Hei taas! Leo nukahti vihdoin ja mä heti täällä

On pojalla vähän huono päivä tänään. Kitinää koko ajan, mutta tuntuu että ois enemmänkin vain sylin tarvetta, eikä varmaankaan vaivaa mikään.
Keijulle kiitokset kuvista, oli mustakin erityisen ihana se mökillä otettu. Mä voisin laittaa sitten ristiäisten jälkeen muutaman kuvan. Niin ja Aniliininkin kuvat tosi kivoja. Mustakin se Vilin urheilujuttu oli hauska, parasta harrastustahan tuollainen on.
Eilen testattiin ristiäismekkoa ja mahtuihan se vielä. On muuten pojalla reilut posket, taisin kyllä jo mainitakin siitä. Pe oli neuvola ja pituus 56 cm ja painoa jo 4,6 kg, ihan käsittämätön vauhti. Tai siis ei varmaankaan mitenkään epänormaalia kasvua, mutta musta kasvaa ihan liian nopeasti. Tuntuu muuten ihan hassulta, että joku voi olla syntyessäänkin tuon kokoinen. Mitäs Keiju teillä oli 5 viikkoisena mitat, vai oliko neuvolaa silloin?
Kiitos tsempeistä, tuntuu että meillä ainoat riidat näistä kodin töistä ja tällaisessa tilanteessa tietysti enemmän hommia. Mä en itse joudu leipomaan kuin pari juustokakkua ja nekin teen edellisenä päivänä, joten leipomiskiireitä tuskin tulee, olettaen että ne kakut onnistuu

Lähinnä on sitten tuota muuta hommaa, että koti on sitten parhaassa mahdollisessa kuosissa. Äiti tulee kyllä auttamaan, nytkin pestiin ikkunoita viikonloppuna. Mutsi siis tulee auttamaan, kun miestä laiskottaa...grrr. Parempi etten kirjoita tästä enää, kiukku vaan lisääntyy

Niin ja onhan meillä paljon hommia mitkä vain miehen vastuulla, siis jotain raksajuttuja jne, että ei aina pyörittele peukaloitaan, pitäisi mun sekin muistaa.
Mulle tulee yksi ystävä kahvinkaatohommiin, mä olen ollut heidän molempien lapsien ristiäisissä samoissa hommissa. Ihan kiva, muuten en olisi kehdannut varmana pyytää ketään. Eipä tarvii mun ja mun äidin häärätä keittiössä, niin kuin yleensä juhlissa. Niin ja meillä siis vaan kahvipöytä, ei mitään ruokaa. Ahdistaa ajatuskin sellaisten järjestämisestä.
Voi Samun patteja. Varmasti mielikuvitus laukkaa jo vaikka missä, vaikka lääkäri ei mitään pahaa ennustanutkaan. Ukin juttukin vaikuttaa varmasti. Toivottavasti pääsette niistä pian eroon ja lakkaa surffailemasta, ettet murehdi enää!!
Samoin sanottiin mulle, että tuplat tosi harvinaisia, vaikka istutetaan 2. Siksi mäkin annoin heti laittaa. Toisaalta tiedän parin, jolle tullut kolmoset, kun on istutettu 2, että melkein mitä vaan voi tapahtua
Kyllä mustakin se yöimetys on tosi kätevää, ois kurja alkaa lämmittää jotain. Toisaalta en saa siltikään unta sen jälkeen. Lähinnä tarkoitin sillä hankaluudella sitä kodin ulkopuolella imettämistä ja tietysti joskus iltaisin, kun syö tiheämmin, niin käy mielessä, että eikö siltä mieheltä voisi tulla maitoa

Nasuppi, tosiaan annat sen imetysjutun mennä ihan omalla painollaan. Tuntuu, että eniten on hankaluuksia, jos yrittää liikaa suunnitella. Vaikka joku typerys saattaa syyllistää korvikkeen käytöstä, niin varmaankin kaksosten kanssa saa enemmän ymmärrystä. Älä siis huoli etukäteen. Tosi inhottavaa se lompakon varastus, jotenkin loukkaa yksityisyyttä. Ihan sama jos kotona kävisi varkaita, niin jotenkin ahdistaisi se että siellä on ollut joku vieras.
Sandemanilla on kivat yöt :/ Ei sopis mullekaan, en kestä yhtään, jos joku on liian lähellä ja varsinkin jos hengittää mun naamaan
Riinuskalle piti vielä kommentoida, että me ollaan siskon kanssa molemmat sanottu kepsutti ja panka (kampa), paukka (kauppa) jne. On siis kai ihan tavallista, me ainakin opittiin puhumaan oikein
Tulipa taas romaani, pitää antaa muillekin tilaa. Palaillaan!