Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Np, mulla tota painoa saisi helposti lähteä joku 20kg! ja silti olisin normaali, en siis yhtään ""hoikka"". Oon lukenut että jos painoindeksi on 20-25 niin ei tarvi mitään laihdutella. Jos alle 30 niin voi kokeilla, voi vaikka auttaakin ja jos yli 30 niin siitä voi hyvinkin olla hyötyä. Itellä on toi paino noussut n. 15kg siitä kun lopetin pilleriet..! ja tuntuu että nousee vaan..! siitäki on varmaan hyvä puhuu pe sielä lääkärissä. Jos vaikka on joku hormonihäiriö siinäkin kyseessä.

Ukolla on tänään toinen tupakoimaton päivä... Toivottavasti onnistuu! Ilmoitti vaan eilen että ei ole polttanut ja et haluaa lopettaa. Tosi tyytyväinen olen. :) Jos ei onnistukkaan nyt heti niin ihana tietää että yritystä on! Jos sekin vaikka vähän avittaisi vauvahaaveissa... Mäki sitten ajattelin et jos se lopettaa tupakanpolton niin mä yritän laihduttaa.

No mutta nyt menen valmistautumaan töihin... Palaillaan illalla asiaan!

Iltaa!

Taas ois työpäivä takana. Onneks on jo huomena torstai, viikot kyllä menee lujaa, sais aina siihen viikonloppuun vähäksi aikaa pysähtyä :)

Niin meillä mies kans lupas että lopettaa tupakanpolton, mutta niinpä sitä hermosavuille kohta mentiin... toivosin kyllä joustoa myös sieltä suunnasta, on tässä itekki ""joutunu"" joustaan. Vaikka mielelläni sen teenkin. Kyllähän se ainaki mun mielestä vaikuttaa yrittämiseen polttaminen, vähentäähän simppaehdokkaita! VAikka en kyllä sitä sano että lopettaminen ois helppoa monen vuoden polttamisen jälkeen, mutta silti...

On olo kyllä melkosen tokkura, taidan lähtä ottaan pienet iltaunet, jos sitte ois virkeämpi! Palaillaan!

Aah.... kotona.... Oli aika kamala päivä kun avustettavat olivat onnistuneet p*skomaan koko kämpän täyteen..!

Sain tänään varmistuken että pääsen erääseen lastenkotiin harjoittelemaan. Menen vastaanotto-osastolle. Tosi mieleenkiintoista päästä lastensuojelua harjoittelemaan. Vaikka onhan sielä varmaan aika rankkaa...

np, joo toi tupakanpolton lopettaminen ei ole helppoa. Mies on kun perseelle amuttu karhu välillä! :D Ei ole kivaa kattoa vierestäkään kun toinen äksyää... Onneksi aika kivuttomasti mennyt tähän asti. Kohta toinen päivä takana. Itse ei onneksi tartte lopettaa kun en ole koskaan polttanutkaan. :)

No mutta nyt menen syömään ja sitten katsomaan telkkua, tänään tulee homotkin. :)

Sii juu!

Iltaa:)

Heräsin tossa illalla päikkäreiltä kun oli raskas työpäivä tuli nukuttua yli kaksi tuntia. Saa nähä miten saa unenen illalla. Mulla kyllä on aika hyvät unen lahjat:)
Oviskin on sitten päällänsä oireita on ja plussakin tuli tai ainakin niin sen luokittelin. Mies on sit töissä:( No varastoon kerettiin kerran mut tosi väähään jäi tämäkin yrittäminen. :(

Tosiaan toi poltammien, munkin mies polttaa ja aivan kamalasti ja sen pitäs joskus lopettaa niin on sanonut. Mites te oikeen saitte miehenne lopettamaan? Np Polttaako sun mieskin se on vaikeettaa jos rekkaa ajaa sama on mun miehellä.. Mutta taidanpa asiasta mainita mä olen kans lukenut jostakin et se vähentää siimoja tai jotakin... JOs meidän ongelma onkin siinä kun miehet poltaa ja siimoja ei ole tarpeeksi.... Siinä onkin miettiminen..
Al joo on mullakin painoa saisi kans lähtee ainakin 5kiloo et jotakin tolkkua oisi. Voi olla et sekin muuten vaikuttaa raskautumiseen ehkä en tiiä. On vaan niin vaikeeta laihuttaa ja jättää ne herkut pois=/

No joo taidan mennä sohvalle loikoileen:)

No enpäs saanu nukuttua, aina tuli jotain tekemistä eteen kun aattelin että otan pienet unet :( no saapa paremmin nyt yöllä unen, aattelin kyllä mennä kohta puoliin jo uinuun kun on tullu nukuttua niin lyhyitä öitä.

Niin joo mies on välissä ollu polttamatta muutaman kuukaudenki, ja ainaki sivusta katottuna onnistunu ihan suht helposti. Sitte sitä kännissä tulee poltettua lisää ja siitä se taas lähtee... Ei se nyt kyllä onneks polta kovinkaan paljoa mutta jonkusen verran. Vaikeapa sitä ite on sanoa että 'ei muuta kun lopettaa' kun en oo koskaan ite polttanu (onneks...).

No sehän hyvä Sanni että ovis oli ja kävi. Harmi että parhaimmat päivät meni ohi, mutta kyllähän ne sielä varastossakin pärjää jonku aikaa :) Laskeskelin tässä että itellä se on taas semmoseen aikaan, että mies ei varmaan oo kotona... Hyvä sanoa että on tosiaan yrittäny yli puoli vuotta kun ei oo ees joka kuukausi voinu yrittää kun mies reissussa :)

Mulla on ihan hirvee halu päästä käymään shoppailemassa, vaikka tuota rahaa nyt ei kovinkaan paljoa oo ylimäärästä niin silti jotain pientä ois kiva ostaa. Toivottavasti tämä menee kohta oh... selviäis halvemmallaki!

Jeps mutta nyt vähän syömään jotain ja unten maille. Aamulla on taas ""virkeänä"" kun töihin........

Hei!

Mulla ei toiminut eilen ollenkaan tää soneraplaza... :(

Juu, tänään oli siis lääkäri. sano mulle että kannattaa painoa yrittää pudottaa jonkun verran, mut se ei välttämättä ole syynä. Ensi menkoista sitten 21.pv verikokeisiin niin katotaan hormonit ym. ja sitten ovulaatiojuttuja. Sitten menen sairaalaan ja tutkitaan omko ""röörit"" auki. Tosi nopeaa toimintaa mun mielestä! Ainakin tähän mennessä... Toivottavasti jatkossakin.

Aloitin tänään uuden elämän. :) Söin vaan kanasalaattia ja nyt illalla otan vähän pakastemansikoita. Jos se vauva sitten vaikka tulisi jos sais painoa putoamaan. :) Mut eli odotukset ei ole nyt muutamaan kk kovin korkealla, ennenkun saadaan selvyyttä mikä on vialla.

Mites muille!?

Joo huomasin itekki että vähäsen tökkii tämä sivusto. Nyt kun yritin tulla tänne, niin kesti vaikka kuin kauan avata tämä meidän ketju...

No sehän on mahtavaa että lähti rattaat pyöriin!! Miten ne ""röörit"" katotaan...? Kertoko se siitä? Hieno homma että pääsi näin nopeasti liikenteeseen ettei tarvi montaa kuukautta oottaa.
Onhan se kanasalaattikin hyvää :) ite ainakin tykkään! Oon ostanu porkkanaa ja kurkkua jääkaapiin ja sieltä aina napostelen kun tekee mieli jotain hyvää, pääasia että saa jyrsiä jotain :) Tänään kyllä vähäsen jousti tämä mutta huomena taas. Oon tällä viikolla harrastanu tuota liikuntaki varmaan 10 kertaa enemmän mitä aikasemmin. Jospa se alkas tuottaan tulosta!

Tekikö se sulle muuten ihan norm. tutkimuksen? Näytti olevan kaikki kunnossa?

Nukuinpa sitte illalla pienet unet niin ei väsytä yhtään... saa nähä kuin myöhään joutuu valvoon... tv:stäkään ei tuu sitte yhtään mitään!! :(

Täällä sitä taas ollaan=) Olen vieläkin flunsassa ei meinaa hellittää olenkaan:/
Al se on kyllä tosi nopeeta toimintaa. Nevolastatko sä aloitit ton homman eli sanoit niille et vuosi ollaan yritetty niin ne pisti asiat eteenpäin?? Kanasalaatti on oiken hyvää ja olen itsekin yrittänyt laittaa kuriin syömisen ja yrittänyt liikuntaa lisätä mut kun pääsisi tästä hemmetin nuhasta eroon.

Puhuin sit miehelle kanssa tosta tupakanpoltosta meinasi vähentää ainakin mut katsotaan nyt. Ja sit puhuin myös et osiko se valmis menemään sperma testiin jos ei rupee hommat eteneen. Niin se oli vähän hiljainen ja kuunteli vain mitä sanoin. Oli se onnex samaa mieltä et on valmis et kaikkemme tehään jos tärppiä ei tule luonnostaan.
Niin ja sit sanoin et yritä sä parantaan omia tapoja ensin esim. tupakanpoltoon ja sun muuta jos vaikka helpottas eikä tarvis mennä testeihin...
Toivotaan et ottia asiosta opikseen:) Kun itsekin tässä yritän kaikeni....

Np mites sulla oliko sulla kunnon menkat vai jäikö niukaksi? Joo mua ainakin stressaa toi kun mies on aina töissä kun oviksen ajan kohta on niin kierrot menee aina sivusuun. Ja sit periaatteessa ei kunnon yritystä ole ollut mut luulen et siimoissa on jokin vika kun ei ne elä niin kauaa vaikka varastoon tekeekin.. Edeltävänä päivänäkin.....

No mutta päivän jatkot=)

Sunnuntaita!

Sanni, juu mullakin iski taas flunssa... Ja sitten kaiken lisäksi kaaduin eilen aika pahasti ja sain aivotärähdyksen kun en kerenny ottamaan ollenkaan käsillä vastaan. :( No onneksi mahdollinen oviskin on vielä parin vk päässä niin nou hätä!

Joo neuvolaan soitin ja sitten menin omalääkärille. Siellä sitten kyseli kaikkea ja laittoi lähetteen labraan ensi kk-kierrosta. Ei tehty mitään tutkimusta kun en voi antaa miehen tehdä mulle gyne-tutkimusta... viime vuonna yksi lääkäri ahdisteli mua niin on jäänyt traumat. :( Sitten kun on tulokset tullut verikokeista ja ovistestistä niin menen uudestaan lääkäriin ja sitten menen sairaalaan tutkittavaksi et onko putket auki ym.

Juteltiin just miehen kanssa et jos putket on jumissa niin ollaan kusessa... Ei tosiaan ole rahaa moneen vuoteen aloittaa keinohedelmöityhoitoja. :( Nehän maksaa 1000e/kerta kelakorvauksen kanssa!!!!! Et toivottavasti ei ole sitä vaivaa tai vauvahaaveilu siirtyy ainakin parilla vuodella. No toivotaan parasta!

Ukolla oli eile vaikeaa aikaa kun oli sen veljen tuparit eikä se voinu polttaa! :) Joi sit pari bisseä ja lähti kotiin kun muuten olis ratkennut. Hyvä että lähti. No mutta lähden potemaan, jos vaikka illalla sitten piristyisi vähän. Ensi viikolla alkaakin sitten taas menkat... Jee....

Kirjoitellaan!

Iltaa!

Oon pitäny oikeen kunnon liikunta viikonloppua :) On mukavan pirteä olo kun tekee muutakin kun vaan kotona istuskelee! Muuten oliki sitten melko hiljasta kun mies vielä töissä...

Niin ei mulla menkat kestäny kuin kaks päivää ja sitten oli niitä ""tuhrupäiviä"" siihen lisäksi muutama, no parempi näin kuin kunnon niagarat :)

Meillä mies otti ihan hyvin vastaan sen että jos joutuu käymään testeissä. Oli siitä jo puhetta aiemmin ennen kuin sain tietää tästä pco:sta... Mutta voihan se olla että kun se tilanne tulee (toivottavasti ei!) eteen niin ottaa vähäsen kovemmille. Itellä ainaski on vähä semmonen olo että minussa se ns. koko vika on kun jo osaksi on syy selvillä...

Sitä on näköjään flunssaa oikeen kunnolla nyt liikenteessä, harmi että se on niin sitkeässä :( Ite en onneksi oo vielä sairastunu, pitää koputtaa puuta! Auts varmaan kävi kipeää (epäilemättä!!) kun kaaduit Al, ite oon muutaman kerran kaatunu kun lunta satanu jään päälle niin ei siinä pahemmin ehi tajutakaan kun makaa jo maassa. Onko pää pahastikin vielä kipeä?

Mulla menee taas ovis ihan harakoille kun mies sen verran kaukana ettei ehi niille päiville, jos tämä kierto nyt edes ihan normaalisti toimii näin luomuna. Joten tässähän tämä vuosi menee äkkiä ohi :( 9. kuukausi on nyt ""yritystä"", sillon sitä alussa kuvitteli että josko jo alkuvuodesta sais vauvelin kainaloon... tuskasen pitkä aika mutta silti menee niin hirveetä vauhtia.

Kyllä kait se tästä! Ois kiva tietää että kuin monta viestiä tulis tähän ketjuun jos pitäis tämän niin kauan että ois plussattu... ei varmaan jaksais loppuajasta enää selata viimesimpään viestiin :)

Huomenta!

Mulla on tänään etätyötä joten saan olla kotona. :) Tosin pitää saada tehtyä 20 sivua raporttia... Blaah. Pää on vähän ""kumiseva"" ja osettaa hieman. Ja niska ja kaula ihan jumissa! Myös ns. Flunssaoireita on eli välilä paleltaa ja vapisuttaa mutta ei kuitenkaan ole oikeastaan kurkku kipeä tms. Tovottavasti ei tulekkaan!

Jos kerkeää niin ajattelin mennä kummityttöä karsomaan tänään, en ole nähnyt pientä kuukauteen. :( Ikävä jo on... Mulla alko tänään rintojen kipu... Se on jännä et mulla ei ole mitään vakio-oireita mistä vois tunnistaa onko kyseessä menkat vai raskaus!? Tai siis lähinnä että melkein joka kk kivut on erilaiset. Esim. viime kierrossa oli heti puolivälin jälkeen rinnat kipeät menkkoihin asti, ja tässä kierrossa alkoi nyt vaikka jo ke alkaa menkat. Outoa.

Hyvä np että jaksoit urheilla! Mä en oikein jaksanut kun oli kipuja.. Enkä tuola ulkona oikein pysty rehkimään kun astma alkaa oireilemaan pakkasella. Siellä uimassa aletaan kyl nyt käydä. Jos vaikka alkaisi läskit karista. :) Otin omaksi tavoitteeksi että 25kg kun olen laihtunut niin voidaan mennä naimisiin! :D Puhuttiin joskus että jos ensi vuoden kesällä mentäisi, että jos sen 2kg/kk laihtuisi niin kerkeäsisi. Saa nähdä miten käy. Tosin jos vaikka raskaus tulee niin asiathan aina muuttuu... Toivottavasti kävisi niinkun viimeksi kun oli raskaana, että laihduin 3kk 7kg.

Böö!

Mullekin tuli sittenkin vapaapäivä, työt vähän vähissä.. No saapa touhuilla kotiaskareita rauhassa. Kävin aamulla jo kävelyllä, vaikka vähän liian kylmä kyllä oli, posket ihan jääty! Mutta reipas mieli tuli :)

Se on tympeää kun oireet joka kuukausi vaihtelee niin ei niistäkään voi aavistella paljon mitään... ei uskalla edes toivoa enää. Sitä oottaa että ois mukava yllätys vaan huomata että oho oonkin raskaana, ettei ois kovin paljoa oireita vahtinu... Muissa asioissa tänään kävin neuvolassa niin tuli vain ne clomit puheeksi. Kuulemma nyt sitteki kesään/kevääseen asti pitää oottaa ihan normaalisti..... että se maaginen vuosi tulis täyteen. Hel###ti, toisaaltahan se ois hyvä jos alkaa paikat toimia niinkuin pitääkin mutta jospa ei niin menee aikaa aivan turhaan hukkaan... blaah!

Sullahan ei al oo enää pitkästi jännitettävää :) Hih, toivottavasti tulee hyviä uutisia, oireet ainaski kuulosti lupaavilta!!! Meinasitko että oottelet ihan rauhassa oikeaa päivää ennen kuin edes ajattelet testausta...?

Voi itelläkin on ollu tarkotus mennä käymään kummipojan luona, jospa sitä tällä viikolla kävis! Niin minkä ikäinen sun kummityttö on?

Toivottavasti juttu luistaa että saat kaikki 20 sivua täyteen :) Ite en sais kyllä kotona paljoakaan aikaseksi, aina keksis jotain muuta tekemistä...

Mutta nyt ruokaa tekeen, että jaksaa touhuta! Palaillaan!

Heips taas!

Juu ei nyt oikeen juttu luista ""observoinnin tutkimusmenetelmistä"". BLAAAAAH! Olen pörrännyt näillä vauvapalstoilla ja naimisiinmenopalstoilla ym. ym. :D

Np niin onhan se toisaalta turhauttavaa odotella kevääseen mutta jos vaikka tärppäis ihan nyt! Mä halusin tutkimuksiin kun ei oltu todettu /tutkittu mitään... sais selkoa missä mättää.

Joo no en aio testailla mitään kun en oikeastaan VOI olla raskaana. En ovistikkujen mukaan ovuloinut eikä kyllä tuntunutkaan siltä. Ja sitten kun oli EHKÄ ovisoireita (n. 5pv sen jälkeen kun ovis piti olla) niin ei oltu sänkypuuhissa lainkaan. Eli en jännäille kyllä oikeestaan yhtään. :) Ja ainakin viimeksi ne oireet oli sellaset et kyl tiesi että nyt kehossa jotain tapahtuu. Nyt ei mitään. Onhan niitä oireettomia raskauksiakin mutta.... ei tässä kierrossa kyllä tärppää.

Mun kummityttö on 5kk. :) Aiiiiivan ihana tapaus. :D Kehittyy koko ajan ja kasvaa hirmuista vauhtia... Jo sen takia haluasin nähdä useasti niin pysyy mukana pikkuisen kehityksessä ja elämässä muutenkin.

No jos mä nyt taas hetken yritän väsää jotain... Palaillaan!

Ootkos saanu tekstiä aikaseksi? Voin vain kuvitella että miten hauskaa sen raportin kirjottaminen on... mulla ei oo mitään hajuakaan että mitä se aihe edes käsittää :)
Tänne saa ihmeen paljon aikaa kuluun näille sivuille ja aina löytää jotain uusia sivuja missä ei oo aikasemmin käynytkään. Monesti illalla huomaa että oho pitäsköhän sitä lähtä nukkuun kun on jotenki unohtunu tähän nettimaailmaan... Oiskohan se sitte merkki liiallisesta netin käytöstä...? :)

Mulla ainaski helpottanu sitä joka kuukautista ""putoamista"" se että ei oo aatellu asiaa niin paljoa, tavallaan käyny faktat läpi että mahdotonta ois raskautua jos ei esim. ovispäivänä oo harrastellu... Ei tipu ainaskaan ihan niin korkeelta!

Oi että on niin pieni sun kummityttö... siinä kyllä sydän sulaa kun saa niin pientä hoivata :) Ja kuume kasvaa entisestään!!

Ootteko muuten ollu kuin kauan yhdessä? Oon unohtanu jo... Nyt on lehdissä ollu paljon kaikkia hääjuttuja, yritän jo kovasti miettiä minkälaisen puvun ite haluaisin :) VAikka meillä nyt ei oo vielä mitään tarkkaa aikaa suunniteltu, ei nyt ainakaan vielä tänä kesänä. On se niin jännää että jo tässä vauvahaaveita elätellään ja naimisiinmenoa suunnitellaan... äkkiä se aika menee!

Joko Sanni on flunssasta parantunu?

Ei ole tekstiä ole tullut... Ei vaan jaksa!! Mutta aaaaahhhh!! Oli niin ihanaa nähdä pikku kummityttöä! Oli kasvanut taas niin paljon ja oli ihanan hyväntuulinen. :D Hymyili naama soikeana ja jokelteli omia ääniään. Joo siinä kyl vauvis kasvaa...

Mä en kans oikein enää putoile kun en oikein odotakkaan onnistumista. Järkeily ja myös se että luultavasti jotain on pielessä et ei nyt tärppää niin auttaa pitämään jalat maassa.

Me ollaan ihan tuore pari! :) Ollaan vasta n. 2 ja puoli vuotta oltu yhdessä. Tosin tiedettiin/tunnetiin toisemme jo aikasemmin mutta silloin kun tuo mise ekan kerran mua ""himoitsi"" niin olin varattu... Meni vuosi ja sitten rakkaus leimahti! :D Niin olihan meillä sitten tosiaan se aborttijuttu aikasemmin... Mutta ei siitä sen enempää. :(

Meillä on kaikki mennyt jotenkin niin nopeasti että epäilijöitä on meidän suhteessa riittänyt. Muutettiin käytännössä heti yhteen ja vuoden jälkeen meille tuli koira. Ollaan asuttu tätä asuntoa ennen jo 4 asunnosssa (!) ja ollaan tosiaan kihloissa nyt. Mutta eipä se ole meitä muutakun ilahduttanut. Kun kerran tuntuu oikealta niin sitten antaa palaa. :D

Just tässä illalla puhuttiin että mennään varmaan ensi vuoden marraskuussa naimisiin. Riippuen siitä olenko just maha pystyssä sillon tms. Haluan näyttää ""hyvältä"" ;) Mutta toivottavasti tuolloin on jo oma käärö! Toisaalta se iso maha raskaudessa on aika luonnollinen juttu joten en tiedä siirtäisikö se häitä. Tuntuu itestäkin hassulta suunnitella häitä tms. kun vasta 3 vuotta sitten luulin että jään vanhaksi piiaksi! :D Niin se elämä vie...

Olen aina halunnut kesähäät joten tuntu oudolta kuinka helppoa oli vaihtaa kohde talveksi...! Sopi vaan paremmin meidän viininpunaseen teemaan ja tuikkuihin. Ja halvemmat tilavuokrat on sillon... Puhuttiin just että 6000e on max mitä laitetaan häihin. Paljosta joutuu tinkimään mutta kyllä sillä jotain saa aikaan! Meidän vanhemmat ei pysty sponssaamaan joten omilla on tultava toimeen.

No tästä tulikin oikea historiikki/hääviesti! :D Olen vaan jotenkin niin onnellinen kun on tehty päätöksiä näinkin isosta asiasta! No mutta öitä ja Sannille nyt pikasia paranemisia että pääset meidän kassa kirjottelemaan!

Sori tytsyt en ole kerennyt kirjoitteleen kun olen huonossa vuorossa töissä, ja muutenkin on ollut kiireitä. Nyt rupee pikku hiljaa vasta flunssa hellittään varmaan jo kaksi viikkoa yli kestänyt tätä kamalaa..:(

Al sullahan on hyvät merkit oireista:) Ainakin niin kuulosti:) Mulla on sama juttu et eri kierroilla on eri juttuja. Nyt mulla oli nännit kipeenä oviksen jälkeen siinä sit tulikin mietittyä et mitä jos nyt mutta sitten taas tissi kipu hälvenee koko ajan..... Viime kierossa oli ennen ovista tissit kipeenä....
Voi että onnea vaan kovasti kun ootte menossa naimisiin. Me ei olla tosiaankaan niin pitkälle mitetitty eikä meillä ole niin kiire. Se on tosi rakkautta kun suunnittelee häitä.:) Me ollaan vähän hitanpaa sorttia nyt vaikka kyllä mekin mentiin jo kihloihin vuoden seurustelun jälkeen ja ollaan asuttu heti yhdessä 3.5vuotta seurusteltu... Ja aika menee tosi nopeesti.

Np Jokos tekin ootte häitä suunnitellut=)
Sä olet oiken kunnolla lisännyt liikuntaa mä olen tosiaan vieläkin nuhassa niin ei voi oiken tehdä mitään ylimääräistä ettei rasitu liikaa.. Olen ajattelut kanssa laittaa itseni kuntoon kun saan itseni kuntoon nuhasta ensin...

Varasin muuten matkan tallinaan parin viikon päästä oisi lähtö. Rupee pikkasen jo jännitään=) Onnex tiiän sitä ennen et olenko raskaana niin voi vaikka pikkasen maistellakin jotakin...
No mut palaillaan...

Sanni kiva kuulla sustakin!

Ei kyllä ne menkat alkaa... eilen alkoi tulla menkkaoireet kuten mahan pömpötys ja ihanat ilmavaivat... Mutta senhän tiesi jo! :)

Jotenkin tää häähumu on lieventänyt ainakin hetkellisesti vauvastressiä. Kun on joku muu asia mitä miettiä. :D Mutta varmaan pari viikkoa niin rauhottuu taas miettimään tätä hetkeä... Häihin kun tosiaan on vielä 1 ja 9kk. :) Jos vaikka olis tosiaan vauveli jo sillon!

Mä en taaskaan saa tätä koulutyötä etenemään... en sitten millään... Nyt olis pakko tehdä kun huomenna pitää 100 ihmiselle pitää tunnin luento! Noooh... jos se tästä.

Missäs vaiheessa teidän kierrot nyt sitten on? Millon jännäillään?

Mulla on varmaan menossa 22/29 Ja oireita ei ole et se siitä kierrosta. Niin kuin sanoin et mies ei ollut kotona ovis päivänä...:(

No on sulla tekeminen siinä koulutyössä kamalaa mulla oisi varmaan hirvee stressi tommoisesta... Ja vielä pitäs esittää 100 ihmiselle... iiikkk en pystyisi samaan....

No joo nyt valmistatuun töihin:/

No sehän on vain ihanaa että tietää että tämä on nyt TÄTÄ!! Eihän siinä kannata muiden mielipiteitä kuunnella. Sillon pitää edetä kun siltä tuntuu :)
Me ollaan kans tätä hiljasempaa laatua, kyllä sitä on häistä puhuttu mutta sen tarkempaa ei olla vielä suunniteltu vaikka tässä ollaan jo vuosia porskuteltukin. Muuta kuin että ei tässä nyt enää kovin montaa vuotta odotella :) Itellä on kans ollu aina ajatus että kesällähän ne häät pitää olla, mutta toisaaltahan ne olis vähä erilaiset kuin yleensä jos pitäis talvella.

Niin ens viikon alkuun ovista odottelen. Saapas nähdä!!

Hui, mun ois pitänu alkaa suunnitella sitä luentoa jo viikko takasinpäin että uskaltaisin mennä semmosen ihmismäärän eteen puhuun tunniksi... inhoan kaiken maailman esitelmiä ja puheita!! Koulussakin ne oli täyttä pakkoa.

Ootteko Sanni kauanki sielä Virossa? Siis että yhen yön sielä vai useamman? Ois tosi kivaa kyllä joskus käydä vähä reissun päällä. Mulla ois himo että vuokrais lapista sen mökin ja kävin sielä jonku pidennetyn viikonlopun viettämässä! Onkohan sielä virossa miten halpaa, yleensäkin tavara?

Tänään en oo saanu aikaseksi että oisin käyny urheileen, jospa sitä huomena! Pitäähän sitä nyt yks välipäivä viettää! Selittelyjä vain kun on ollu niin laiska olo... :)

Ollaan reisussa pari yötä. Onhan siellä jonkun verran halvenpaa. Jotakut on taas aika paljon saman hintasta saa nyt nähä kun menen ekaa kertaa sinne keskustaan missä kuulemma on halvenpaa kuin satamassa. Näin jotakin painajaisa koko reisusta oli ihan kauheeta mulla varmaan iski jo matka kuume:)
Täytyy varmaan mennä kohta lääkäriin tästä nuhasta jos vaikka on poskiontelon tulehdus, en tiiä... Rupee jo pikku hiljaa riittään tämä nuha. Mulla ei ole koskaan ennen ollut tälläistä et kestää monta viikoa... Voisiko johtua siitä kun en polta enää niin on altiinpi tälle nuhalle.
On mullakin np haaveena et menisi lappiin tässä joskus. Oisi ihana olla siellä mökissä takka tulen ääressä:)
Muuten varasin ajan tatuointii iikk sattuu varmaan vietävsäti?Onko teillä tatuointeja? Otan käsi varteen...

No mutta päivän jatkot....

Huomenta!

Tulin sitten kouluun 3 ja puol tuntia liian AIKASIN! Olen ihan raivona. Yksi luento peruttiin...

Sanni wau! Mäkin oon haaveillu tatskasta kohta 10 vuotta, kuvikin on aika selvillä... Ei ole vaan tullut otettua. Jospa täs vielä ennen kesää. Kylhän se sattuu mut riippuu kipukynnyksestäkin. Joillain enemmän ja joillain vähemmän. Toi käsivarsi ei ole tietääkseni pahimpia alueita. Minkälaisen otat? Mulla olis haaveena sellanen tribaalidelfiini selkärangan päälle. se on vaan toooosi kipeä paikka. :(

Jees... tässä sitten odotellaan vuodon alkua. Piti suojautua jo etukäteen kun olisi aika noloa kun kesken esiintymisen oliskin housut punasena! :D Ei kiitos...

Mutta mä vaikka hyödynnän tän ajan rästitehtävien tekemiseen

Mullakin on ollu haaveissa vähäsen aikaa että käyn ottaan tatuoinnin, tai mulla on jo semmonen elukka olkapäällä mutta haluaisin toisen ehkä jonneki vyötäron seutuville tai nilkkaan. Ei se kipu mun mielestä niin paha ollu, kipeintä kävi kun teki rajat mutta eipä sen jälkeen, ja kyllähän se oli vähäsen hellänä mutta ei mun mielestä ollenkaan paha!

Sitä mekin mietittiin että sais vaan takan edessä löhöillä ja nauttia hiljaisuudesta, vaikka rinteessäkin pitää kyllä päästä käymään! Veikkaan että se taas jää jos ei nyt heti maaliskuuhun mennesä käy, kun sitte mulla alkaa ihan kokopäivätyö niin ei voi enää.

Ai niin sulla oli Al se esitys tänään, miten meni?? Sait vaan tekstit kirjotettua :) Joo se ois kyllä tosi paha paikka jos kesken esityksen huomais että oho pitäs mennä vessaan... Ite kans kyllä varaudun varalta aina jos tuon tyyppisiä tilanteita!
Onko teiltä miten pitkästi koululle? Et kuitenkaan enää kotia lähteny takasi käymään :) Se on kyllä pitkä aika ootella kun ei sielä kovin paljoa tekemistäkään oo...

Tuleeko sulla Sanni painetta poskiin kun laitat pään alas? Mulla kyllä sillon sattu poskiin jos niitä ""naputteli"" ja kun laitto pään alaspäin... siitä tiesi että nyt on menny väärään paikkaan nuha. Kannattaa kyllä ajoissa käydä lääkärissä jos poskionteloihin on menossa että jos sais antibiootit ettei tarvi punkteerata... ei mikään maailman miellyttävin kokemus! VAikka en kyllä tiiä kumpaa ne ensin suosittelee..

Nyt vähän ottaan unia kun oli niin rankka työpäivä..

Heip!

Juu sain pidettyä luennon, ja huomenna sitten toinen... Koululle on matkaa joku 50km et ei tosiaan viitti lähteä kotona käymään, varsinkin kun kulken busseilla!

Tänään sitten alkoi tuhruttelu, varmaan vielä tänään ihan kunnin vuotokin. :( Vaikka tiedossahan se oli.

Jos ei muuten raskautta ennen elokuuta näy niin mennään jo tammikuussa naimisiin. :) Päätettiin tänään. Vaikka ei se poissuljettua ole vaikka mentäs silti.

Mutta nyt jatkan koulutöitä!

Yhteistyössä