PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSIN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en eilen saanut viestejäni läpi, saa nähdä meneekö tämäkään.

Hitsit, Claire! Sulla ja Puhilla kuulosti niin lupaavalta ne oireet. Älä Claire vielä luovuta, kyllä nyt olis aika tulla plussia taas tähän ketjuun :)

Ahaaa, joku on rekannut tän Pioni-nikin, no ei voi mitään...pistän sitten tuon vuosiluvun perään...

Täällä ei mitään tuntemuksia, parin viikon päästä tuon sitten tietääkin. Kuulin tuossa eilen, että yksi tuttu saa vauvan, olis kiva jo itekkin liittyä odottavien joukon jatkoksi.

Tervetuloa kaikki uudet joukkoon. tämänkin nimimerkki jo käytössä siis mallum

mallu 28/35, siis viikko jäljellä kun tietää...

Juu, Sinda, raudan maku on aika voimakas.. Kyllä se mullakin olisi aika vahva viittaus plussaan, mutta kaipa tämä kuumeinen pää voi keksiä senkin. :) Greippimehu vahvistaa limakalvoja, eli auttaa kiinnittymiseen (?). Nyt en ole kyllä sitä nauttinut, ekan raskauden alkuunsaamisen yhteydessä kyllä.
Claire77, minä ajattelin testailla tiistaina, jolloin kp 28 ja katotaan sitten. Me mennään lähes samoissa päivissä..
Tervetuloa marsipaani. Toivottavasti myös teillä pian tärppää. Ja kaikilla muillakin.

Ainiin, vatsakin mulla on ollut pari päivää ihan sekaisin ja nälättää koko ajan. Väsymyksen laitan tämän kaamoksen piikkiin kylläkin. Lauantaina oli pikkujoulut ja muutaman lasin punaviiniä maistelin, mutta enempää en alas saanut -- ei tehnyt mieli, päinvastoin ja ajatuksenakin vähän tuntui oudolta, JOS olenkin..
Vitsi, pääni painuu tiistaina, jos täti kaartaa paikalle.

toiveikkaana ja vatsassa edelleen nipistellen Puh1 kp 26
Iloita Claire, jos testaat uudelleen.

Hei!

Voi olipa ihanaa löytää tämä ketju! Meillä on esikoispoika syntynyt 09/04 ja toista olemme yrittäneet syyskuusta asti. Aika tuntuu niin pitkältä aina ovista tai menkkojen alkua odotellessa - onneksi vilkas poika ja työ pitävät ajatukset päivisin muualla. Sitten näin iltasella sitä alkaa miettiä että tässäkö tämä meidän lapsikatras onkin - ja vauvakuume kohoaa taivaisiin. Eikä sitä auta yhtään lähipiirissämme syntyneet 6 vauvaa viimeiseltä 3 kuukaudelta;)

Esikoinen ilmiotti aikoinaan tulostaan ihan yllättäen - tosiaan yhden (siis yhden) suojaamattoman seksin tuloksena. Ja nyt sitten kun niin toista haluaisimme, tuntuu ettei tärppää.. Ja ei ainakaan voi syyttäää yrittämisen puutteesta - lemmenviikot ovat olleet mukavia!
Syyskuussa, ekalla kierrolla, olin jo ihan varman että olen raskaana, niin voimakkaat oli oireet. Ties vaikka olisinkin ollut ja mennyt sitten heti kesken, mutta sen jälkeen ei ole edes ollut sellaista oloa että nyt...No, viikon päästä tiedetään taas ja uutta yritystä ellei..

Tsemppiä kaikille, mukava tulla mukaan vaihtamaan ajatuksia ja toivottavasti päästään siirtymään odottelijoiden palstalle jo pian!

Tervetuloa Ida!

Me taas tänään hommailtiin, nyt saatto olla sopivanpaan aikaan. Jos sitä huomenna tai ylihuomenna taas. Sitten ei olisi ainakaan yrityksen puutteesta kiinni, tosin vaikee täsmätä tota seksiä ovikseen kun ei tiedä milloin se on. Näin siis mennään eteenpäin ja parin viikon päästä selviää tulos. Vielä en kyllä ole kovin luottavaisin mielin...uskon että nytkin menee yli puoli vuotta vähintäänkin, mutta joo...

mii kp13/28-31

Ihana jännätä täällä muiden tuloksia. Jaksaa paremmin odottaa omaa vuoroaan, kun saa keskittyä välillä muihinkin. Toivottavasti tällä viikolla saadaan plussia.

Miehellä on tänään synttärit. Tavoistani poiketen en ole tehnyt mitään valmisteluja. Ennen olen tehnyt hyvää syötävää. Pitää keksiä jotain kivaa päivän aikana, että voi illalla yllättää miehen. Esikoinen sai alkunsa miehen syntymäpäivän aikoihin pari vuotta sitten. Toivottavasti historia toistaa itseään ja tällä viikolla tärppäisi. Varoittelin jo eilen miestä, että nyt pitäisi aktivoitua taas makkarin puolella.

Tylsäksi on mennyt, kun pitää kalenterin kanssa varata sänkyajat, mutta kun spontaanisti ei saada mitään aikaiseksi, niin ei auta muu. Meillä lisäksi häiritsee pahasti miehen vuorotyö. Joka toinen viikko ei edes nähdä toisiamme muuten kuin nukkuvana.

Sinda kp 9/28-33

PIKKUKAKKONEN
Pikkukakkosen haaveilijat

Haaveilijat:
Herukka 27/28, y08/06, tyttö 01/05
Mii83 23/25, y08/06, poika 11/04
Tomaatti y09/06, tyttö 11/05
Puh 28/29, y08/06, poika 12/04
Martta 29/34, y07/06, poika 04/06
Ninni 23/24, y08/06, tyttö 01/04
Pioni, 29/35, y09/06, tyttö 01/06
Mallu 32/33, y06/06, poika 01/06
Ipana 26/26, y06/05, poika 09/04
Tia 26/28, y07/06, tyttö 09/05
Myy 25/25, y09/06, poika 11/05
Piitu 25/33 y10/06, poika 12/04
Claire77, 29/29, y 11/06, poika 07/05
Ilona 31/37, y2003, tyttö 07/06
mopsis 29/30, y10/06, tyttö 03/05
Niksu 27/27, poika 12/05, tjot 06/06 (tm 10/06)
Niiskuneiti 29/27, poika 04/06, tjot 09/06
Kapris 27/28, tyttö 09/05, y11/06 (km 10/06)
Ruusa07 31/32, tyttö 08/04, y7/06 (tm 10/06)
Saara 22/22, tjot 10/06, poika 06/06
Marsipaani 27/28, y08/06, poika 10/05
Omppu75 31/33, poika 03/04, y:ehkä vielä joskus..(km 11/06)
Odotus-puolelle siirtyneet:
Pinski-70, tyttö 12/04 (+08/06 )
Minni, poika 10/05 (+08/06 )
Rosalinda 27/30, tyttö 12/03 (+08/06)
Maya80 26/27, poika 11/05 (+09/06).
Nirppu, tyttö 10/05 (+09/06)
Moona, tyttö 07/05 (+09/06)

Voi ei Omppu!!! *halaa* Epäreilua, niin epäreilua.

Uusille tervetuloa ja piinailijoille tsemppiä :)

ON: Ei kuulu mitään, eikä oo mitään odotettavíssakaan. Paitsi seuraava kierto. Eiköhän se vauva tule sitten kun on tullakseen, pakko yrittää uskoa näin.

Ompulle ISO hali ja rutistus!!
Epäreilua todellakin... miksi niin monen täytyy kokea tuo kohtalo =(
Kannatan kurkistamista myös kermit-ketjuun. Sieltä olen itse saanut korvaamatonta vertaistukea.

on: eipä ihmeempää. kp 3 (vihdoin täti kurvas paikalle. km oli kulunut jo 7,5vk)
Etelässä käyty ja matka oli ihana.
Nyt odotellaan joulua =)

+++++ tähän ketjuun ja hyvää viikonalkua kaikille!!

Kiitos ihan mahdottoman paljon teille kaikille sympatioista. Kyllä täällä alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan, vaikka aika aaltoilevat fiilikset onkin. Eniten tässä nyt harmittaa se, että mun mies ei ole osoittanut MITÄÄN myötätuntoa. Hän on niin huono puhumaan yleensäkään mistään tunteista, että siinä mielessä ei mikään yllätys. Mutta tokihan sitä toivoisi siltä rakkaaltaan tukea.. Mulla on yks hyvä ystävä, joka on kokenut monta keskenmenoa, ja hän on käynyt lohduttamassa. Pyrkimyksenä on, että en jää peiton alle makaamaan, vaan yritän käsitellä tämän asian niin loppuun kuin mahdollista. En tosin tiedä, uskallanko ryhtyä enää uudelleen lapsen "tekemiseen".

Kiitos vielä kerran ja voikaa hyvin!

Voi kuinka harmillista Omppu75, ei tähän osaa mitään sanoo. Suuret asiat tuottavat suurta iloa -- ja sitä suruakin. Valitettavan moni on kokenut nyt km:n. Paljon sympatiaa ja toivoa huomiseen..
Minulla on huomenna piinapäivä. Tosin, olen tänään joutunut vollottamaan täällä töissä erään asian vuoksi, joka kyllä varmasti saa ihmiset ajattelemaan, että mikäs hormonimyrsky tolla on..? :) Jos huomenna täti saapuu, niin meneeköhän se ihan itsensä kokoamiseen koko päivä. Tarvii varautua töissä siihen siis..
Kaprikselle onnea menkkojen saapumisesta viimein. Tasapaino palautunee siis.
Pioni: onko sulla jotain oireita tulevista menkoista, vai miten tämä kierto nyt menikään?
Claire, jännityskaveriniiiii.. onko mitään uutta?

Puh: Kuten tossa laitoinkin aiemmin, niin ei oikeestaan mitään uutta suuntaan eikä toiseen. En salli itseni nyt elätellä mitään toiveita, vaikka oireitahan on jos niin haluaa ajatella. Testaan varmaan keskiviikko- aamuna, jos ei menkkoja tuu ennen sitä. Hermot menee varmaan kyllä ennen :)
Kun mitähän se oikein merkkaa, että ne ns. menkkakivistykset on täällä vaan iltaisin? Aamulla ei tunnu mitään sinnepäinkään. Tämä tila on ollut päällä nyt nelisen päivää. Ja kuriositeettina sellainenkin "oire", että rinnat on hieman kipuilleet, enkä muista, että sellainen ois koskaan ollut menkkaoire. MUTTA, kuten kaikki tietää, kroppahan saa mitä kummallisimpia oireita aikaan niin halutessaan. Nyt ei vaan millään haluaisi liikaa toivoa ja sitten pettyä niin pahasti. Poikaa yrittäessä oli tärppiä edeltävä kierto sellainen, että olin ihan varma raskaudesta ja tiputus oli tosi kova, itkin yhen iltapäivän koko ajan. Saman päivänä ystäväpariskunta ilmoitti odotuksestaan, joten ilta oli melko "täydellinen" :/ Nyt en siis halua kokea samaa...

Omppu; varmasti on tällä hetkellä raskas olo. En voi sanoa, että tiedän miltä tuntuu, mutta jotenkin uskon, että aika parantaa.

Puh: Minä luulen, että en ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan. Ei ole ollut sellaista oloa, kuten esim. viime kierrossa oli ihan selkeet oireet. Tikutin parina päivänä, mutta ei tullut kuin haaleaa viivaa. Joten siksi en aatellut piinailla, vähän taisi intokin lopahtaa niistä haamuista, että sitä ennen kyllä tuli seksiä harrastettua, mutta ei oikein tuossa "lopputärppipäivinä". Saa nähdä, mutta siis ei ole ainakaan raskaana oleva olo, vaan ihan samanlainen kuin viime kierrossakin.

Clairelle ja Puhille plussaonnea ihan hirmuisesti, mulla on jotenkin varma olo teistä, että plussaatte! :)

Kapris: onnea uuteen yrityskiertoon, olkoon se tuloksekas!

Pioni 19/29

Pahoittelut Ompulle, surullista ja prkleen epäreilua.

Mii: täällä mennään lähes samassa kierrossa, nyt peiton alle siitä!

Oma napaseni: Taas tuntui menkkamaista tunnetta koko päivän. Pitänee yrittää houkutella tuo mies hommiin:). Minä en kyllä niitä limoja bongaa, vaikka kuinka yritän... Ei niitä sitten minulle varmaan tulekkaan.

Piitu kp 12/27

Olen pahoillani Omppu - ei löydy sanoja...

Toivottavasti tällä viikolla tapahtuisi tosiaan - Claire77 testaa siis ekana, mä ajattelin testata viimeistään sunnuntaina, pitäisi alkaa kai pe-su. Mun kierto on 27-30 päivää joten en varmasti osaa sanoa. Kävin tänään ostamassa testin, sellaisen herkän mutta en uskalla vielä sitä tehdä vaikka siinä sanotaan että voisi tehdä 3 päivää ennen menkkojen alkua.
Mullakin on muuten poskiontelotulehdus ja siinä antibioottia valitessa lääkäri kysyi oletko raskaana. Vastasin siihen vaan että toivottavasti.. Mutta tosiaan tiettyjä antibiootteja voi raskaanakin ollessa syödä, kyllähän tässä terveeksi pitää tulla.

Valoa pimeään marraskuun viimeiseen viikkoon - toivottavasti saamme iloisia uutisia tällä viikolla!!
piti muuttaa nimimerkkiä, eli voisin tulla mukaan listaan: Ida81, 24/30 y09/06, poika 09/04

Voisin kuvitella, että miehille nää raskauden (varsinkin) alkuvaiheet on niin jännittäviä/hankalia käsitellä, että sitten ne eivät osaa sanoa mitään, esim. km:n yhteydessä. Toiv. Ompun mies osaa antaa tarvittavan tuen. SYMPATIAA teille.
Pioni76: mutta voiko silti olla, että jos ovistikkuun tulee haaleakin viiva, niin sitten se tapahtuu.? Noh, en ole koskaan niitä kokeillut, etten voi sanoa. Silti peukutuksia vielä sinne!
Claire: mullakin on ollut sellaista juilimista alamahassa jo viikon päivät.. mutta, mutta.. vaikea sanoa, kun nää kaikki edelleenkin voi ennustella punaista vierasta. MEillä oli muuten esikoista yritettäessä, että juuri samana päivänä, kun taas yhden kierron menkat alkoivat, niin tuttavapariskunta sai vauvan. Muistan, kuinka mua itketti, vaikka onnellinen heidän puolestaan olinkin.

Ida: minkä herkän testin ostit? Ehkä minä sitten jo huomenna testaan..

Ekaa yrittäessä täällä palstalla oli sellainen juttu liikkeellä, että menkkojen alkamista joku ennusteli sillä, että (anteeksi nyt tulee alapää- juttua) laittoi pumpulipuikon SINNE jo päivää ennen menkkoja ja siitä sai jo vähän "vihiä" alkoiko menkat. Noh, se ketju sitten päättyi siihen, että joku oli sitä mieltä, että SINNE ei tarvisi niin paljon sörkkiä, varsinkaan, jos on raskaana. Heh, musta se oli koomista, enkä ehkä nyt moiseen ryhdy, mutta silloin kokeilin ja kyllä se tikku punertui jo päivää ennen tädin tuloa. Mutta ehkä silti hillitsen nyt itseni!
Mutta huomiseen, käyn täällä varmasti tunnin välein, koska vasta illalla testataan, JOS on edelleen tarvetta!
Puh kp 27/28

Hei!

Puh1: ostin ClearBluen testin, mutta vaikka sanotaan että voi tehdä 3 päivää ennen menkkojen odotettua alkamista, se antaa silloin vain noin 75% oikean tuloksen. Eli kaipa sitä pitää odotella loppuviikkoon asti... miten nämä viikot ennen menkkoja onkaan aina näin pitkiä, olen vain lueskellut Kaksplussia (vanhoja esikoiseni ajoilta) ja katsellut pojan vauvakuvia..miten pieni se olikaan, ja miten iso poika meidän 2v2kk on jo!

Pahoittelut ompulle!!!

Oma napa: Munkin nikki jo varattu! kp 13/14.. Limoja tuli viikonloppuna ja vihloi mahasta.. Yritystä eilen,toivottavasti tänään ja huomenna.. Parin viikon päästä taas jännäilyä! :)

Plussia kaikille!

Pahoittelut ompulle!!
Ehkä olet käynyt jo tarkastuttamassa tilanteen, mutta kerron tässä oman tarinani. Eli ekassa raskaudessa kaikki alkoi loistavasti, mutta viikolla 9 hulahti housuihin reilusti verta, testasin viikko siitä ja näytti edelleen plussaa. Toisen kerran aloin vuotamaan viikolla 12, todella reippaasti. Olin noin 25 min pöntöllä ja kokoajan tuli ja tuli... Soitin sitten lääkäriin ja käskivät pistäytyä päivystyksessä. Siellä lääkäri totesi, että selvä km, mutta laittoi kuitenkin lähetteen sairaalan puolelle. Päivystyksessä oli hirvittävät jonot ja aikaa kului reippaasti ennen kuin pääsin lääkärille ( ennätin olla jo kotiin lähdössä), siellä ultrattiin ja mitäs näkyi vauva oli kuin olikin vielä kohdussa. Syytä noin valtavaan vuotoon ei löydetty ja täällä lääkäri totesi, että jos koskee kamalasti tule vasta sitten uudelleen, sillä silloin voi keskenmeno olla todellista. Että silleen täällä. Epävarmuutta sitten kestikin loppuun asti ja koko ajan pelotti aivan valtavasti.

Kokemus jätti jäljet vaikkei keskenmenoa tullutkaan ja pelko on vielä vaikka kuinka toista jo yritetäänkin. Aikoinaan minun naapurissa asui pariskunta, jossa ennen ensimmäistä lasta oltiin koettu 9 keskenmenoa ja osa jopa kuolleina synnytettyjä lapsia. Nyt heillä on tilanne oikein hyvin ovat saaneet kolme tervettä lasta vaikka siihen on tarvittu monta vuotta epätoivoa ja pelkoa.

Mulla muuten tuo jäännäily alkaa olemaan lähellä viikonpäästä, jos ei ole tapahtunut mitään saattaa tuota testailua suorittaa. Mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen ole ja ihmeen hyvä olo muutenkin... saas nähdä miten käy.

Voi Omppu, voi ei.... olen hyvin pahoillani :((( voimia ja jaksamisia!

Täällä kp18 menossa eikä oviksesta tietoakaan, ei limoja eikä mitään. Taitaa joko tulla pitkä kierto (no enhän edes vielä tiedä kierron pituutta!) tai sitten en vaan ovuloi tässä kuussa, aikahan tuon näyttää... muttei sen kummempaa täällä, turhauttavaa kun niin toivoin ovista :(