PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myy: Tulispa plussa! Saisit aloittaa meille uuden plussa-aallon =)

Mulla kp 19. En huomannut ovista tässä kierrossa. Siis kai sen aika on jo ollut. Tänään oli kyllä kumma kipu oikealla puolella munasarjojen kohdalla, mutta ei kai se nyt enää voi ovis olla.
Myyn kuulumisia jäädään odottelemaan!

Testin tein äsken, apteekin oman, negaa näytti, mutta eipä ole tätikään tullut vielä meille. Joten toivossa eletään vielä. Mun tuurilla alkaa kyllä tänään varmaan menkatkin nyt ku tuli testattua. Se olis nyt kp 30/28-30, joten vielä jatkuu jännittäminen... Toivossa on hyvä elää!

Myy, peli ei ole vielä menetetty, vasta sitten kun alkaa lorottaa!! bd bd bd bd bd

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi viimeistään vappuna. Alkavat varmaan jo tällä viikolla, sellaiset tuskat on masussa. Tällä hetkellä tuntuu ihan siltä kun alkais heti vuotaa, siis ihan kuin aidot menkkakivut. Mutta tuskin alkaa, onhan nyt vasta kp 22, kolmen päivän päästä hyvinkin mahdollista... Kierto on ollut 25-30 päivää... Keljuttaa, mutta eihän tässä kuussa oikein ollutkaan mahista käyttää ovista hyväksi, kun oltiin just reissussa.

Ensi kiertoon pitää kyllä ostaa niitä testejä :)

Väliaikatietoja: Ei menkkoja ei mitään. Jännitys jatkuu. Ei oireita menkkojen suuntaan, mutta ei myöskään mitään merkille pantavia raskausoireita. Tosin ei ollut esikoisenkaan kanssa ennen kuin pahoinvointi tuli.

Nyt koitan seurailla tilannetta pari päivää. Torstaina testailen sitten uudestaan, jollei ole täti sitä ennen tullut.

Myy kp 31/28-30

Myy kylläpä pidät jännityksessä. Mulla oli menkat esikoista odottaessa kaks päivää myöhässä ja testasin ja nega tuli. Viikon päästä testasin uudelleen ja vahvaa viivaa näytti=) eli älä vielä luovu toivosta, tsemppiä!!!

Kylläpä onkin nyt Myyllä jännät paikat! Peukut pystyyn vaan!

Itse en ole koskaan testannut täsmälleen menkkojen alkamispäivänä, joten esikoisesta tuli selvä plussa, kun menkat oli myöhässä useamman viikon. Ja viimeksihän tuli se nega, kun menkat oli myöhässä muutamia päiviä.

Miehen kanssa on nyt ollut vähän kireää, joten pikkukakkoshanke on jäänyt vähän taustalle. Jospa se tästä. =(

ahkera lukija, laiska kirjoittaja kysyy...
Ulpu74: mitenkä on miehen kanssa kireää? meillä kun kanssa mies on se joka haraa... joskus tuntuu, että se haluaa toista, joskus ehdottomasti ei... ihan kamalaa...

elli vaan: meillä vähän sama homma. Halua toisen lapsen, mutta joskus kinastellessa/riidellessä saattaa sanoa jotain sellaista, josta voisi olettaa, että ei haluakaan. Sitten jos asiasta kysyy, niin sanoo vain että höpö höpö. Siis että olen väärässä luuloineni. Esim. viime riidanpoikanen oli sellainen, että esikoinen itki yöllä kuumessa. Mies siinä sitten hermoili, että mitä pitäis tehdä ja kun pitäis saada nukkuakin jne. Minä sanoin, että "en viitsisi kuunnella enää aikuisen miehen valitusta tähän kaiken päälle". Mies tokaisi: "Ja tähän vielä toinen lapsi".
Loukkasi todella, ihan niinkuin ei haluaisikaan toista? Asiasta ei ole sittemmin puhuttu, koska olen vieläkin niin käärmeissäni, etten ole ollut rupattelutuulella.
Tämmöstä meillä.

Onko Myyllä jo positiivisia uutisia?!?

Minä olen tehnyt jo ties kuinka monta raskaustestiä, kun on ollut niin huono olo. Vaikka menkat oli pari vko sitten ;) Huono olo on siis muuten vaan. Stressiä kait. Ja se ei tiedä hyvää vauvatehtailulle...

En oo uudelleen testannu vaikka mieli tekisi, kun ei ole myöskään menkat alkanut. Joten toivossa olen edelleen. Nyt vähän vaikeahko kirjoitella kun tuo poika leikkii yksinään meijän sängyllä ja kuvittelee välillä voivansa tulla sieltä alas mm. pää edellä.

JOten palataan taas asiaan, ilmoittelen heti kun on jotain uutta kerrottavaa!

moi kaikille, en sitten ole pariin kuukauteen kirjoitellut, kun päätin keskittyä tuohon työhön.... mutta miten sitten kävi eilen illalla testasin ja plussa tuli... Tosin niin sekaisin olen vielä että tässä tarkastellaan missä tuo la-olis. En muuten heti pomppaa noihin odottajiin, koska edellisessä sai olla tarkkana ekat kaksitoista viikkoa. katotaan miten nyt käy:

Niin ja muuten imettäville haaveilijoille... täällä vielä imetetään ja niin vaan tärppäsi.

Onnea kaikille yrittäjille

mallum ja rv jotain

Ulpu 74:lle
meillä mies halutessaan loukata (ilmeisesti) sanoo, etteihän tässä toista voisi ajatellakkaan koska minä olen äitinä ihan ylirasittunut... loukkaa tosissaan... kun omasta mielestäni en ole ollenkaan tiukoilla esikoisen kanssa, se kun on ihanan helppo tapaus (uhma nyt on vähemmän helppoa) ja minä melkein pitkästyn ;-)
tosiaan olen miettinyt, pitääkö tosiaan toista haluta tuollaisen miehen kanssa, mutta kuitenkin...

Paljon onnea mallummille! Niinhän siinä käy kun ei stressaa asian kanssa niin sitten onnistuu. Tosiaan voin sanoa, että onnistuu vaikka imettää. Itse imetän vähintään 3 kertaa päivässä joskus neljäkin. Tosin oon pikkuhiljaa lopettelemassa neiti on nyt 10kk. Odotan innolla np-ultraa että sitten tiedä et kaikki on hyvin:) Nyt siis rv 11+2

mallumille paljon onnea plussasta! Tulikos ihan melkein yllätyksenä? ;) Todella mukavaa kuulla, että imettämisestä huolimatta voi oikeastikin tärpätä. Itse imetän poikaa vielä illalla ja aamulla.

Myy: Siellä onkin yhä vaan jännät paikat. Tosissaan ei mitenkään varmasti olis vielä Apteekin Omalla näkynytkään, sehän ei aivan herkin testi ole. Peukutuksia!!

Pahoittelut miehen kanssa kinasteleville :( Tuttua juttua, onneksi nykyään meillä on elelty aika sovussa.

Muuten meidän yritykseen kuuluu kurjia: menkat porhalsivat paikalle hyvin etuajassa, kp 25 ja täysin yllättäen. Eli tän kierron pituudeksi jäi vaivaiset 24 päivää. Eipä oo ikinä ennen ollut meikäläisellä näin lyhyttä kiertoa!

Ja nyt ois kp 3/24-29. Höh :(

Onnittelut mallumille, mahtavaa! Jospa sä nyt käynnistit uuden plussa-aallon!

Täällä edelleen jännitetään. Ei näy tätiä. Vielä jaksan uskoa siihen, että olen raskaana. Tosin edelleenkään ei ole mitään merkittäviä oireita, väsymystä ja palelua ainoastaan. Esikoisenkaan kanssa ei ollut oireen oiretta, joten siitä ei voi paljoa päätellä. Tänään ajattelin mennä ostamaan testin, kun lähdetään pojan kanssa autolla liikenteeseen joka tapauksessa. Jos sitten huomenna aamulla testailis vaikka, jos malttaa odottaa aamupissaan asti.

Nyt valmistautumaan töihin!

Onnea mallum, ihanaa kun tulee plussia. Nyt Myy vaan joukon jatkoksi!

Teille, joilla kinaa miesten kanssa, niin kyllä täälläkin kinailtu on. Tosiasiassa lapsen syntymän jälkeen hirmu vähän verrattuna aiempaan. Ehkä se johtuu siitä, että itse en jaksa puuttua joka asiaan, enkä viitsi välittää kaikista sanomisista ym. Aikasemmin sota saattoi syttyä jostain aivan mitättömästä jutusta.(no syttyy välillä vieläkin) Eiköhän ne miehetkin sen pikkukakkosen halua, suutuspäissään tulee sanottua kaikenlaista...

Täällä menkat olivat ja menivät ja nyt toimiin;)

kp 8/?????

elli vaan: Hitto, meillä on ihan sama homma! Esim. nyt tosiaan, kun on pojalla alkanut uhma, niin jos poika kiukkuaa + tekee jotain "ilkeyttä", ja minä sitten kiellän ja komennan, niin mies saattaa yht'äkkiä tokaista jotain tyyliin: "Et sinä kyllä kahden lapsen kanssa pärjäis", tai "Mitenkähän kestäsit kahta". Todella loukkaavaa, ihan niinkuin olisin huono äiti! Kaikkihan joutuu lapsiaan kieltämään ja komentamaan, eihän se tee minusta hermoheikkoa äitiä.
Toki mies sitten jossain vaiheessa pyytää anteeksi ja selittelee tilannetta väsymyksellä ja työstressillä sun muulla, mutta vähänkö tuollainen jää kaivelemaan.

Kirjoitit, että: "tosiaan olen miettinyt, pitääkö tosiaan toista haluta tuollaisen miehen kanssa, mutta kuitenkin..." Ihan samaa olen itsekin välillä miettinyt.
Meillä elettiin aika sovussa viime syksyyn asti, vauva-aika oli todella sopuisaa. Nyt vasta on alettu kinastella enemmälti.

Mallumille onnea! Ja Myylle tsemppiä!!!

ONNEA MALLUM!!! :)
Ja Myy pitää jännityksessä. Tule heti huomenna kertomaan tulos. Toivottavasti nyt jo näyttää plussan, niin ei tarvii elää epävarmuudessa.

Täällä ovis pukkaa niskaan. Mut mulla on pari päivää ollu päänsärkyä. Siis ihan aikuisten oikeesti koskee päähän, ei siis mikään tekosyy.

Taitaa salkkarit alkaa ja pää halkee, joten toisen kerran enemmän.

Ulpu74:
jotenkin ihanan kamalan lohduttavaa, että löytyy kohtalotovereita. meillä myös vauva-aika meni hyvin, nyt painaa tämä vauva-asia.
pitäis malttaa jättää asia, mutta kun mies itse aika usein itse mainitsee asiasta ja minä tietysti provosoidun

Nyt aamulla testasin ja negaa näytti, joten taitaa vaan kyseessä olla systä tai toisesta venähtänyt kierto. Nyt alkaa olemaan jo sellaisia menkkaoireita, maha kipeä ja koko ajan sellainen olo,e ttä lorahtaa housuun jotain.

Mutta nyt suunnataan uusin ajatuksin toukokuuhun eikä stressata tällä ajatuksella. Nyt jatkuu ahkeraakin ahkerampi treenaaminen puolikkaalle ja aloitetaan pihatöiden tekeminen. Jospa se sitten kun ei ota paineita onnistumisesta onnistuisi. Nyt siis katse vuoden 2008 vauvaan!

voi harmi myy, kuulosti jo niin lupaavalta. toivotaan kuitenki pikaista tärppiä. treenaatko siis puolikkaalle maratonille. täällä samat hommat menossa. kolme kokonaista oon juossu, ja nyt koittais alottaa puolikkaalla ja syksyllä taas kokonainen jos tärppi ei oo käyny.

Alkais nyt edes menkat kunnolla, ei oo oikeastaan edes alkanut. Yök, että inhoan niitä. Edelleen voi kai sanoa, että menossa on kp 32/28-30, menny jo itekkin sekaisin useampaan otteeseen missä päivässä mennään. Kummallista, että venyy tää kierto näin paljon kun yleensä on kuitenkin hyvn tarkasti tuo 28. Kerran tuossa talvella oli 30.

Puolikkaalle maratonille pitäis koittaa treenata. Mulla on vähän toisin päin kun sulla meitei, oon alkanut juoksemaan vasta helmikuussa monen vuoden tauon jälkeen. Mutta motivaattorina toimii miehen lupaama thaimaanmatka ens talvena jos pystyn puolikkaan syyskuussa juoksemaan. Kaverin kanssa se on nyt sitten tähtäimessä. Tosin saataa siihen hieman sitten vaikuttaa mahdollinen raskautuminen. Mutta katotaan sitä sitten.

Myy: joko alkoivat, siis menkat? En usko tuota negaa ennenkuin lorisee =)

Mulla taitaa olla kp 23. Edellinen kierto oli 36pv, joten saapa nähdä millaiseksi tämä kierto asettuu. Mullahan oli esikoista "tehdessä" tosi epäsäännöllinen kierto, 28 - 40 pv. Joten jos on taas samanlaista, niin aika vaikeaa on arvioida oviksen ajankohtaa.

En ole muuten ketjuun kirjoittanut kuin laittanut hieman taustatietoa yrityksen alkaessa (02/07). Olen tasaisin väliajoin testannut vaikkei menkkoja ole tullut kertaakaan synnytyksen jälkeen ja tänäänpä testi näyttikin plussaa :) Olen vielä aika ihmeissäni... Mites ihmeessä sitä laskettua aikaa nyt lasketaan kun ei menkkoja tullut kertaakaan, tietääkö joku? Saanko lähetteen varhaisultraan mistä se selviää vai miten? Kun np-ultrahan pitää tehdä tietyillä viikoilla eikä mulla ole hajuakaan kuinka pitkällä olen. Viimeksi tein testin 3 viikkoa sitten ja silloin näytii negaa... Johonkin joulun tienoille laskettu aika kai menee...

Soittelen maanantaina neuvolaan, mutta jos jollakin on tietoa miten edetään tällaisessa tapauksessa niin otan tiedon kiitollisena vastaan :)

Plussatuulia kaikille!