joox3. heh.... mä oon tällainen pesänrakentaja! joskus ukko tuumii, että eikö nyt olis jo kaikki ok, vaan kun ei! aina mä keksin jotain uutta! esimerkkinä mainittakoon, että kun meidän talo täyttää tänä kesänä kuusi vuotta, meillä on "jo" kolmas pesuhuone-design käytössä, eli jo kahteen otteeseen olen repinyt kaapit alas ja suunnitellut uudet. meillä kun kaikki suunnilleen menee sillain, että mä suunnittelen ja mies toteuttaa

D
marjuli: no, kerta teilläkin on VASTA kolme lasta, on TÄYSIN ymmärrettävää, että ainakiii yksi sais vielä tulla, eikö niin? niinku meillekki XoD
tänään on sukulaisnainen pakannut loputkin jäämistönsä, ja häipynyt meikäläistä kiusaamasta. kyllä ukko saa tänään "huutia", jahka mukulat saadaan nukkumaan

))
Papu75: äläs nyt, pidetään peukkuja, ettei noi ole täti-oireita, vaan pesänrakennus-sellaisia
Alkaa tää tauti pikkuhiljaa parantua. diagnoosihan oli keuhkokuume-epäily. lääkkeitä olen napsinut kiltisti, ja yrittänyt lepäillä... vaan kun toi lastenhuone kummittelee kokoajan mielessä

kävin muuten perjantaina, elikkä eilen eurokankaasta ostaan noita tekstiilejä, joita tänään oon siis ommellut. kauheeta, kuinka kalliita nekin on! kakssataa meni niin että vilahti, vaikka aivan vähän ostin.... tai vähän ja vähän, se on niin suhteellista. varmaan kumminki kaiken kaikkiaan yli 20m kankaita... voi että mä tykkään tehdä tällaisia käsitöitä. ei musta ompelijatarta ikinä tule, kun en kaavoja osaa tehdä, mutta olempa jonkun kesämekon tytölle tehny, ja sitte näitä sisustus-tekstiilejä.tykkään kanssa virkata, mutta kutominen on niin työlästä, ku valmistuu niin hitaasti. mulla kun ei oo tota pitkäjänteisyyttä juurikaan...
seonmoro!