M
Manna10+3
Vieras
Tuossa on nyt viikot. Uskaltaako niitä nyt laittaa vielä, mutta tämän kerran. Listoille en haua vielä, ehkä sitten kun RV12 on ohitettu, reippaasti.
Ihanalta kuulosti Mollyn vauvahetket illalla
Tytöt kaksin kotona, hellyttävää! Noihin vauvansänkyjuttuihin en oikein osaa ottaa kantaa.Meillä on miehen suvussa tosi vanha kehto, joka kulkeutunee meille, JOS kaikki menee hyvin ja jostain syystä miehellä on ollut ajatuksena ostaa se Stokken ovaali sänky joksus "jos meillä on vauva". Nähtiin se huonekalukaupassa joskus ja hän on nähnyt sen jossain ohjelmassa, hirmuisen kallis muistaakseni, tosi iso, mutta kaunishan se on kyllä. Olen yrittänyt joskus sanoa, että jos meille tulee joskus vauva, niin niitä snkyjä saisi Ikeasta halvalla ja ovat kivoja. No, ei todella ole meillä nyt ajakohtaista, mutta tuli vain mieleen.
Mollyn ostksetkin kuulostaa kivoille. Ihanaa, kun masu on jo sen kokoinen, että se näkyy hyvin. Olet varmasti nätti mekossa; laitathan kuvan , kun laitat sen yllesi. Haluaisin kyllä mekon myös...Pikkujouluillalliselle ja sitten jouluksi olisi kiva pukeutua siihen, olisi mukava päällä. Täytyy katsella, jos löytyisi.
Mä olen kuullut/lukenut tuosta lantioasiasta Stellan kanssa samaa. Ja myös se että vaikka synnyttäjä olisi ns. leveälanteinen, niin luut voivat olla myös sisäänpäin leveät ja siten ahtauttaa lantiota. Mutta perin harvinaista on kai se, että lantio olisi niin ahdas, ettei synnytys tulisi alakautta kyseeseen. Kyllähän ne kuvaamalla voivat varmistaakin asiaa.
Sanelmalle tulossa siis ihan hyvänkokoinen neiti tai poika. Hyvä niin. KIva kuulla, että ä-poli uutiset oli hyviä ja nyt saat sen suhteen hengähtää. Voi että, eihän tässä ole kuin ..öö..reilu 10 viikkoa sun h-hetkeen, vai mitä? Tuntuu nyt niin lyhyelle, kun viikoissa ajattelee.
Vein koiranpennun eilen pois. Kyllä se niin ihana on. Illalla mulla oli oikein ikävä sitä, nyyh
Niin suloinen tapaus. Se sai vielä sellaisia hepulikohtauksia välillä ja taisteli mm. leulujensa kanssa välillä kun viimeistä päivää. Sitten ihan uupuneena kaatui lattialle nkkumaan kovan tasitelun jälkeen. Fb:ssäni on kuvia, Molly niitä oli katsonutkin 
Sandelle onnea haastikseen, vaikka tunnut olevan vähemmän innostunut
Sotajuttuja voih* Kiva, että taudit alkaa taittua, mutta harmi Nellan korvatulehdus. Josko sen jälkeen taudit riittäisivät sitten ja Joulu menisi terveen ja virkeänä.
Nyt alan leipoa. Meillä on siis viikonloppuna Joulu-Part1 ja samalla yhdet synttärit tavallaan. Lähdetän iltapäivällä ajelemaan. Ajattelin tekaista suklaajuustokakun dominopohjalla
Mukavaa viikonloppua. Lunta pyryttää ja -1 astetta, onkohan valkea Joulu?
Ihanalta kuulosti Mollyn vauvahetket illalla
Mollyn ostksetkin kuulostaa kivoille. Ihanaa, kun masu on jo sen kokoinen, että se näkyy hyvin. Olet varmasti nätti mekossa; laitathan kuvan , kun laitat sen yllesi. Haluaisin kyllä mekon myös...Pikkujouluillalliselle ja sitten jouluksi olisi kiva pukeutua siihen, olisi mukava päällä. Täytyy katsella, jos löytyisi.
Mä olen kuullut/lukenut tuosta lantioasiasta Stellan kanssa samaa. Ja myös se että vaikka synnyttäjä olisi ns. leveälanteinen, niin luut voivat olla myös sisäänpäin leveät ja siten ahtauttaa lantiota. Mutta perin harvinaista on kai se, että lantio olisi niin ahdas, ettei synnytys tulisi alakautta kyseeseen. Kyllähän ne kuvaamalla voivat varmistaakin asiaa.
Sanelmalle tulossa siis ihan hyvänkokoinen neiti tai poika. Hyvä niin. KIva kuulla, että ä-poli uutiset oli hyviä ja nyt saat sen suhteen hengähtää. Voi että, eihän tässä ole kuin ..öö..reilu 10 viikkoa sun h-hetkeen, vai mitä? Tuntuu nyt niin lyhyelle, kun viikoissa ajattelee.
Vein koiranpennun eilen pois. Kyllä se niin ihana on. Illalla mulla oli oikein ikävä sitä, nyyh
Sandelle onnea haastikseen, vaikka tunnut olevan vähemmän innostunut
Nyt alan leipoa. Meillä on siis viikonloppuna Joulu-Part1 ja samalla yhdet synttärit tavallaan. Lähdetän iltapäivällä ajelemaan. Ajattelin tekaista suklaajuustokakun dominopohjalla
Mukavaa viikonloppua. Lunta pyryttää ja -1 astetta, onkohan valkea Joulu?