostoon vaan!!
Mulla olis niitä kaappikaupalla,poitsulle en taia pukee sentään!!!=)

OIkein hyvää odotuksen jatkoa ja muille kans kirpeetä kevättä!!

Täällä äitipoli kutsuu,poika kasvaa vähän hämäläisesti eli hittaasti...No,mä uskon että kasvaa loppua kohden,niin teki tuo Maisakin.
Eli 32 viikolla painoarvio oli 1600g mikä on suht ok,mutta alarajoilla.Katotaan mikä nyt kaks viikkoa myöhemmin on tuomio!!=)

Masu on kasvanut joten täytyy siellä pojankin kasvaa..

heipat!!
kata

Yhteistyössä