Tahkoojaplussat 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekku*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pöh... kirjoitin pitkän pätkän, joka hävisi jonnekin...

No niin, Baby Björnin sitteriä olen itsekin katsellut, kaverikin suositteli sellaista. Tuntuvat vaan olevan käytettynäkin aika kalliita, niin että voisi olla ihan sama ostaa uutena. No, eipä sillä kai hirveä kiire ole, ehditään tutkailla asiaa.

Mulla on tässä muutamana päivänä alkanut kädet ja jalat turvota, aiemmin ei ole turvotusta ollut. Ainakin tuntuu molemmissa sellainen kihelmöinti (jota ensin tulkitsin kutinaksi, jollaista Katakin taisi pelätä jossain vaiheessa). No, kihelmöinti nyt ei ole muuta kuin ärsyttävän tuntuista, eilenkin valvoin varmaan tunnin verran illalla sen takia.

Mä olen myös miettinyt vauvauintia, tykkään itse käydä uimassa ja mieskin joskus lähtee mukaan. Kun vaan ei ole liian aikaisin aamulla... Mutta seuraavat ryhmät, joihin ehditään mukaan näyttää alkavan vasta alkusyksystä, joten saadaan miettiä sinne asti. Muskarikin kiinnostaa, jos sellainen löytyy jostain lähistöltä. Tuotiin syksyllä mun vanha piano vanhempien luota meille, ja nyt kun se on viimein viritettykin, niin olen soitellut kaikkia vanhoja tuttuja lastenlauluja. Mukavaa puuhaa, vaikken mitenkään musikaalinen olekaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille! Meillä ei vielä ole mitään kummempia suunnitelmia, mutta varmaan jotain sosiaalista elämää pitäisi olla, ettei tulla ihan mökkihöperöiksi...

Heippa, täälläkin tuiskuttaa oikein urakalla!

Käytiin kaupungilla hakemassa 1-vee kuvat, oli niissä ehkä 2 hyvää otosta. Pöh. Haluan meidän kuvat semmosena sepian värisenä, mä en oikein ole värikuvien ystävä.

Nekku, just niin tein. Eli makeaa lusikannokkaan. Välillä sitten lusikallinen ilman makeaa siinä välissä. Juska tykkäsi liharuuista, joten helpotti hieman 5- kuisena kun sai antaa niitä. Kasvisruoka oli pahaa, perusmies :)

Me ei olla käyty muskarissa (olis ollu varmaan ihan kivaa, mutta tosi pahaan kellonaikaan meille) eikä uimassa. Jos yhdet päikkärit vakiintuisi meille, niin alkaisin katsella jotain kerhoa tms. Ne on yleensä aamupäivällä täällä.

Unista puheenollen, Juska nukkui tänä aamuna yli ysiin! On tehnyt sen viimeksi joskus ihan mininä. Joi maitoa klo 6.30 ja jatkoi uniaan. Luulin jo, että on kipeä kun nukkui kakatkin housussa.. Tämmönen passais mulle oikein hyvin.

Muakin ihmetytti se, että raskausaikana heräili yöllä. Mietin, että eikös sitä nyt ehdi sitten valvoa kun vauva tulee?! Hittoako sen elimistön pitää sitä etukäteen treenata. Meillä nukutaan nyt melkein joka yö kokonaisia yöunia (onneksi siis jätettiin se tutti pois, muuten herättäisiin vieläkin), kyllä se on ihan luksusta kun vuoden joutui heräämään miltei joka yö 1-10 kertaa.

Meillä on Emman sitteri, tykkään. Onhan niitä kaikenmoisia, jotkut soittaa biisejä ja väriseekin. Semmoista BB:n en ole nähnytkään, täytyy kait googlettaa. KVG, niimpä :)

Kävin tänään raksalla pitkästä aikaa. Siellä oli melkein kaikki laatoitushommat tehty, tapetit on laitettu ja muutamassa makkarissa laminaatti. Parin viikon päästä tulee kalusteet, huisia. Menispäs aika nopeasti!
Se entisen talon kosteusjuttu on hoidossa, saas nähdä, paljon tulee maksamaan..

Katalla tosiaan loppumetrit! Pidäthän meidät joka päivä ajantasalla, että saadaan jännätä mukana!

Viikonloput kaikille, meillä perus raksaillaan ja sunnuntaina menen syömään kahden kamun kanssa.

Mukavaa viikonloppua minäkin toivottelen, meillä tiedossa ristiäiset, huomenna illalla kavereille kylään ja sunnuntain saankin löhötä rauhassa kun mies lähtee jänisjahtiin (siis tekemään kotitöitä:-))) AH. Toivottavasti unikin tulee öisin...

Tänään olis vielä ne näyttelyn avajaiset, MILLÄÄN en jaksaisi, kelikin on kurja. En vaan kehtaa olla menemättä kun kutsunkin sain, toivottavasti mies suostuu lähtemään kaveriksi että saan kyydin kotiin.

Riinuska, milloinkas teillä on arvioitu muuttopäivä?

Mää taidan lähteä tuonne pyryyn, jos kävis vielä stockalla naamarasvaostoksilla...moikka!

Pikaiset heipat! Miten mä olenkin niin kiireinen, etten ole tänne ehtinyt sitten alkuviikon.. Ja nytkin on kiire, miellä on tänään ystävän luona tyttöjenilta, kasvohoitoja ja meikkailua sekä hieman viiniä ja pikkupurtavaa, huisin kivaa! =) Miehellä on työpaikan saunailta, joten Vili menee tädilleen eli miehen siskolle yökylään. Kääks, vein justiinsa vaunuihin unille ja kohta lähdetään tätsylle naapuriin, pusuttelin iltaunisuukot ja hyvänyönpusut samaan syssyyn, meinas poju mennä pusittelusta puhki!! :))

Ai niin, juhlaa, Vili heräsi viime yönä _vain_ 3 krt!!! siitä tuonnempana, samoin kuin perehtyminen teidän asioihin!

Eiliset mitat neuvolassa 9240g/72 cm.
Korvat parantuneet tulehduksesta, jälkitarkastuksessakin käytiin lääkärisedällä.

Hupaisaa viikonloppua kaikille!! :))

Lauantaita!

Kuuntelen tässä koneella kerrostalon iloja, eli yläkerran naapurin pianon pimputusta..onneksi ei ole huonoimmasta päästä, joten korvat kestää! Mies ei oikein saanut unta yöllä, ja meni takaisin nukkumaan aamupalan jälkeen, joten ajattelin tulla tänne kirjoittelemaan. Itsekin heräsin tunnin välein koko yön ja aamulla oli ihan silmät ristissä, ei kuitenkaan tee koko päivää mieli viettää sängyn pohjalla, ja kyllä tässä teekupposen jälkeen vähän heräsi. Jännä kyllä tuo kahvin himon häviäminen, saas nähdä maistuuko kahvi enää koskaan aamuisin?? Tai kiinalainen ruoka?

Sande, kiitos näyttelyvinkistä, mehän tässä asutaan ihan lähellä, joten täytyy käydä katsomassa! Kuulosti mielenkiintoiselta.

Murmeli kun kirjoitti tuosta mökkihöperyyden vaarasta, niin itsellä on välillä sellainen olo että en kyllä mitään muuta tee kun olen kotona aamusta iltaan..ihanaahan se on enimmäkseen, ja viihdytään miehen kanssa hyvin kaksin, mutta välillä tulee mieleen että voisihan sitä vähän enemmän sosialisoida kun aikaakin on..

Tänään rv 38+2, ja kyllä sitä huomaa pikkuhiljaa alkavansa kyttäämään itseään ja toivovan jotain "merkkejä", joista voisi ajatella synnytyksen lähestyvän.. Maha on kyllä tullut ihan eri tavalla näkyviin verrattuna muutaman viikon takaiseen, johtuu kai sitten sen laskeutumisesta.

Aivan ihana talvi-ilma ulkona, täytyypä lähteä vähän ajan päästä koiran kanssa kahlailemaan lumeen.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Huomenta tytöt :)
Olen linjoilla näin aamuyöstä, kun ei uni tule. Laittelin äsken kynsiä kuntoon ja nyt tulin lukaisemaan kuulumiset ja surffailemaan. Kiva juttu, jos yöunet alkaa jo tässä raskausvaiheessa olemaan näin huonoja. Päivät kun pitäis kuitenkin töissä jaksaa.

Samperi, kun kirjoittaminen on hankalaa, kun lakat ei ole vielä kunnolla kuivunut ja menee pilalle hienot timangisysteemit mitä väsäsin kynsiin.
Palailen siis uudemman kerran ja taidan mennä nyt katsomaan mitä jääkapista löytyisi... :)