Onpas Lumi sulla ollut ikävä tilanne. Kannattaa kyllä tosiaan mieluummin liiankin herkästi soitella ja mennä käymään. Ei sitä huolestunutta äitiä kotiin passiteta ennen tutkimuksia. Ja oman mielenrauhan&yöunien vuoksi kannattaa kyllä asia aina tarkistella...
Noista äippärahoista oli pohdintaa sillon joskus aiemmin. Siis sen suhteen, miten sitä saakaan "aiemman äippärahan" mukaan.
Mulla tuli tänään päätös ja vaikka olenkin ollut välillä vähän aikaa töissä, tuli tuo niiden vanhojen tulojen mukaan. Kun siis on alle kolmevuotias lapsukainen...
Mulla näkyi päätöksessä ne kaikki vaihtoehdot, myös vuoden 2005 tulot ja puolen vuoden mukaan. Tuo vanhan äippärahan perusteena ollut oli sitten suurin, koska pitkää töissäoloa ei ole ollut tässä välissä.
Eli lyhyt töissäolojakso ei siis vie tuota etuutta.
Entu, eihän se synnytys loppujen lopuksi niin hirveän kaukana ole. Just isännän kanssa tuossa katseltiin vähän syksyn kalenteria, kun hällä paljon matkustelua töiden takia. Oikeastaan iski itselläkin vähän paniikki, että noinko lähellä ne "varuillaoloviikot" jo on
Itse synnytystä en ole kyllä oikein vielä pohdiskellut. Tykkään synnyttämisestä, joten se ei mua huoleta tms. Enemmän huolettaa, miten tää arki kahden koululaisen ja kahden pienen kanssa alkaa rullaamaan, kun tuo isäntäkin tosiaan paljon pois.
Olen aina tykännyt olla myös raskaana, mutta jotenkin nyt tällä kertaa tullut vähän sellainen olo, että kyllä tätä jo meikäläinen on saanut ihan riittävästi
osakseen :-D Ajatukset viidennestä taitaa olla vähän unohdettu juttu...
Mukavia kesäpäiviä, joskin sateisia vissiin nyt lähiaikoina...
Tehis rv 28+2