N
Niiskulainen
Vieras
Vielä palaan tohon verensokeriin, mulle tehtiin eka kerran tässä raskaudessa verensokerinmittaus jotain rv 18 ja silloin nuo arvot oli ihan kohdillaan siinä 5 luokkaa kaikki. No sit mietin tossa että vaikuttaakohan mun kauhea kesäflunssa noihin sokeriarvoihin, tänään ollut ihan kaamea olo ja pelkään jo että jotain keuhkoputkentulehdusta on kun keuhkot kipeät ja tulee kelta/vihreää limaa, oon ollu tosi väsynyt koko päivän, tää flunssa on ollu jo noin viikon, mut nyt vaan pahenee =(.
Meilläkin mies eka raskauden aikaan ei niin kauheana ollu kättään masulle laittamassa vaan silloin kun vähän vihjailin että nyt tuntuu potkuja saattoi laittaa. Ja kyllä tässäkin odotuksessa saa aina ääneen lueskella miehelle mm. vauvan kehityksestä. Mut täytyy kyllä sanoa että ei kyllä itsekkään kerkeä millään ihailemaan ja ajattelemaan niin tarkaan vauvan liikkeitä kuin esikoisen odotuksen aikaan. Kuulostaa että aika monella on tälläisiä Suomalaisia miehenjässiköitä eli ei varmaan hätää miehen käyttäytymisen suhteen =).
Niiskulainen rv 28+4
Meilläkin mies eka raskauden aikaan ei niin kauheana ollu kättään masulle laittamassa vaan silloin kun vähän vihjailin että nyt tuntuu potkuja saattoi laittaa. Ja kyllä tässäkin odotuksessa saa aina ääneen lueskella miehelle mm. vauvan kehityksestä. Mut täytyy kyllä sanoa että ei kyllä itsekkään kerkeä millään ihailemaan ja ajattelemaan niin tarkaan vauvan liikkeitä kuin esikoisen odotuksen aikaan. Kuulostaa että aika monella on tälläisiä Suomalaisia miehenjässiköitä eli ei varmaan hätää miehen käyttäytymisen suhteen =).
Niiskulainen rv 28+4