Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanni

Tämä meidän ketju kuihtuu kasaan... :(

Juu ei muuta oiretta oo kun tuon nännien arkuus ja sitte runsaampi vuoto (mitä ei mun mielestä tähän aikaan kierrosta enää tuu ennen menkkoja), mutta nehän voi olla mitä tahansa oireita, tai sitte en vaan aikasemmin oo huomioinu esim. tuota vuotoa... nyt kp36/35-39. Ei ainakaan kierto lyhentyny mitä toivoin edellisten menkkojen perusteella...

Olin kaverin luona, kun se opiskelee tuolla itäsuomessa. Mies on vieläkin reissussa, jospa se nyt loppuviikosta tulis kotona käymään! Kyllä sitä joskus aattelee että mitenkäs sitte kun vauva syntyy (toivottavasti!!) että miten pärjää yksin kotona ja jaksaa, vaikka onhan yksinhuoltajatkin jaksanu... onneksi on perhettä ja ystäviä ympärillä. Kyllähän se mies varmasti alkuaikana on enempi kotona mutta kun isyyslomat loppuu ym. niin pakkohan niitä töitä on tehdä samaan tahtiin kun ennenki. Se kun on sen n. 3/4 osaa töissä kuukaudesta... mutta kyllä sitä varmasti jaksaa :) Ootko miettiny samoja vai onko sulla mies kuitenki sillä tavalla hyvin kotona..?

Niin sää saat jo alkaa ovista ootteleen, ois kiva noin lyhyt kierto! Kyllä ne viivat sieltä varmasti tulee, ja mukaan ahkeraa puuhastelua :) Millon sulla se on tullakseen..? Tässä kun laskin niin neljät kuukautiset on tullu koko siinä aikana kun lopetin pillerit (yhdet niistä heti sillon vielä pillereiden ""vaikutuksen alaisina""), toukokuun lopussa otin viimeset. Muuten ei kyllä ois mitään valittamista, niitä ei niin suuremmin kaipaa mutta ootusta on niin pitkästi. Noh kyllä se tästä! :)

En oo tänään saanu mitään aikaseksi vielä, sängystä pääsin ylös vasta kymmenen jälkeen ja sitte en oo käyny kun lenkillä, muuten vaan tepastellu ympäriinsä ja aikonu... Toivottavasti ois tällä viikolla ees jonku verran töitä niin ei aivan toimettomaksi tarvis alkaa.

Mutta yritän tässä nyt alkaa kehitteleen jotain ""tekemistä""... :)

Np

Juu.. Jos nyt jaksasi kirjoittaa taas lisää:)

Just ajattelin samaa ja olen miettinytkin et miten sitä selviää sit kun on vauva kun mies on aika paljon töissä. No mun mies ei nyt ihan kauheesti ole poissa verrattuna suhun. Kyllä se pari päivää voi pois olla ja sit kun se tulee kotio niin se nukkuu. On niin paljon uni velkaa. Eikä se jaksa sit oikeen muuta tehdä. Se voi olla et on raskasta aikaa, mut oisi se niin ihanaa olla kotona vaavin kanssa ja käydä kävelyllä. Ja mulla on vielä sitä migreeniäkin et puhuin just miehen kans siitä et sellaiset ajat voi olla tuskaa kun itse ei pysty migreenin aikana tekeen mitään. Et se lapsen hoito kallistuu silloin miehelle. Ne asiat näkee sit mitä on.

Mun kierto on 32 tai jotakin sinne päin. No on siihen ovis aikaa vielä viikko ainakin. Eikös se lasketa menkkojen alusta 14päivää vai 16päivää?

Niin tämä ketju kuoleekin me ollan ainostaa jotka täällä roikkuu... Tärppäsipä niin pääsis tonne odottajien puolelle.:)
No ehkä joskus kaippa tällä on joku tarkoitus kun ei tärppää....

Sanni

Juu muuten en osaa sanoa tuon oviksen suhteen kun eikö se oo sen n. 14 päivää ennen menkkoja..? Eli toisaalta jos on kierto 28 niin sitte kp14 pitäis olla...
Niin vaikeahan sitä on näin etukäteen tietää sitä aikaa että miten se menee vauvan synnyttyä, mutta kyllä sitä varmasti jaksaa. Niin sulla on vielä se migreeni.. auttaako siihen lääkkeet vai..? Juu noilla miehillä yleensä menee vähintään se ensimmäinen ilta siihen kun otetaan univelkoja takasi... :) Mutta hyvin ne varmasti asiat sujuu, malttamattomana odotan!

En tiiä miten aikani kuluttaisin kun töitä ei nyt ole joten kotona vaan pitäis jotain tehdä... Aika menee niin hiljaa!! Tänään jo säikähdin kipuja mutta tulikin vaan niiden kyytipojaksi sitä valkoisempaa, onneks! :) Torstaihin pitäis ainakin jaksaa odottaa, voi että toivon niin kovasti että se punanen tulis viivojen muodossa tällä kertaa... Onneks mies tulee nyt varmaan huomena niin on muutakin mietittävää! Hulluksihan tässä tulee... vaikka kuin yrittää unohtaa koko asian vähäksi aikaa mutta se on aivan mahdotonta!! Se ois niiiin paras joululahja (jo tässä vaiheessa :) ) jos nyt olisin raskaana ja sais alkaa vaan laskettua aikaa odotteleen ja nauttiin odotusajasta! :) Pitää vaan yrittää jotenki pitää toiveet matalalla ettei tuu sitte niin suurta pettymystä...

Voi pitäis lähtä suihkuun kun tulin just lenkiltä, mutta jämähdin tähän koneelle... Katoitko muuten eilen sitä ihanaa kolmosen elokuvaa? Rakastan tuommosia elokuvia, vaikka tuonki olin nähny jo aikasemmin. Söin jäätelöä ja makasin sohvalla, kunnon mässäilyilta :)

Ois mukava saada tähän ketjuun kyllä lisää haaveilijoita, ennen muistaakseni meni n. viikko kun yks ketju täytty niin nyt menee kuukausi... Hiljaselta vaikuttaa :(

Np

En ole kerennyt kirjoitteleen pahemmin. Nyt pääsin koneen ääreen. Joo odottelen kovasti ovista ja ostin greippimehua joka oli aikas pahaa mut kyllä sitä lasillisen juo päivässä. :) Mites sun vointis? Toivotaan et plussaat. Koskas teet testin? Pidän kovasti peukkuja sulle:)

Joo se tuppaa oleen semmoista että tulee kotona mietittyä vaan raskautta ja vauvaa kun ei ole tekemistä. Onnex mulla on töitä et menee ajatukset välille muualle. Muuten varmaan tulisin hulluksi. :/

On taas pientä känää ukon kanssa kun jotenkin on vaan pinna tiukalla kun se ei tee mitään kotitöitä. Ja sit välillä tuntuu siltä et työ asiat tulee kotiinkin. Aina vaan puhelimessa ja sun muuta. Ei varmaan yhtään ajattele et miltä musta tuntuu kun ei huomioida yhtään. No ehkä se tästä:/

No mutta kirjoittele taas kun kerkeet:)

Sanni

Joo minäkin juon sitä greippimehua, ei oo kyllä todellakaan mitään herkkua :) Mutta kylläpä sitä näyttää siihenkin tottuvan! Mitenkä sitä on yleensä suositeltu, juoda ovikseen saakka vai ihan koko kierto...? Mulla kyllä nyt oviksen jälkeen vähän unohtunu, mutta eihän se toisaalta tarvis kun siihen asti paksuuntua kun mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu (?), vaikka eipä sitä nyt ees tiiä onko siitä mitään tehoa. Mutta kokeilla täytyy!!

Täällä sitä vielä kipristellään, nyt kp 38/35-39, tuntuu että järki lähtee kun ei hetken rauhaa saa mietinnöiltä!! Jos viime kiertoon vertaa niin on sen 3 päivää menny yli mutta tiiä sitä nyt sitte... Aaaarghh!! En uskalla ees oireita arvella/kuulostella etten nyt mee sitte ihan toivottomaksi kun menkat alkaa... Yritän nyt ""huijata"" kehoa ja oottaa rauhassa ennen mahdollisen testin tekoa, jos se sitte näyttäskin vihreää (tai siis ""punaista"") valoa :)

Voi että, sun pitää sanoa että haluaa huomiota (ne ei välttämättä aina ite sitä heti huomaa...)!! Järjestä teille ihana kynttiläilta kun se seuraavan kerran tulee kotio :) Ja laita puhelimet kii! Jospa se siitä sitten piristys. Sitä ei itekkään kovin kauaa jaksa ""kerjätä"" huomiota jos toinen ei heti ymmärrä, mutta yrittää kannattaa! Ja tässä joskushan saa alkaa jouluakin touhuaan lahjoja ym., sehän on mukavaa aikaa, saa yhdessä hommailla.
miehillä kyllä on jos työt vaivaa mieltä paljon niin menee ajatukset melkeen kokonaan niihin asioihin... Meillä vähän aikaa sitten samanlainen tilanne mutta kun ne ratkes niin on kuin aivan eri ihminen, ei enää työ stressaa mieltä.
Onneks meillä mies innokkaampi siivoaan kuin minä, ite oon vähä laiskanpuoleinen.. :) Vaikka kyllä sitä tulee touhuttua aina kaikkia mutta onneks saa apua.

Oon ollu tänään aivan jäässä, ei ikinä tiiä että minkälaiset vaatteet laittaa päälle kun menee ulos. On niin lämmin mutta kuitenkin niin kalsea.. Jospa niitä pakkasia alkas tässä pikkuhiljaa näkyyn niin sais surutta laittaa toppatakin päälle.
Ai että on poski aivan älyttömän kipeä, on pitäny koko päivä purra purkkaa ja kolmesti oon poskesta jo purassu, mutta kun ei opi että heittäs sen purkan roskiin, tyhmä kun on :)

Taidan tässä lähtä meillä kotona käymään, jos sielä sais vaikka jotain hyvää ja iltakahvin! Kirjoittehan :)

Moi! Täytyy taas palata tähän ketjuun vaikka kerran jo pääsin tonne odottajien puolelle. Sain keskenmenon 12 raskausviikolla reilu viikko sitten. Tunteet ovat vaihdelleet sen jälkeen, välillä tuuntuu että ei tästä millään selviä ja nyt tuntuu siltä että elämä jatkuu ja yritys. Patologin tulosta täytyy vielä ootella kolmisen viikkoa, siitä selviää oliko keskenmeno tuulimuna vai rypäleraskaus. Jos se oli rypäleraskaus niin puoleen vuoteen ei saa raskautta yrittää. Mutta yritetään nyt yhdessä!

Iina

Oon tosi pahoillani!!! Se varmasti ottaa koville jatkaa taas yrittämistä ja muutenkin selvitä tilanteesta.. Voimia!! Ja tervetuloa vain takaisin, vaikkakin noin harmillisissa merkeissä.. :( Muista että meille saa aina purkaa pahaa mieltä tai ahdistusta jos siltä tuntuu!! Me ollaan täällä sitä varten!!

Mikä se rypäleraskaus muuten on jos saan kysyä..? En oo kuullut koskaan moisesta. Aika pitkä aika se 6 kk, toivotaan ettei tarvi ootella niin kauan! Mutta sehän kuitenkin kuulostaisi hyvältä uutiselta että teillä raskautuminen kuitenkin onnistuu, tietää että kaikki on kunnossa.. Yritittekö muuten minkä aikaa?

Oon tänään ollu aivan hermona kun on kp39/35-39 eikä menkkoja vieläkään kuulu, yöllä heräsin monta kertaa siihen että nyt alkaa mutta ei.. Tein hädissäni testinkin jo kun en malttanu odottaa, mutta negaahan se tietenki näytti.. Sitä ei vaan koskaan opi että mitä enemmän odottaa niin sitä korkeammalta tippuu kun menkat loppujen lopuksi alkavat...

Mutta ei muuta kuin hyvää päivän jatkoa!! Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)

Se rypäleraskaus on semmonen kun sikiötä ei kehity vaan istukkaan rypälemäisiä nestepallukoita, muistaakseni se näin oli. Varmista kirjoista jos haluat varmuuden. Siinä on istukkasyövän vaara ja sen takia täytyy odottaa se 6kk. En tästäkään tiennyt aiemmin niin kuin ei varmaan moni muukaan. Onnea teidän yritykselle.

Np

Hellurei!

No toivotaan et sun menkat ei ala. Ja plussa tulisi. En tiiä miten sitä greippimehua pitäs juoda mut juon kumminkin yhden purkin. Saa nähä onko mitään vaikutusta.

Vielä pitäs huomenna jaksaa mennä töihin. Sit alkasisi v-loppu vapaa.

Joo mulla sitä migreeniä tuppa oleen aina välillä mulla on ollut lääkityksiä erilaisia mut ei niistä ole apua ollut. En ota nyt kuin vain tosi pahoihin kohtauksiin. Migreeni tulee yleensä menkka aikoihin ja sitä ennen. Nyt on pillerit lopettanut niin migreenikin on helpottunut kummasti. Särkypäiviä vähemmän. Toivotaan et raskaus vie migreenin pois. Ehkä kokonaan:)

Niin mä haluaisin et mies muistaisi muakin jollakin tavalla. Ostaako sun mies sulle koskaan mitään? Mulle ei se just on tyhmää kun mies ei voi koskaan ostaa jotain yllätyksiä. No joo se siitä.

Iina:

Pahottelut sulle vain. Toivotaan et kaikki käntyy parhain päin vielä. :)

Iltaa!

Vielä ollaan puhtain ""paperein"" selvitty :) toivottavasti jatkossakin ilman mitään väritystä! Maha on kyllä kipee, mutta senpä aika näyttää sitten, en uskalla kuin toivoa parasta!

Kyllähän niitä on kaikenlaisia asioita raskautumiseen liittyen, siis huonojakin. Onneksi sitä ei kaikkia ite vielä tiedä etukäteen. Mulle vois käydä niin että alkasin pian liian ""vainoharhaseksi"".. :/

Onneks nyt sain miehen kotiin, on ollu niiin hiljanen viikko kun ei töitäkään ole ollut. Siinä sitä huomaa miten paljon uhraa haaveiluun ja ajatteluun aikaa kun yksikseen istuskelee.. Vaikka onhan sitä toki muutakin tehny, mutta suurimmaksi osaksi yksikseen.

Joskus saan tuliaisia reissun päältä, ennen kylläki enemmän kuin nykyään.. Oishan se kivaa kun välissä sais yllätyksiä mutta mietein tässä just yks päivä samaa niin hoksasin että en kyllä minäkään kovin paljon yllätyksiä ostele.. Täytyy kyllä nyt oikeeen kiinnittää asiaan huomiota, kun ilahduttaa toista niin varmasti saa itekki sitte vastasuudessa :) Kokeillaan miten käy!

Kyllähän se voi hyvinki olla että jos pillereiden aikaan migreeni oli pahempi kuin nyt ""luomuaikana"" niin raskaus vois vaikuttaa positiivisesti asiaan, mutta varmaksihan sitä nyt ei tietenkään voi sanoa, näin ""maalaisjärjellä"" :) Mistä se muuten johtuu, siis migreeni..? Onko siitä tietoa? Ite en oo oikeen perehtyny aiheeseen kun mulla ei koskaan oo ollu sitä.. Tiedän vain puheiden perusteella että tosi inhottava on.

Mutta illanjatkoja! Palaillaan!

No hyvä kun oot vielä kuivilla:) Kyllä se testi kannattaa tehdä vai ootko tehnyt?

Ihanaa työpäivä ohi ja nyt alkaa vapaat:) Vosi vaikka juoda pari sidukkaa ja lähtee viihteelle. Jos ukolla on vapaata se nyt riippuu siitä. Oisi kiva lähteä pitkästä aikaa kun vielä voi.:) Mut kyllä mä raskaana mielummín oisin kun ravaisin baarissa.

No mun migreeni on välillä tosi paha et joudun oleen pedissä koko ajan ja pimeessä huoneessa ja sit välillä käyn ottamassa ensiavussa piikin jos lääkkeet ei auta. Onnex ei ole enää ollut niin pahoja. Migreeni voi johtua mistä vaan ruoka-aineet, stressi väsymys kaikkesta mahdollisesta.

Illan jatkot:)

Missä oot np?

Onko menkat alkanut? Olin viihteellä perjantaina onnex en kamalasti ottanut niin ei ollut oloja aamulla yhtään. Mies lähti aamulla töihin ja nyt sit yritän keksiä tekemistä täytyis varmaan pestä pyykkiä ja siivota.

Kirjottelen kun kerkeet:)

Sanni

Täällä ollaan taas, ollu niin vipinä viikonloppu että ei oo ehtiny oikeen kirjotteleen... Jospa se nyt vähä rauhottus!

Ei oo vieläkään alkanu, menkkakipuja on ollu jonkusen verran sillä tavalla ""sykähdyksittäin"" että ei koko aikaa.. Testiä en oo enää uskaltanu tehä sen torstain jälkeen, oottelen nyt kunnolla muutaman päivän niin ei tuu sitte vääriä hälyytyksiä :) Jännittää kyllä melkosesti!!

Me oltiin kans vähä viihteellä perjantaina, kylläki minä tietenki kuskin muodossa.. No sehän on hyvä että ei tullu sieläkään sairaspäivää eilisestä :)
Sunnuntait on kyllä tylsiä jos joutuu yksin oleen eikä oo mitään tekemistä... Mutta se hyvä puoli että saa vaan olla ja rentoutua ihan luvan kans!

Mun pitää lähtä käymään kaupassa nyt niin käyn vaikka illemmalla vielä uudestaan täällä!! Koitahan keksiä jotain hommaa :)

Np

Voi kun kiva toivottavasti ne menkat ei ala.. Ja plussa tulee. Mä kyllä tekisin jo testin en pystyisi odotteleen enää. Onko menkat monta päivää myöhässä.? Mulla alkaa oviskesen testailu ensi viikolla. Saa nähä tuleeko bongattua:) ja mitenkä mies on taas töissä just kun on sen ajankohta. No toivotaan et jossain välissä kerkiää edes vähän.

Tämäkin päivä on taas mennyt lujaa eikä oikeen mitään ole saanut aikaseksi. Vähän olen pyykkiä pessyt mut en ole jaksanut siivota yhtään jotenkin on niin laiska olo:(
No joo mut illan jatkot:)

Sanni

Täällä ois se kp 42/35-39, joten muutaman päivän on vasta myöhässä. Aattelin että jos vielä pari päivää malttas oottaa ehkä tiistaiaamuun niin sitte testaisin jos aihetta (toivotaan!!). Hätäilin sillon jo ma aamuna ja to aamuna sen testin kans niin aattelin nyt olla mahd. kärsivällinen, saa nähä pitääkö :) Yks testi on vielä kaapissa, että jospa sitä sillä pärjäis... Yritän nyt olla mahdollisimman ""toivoton"" kun pelkään että pian tippuu ja korkeelta jos menkat alkaaki...

Toivotaan että löydät oviksen ja mieski ois kotona. On se kyllä niin tuskasen pitkä aika odottaa seuraavaa jos mahdollisuus menee sivu suun... Teidän pitää varmistaa tilanne että yritätte jo etukäteen kun eläähän ne simpat sielä sen muutaman päivän jos sitte käy niin että mies ei h-htekenä pääsekään kotio... Mutta toivotaan että kotona on!! :) Meinaatko muuten käyttää tikkuja vai..? Kantsii käydä osallituun sielä olikohan mammaksi.fi:n sivuilla arvontaa, voi voittaa testejä, maanantaisinkohan se oli aina arvonta, ite kävin kans alkuviikosta!

Joo on kyllä ollu päivä niin laiskanoloinen.. Ensinnäkin nukuttiin puoleen päivään, muuten vaan kans oltu ja oleskeltu. Huomena pitää sitte ottaa tämänki päivän laiskuus takasi :)

Juups mutta hyvää sunnuntai-illan jatkoa!! Palaillaan!

Heissan! Oon vaihtanu nimimerkin, jotenka nykyään lempparinimellä porskutellaan. Kuulumiset..Tänään oli eka neuvola :) Viikkoja on nyt 9+5 ja LA 7.6. Ultrattin sisäkautta ja siellä se vaavi köllötteli ja sydän tykytti vimmatusti. Isä oli mukana, vaikkakin sen rooli jäi siellä aika pieneksi. Verta otettiin kolme putkiloa ja verenpaine mitattiin, joka oli koholla..terkka epäili jännitystä, mutta en tiiä sit. Kamalasti saatiin lappusia ja kyselyitä lukemiseksi. Ruokavaliosta juteltiin ja liikunnasta..paino kilon verran jo noussu. Ihan kivaa oli ja taas on olo helpottunu ja mahtavan onnellinen :) Mulla muuten taas to-pe tuhrutteli, mutta se ilmeisesti kuuluu mulla asiaan. Kovasti on autoliikkeitä miehen kans kieretty, koska tarvin auton talven liukkaille ja farmaria on katseltu..ne vaan on niin pirun kalliita, että saas nähä. Sunnuntai on meille iso päivä kun kerrotaan vanhemmille.. iik. Omalle isälle ostin pappa kortin..heh. Se onkin meijän muksun ainut pappa. Onneksi on sitten kaks mummoa :) Nyt oon niin täpinöissään, että pakko lähtä lenkille tuulettaan ajatuksia. Tulkaahan perässä sekopäisiksi mammoiksi! Np:llä taitaa olla jännät päivät :) Täältä plussa tuulia! Ja sannille huippuja ovis plussia!

Moikka Ansku!!

Voi että ihanaa!! Siinähän onki kunnon isäinpäivälahja teillä :) Voi kun pääsis äkkiä perässä! Tässä nyt on ollu jännät päivät käsillä ja aattelin että jos huomena tai ke testais... jos maltan oottaa sinne asti. Saas nähä, ei mulla kyllä enää oo mitään oireitakaan joten pieni pelko on negasta...
Kyllähän sitä varmasti auton tarvii nyt, siis farmarin. Vaikka pärjäähän sitä ns. ""normaalillakin"" autolla mutta mahtuu sitte kaikki vaunut ym. paremmin kyytille kun on isompi. Onko teillä nyt auto vai ostatteko vain toisen isomman?
Voin vain kuvitella että miten ihanaa on sunnuntaina kertoa vanhemille vauvasta, ite oltiin jo kihlojen kertomisestakin sillon ihan täpinöissä :) Onko niillä mitään aavistuksia raskaudesta? Varmasti tulee ihanana yllätyksenä! :)
Onnenpotku teille sinne!! Ja ihanaa odotusta :) Toivottavasti me täältä Sannin kanssa tultaisiin äkkiä perässä...!

Np!

Voi että, täytyy käydä katsoon välillä että joko oot testannu..jännää. Jospa se oireettomuus ois oire.. saas nähä. On meillä yks ihan ""normaali"" auto, mutta mies tarvii sitä ihan joka päivä töiden takia ja joskus niitä hommia on viikonloppunakin. Mä poljen pyörällä, mutta en taida tohtia enään sitte kovin liukkailla, ettei satu mitään masulle. Ja on siinä vähän syynä sekin, että en pääse täältä kotoa sit vauvan kans minnekkään kävelymatkaa kauemmas ilman autoa. Vois tulla vähän mökkihöperöksi. Ainakin mun kaveri sano, että olis ollu unelma jos ois ollu toinenki auto sillon ku niittenki muksu oli pieni, niin olis päässykki johonki. Onhan se farmari kivempi, kun saa kaikki helposti mukaan, mut pääasia että on toinenki auto. Eipä niillä taida olla haisuakaan raskaudesta..tulee kyllä täytenä yllärinä tai shokkina :) Mä en varmaan pysty nukkuun la-su välistä yötä..huh,huh. Kyllä te sieltä tuutte! Toivottavasti plussaatte :) Ai niin, ne puheet siitä että plussan jälkeen seksi vähenee on täyttä totta. Ei vaan yksinkertasesti huvita enään niin paljo, jotenka hommailkaahan nyt urakalla ku mieli vielä tekee! ;)

Joo sieltäpä ne veripäivät taas alkoivat tänään aamuseitsemältä... Heräsin siihen kun maha oli aivan tuhottoman kipeä ja hirmuinen vilu. Eipäs sille mitään voi, masentaa se kyllä osaa... Tulee aina semmoinen turhauttava olo. Yritän kyllä tästä eteenpäin ottaa sen sillä tavalla että tulee kun on tullakseen, liika vahtiminen vie vain voimia ja ahdistaa.. Ei muuta kuin uusia tuulia kohti. Että tässä tämän päivän ""uutiset""...

Onnittelut Anskulle!
On tässä jotenkuten keskenmenosta selvitty. Suuresti helpotti tieto jonka eilen sain että keskenmeno oli ollut tuulimuna eikä onneksi rypäleraskaus. Seuraavien kuukautisten jälkeen saa sitten ruveta yrittään uudelleen. Kuukautiset tulee ehkä parin viikon sisään.

Iina

No sehän oli helpottava tieto, että ei ollu kyse rypäleraskaudesta. Voitte nyt sitte aloittaa uudet yritykset. Niin oliko teillä kuinka kauan yritystä takana?

Pitäis saada kehitettyä jotain tekemistä tälle päivälle kun meinaa aivan vaan maatua tänne kotio...

Sanni

Missä oot??

Tänks Iina!

Np:lle pahottelut :( Toivo vaan seuraavaan kiertoon. Pakota se sun ukkos jäämään lomalle oviksen aikoihin ja sit peuhaatte aamusta iltaan muutama päivä, niin johan on kumma jos ei vauvaa ala kuulumaan. Kyllä se vielä onnistuu :)

Heh, jos sanni on hävinny makuukammarin puolelle ja se panostaa nyt kunnolla..eikö sillä ollu nyt oviksen aika? ;)

Mulla on iiiihana vapaapäivä..paitsi, että ulkona satelee vettä. Ajattelin tehä koulu juttuja ja löhöillä. Niin ja valmistaudun henkisesti isänpäivään! Pitäsköhän mun omaa ukkoa jo jollakin jarrusukka parilla muistaa? Ihan huumorilla ja tavallaan kiitoksesksi kun se on niin sulonen :)

Yhteistyössä