PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSIN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mii: eikös sitä sanota, että joka toinen päivä oiskin parasta, ettei laatu huonone liian tiheällä yrittämisellä :) Sulla lienee otolliset hetket käsillä?

Puh: Ootko testannu...? Ite en oo, enkä tiiä uskallanko huomennakaan vaikak menkkoja ei näkyisi. Kun menkkaolo on kuitenkin päällä, niin pelottaa turhaan testaaminen.

Claire 31/28-32

Mä kanssa täällä jännitän alkaako menkat vai, nyt 29/28-32...valkovuodossa oli pieniä veriviiruja eli taitaa ne menkat alkaa. raskaustesti odottaa tässä tietokoneen vieressä pöydällä, jääköhän taas käyttämättä..
Jotenkin taas jo ajattelin että oli ruokahalu kasvanut - taitaa olla vain ruokahalun kasvua eikä raskauden oireita,,höh;)

odotellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Ida81:
Jotenkin taas jo ajattelin että oli ruokahalu kasvanut - taitaa olla vain ruokahalun kasvua eikä raskauden oireita,,höh;)

Mulla myös aivan mahdoton ruokahalu. Alkaa oviksen tietämillä (tai sitten on vain aina). Mä haluan pitsaa ja kaikkea mahdollista!

Tunnin päästä esikoinen nukkumaan, jos sitä sitten sais miehen pupuilemaan. Pitää vedota päänsärkyyn, siis haluan sen pois. ;o) Ilmeisesti nyt olisi oikea aika pupuiluun, tai mä vähän veikkailen että eilen oli ovis. Yhdessä vaiheessa alkoi rintoja pistelemään ja sitten masussa oli menkkatuntemukset. Tänään ei ole ollut vastaavaa.

Mulla on 7/10 tenttiä takana. Tähän mennessä kaikki ilmeisesti läpi. Kipiii!

Mii kp 15/28-31 (eikä 28-29)

Epäonnistuin. Mies menee nukkumaan kun on viideltä herätys. Meillä tota innostusta kestää vain kaksi kertaa ja sitten taas kuukauden tauko. Toivottavasti kaksi kertaa riittää. Esikoisen kanssa riitti onneksi yksi kerta. ;o)

Mutta jos Mii olet 83 syntynyt, niin sitten on hieman hälyttävää kuukauden tauot.. vai onko miehesi paljon vanhempi? En halua pelotella, mutta jos tuossa vaiheessa on noin harvakseltaan, niin mitä on minun iässäni? Meillä vasta nykyään 2-3 viikon välejä.

Noh olipas ketjun ulkopuolelta vähän tiukka kommentti Miille tuo Lisa68..Jätetään noi omaan arvoonsa..///

Mutta siis: testasimme juuri kp28/28... jaaaaa..... PLUSSA :) :) :)
Olin jostain syystä ihan varma, joten tänään kun piti alkaa, niin uskallettiin jo testata (apteekin BeSure) Mutta silti käsittämätöntä... Ollaan täällä naamat hangon keksinä ja ihan pihalla kumpikin. IHANAAAAAAA. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin.
La näyttää olevan jo elokuun alussa.. Pitäsi varata aika huomenna esikon 2- vee neuvolaan, pitäisikö samalla varata jo äitiysnlakin.. Voi vitsi, ollaan ihan pilvissä.

Claire77, joko uskallat testata..? Ja Ida myös? Tsemppiä!!!!
Laitan jotain järkevä komenttia huomenna, nyt en oikein osaa mitään muuta sanoa. On tää elämä aika mahtavaa :)

Onnittelut Puhille! Ihana uutinen. Jännäsin kovasti puolestasi ja odottelin tänään malttamattomana tuloksia, kuten varmaan kaikki muutkin tässä ketjussa. Nyt alan minäkin odottelemaan, jospa se raudan maku ilmaantuisi suuhun parin viikon päästä. Todistit sen olevan varma merkki. Huomenna pitäisi ryhtyä tositoimiin. Toivottavasti saan miehen innostumaan.

Lisa68 päätti sitten osoittaa sympatiansa ja 'viisaat' sanansa tälle ryhmälle. Saisivat nämä typerykset keksiä hupinsa jostain muualta.

Toivottavasti saadaan samaan rytäkkään lisää plussia. Kertokaahan kuulumiset heti kun olette testailleet.

IIIIKKKKKKKKKKKKKKKKS Puh - mitä mä sanoin!!!!!!!!!!!!! ONNEA ONNEA ONNEA! Ihana juttu ja onnea odotukseen :)

Clairea yllytän testaamaan....viimeistään huomisaamuna! Pliiiiiiiiiiiis....

Mä itse oon kai tulossa sekopääksi ja alan kehittelemään oireita. Eihän niitä edes voisi kai näin pian tulla? (Kp 20/29 muistaakseni) Oli aamulla veren/raudan maku suussa ja lievää etomistakin? En usko millään ja nämä ovat vain mielen tuotetta, sillä niin kovasti haluisin olla raskaana.

Pioni kp20/29

Minä the Ennustajaelli! ;) ONNEA Clairelle ja myöskin turvallista odotusta! Ihania uutisia ja sitten sovitaan, että vaikka oottekin kivaa seuraa; Claire ja Puh, niin ei tarvitse tulla takaisin sieltä odottajista sitten tänne haaveilijoihin, eikös joo :)

Huippuhienoa, että tulee näitä plussia. Luo se toivoa, että joskus sitten meillekin :)

t. Pioni

Voi vitsi, Claire, ONNEA!!! Meillä taitaa sitten olla la:t aika lailla samat? Nyt on kova draivi päällä, toivottavasti tarttuu moniin.... Siirrytään joukolla elokuun odottajiin :) :) Jotenkin kyllä arvasin myös, että myös teillä plussataan.

Pioni76, sinä tosiaan tämän ennustit, musta tuntuu, että myös täällä olleiden kommenttien varmuudella uskalsin eilen testasta, kiitos siis!!!! Sinda: raudan maku olkoon siis varma merkki :) Toivottavasti sulla alkaa pian metalli maistumaan!
Kiitos onnitteluista. Hassua, pieni salaisuus, jonka haluaisin kertoa jo kaikille, mutta päätettiin nyt rauhassa odotella ainakin joulun yli! Kädet ristiin kyynärpäitä myöden, että kaikki menee hyvin.
Mää en osaa lähteä täältä teidän seurata kyllä ihan heti pois, joten roikuskelen hetken aikaa ja ainakin kurkin tuleeko lisää plussia.

Kiitoksia vaan onnitteluista! Olo on tosi hämmentynyt ja haaleasta viivasta johtuen en oikein vielä anna itelleni lupaa uskoa vauvauutisiin. Surullisesta uutisesta huolimatta tästä tulikin lopulta ihan kiva kuukausi :) Aion kyllä hengailla täällä teidän kanssa hetkosen (sori vaan Pioni :) ), koska on hauska jännäillä ja lukea kuulumisia. En oikein osaa ajatella olevani odottaja vielä.
Noista oireista kun on ollut juttua, niin mullakin oli tarkemmin mietittyäni pari päivää sitten raudanmaku suussa. Vaan ei oo nyt... mahassa vaan kiristelee hiukan erilailla kun menkkojen aikaan (mutta siis menkkamaisia kipujakin on ollut, siitä johtuen ajattelinkin niiden alkavan) ja se "pala" on edelleen kurkussa. Pionille pitikin sanoa, että mulla oli ns. pahoinvointia kyllä jo reilu viikko sitten, eli sellanen olo, että pitää koko ajan nieleskellä... Peukut pystyssä vaan!
Puh: katoin Helistimen laskurilla, että la ois 5.8.2007... eli sinne tähdätään :)
Mii: Toivottavasti saat loputkin tenteistä läpi, hurjalta kuulostaa tuo tenttisuma!

Mua alkoi heti huolettaa työhönpaluu, kun oon vuodenvaihteessa vasta menossa takaisin töihin ja taas kesällä jäämässä pois. Ne varmaan todella kiittää mua! Sijainen taas hankittava jne. Hoh hoh... Poikakin menee hoitoon vaan puoleksi vuodeksi. Mutta palkkani ja kh-tuen ero on niiin suuri, että pakko käydä hiukan tienaamassa välillä, vaikka kirpaiseekin hoitoonvieminen. Varsinkin kun ei todellakaan saatu sitä hoitopaikkaa, jota ensisijaisesti toivottiin...

Onnea Puh ja Claire! Ihanaa!

Tässä kuussa meillä on vauvaa tehty oikeen tosissaan joka toinen päivä -tahdilla. Viimeksi on sänkykamarissa ollut tämmöinen vilske joskus kauan kauan sitten :)

Parin viikon päästä jännäillään. Nyt kp 15/26-28

ONNEA Puh ja Claire77!!!!!!!!
Nyt vaan moni mukaan!

täällä kp5 ja ei malttais millään oottaa, et loppuis tää tuhruttelu jotta pääsis hommiin... himot on hirveet =)

Voi MAHTAVAA Puh ja Claire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))
Tulin vartavasten tarkistamaan oliko plussa uutisia ja olihan niitä, tuplat!! Suuret onnittelut molemmille, ja niille jotka pian seuraavat perässä!! :)))

Mulla ei sen kummempaa, kp19 vissiin menossa eikä oviksesta merkkiäkään. Myllättiin eilen kyllä miehen kanssa jokatapauksessa, mutta hieman harmittaa ettei ovista kai tässä kuussa vaan ole. Mutta voi ihanaa mitä uutisia täällä oli!!!!!!

Onnea myös minun puolestani teille odottajille, ihanaa!
Täällä odottelen menkkoja alkamista, pitäisi alkaa viimeistään pe-la..ihan masussa tuntuu että alkaa, eli taitaa jäädä plussaushaaveet tässä kuussa.

Seuraavia lemmenviikkoja jo ajatellen - onko kellään kokemusta ovulaatiotesteistä? Ovatko olleet hyödyllisiä? Mä olen seurannut limoja, mutta muuten en osaa sanoa ovulaatiosta tarkemmin. Onko se yleistä ettei joka kuukausi olekaan ovulaatiota?

Huomenna aamulla esikoisen joulujuhla joten saan muutakin ajateltavaa kuin alkavat menkat;) Onnea vielä plussaajille, kyllä mekin vielä perässä tullaan!

Onnea Puh ja Claire, olipas hyvä uutinen!!! Pitkästä aikaa hyviä uutisia!

Meillä täälllä ollaan hommailtu joka päivä :) Aika hassua, ei me yleensä näin usein... Vielä jos tänään! Nyt ei ole ollut vaan vauvanteko mielessä, on ollu jotenkin rentoa touhua.. Toisin kuin viime kuussa yritettiin vähän liikaa. Saa nähdä tuottaako tulosta, onpahan ainakin ollut kivaa :)

Nyt lissee plussia odottelemaan, toivottavasti meille tuli nyt putki päälle!!!

Piitu kp 14/27

Kurkkimassa kuulumisia....

Ompulle hali ja voimia tapahtuneen vuoksi. :/

Hienoa oli kuulla plussista! Jos en nyt aivan omiani muistele, niin ainakin Puh taisi kirjoitella heinä-elokuussa, jolloin oli ketjuaktiivi!:) Onnittelut plussista!:)

Rosalinda rv 18+0