Kiitoksia vaan onnitteluista! Olo on tosi hämmentynyt ja haaleasta viivasta johtuen en oikein vielä anna itelleni lupaa uskoa vauvauutisiin. Surullisesta uutisesta huolimatta tästä tulikin lopulta ihan kiva kuukausi

Aion kyllä hengailla täällä teidän kanssa hetkosen (sori vaan Pioni

), koska on hauska jännäillä ja lukea kuulumisia. En oikein osaa ajatella olevani odottaja vielä.
Noista oireista kun on ollut juttua, niin mullakin oli tarkemmin mietittyäni pari päivää sitten raudanmaku suussa. Vaan ei oo nyt... mahassa vaan kiristelee hiukan erilailla kun menkkojen aikaan (mutta siis menkkamaisia kipujakin on ollut, siitä johtuen ajattelinkin niiden alkavan) ja se "pala" on edelleen kurkussa. Pionille pitikin sanoa, että mulla oli ns. pahoinvointia kyllä jo reilu viikko sitten, eli sellanen olo, että pitää koko ajan nieleskellä... Peukut pystyssä vaan!
Puh: katoin Helistimen laskurilla, että la ois 5.8.2007... eli sinne tähdätään

Mii: Toivottavasti saat loputkin tenteistä läpi, hurjalta kuulostaa tuo tenttisuma!
Mua alkoi heti huolettaa työhönpaluu, kun oon vuodenvaihteessa vasta menossa takaisin töihin ja taas kesällä jäämässä pois. Ne varmaan todella kiittää mua! Sijainen taas hankittava jne. Hoh hoh... Poikakin menee hoitoon vaan puoleksi vuodeksi. Mutta palkkani ja kh-tuen ero on niiin suuri, että pakko käydä hiukan tienaamassa välillä, vaikka kirpaiseekin hoitoonvieminen. Varsinkin kun ei
todellakaan saatu sitä hoitopaikkaa, jota ensisijaisesti toivottiin...