Tahkoojaplussat 80

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi Stella :) Juu, mun pitikin sulta kysyä, minkälaisiin rataskuvioihin olet päätymässä. Joskus kun puhuit noista Brion Ponyistä. Ne on kyllä ihanan retrot, ja nimenomaan tukevan tuntuiset rattaat. Mietin niitä itsekin. Tuplat ovat meillä palvelleet jo, hyvät olivat aikansa, mutten oikein sellaisia jättikokoisia viitsi enää varastoida. M on innostunut seisomalaudasta, ja se systeemi meillä voisi toimia nyt. Lauta pyörii varmaan tasaisella, ns. auratulla tiellä, mutta tietty märkä nuoskalumi jää kiinni pyöriin. Toisaalta houkuttais hirmuisesti ostaa uudet matkarattaat, sellaiset näppärät, hih. Joissa Anna voisi nukkua, eli tarpeeksi cosy se istuintila. Ainahan sitä keksii uusia hankintoja...

Pitää taas mennä. Kamala rasite edessä, kun pääsen ystäväni kanssa illastamaan :-) Ihanaa!

Heissan!

Mä taas täällä varailin jo toistamiseen Siljalle lääkäriä, viimeksi ei ollut korvissa mitään (silloin epäilinkin keuhko- tai kurkunpääntulehdusta yskän takia), mutta nyt haroo niitä taukoamatta ja parkuu öisin, herää puolen tunnin välein, paitsi panadolin jälkeen, kitisee päivisin jne. Voi pientä! :(

Molly, kiitos kysymästä, tämä romuhuone on nyt suunnilleen siivottu, mutta ylimääräinen sänky ja tämä liian iso ja ruma tietokonepöytä kierrätykseen, niin alkaa olla k uisossa. Paitsi tapetit... Mutta siitä on täällä huushollissa turha haaveilla ellei itse ryhdy tuumasta toimeen. Ei ole remonttireiskan verta miehessä pisaraakaan.

Äh, mulla oli paljon muutakin, mutta täällä ollaan taas vaativaisia..

Torstai on toivoa täynnä! Mukavaa päivää! =)

Pikaisesti, taas olis lähtö edessä. Mennään maalle mun vanhempien luokse vähän rentoutumaan hirvijahtien välissä.
Tilasin sinne maalle siivouspartion huomiseksi, siis ihan ammattilaiset, kun äitini ei ole maailman siistein koska ei ehdi tehdä kuin perussetin kun reissaa Oulun työn ja kodin väliä viikottain ja on sillä vielä kaupunkikotikin. Joten ajattelin ilahduttaa vanhaa äitiäni ja "joululahjaksi" tilata perusteellisen siivouksen. Mun helppo hoitaa se nyt kun oon vielä vapaalla, muuten pitäisi sumplia avainten ja hälyjen kanssa ja olis monimutkaista. Ja saanhan mä siitä jonkun pienen kotitalousvähennyksen jossain verotuksessa, vaikka omavastuu on 100€.

N on jo parempi, taisi kuume (ja kiukku) olla kulmahampaan aiheuttamaa kun ei mitään muita oireita tullut. Eilen huomasin yhden puhjenneen läpi, huh, vielä kolme jäljellä...

jaahas pakko mennä taas, ei muuta kuin mukavat viikkikset, ladies!